Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Quiknet - Superonline Fiberoptik


Crawler

Öne çıkan mesajlar

Bence digitürk, lig tv ihalesini hayvan gibi bir paraya alınca borç batagına girdi,dogal olarak superonline da girdi,bırak altyapıyı genişletmeyi belki masrafları bile cıkaramıyorlardır şuan.Gerçi ellerinde turkcell gibi bir şirket var ama bilemiyorum yani tamamen maddi sıkıntıdan oldu gibime geliyor.

Dragon,çaktırmadan bir açıklama yap niye birdenbire zart diye boyle bir karar verdiler,daha adanada orda burda bilboardlardaki Gerçeten sınırsız reklamları yeni asılmışken,sanki bu kararı istemeden,en tepeden birilerinin talimatıyla almak zorunda kalmışlar gibi geldi
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

obl said:

CthuLhu said:

bi yerde yasadaki iptal hakkımızla ilgili post vardı bulamadım biri id linki atsın plz


Tazminat ödemeden iptal ettirme hakkı veren yönetmelik Madde 19 bend 3

Tazminata ödemen iptal ettirme yönetmeliği 19. Madde 3. bend

İşletmeci tarafından abonelik sözleşme koşullarında değişiklik yapıldığının aboneye bildirilmesinden sonra, abone herhangi bir tazminat ödemeden sözleşmeyi feshedebilme hakkına sahiptir. İşletmeciler, sözleşmede yapılacak değişiklikler yürürlüğe girmeden en az bir ay önce abonelerini bilgilendirmekle ve sözkonusu değişikliklerin abone tarafından kabul edilmemesi halinde abonelerin herhangi bir tazminat ödemeden sözleşmeyi fesh edebilme haklarının bulunduğunu bildirmekle yükümlüdürler. http://www.mevzuat.adalet.gov.tr/html/23048.html



Buda dava açıp tazminat alabilmek, veya mevcut tarifeni kullanabilmek için gerekli kanun, Kaymakamlıklardaki hakem heyetleri ile yapılıyor sanırım.

Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun I

Ayıplı Hizmet
Madde 4/A- (Ek: 6/3/2003-4822/5 md.) Sağlayıcı tarafından bildirilen reklam ve ilânlarında veya standardında veya teknik kuralında tespit edilen nitelik veya niteliği etkileyen niceliğine aykırı olan ya da yararlanma amacı bakımından değerini veya tüketicinin ondan beklediği faydaları azaltan veya ortadan kaldıran maddi, hukuki veya ekonomik eksiklikler içeren hizmetler, ayıplı hizmet olarak kabul edilir.
Tüketici, hizmetin ifa edildiği tarihten itibaren otuz gün içerisinde bu ayıbı sağlayıcıya bildirmekle yükümlüdür. Tüketici bu durumda, sözleşmeden dönme, hizmetin yeniden görülmesi veya ayıp oranında bedel indirimi haklarına sahiptir. Tüketicinin sözleşmeyi sona erdirmesi, durumun gereği olarak haklı görülemiyorsa, bedelden indirim ile yetinilir. Tüketici, bu seçimlik haklarından biri ile birlikte 4 üncü maddede belirtilen şartlar çerçevesinde tazminat da isteyebilir. Sağlayıcı, tüketicinin seçtiği bu talebi yerine getirmekle yükümlüdür.
Sağlayıcı, bayi, acente ve 10 uncu maddenin beşinci fıkrasına göre kredi veren, ayıplı hizmetten ve ayıplı hizmetin neden olduğu her türlü zarardan ve tüketicinin bu maddede yer alan seçimlik haklarından dolayı müteselsilen sorumludur. Sunulan hizmetin ayıplı olduğunun bilinmemesi bu sorumluluğu ortadan kaldırmaz.
Daha uzun bir süre için garanti verilmemiş ise, ayıp daha sonra ortaya çıkmış olsa bile ayıplı hizmetten dolayı yapılacak talepler hizmetin ifasından itibaren iki yıllık zamanaşımına tabidir. Ayıplı hizmetin neden olduğu her türlü zararlardan dolayı yapılacak talepler ise üç yıllık zamanaşımına tabidir. Ancak, sunulan hizmetin ayıbı, tüketiciden sağlayıcının ağır kusuru veya hile ile gizlenmişse zamanaşımı süresinden yararlanılamaz.
Ayıplı hizmetin neden olduğu zararlardan sorumluluğa ilişkin hükümler dışında, ayıplı olduğu bilinerek edinilen hizmetler hakkında yukarıdaki hükümler uygulanmaz.
Bu hükümler, hizmet sağlamaya ilişkin her türlü tüketici işleminde de uygulanır. http://www.sanayi.gov.tr/webedit/gozlem.aspx?sayfano=952



