Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Mozilla + Floshgot = Rapid Download

Nomak

Öne çıkan mesajlar

Mozilla Firefoxsun eklentisi olan Floshgot ile Rapidshare downloadlarını flashget ile yapabiliyorsunuz kesinti olsada kaldığı yerden devam ediyor ve kesin download ile sonuçlanıyor.
[spo]Add-on kullanmanız için Flashget şart.[/spo]
Forumlara baktım kimse yazmamış belki firefoxcular kullanıyordur ama kesinlik çok işe yarıyor tavsiye ederim :)

http://flashgot.net

[ Mesaj 26 Temmuz 2007, Perşembe - 19:29 tarihinde, Nomak tarafından güncellenmiştir ]
Sosyal ağlarda paylaş

what is it?
[spo]Are you tired of "saving as... " one by one all those movies, music files, pictures, programs and so on? Are you sick of getting them sooo slowly? Are you afraid of losing them in the middle of download if you get disconnected or close your browser, being forced to repeat all that tedious work?
Well, you need a download manager...[/spo]

hmmm

[spo]But... Aaaargh!!! my download manager doesn't work with Firefox! They say it does, but where is my Download All menu? How can I handle the tons of mp3, mpeg, jpg files that I want to download?
Well, you definitely need... [/spo]
Sosyal ağlarda paylaş

Dediğim gibi ben gördüm onu ama ödül almış bir yazılım belki fakedir ama tam olarak emin değilim ve şuanda kullanıyorum gayet güzel çekiyor.

[spo]FlashGot, the best Firefox download manager integration, has been honored in the May 2006 issue of
PC World, the most widely-read computer or business magazine, as one of the "101 Fabulous Freebies"
"Each download or service on the list impressed the editors with its functionality and usability,” said Harry McCracken, VP/editor in chief of PC World. "These are some of the most well-crafted services available – congratulations to FlashGot!" [/spo]

[ Mesaj 26 Temmuz 2007, Perşembe - 19:43 tarihinde, Nomak tarafından güncellenmiştir ]

[ Mesaj 26 Temmuz 2007, Perşembe - 19:46 tarihinde, Nomak tarafından güncellenmiştir ]

Sosyal ağlarda paylaş

said:
ee moriQ? denedin mi peki?

denedim olmadı.

said:

Dediğim gibi ben gördüm onu ama ödül almış bir yazılım belki fakedir ama tam olarak emin değilim ve şuanda kullanıyorum gayet güzel çekiyor.

yok eklentiyi ben 1 sendir kullanıyorum. ona lafım yok. da ben şu rapid işine takıldım.

[ Mesaj 26 Temmuz 2007, Perşembe - 19:46 tarihinde, moriQ tarafından güncellenmiştir ]
Sosyal ağlarda paylaş

• 10 ay sonra ...
  • Yeni Oluştur...