Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

The Age of Decadence - İzometrik RPG


axedice

Öne çıkan mesajlar

yaa taam dövmeyi de denedim ama okçuyla patronu öldürebildim bir tek. ayrıca patron ağ yediği halde ve ben dodgeu 200lememe rağmen patron her 3 saldırıdan 2sini tutturuyor. imbalık var orda özellikle benim gibi evasion kasanlar için sdf. ha bir de 200 dodge olmama rağmen bana atılan her 2 ağdan birini yiyorum ağ yiyince de yatıyor benim karakter direk.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

  • 6 ay sonra ...
  • 3 hafta sonra ...
Bi tane choices&concequences vidyosu yüklemişler ben yokken. Kısa anlatmışlar ama farklı skill-stat-alignment (d&d deki gibi evil good vs. değil de hangi factiona yakınlık hissttiğin) kombinasyolarıyla neler yapabileceğini gösteriyor ki bi rpgden beklediğim de bunlar işte.

http://www.youtube.com/watch?v=kKD8Vr55jl8

Mayısa kadar çıkmasa da olur bu oyun :P Bu arada vidyoyu anlatan eleman oscar, oyunda görsellerden o sorumlu. Dandik torque motorundan o şehir modellemelerini çıkaran eleman da o işte, valla helal olsun diyorum.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

  • 2 ay sonra ...
  • 3 hafta sonra ...
ITZ COMING!!1

http://www.youtube.com/watch?v=o9CfpSVltD8

Bu arada oha lan askere gittim geldim hala çıkmadı oyun. Bakıyorum da şimdi forumlara, bi arpa boyu yol almışlar resmen. Tamam tork motorunda şu animasyonlar falan gerçekten çok iyi de, bence bu kadar zorlamaya gerek yok artık.

Nisan ayından gelen bi yapılacaklar listesi. Questlineları yeniden yazarken boş vaktimizde animasyon ve arayüz kasıyoruz diyor özetle.

Vince said:

As you probably know, we use the iteration development style. We put something together, play with it for awhile until flaws and mistakes become obvious, then tweak, and repeat the process until we like the final version. Contrary to the popular beliefs, it's not an endless process as it's always easy to see when you approach the state of diminishing returns, and we're not trying to make a "perfect" game here.

So, as a result, there are 3 "in development" states for every feature: basic (i.e. something that works), advanced (did several iterations, ready for the final pass), final pass (pleased with how everything works, do minor tweaks and wrap it up).

For example, we have basic stealth mechanics. You click on a stealth button, the character goes into a stealth mode with a proper animation and crawls around undetected until someone spots him and based on the situation may or may not attack him. That's what you get in most games, but it still needs to be tweaked and we didn't have time to get to it yet. I don't think we've touched it since 2008, which I swear was only yesterday. Ideally, I'd prefer to go with a TB model I did, but I think it would be faster to tweak what we have right now.

Anyway...

Character system - done
Combat system - final pass, see the original post
Stealth system - basic
Journal - basic; up next
Crafting/alchemy - advanced
Inventory system - done
Interface - bumped back to basic simply because we have time (while we're dealing with quests) and a bitching new artist who has just finished doing the ending screens for the demo (each major location has its own ending screens).
Vignettes - done
AG questline - done
MG questline - finally fucking done after being rewritten 3 times. As in completely. Words can't describe how happy I am.
IG questline - done
HD questline - final pass (was done but there was an obvious content gap and we decided to add 2 more quests)
TG questline - the last quest has been bumped back to advanced.
Main quest - done
Minor quests - done

Currently, quests (writing, mechanics, flow) are the priority. I hoped to have the TG finished by mid-March, but it's still not done and it would probably take another 2 weeks just to finish writing the last quest.

And so on, and so on. We're getting there.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

  • 5 hafta sonra ...
  • 1 ay sonra ...
Ağustos güncellemesi çıktı, UI yenilenmiş güzel olmuş.

http://img14.imageshack.us/img14/4449/newinventoryf.jpg

http://img30.imageshack.us/img30/1812/newcharacterw.jpg

Craft sisteminin genel anlatımı ve son yapılan ufak değişiklikler var, aynı zamanda crit sistemi de biraz değişti feedbacklerden sonra. http://www.irontowerstudio.com/forum/index.php/topic,2195.0.html

Heyecanla bekliyoruz. İlk şehrin tamamını oynayabileceğimiz demonun Skyrimden önce çıkacağını söylemişlerdi, bakalım kısfmet.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

  • 4 hafta sonra ...
  • 5 ay sonra ...
  • 3 hafta sonra ...
×
×
  • Yeni Oluştur...