Bide reklam verenler kurumuna şikayet ediyorsun. Bu adi herifler beni kandırdı diye...
http://rok.org.tr/basvuru.asp

örnek şikayet

Reklamı yapılan ürün/hizmet: Superoline / Fiber İnternet

Reklamın yayınlandığı mecra: Büyük şehirlerdeki billboardlar, internet sayfasındaki kurumsal açıklama dosyası

Reklamın yayınlandığı tarih: Mart 2010

Aykırı olduğu düşünülen reklamın Uluslararası Uygulama Esasları�ndaki ilgili maddesi: 1

Şikayet konusu: Superonline, sınırsız olan tarifelerinde "Adil Kullanım Koşulları" adı altında, belirli kotalar aşıldığı zaman, sınırsız internet download hızını (10, 20, 50 ve 100 mbit olan hızları) 0.5mbit'e indirmektedir.

Sözleşmesinde daha önce mevcut olmayan bu duruma rağmen, yaptığı reklamlar yalan, dürüst değil ve halkı kandırma amaçlıdır. Gürül gürül, "gerçek sınırsız" internet başlığıyla, aslında internet sözleşmesi sınırsız da olsa, müşterilerine kota uygulamakta, ve insanları reklamlarıyla kandırmaktadır.

Saygılarımla

"Adil Kullanım" hakkında Superonline'ın açıklamaları:
http://www.superonline.net/yardim/adil.aspx

Superonline'ın gerçek sınırsız açıklaması:
http://www.superonline.net/documents/22062009.doc

Superonline'ın gerçek sınırsız reklamı (el ile çekilmiş fotoğraf):
http://www.facebook.com/photo.php?pid=144940&op=1&o=global&view=global&subj=370912814935&id=100000444801115



ahanda şikayet ettim heryere şikayet ediyorum gerekirse tüketici hakları derneğine gidecem :D gurur meselesi oldu bu iş
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Yuh resmen her tarife başına en az %100 zam koymuş herifler. Şu an düşünüyorum 20mbitte 100gbyi geçmem belki falan diye ama yok ya 1 mart - 18 Mart arası 105gb indirmişim. Evde değildim bide çoğu vakit. Nisan başında karar vereceğim artık. Ama vaziyet rezalet.

Normal bir soru soracağım bu hattı iptal etsek modemi geri alacaklarmı? Ücretsizdi sonuçta bir şekilde çıkartacaklardır bunu. Acaba ne kaadar bir ücret isterler? Telefonda sorduğum kişi "Ben teknik desteğim onlara cevap veremiyorum" dedi.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

abi afedersinizde bu ne gerzek bir olaydır.1 mbitim var, downloada falan abanan bir inasanda değilim. haftada 2 bölüm çekiyorum takip etiğim dizilerden. ama gel gör ki nba maçlarını takip ediyorum netten her gece. download yapamasam bile her gece maçlara baksam 500mb-1 gb arası oluyor zaten download yapmadan.

şimdi eğer yanılmıyorsam baan verdikleri kota 15 gb. daha sonra 128 e mi artık neye düşürüyorlar bilmiyorum ama bu bağlantıyla maçları izleyemeyeceğim kesin. ben her ay belki bu 15 gb kotayı geçmiyorum sınav ders yoğunluğundan dolayı ama geçtiğim bir çok zaman oluyor.

Zaten 1 haftadır net olmadık yerlde kesilip, genel olarak internet olduğundan çok yavaş hızlarda çalışıyor.bir de bu haberleri okuyunca uzun zamandır sövmediğim gibi sövdüm. allah akıl fikir versin. bu hafta içinde boş bulduğum bir vakit iptal ettiriyorum bağlantımı.

apartman toplantısında da komşuları uyarmak gerekiyor. artık harıl harıl döşedikleri fiberoptik kabloları nerelerine sokarlar bilmiyorum.

bir de utanmadan %5-%95 oranlayıp , insanları salak yerine koyduklarını falan sanıyor kendi olmayan çaplarında gerizekalılar. ulan embesiller %5 lik kesim için tüm kullanıcılarına kota koyup cezalandırmak nasıl bir mantıktır?
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...