Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Pre-Aos, Aos ve oyun dengeleri uzerine


nedanko

Öne çıkan mesajlar

Evet sunucuya giren çok az kişi olmasına rağmen test ettik biraz. 4 kişi despise'a gittik bakalım nasılmış diye.

Runuo 2 Pre aos test raporu:

Silahlar ve skill'ler inanılmaz dengesiz.

100 sw, 100 tactics, 70 anatomy ile katanayla bir troll yada ettin öldürmek için 3-4 dakka kafa kafaya vuruşuyoruz nerdeyse.

Sonra SadGamer'la bi duel yapalım dedik. 7x gm SadGamer. Onda da katana vardı. Olduğumuz yerde sap gibi durup saldırdık. Kimse damage almıyor nerdeyse. Gittim mutfağa kahve koydum geldim o derece. Nasıl pvp yapılacak böyle?

Oturup skill'leri silahları vs teker teker ayarlayabilirsiniz tabii. Ama bence değmez.

Runuo 2.0 AOS test raporu:
Dün sabahki ilk sunucuydu bu. Daha önce bahsettiğim gibi OSI'de Mondain's Legacy oynamıştım geçen sene. Açıkcası kendimi OSI'de sandım. Dengeler gayet iyiydi. Her şey (yeni skill'ler dahil) tıkırında çalışıyordu. Nerdeyse herkes de mutluydu.

Zaten sadece felucca var. Arti'ler yok, minor arti'ler de yok. Çok aşmış silahlar olmayacak dolayısıyla da, buna rağmen olursa onlar da nerflenir bir şekilde. Şahsi fikrim en uygun olanı üzerinde fazla oynanmamış runuo 2.0 aos olacaktır.

Aos'de template'ler item üzerine kurulduğu için insurance'ı kapatmak da doğru olmaz bence. Burda item derken, abartı güçlü item'lardan bahsetmiyorum.

Warlock türü bir karakter yapan kişi spell channelling silah yada kalkan kullanacağını düşünerek yapıyor karakteri mesela. Onlar olmadan karakter yarım kalıyor.

Yada ne bileyim özel bir mage template'i yaparken, lower mana cost item'ları hesap ederek yapıyor falan. Bu item'lar haftada 1-2 gün oynayanların da çok rahat bulabileceği yada alabileceği item'lar. O yüzden aos varsa insurance da olmalıdır diyorum.

-

Mirage da imba beta tester.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Wikipedia'dan alıntı:

[spo]* Ultima Online: The Second Age (October 1, 1998) featured a new area of land called the Lost Lands, along with an in-game chat system and new creatures. Also known as T2A. It was released in two boxed versions with the first having different artwork and a single manual.
* Ultima Online: Renaissance (April 3, 2000) doubled the size of the world, as there were literally two copies of it. The worlds were called Felucca and Trammel, after the two moons in Ultima's Britannia world. The Trammel world did not allow player killing, while the Felucca world did. Felucca also adopted a darker, more foreboding look.
* Ultima Online: Third Dawn (March 7, 2001) included a 3D client to compete with 3D competition like EverQuest. Also, a special Third Dawn only land was created, called Ilshenar. It was accessible only to 3D clients until the release of Lord Blackthorn's Revenge.
* Ultima Online: Lord Blackthorn's Revenge (February 24, 2002) brought "a dark new world based on new characters from Todd McFarlane" to Ultima Online with improved game artificial intelligence, in-game help, and improved character creation.
* Ultima Online: Age of Shadows (February 28, 2003) brought the landmass of Malas with space for new housing, two new character classes (Paladin and Necromancer) and the ability to customize house designs. The item system was completely reworked with this expansion. Armor resistance was split into five types of resistance, and many new properties that affected game play were added to weaponry. As good equipment became vital, this expansion also brought with it item insurance.
* Ultima Online: Samurai Empire (November 2, 2004) brought ancient Asian mythology and folklore to the game, two new classes (Ninja and Samurai) and a new area to explore, the Tokuno Islands. The new class skills shifted the balance of player vs. player combat away from mage dominance.
* Ultima Online: Mondain's Legacy (August 30, 2005) introduced a new race, elves, and a new skill, spellweaving. Several dungeons were also added.
* Ultima Online: Kingdom Reborn (Planned for 2007) will introduce a new client with new graphics. The developers also stated that there will be a few surprises.
* Ultima Online: Stygian Abyss (Planned for 2007) will feature a new playable race of Gargoyles and the largest dungeon in UO to date.[/spo]
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...