Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

buglar


Sailor

Öne çıkan mesajlar

Mesaj tarihi:
biraz ben ısrar ettim runuo2 olması konusunda ama final ve rc kelimeleri kandırmasın sizi. final olmasının tek sebebi üstüne yeni bir şey çıkmayacak olması, yoksa final diye sorunsuz değildir o sürüm. bir çok sorunu vardır. hatta runuo2'den fazla bilinen bug'ı mevcuttur. runuo2'nin rc olması ise yenisinin geliyor ve güncellenmeye devam ediyor olmasıdır. ne zaman köklü bir değişiklik yaparlar (motoru değiştirirler, sistemi dğeiştirirler, işi bırakırlar) o zaman runuo2 final olur ve runuo3 devam eder veya çizgiyi çekerler.
Mesaj tarihi:
2 tane insured itemım vardı , bi tanesi yokolmuş , bracer olan , başkasında da olabilir , bi bakın . Benim başıma gelen başkasına gelmesin yani .

[ Mesaj 02 Temmuz 2007, Pazartesi - 23:18 tarihinde, Xaenin tarafından güncellenmiştir ]
Mesaj tarihi:
said:
Dela, 02 Temmuz 2007, Pazartesi - 23:20 tarihinde demis ki:

auto renew actin mi? spellbooklarin altina baktin mi? ve benim verdigim alet degil di mi o?



Senin verdiğin alet , her tarafa baktım , insured kryss duruyor o durmuyor . Noob değilim auto renew açık hep . Üzgünüm =/ .
Mesaj tarihi:
force arrow ve o serpent arrow mudur nedir bi türlü kullanamadım atmıyor nedense. (2. sini poi yok diye atmıyor olabilir de ilkini hiçbi türlü atmıyor)
Mesaj tarihi:
Ninjitsu-Bushido düzeltilecek mi yoksa ben ninja-archerdan vaz mı geçsem :)?
edit: Bu arada yerden sebze-meyve toplanamıyor :)

[ Mesaj 04 Temmuz 2007, Çarşamba - 10:08 tarihinde, Sage tarafından güncellenmiştir ]
Mesaj tarihi:
elbette düzeltilecek ama sorun ne zaman olacağı. runuo yeni revision çıkarınca eğer düzeltme yapmışlarsa alıp konur tabi ki. ama bunun da ne zaman olacağı meçhul. kendimiz düzeltelim desek sorun, sorunun ne olduğunu bulmakta. hani bazı büyüler az dmg veriyor falan deniyor ama neye göre? osi deki formülünü bilmiyoruz ki, yok hiç bir yerde. sen bildiğin bugları söylersen bizim işimiz kolaylaşır.
Mesaj tarihi:
Yok sadece sordum :) Stratics forumlarından bulduklarım; D=your weapon damage, A=target's armor, D*.9=Armor ignore damage, D*2.2*(100-A)/100=Backstab damage ; (solve for A) D*.9 Gerçi armor ignore backstab'den daha iyi onun için fazla birşey değiştirmeye gerek yok. Death strike ise;
Eğer hedef 5 saniye içinde 5 adım atmazsa ninjitsu/9 hasar.
Eğer hedef 5 saniye içinde 5 adım atarsa ninjitsu/3 hasar.
Bir de tabi tracking bonusu var Death Strike, Backstab, Surprise Attack için ama ne kadar etki ediyor bilemiyorum.

Ben denemedim daha ninjitsuyu betada backstab-surprise az vuruyordu burda tekrar dile getirilince ben de tekrar sorayım dedim 90dan 110a çıkartmadan önce.
Mesaj tarihi:
britte bankadan sag alta iniyosun, ufak bi bina var orda chiv trainer.

[ Mesaj 05 Temmuz 2007, Perşembe - 02:54 tarihinde, Dela tarafından güncellenmiştir ]
Mesaj tarihi:
Hani taştan bir bina böyle ankh var yanında dediğin yer orasıysa eskiden ordaydı şimdi yok.

Death Strike çalışıyor tamamiyle 89.6 ninjitsu skillim var ve 29-30 vuruyorum stabil. Ama tek sorun ninjitsu artmıyor. Kilitlendi. Ne Death Strike ne animal form ne diğer yetenekler.. Solende 7/24 Death Strike kullandım belki artar diye ama 0.1 bile artmadı.
Mesaj tarihi:
Explosion gibi attıktan sonra geç etki eden büyüleri ilk attığımız etki etmeden 2.'yi atınca tek bir etki yapıyor.
Örn: Explosion atıp patlamadan bir tane daha atınca ilk başta hiç atmamış gibi oluyor ve 2. attığımız normal bir şekilde patlıyor. Fakat ondan önce patlaması gereken 1. attığımız patlamıyor ve manası boşa gidiyor :) Fire Dmg güzel ve değerli bir şey. Explosion'un gecikmesi de oldukça önemli fakat bunu kullanamıyoruz :( Düzeltilebilirse sevinirim.
Mesaj tarihi:
Dediğini denedim. Cidden sadece bir explosion etki ediyor. Sunucuya ulaşabildiğim zaman bakacağım bu olaya.

[ Mesaj 06 Temmuz 2007, Cuma - 09:59 tarihinde, Mirage tarafından güncellenmiştir ]
Mesaj tarihi:
Sunucuya ulaşamadım ama kendi bilgisayarımdaki Runuo sunucumda denedim. Sonuç yine aynıydı.

Script'lere baktım. Explosion büyüsünün bir hedef üzerinde aynı anda sadece bir kere yapılabilmesi bilerek o şekilde ayarlanmış. Yani bug değil. AoS'den sonra OSI'de de yapılmış bu değişiklik. Kaynak
×
×
  • Yeni Oluştur...