LathspeLL Mesaj tarihi: Kasım 30, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 30, 2007 Karakutu'nun incelenmesi bir kaç ay alacaktır. Gerçekten feci bir olay. Her ne kadar etrafta "hala en güvenli ulaşım yolu hava'dır" deselerde tırsmaktan kendimi alamıyorum. Karayolu'nu tercih etmenin nedeni sonuçta aracın kontrolü sende ve hata yapma riski sende, uçakta her bok teknik sorundan çıkıyor. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Absolut Mesaj tarihi: Kasım 30, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 30, 2007 Karakutuyu biz yapmadığımızdan içinde kriptolu bilgiyi alma şansımız yok o yüzden gidiyordur amerikaya. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Madcat Mesaj tarihi: Kasım 30, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 30, 2007 karayolunda aracın kontrolu sende de,karşı taraf daha önemli oluyor bazı durumlarda.. Hava yolu en güvenli gibi görünüyor da,bir kaza sonrasında kurtulması en imkansızı da havayolu. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
matama Mesaj tarihi: Kasım 30, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 30, 2007 apache butun dunyadaki karakutular icin gecerli bir durum, muhtemelen guvenlikle ilgili bir nedeni vardir. yada sadece ucagin yapimcisi acabiliyordur vs Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
glamdring_S Mesaj tarihi: Kasım 30, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 30, 2007 Boğaziçi Üniversitesi Rektöründen bize ulaşan mail; said: Değerli öğretim üyelerimiz, sevgili öğrenciler Dün gece vuku bulan uçak kazasında Fizik Bölümü’nden Prof. Dr. Engin Arık, araştırma görevlisi Berkol Doğan, ve lisansüstü öğrencisi Engin Abat’ı kaybettik. Hocamız ve öğrencilerimiz, 30 Kasım – 2 Aralık 2007 tarihleri arasında Isparta Süleyman Demirel Üniversitesi’nde gerçekleştirilecek olan ‘Türk Hızlandırıcı Merkezinin Teknik Tasarımı ve Test Laboratuarının Kurulması’ başlıklı DPT projesinin IV. Çalıştay’ına katılmak üzere görevlendirilmişlerdi. Acımız büyüktür. En verimli çağında kaybettiğimiz sevgili arkadaşımızın ve öğrencilerimizin ailelerine, yakınlarına, meslekdaşlarına başsağlığı dilerim. Ayşe Soysal Rektör Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
aktiftablet Mesaj tarihi: Kasım 30, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 30, 2007 Kanat tepeye çarpsa alçaktan bi düşüş olur, kurtulanların olması muhtemel olur. Bana saçma gibi geldi kanatın tepeye çarpması. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
LathspeLL Mesaj tarihi: Kasım 30, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 30, 2007 Ya şimdiden senaryo oluşturmaya gerek yok, ne söylesek sallamış oluruz. Ama enkaz görüntülerine bakınca uçakta ne yangın izi var ne büyük deforme olmuş. Yani kurtulma ihtimalleri olabilirmiş. Bu durumda bile hiç kurtulan yoksa artık bilim dünyası birleşsin "düşmeyen uçak, düşünce öldürmeyen uçak, hatta uçmayan uçak" falan gibi şeyler yapsınlar. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
glamdring_S Mesaj tarihi: Kasım 30, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 30, 2007 Arkansis said: nükleer araştırmacılar ölmüş dedi haber turk şimdi pis kokular geldi burnuma Bununla bağlantılı olarak haberturk'un web sitesindeki haber yorumlarındada bir kasıt olabileceği yönünde fikirler var... Gerçekten de insanın aklında bir şüphe oluşmuyor değil. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Fistan Mesaj tarihi: Kasım 30, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 30, 2007 uçak gövdesi öle duruyo ama içindeki herkes ölmüş, basınctan mı yoksa saga sola mı carptılar ilginç gercekten.üzüldüm. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Shalafi Mesaj tarihi: Kasım 30, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 30, 2007 zaten korkuyorum uçaga binmeye abuk subuk işler yapıp sırf para ugruna insanların hayatlarıyla oynuyolar.. git otobüs al daha ucuza gene aynı parayı kazan.. allah ölenlerin aile lerine sabır versin.. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Chris_Metcalf Mesaj tarihi: Kasım 30, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 30, 2007 Ben Ispartadayım şuan, bir bakıyım neler oluyor. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Zep Mesaj tarihi: Kasım 30, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 30, 2007 bukadar ucuz mu 57 tane insanın hayatı offf ceo meoda rahat raht konuşuyo dallama herif yaa yok uçağın bakımı tamdı pilotlar eğitimliydi hede sanki kendi yapıyo uçağın bakımını bilip bilmeden atıp tutmak kolay inşallah üstü kapanmaz bu olayın sorumlular ortaya çıkar gerçi hiçdte öyle derin bi soruşturma olcağını da sanmıyorum ama pilotaj derler çıkarlar hayvanlar işin içinden Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Crawler Mesaj tarihi: Kasım 30, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 30, 2007 MD 80 MD 80’lerin sicili kabarık Isparta’da düşen Mcdonnell Douglas 80 serisi uçaklar bugüne dek toplam 966 kişinin öldüğü 22 farklı kazaya karıştı. MD-80 serisi uçaklar, American Airlines, Delta ve Alitalia gibi havayolu şirketleri tarafından kullanılıyor. İSTANBUL - Mcdonnell Douglas (MD) 80 serisi, orta mesafeli seyahatler için 130 ila 170 yolcu kapasiteli uçaklar olarak tasarlandı ve 1980 yılından itibaren ticari seferlere başladı. Üretimine 1999 yılında son verilen MD-80 serisi uçaklar, halen American Airlines, Delta ve Alitalia gibi büyük havayolu şirketleri kullanmaya devam ediyor. Alaska Havayolları’na ait MD-83 tipi bir uçak, 2000 yılında Pasifik’e düşmüş ve kazanın ardından yapılan incelemede bu uçaklarda teknik bir hata saptanmıştı. Bunun üzerine Amerikan Havacılık Dairesi MD-83’lerin 2000 saatte bir olan bakım limitini 650 saate çekmişti. 2005 yılında meydana gelen Swissir kazasının ardından ise, MD serisi uçaklarda kullanılan yalıtım materyalinin yanıcı olduğu ortaya çıkmıştı. Amerikan Havacılık Dairesi, bu materyalin yenilenmesini istemişti. Ancak bu değişiklik çok pahalı olduğu için bazı havayolu şirketler uçakları seferden kaldırmayı tercih etmişti. 80 serisi uçakların mukabili olarak Boeing 737-400 ve Airbus A320 gösteriliyor. http://www.ntv.com.tr/news/428057.asp Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Zep Mesaj tarihi: Kasım 30, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 30, 2007 world focus said: Ancak Türkiye'de Sivil Havacılık deneteminde sıkıntı var. İngiliz Sivil havacılık otoritesinde 11 bin, Almanya'da 9 bin, Güney Kıbrıs ki küçük bir ülke 900 kişi çalışıyor. Türk Sivil Havacılık Genel Müdürlüğü'nde ise sadece 125 kişi var. Denetimlerin daha iyi yapılması, Sivil Havacılığın siyasi otoriteden sıyrılıp bağımsız bir yapıya kavuşturmak lazım 125 kişi nedir abi ya? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Madcat Mesaj tarihi: Kasım 30, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 30, 2007 Zep said: ceo meoda rahat raht konuşuyo abi uçağın neden düştüğünü bilmeden niye adamı suçluyorsun ki? Adam hiç birşeyi bilmeden kamuoyuna üzüntüsünü paylaşıyor ve ilk gözlemlerine dayanarak sorunun atlasjet firmasından kaynaklanmadığını dile getiriyor. ha karakutuda yok motor durdu yok iniş takımları açılmadı derlerse eywallah derim şirkti de suçla ceoyu da suçla fakat daha öyle birşey yok. kanadı tepeye çarpmışsa gene şirkette suç yok,pilotaj hatası,kimi suçlayacaksın adam öldü gitti. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
fizban Mesaj tarihi: Kasım 30, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 30, 2007 boğaziçili bir profesör ve 3 araştırma görevlisi yaşamını kaybetmiş. allah ölenlerin yakınlarına rahmet eylesin. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Zep Mesaj tarihi: Kasım 30, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 30, 2007 Madcat said: Zep said: ceo meoda rahat raht konuşuyo abi uçağın neden düştüğünü bilmeden niye adamı suçluyorsun ki? Adam hiç birşeyi bilmeden kamuoyuna üzüntüsünü paylaşıyor ve ilk gözlemlerine dayanarak sorunun atlasjet firmasından kaynaklanmadığını dile getiriyor. ha karakutuda yok motor durdu yok iniş takımları açılmadı derlerse eywallah derim şirkti de suçla ceoyu da suçla fakat daha öyle birşey yok. kanadı tepeye çarpmışsa gene şirkette suç yok,pilotaj hatası,kimi suçlayacaksın adam öldü gitti. şimdiden tek sorumlu ceodur şudur budur demiyorum.ama adamlar gitmiş borçları yüzünden uçakların bakımını yapamaz duruma gelmiş şirketle anlaşmışlar ee bu bile başlı başına yanlış yanlışı bırak direk hayvanlık kazayla ilgili hatası olsun olmasın ceonun sütten çıkmış ak kaşık olmadığı belli Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Madcat Mesaj tarihi: Kasım 30, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 30, 2007 bakım yaptık falan diyordu ceo? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Olivies Mesaj tarihi: Kasım 30, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 30, 2007 Hic kurtulan olmamis malesef.Yakinlarinin basi sagolsun,cok buyuk bir aci.. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Zep Mesaj tarihi: Kasım 30, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 30, 2007 editledim yanlış okumuşum uçağın bakım yapılmadığına dair bi bilgi geçmiyo sorry. ama world focus hakkında hemen bi arama yaptım şirket borç altında ve düzenli olarak bakımları azaltıyolar 2 uçağıda sanırım bakımını yapamadıklar için thy kiralamışlar.ee abi sen 3-4 kuruş fazla kazancam diye "ben senden kiraladım sen yapıcaksın bunu bakımını" diyip işi borç yüzünden bişey yapmaktan aciz olan bi şirkete atarsan bunun gibi daha nicelerini yaşarız. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
suBzer0 Mesaj tarihi: Kasım 30, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 30, 2007 Ölenlere Allahtan rahmet , onların geride bıraktılarınada sabır dilerim... Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Dark_Soul Mesaj tarihi: Kasım 30, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 30, 2007 Az önce uğur dündarın bi iddası vardı,atlasjetin uçağı kiraladığı firma worldfocus mu öle bişey,zamanında batma noktasına gelmiş ve uçakların bakımını aksatıyormuş,atlasjete kiraladığı uçakda bunlardan biriymiş dedi,doğrumu yanlışmı anlaşılır bi kaç güne,bu arada uçağa binenlerin havaalanındaki geçiş kapısındaki videosunu gösteriyorlar,yakınları için çok zor bir durum,allah yakınlarına sabır versin. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Madcat Mesaj tarihi: Kasım 30, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 30, 2007 Zep said: editledim yanlış okumuşum uçağın bakım yapılmadığına dair bi bilgi geçmiyo sorry. ama world focus hakkında hemen bi arama yaptım şirket borç altında ve düzenli olarak bakımları azaltıyolar 2 uçağıda sanırım bakımını yapamadıklar için thy kiralamışlar.ee abi sen 3-4 kuruş fazla kazancam diye "ben senden kiraladım sen yapıcaksın bunu bakımını" diyip işi borç yüzünden bişey yapmaktan aciz olan bi şirkete atarsan bunun gibi daha nicelerini yaşarız. şuanda herkes bundan bahsediyor zaten ama ben açıkçası iş bu kadar sıcakken haber kanallarının,özellikle uğur dündar'ın ben demiştim diyip tv'lere çıkmasını son derece yanlış buluyorum,insanlar zaten üzgün,sinirli ve ne yapacağını bilmez durumda. Sen kalkıp biz demiştik ehe ehe tarzı konuşmalar yapıp insanları gaza getirmenin manası yok. Aradan zaman geçsin çıkartırsınız delilleriniz varsa ona göre işlemler yapılır şirket hakkında. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Fistan Mesaj tarihi: Kasım 30, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 30, 2007 Shalafi said: zaten korkuyorum uçaga binmeye abuk subuk işler yapıp sırf para ugruna insanların hayatlarıyla oynuyolar.. git otobüs al daha ucuza gene aynı parayı kazan.. allah ölenlerin aile lerine sabır versin.. bi insanın otobüste ölme oranı daha yüksek yalnız. git biraz istatistik araştır. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Aket-Atum Mesaj tarihi: Kasım 30, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 30, 2007 Allah rahmet eylesin Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar