Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Unreal Tournament 3 (Çıktı)


Enyalios

Öne çıkan mesajlar

movement aynı gibi, ama üstüne double jump, dodge, ve duvardan sekme gibi olaylar var ut de.

hız olarak "HERŞEY YUZMILYAR VURUYO HEMEN OLYON" gibi hız değil oyunun temposu cok yüksek,

takıldım q3promode cok ama hanı hiç bi zaman öle aşmış procan q3 oynamadım, lakin oynıyanları gördüm cok ut3 daha yuksek tempolu bi oyun
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

şimdi bone bishop, bu adamlara ut3 ver bi yıl takılsınlar, emin olun bundan daha cılgın görüntüler cıkıcaktır ortaya.

ama haklı oalrak adamlar yıllarını q ya verdikten sonra cıkıp dandik ut oynamak istemiyolar, bu şey gibi bi durum, hanı total anhilationcılar sc ye laf ederdi ya aha onun gibi =).

kızmıyorum bişi demiyorum istiyen istediğini oynar tabiki, ama ut'nın 2003-4'ün potansileyli q3 den fazlaydı ut3'ünde öle gibi geldi bana diyorum.

bunun acıklamasıda basitce, ustalaşıcak daha cok şey olması

edit:tempo olarak da sadece movement'ı düşünmeyin yanı utde rakibinin vericeği daha cok cevap basına gelicek daha cok şey var e dolayısıyla algılaman gereken daha cok durum
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

yok abi, ut ne kadar competitive olsa da, quake serisi kadar hızlı oyun bulamassın fps aleminde.
q1, q2, q3 hep hızlı, deli gibi oyunlar olmuştur.
hatta hl de q2 üstüne kurulduğundan bir nebze hızlıdır. cs ilk beta dönemlerinde hızlıydı mesela, ama sonradan yavaşlattılar oyunu. tfc de çok hızlı bir oyundur, o yüzden çok severim.
tabii bu yüzden birçok quaker, q4'ü adamdan saymaz :)

ut vs quake çekişmesi eskiden beri var. gerçi artık quake geride kaldı, ama quakerlardan hep deli adam çıkar dersek yanlış olmaz.
vo0 ve fatal1ty hep quaker'mış zamanında.
ikisini ut'ye koyarsan pek birşey değişmez, sonuçta ut'den bir vo0, bir fatal1ty çıkmadığına göre, hız limiti kıramazlar oyunda :P
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Niye çıkmasın yahu mutlaka vardır ünlü simalar, biz bilmiyoruzdur. Benim bildiğim burası Quake tercih eden insanların ağırlıklı olduğu bir forum, bence bu sebeple haberimiz yoktur.

Quake'in daha hızlı olduğuna katılıyorum ama bu demek değildir ki Unreal'ı iyi oynamak yetenek istemez. Farklı oynanış, farklı tat. Çeşitlilik güzel şey.

UT'nin de çıkışıyla bir ekran kartı almak farz oldu. UT benchmark bulan oyunculuk namına linklesin, tşk.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

quake 3 çıktığında gerçekten multiplayer alanında bir öncüydü. tamamen multiplayer tabanlı olması, silik, turnuva üzerine bir single playerı olması. fakat bana göre quake in tahtını UT2004(2004müydü hangisiydi hatırlamıyorum) darmadağın etmiştir. doğru quake in hızı yoktur belki UT'de. fakat bu oyun tarzının aynı taban üzerinde olmamasıdır. tamam oyun yapıları birbirine aynı denecek derecede benziyor, fakat oyun tabanları kesinlikle çok farklıdır.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş


"digital speed video - vexed, thrive, marvelous, primal, perfection, cado, legion, lavake and whoever else."

ehe cidden çok ilginç tespitler var başlıkta, bir nesil gerideki oyunlar sonraki nesilin en iyi örneğinden hızlı ve daha çok yetenek gerektiriyor denmiş filan. önce bone'a bir düzeltme: fatal1ty ut2003 filan oynadı, adam zaten değişik oyunları oynuyor onlar için turnuvalar çıktıkça.

ilk ut'den beri dodging olayı var her yöne doğru, ut2003'te double jump ve wall jump eklendi. daha yıllar önce dm-antalus'da yapılan bir videoyu hatırlıyorum ama şimdi bulamadım, haritanın her yerini muhteşem şekilde geziyordu birisi. düz duvarları çıkıyordu hammer jump'sız.

gene ilk ut'den bu yana olan ve quake'leri tekme tokat döven bir olay alternate fire. shock combo denen olay en güzel örneğidir oyunun istediği yeteneğin, ut oynamayanlara tarif edeyim şöyle: attığınız roketi havada railgun ile vurduğunuzu ve öyle patlattığınızı düşünün. bunu sağa sola dodging sırasında yapmanın gerektirdiği yeteneğin yakınına yaklaşabilen bir olay görmedim ben bugüne kadar fps'lerde. videoda örneği var bol bol bir rifle alternate shotuyla beraber. (grenade launcher gibi çalışıyor o da)

q3 de hayli oynadım ve severim ama dürüst olmam gerekirse turnuvalardaki popülaritesinin ana nedeni id'nin online fps olayını doom'dan itibaren başlatmasından ötürü. quake ve q2 ile çok sağlam bir oyuncu kitlesi oluşturdular ve bunlar direkt q3'e aktı. lakin unreal'cıysam bunun sebebi direkt ilk ut'nin q3'ten üstün olması oynanış bakımından. sonraki ut'leri kıyaslamak ise abes ötesi.

ayrıca q3 ve ut aynı zamanda çıkmıştır, belki bir ay filan var aralarında. ikisinin aldıkları eleştirmen notlarını argümanıma katmadım bile.

aklıma gelmiken birşey daha: ut her zaman motoru gereği daha geniş alanların renderine izin vermiştir ve haritaları da bundan faydalanır. yukarıdaki videoları kıyaslarsanız benzer killerin 2-3 katı mesafelerde alındığını farkedebilirsiniz.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...