Mortis Mesaj tarihi: Haziran 22, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 22, 2010 abi ben anlamadım siz böle konuşuosunuz ama oyun çıkamdı sadece arena var diosunzu nedir olay ? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Ardeth Mesaj tarihi: Haziran 22, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 22, 2010 demosu çıktı Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
axedice Mesaj tarihi: Haziran 22, 2010 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 22, 2010 Ahahaha ardethim olay zaten gaiusa katılmak değil delikanlı gibi çıkıp savaşmak. Yoksa "yeterince kötü adamlar kulübüne" almıyoruz :P Zaten oyunda gaiusa katıl(a)mayabilirsin her türlü. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Ardeth Mesaj tarihi: Haziran 23, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 23, 2010 yaa taam dövmeyi de denedim ama okçuyla patronu öldürebildim bir tek. ayrıca patron ağ yediği halde ve ben dodgeu 200lememe rağmen patron her 3 saldırıdan 2sini tutturuyor. imbalık var orda özellikle benim gibi evasion kasanlar için sdf. ha bir de 200 dodge olmama rağmen bana atılan her 2 ağdan birini yiyorum ağ yiyince de yatıyor benim karakter direk. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Bone Mesaj tarihi: Ocak 20, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 20, 2011 oyun çıkmıycak herhalde? 2004'te başlanan oyun 2011 oldu. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
axedice Mesaj tarihi: Şubat 5, 2011 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 5, 2011 Bi tane choices&concequences vidyosu yüklemişler ben yokken. Kısa anlatmışlar ama farklı skill-stat-alignment (d&d deki gibi evil good vs. değil de hangi factiona yakınlık hissttiğin) kombinasyolarıyla neler yapabileceğini gösteriyor ki bi rpgden beklediğim de bunlar işte. http://www.youtube.com/watch?v=kKD8Vr55jl8 Mayısa kadar çıkmasa da olur bu oyun :P Bu arada vidyoyu anlatan eleman oscar, oyunda görsellerden o sorumlu. Dandik torque motorundan o şehir modellemelerini çıkaran eleman da o işte, valla helal olsun diyorum. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Masticore Mesaj tarihi: Nisan 28, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 28, 2011 ilk sayfadaki entry mi görünce zamanın ne kadar çabuk geçtiğini anladım... Sanki dün yazmışım gibi geliyor Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Rewendor Mesaj tarihi: Nisan 28, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 28, 2011 bu oyun gözümden kaçmış da, konusu direkt yıllar önce bizim oynadığımız bir masaüstü oyuna acaip benziyor yaw, eski anıları getirdi bi anda :) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Kaede Mesaj tarihi: Nisan 28, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 28, 2011 konu uplanınca axedice geldi sandım meh Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
fenris Mesaj tarihi: Nisan 28, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 28, 2011 Kaede said: konu uplanınca axedice geldi sandım meh Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Bone Mesaj tarihi: Nisan 28, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 28, 2011 7 yıldır geliştirilmeye çalışılan bir oyun muymuş yani bu. duke nukem forever'a dönmüş resmen. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
axedice Mesaj tarihi: Mayıs 17, 2011 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 17, 2011 ITZ COMING!!1 http://www.youtube.com/watch?v=o9CfpSVltD8 Bu arada oha lan askere gittim geldim hala çıkmadı oyun. Bakıyorum da şimdi forumlara, bi arpa boyu yol almışlar resmen. Tamam tork motorunda şu animasyonlar falan gerçekten çok iyi de, bence bu kadar zorlamaya gerek yok artık. Nisan ayından gelen bi yapılacaklar listesi. Questlineları yeniden yazarken boş vaktimizde animasyon ve arayüz kasıyoruz diyor özetle. Vince said: As you probably know, we use the iteration development style. We put something together, play with it for awhile until flaws and mistakes become obvious, then tweak, and repeat the process until we like the final version. Contrary to the popular beliefs, it's not an endless process as it's always easy to see when you approach the state of diminishing returns, and we're not trying to make a "perfect" game here. So, as a result, there are 3 "in development" states for every feature: basic (i.e. something that works), advanced (did several iterations, ready for the final pass), final pass (pleased with how everything works, do minor tweaks and wrap it up). For example, we have basic stealth mechanics. You click on a stealth button, the character goes into a stealth mode with a proper animation and crawls around undetected until someone spots him and based on the situation may or may not attack him. That's what you get in most games, but it still needs to be tweaked and we didn't have time to get to it yet. I don't think we've touched it since 2008, which I swear was only yesterday. Ideally, I'd prefer to go with a TB model I did, but I think it would be faster to tweak what we have right now. Anyway... Character system - done Combat system - final pass, see the original post Stealth system - basic Journal - basic; up next Crafting/alchemy - advanced Inventory system - done Interface - bumped back to basic simply because we have time (while we're dealing with quests) and a bitching new artist who has just finished doing the ending screens for the demo (each major location has its own ending screens). Vignettes - done AG questline - done MG questline - finally fucking done after being rewritten 3 times. As in completely. Words can't describe how happy I am. IG questline - done HD questline - final pass (was done but there was an obvious content gap and we decided to add 2 more quests) TG questline - the last quest has been bumped back to advanced. Main quest - done Minor quests - done Currently, quests (writing, mechanics, flow) are the priority. I hoped to have the TG finished by mid-March, but it's still not done and it would probably take another 2 weeks just to finish writing the last quest. And so on, and so on. We're getting there. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Bone Mesaj tarihi: Mayıs 18, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 18, 2011 turn based mi oluyor real time mı Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
axedice Mesaj tarihi: Haziran 16, 2011 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 16, 2011 Yeni animasyonlar ve daha canlı jenerik npcler. http://www.youtube.com/watch?v=svEzr3zIAj8&feature=youtu.be&hd=1 Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Kanuni Mesaj tarihi: Haziran 16, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 16, 2011 iyi olmus boyle. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
axedice Mesaj tarihi: Ağustos 10, 2011 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 10, 2011 Ağustos güncellemesi çıktı, UI yenilenmiş güzel olmuş. http://img14.imageshack.us/img14/4449/newinventoryf.jpg http://img30.imageshack.us/img30/1812/newcharacterw.jpg Craft sisteminin genel anlatımı ve son yapılan ufak değişiklikler var, aynı zamanda crit sistemi de biraz değişti feedbacklerden sonra. http://www.irontowerstudio.com/forum/index.php/topic,2195.0.html Heyecanla bekliyoruz. İlk şehrin tamamını oynayabileceğimiz demonun Skyrimden önce çıkacağını söylemişlerdi, bakalım kısfmet. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
demian Mesaj tarihi: Ağustos 10, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 10, 2011 yeni UI çok güzel olmuş gerçekten, eski UI runescape'inki gibiydi resmen. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Bone Mesaj tarihi: Eylül 7, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 7, 2011 Cok uzun suredir yapim asamasinda. Umarim guzel bisi olur. Bu arada o skillerin hepsi kullanilabiliyordur umarim. Diplomatik bi karakterle bitirelim rpgleri artik. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Kaede Mesaj tarihi: Şubat 27, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 27, 2012 http://www.irontowerstudio.com/forum/index.php/topic,2453.0.html demo geliyor Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
OsManiaC Mesaj tarihi: Şubat 27, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 27, 2012 Bone said: Diplomatik bi karakterle bitirelim rpgleri artik. Iyyy hangi çağda yaşıyor bu yahu Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
axedice Mesaj tarihi: Şubat 27, 2012 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 27, 2012 Kaede said: http://www.irontowerstudio.com/forum/index.php/topic,2453.0.html demo geliyor Fak yes Yeni UI'yi son haliyle ilk defa görüyorum, gayet güzel olmuş http://img11.imageshack.us/img11/2386/shot01s.jpg Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Bone Mesaj tarihi: Şubat 27, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 27, 2012 oha yalnız grafikler skyrim'den iyi olmuş. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Madcat Mesaj tarihi: Şubat 27, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 27, 2012 unsuccesful troll is unsuccesful. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Snake Mesaj tarihi: Mart 14, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 14, 2012 ee geçti 2 hafta çoktan hala demo yok? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
axedice Mesaj tarihi: Mart 14, 2012 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Mart 14, 2012 Vince said: We're very, very close. Almost there, but that 'almost' is hard to define. As the testers can tell you, there are still a few minor issues here and there. We're fixing them. That's the reason for the delay. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar