Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

rpg oyunu :(


Jadelith

Öne çıkan mesajlar

Jefferson diyesim geliyor ama Baldurda epik hikaye vardı, lvl 8 karakterlerle dalelandsde ne epik yakalarlar bilemem. İwdimsi bi havası olcak gibin[hline]There is a void in my chest where I once had a heart, and from this emptiness springs all the sufferings in the Multiverse . . .
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

*fo serisini hiç beğenemedim.
combat kötü, hikaye kötü. bir tek çok yan quest olması ve de adeta masaüstü oynarmış gibi bi karakter kağıdınız oluyodu. ama yan questin çok olması bence iyi bir şey değil kötü bir şey. ok yan quest olmalı, oyuna o hava katılmalı, ama sokakta gördüğün herkesin de bir problemi olmaz ki kardeşim. main questten çok ayırıyodu fo2 deki yan questler (oyunu bitirmedin filan demeyin 5-6 kere bitirdim, fo2 geekiyimdir). o yüzden atmosferden çalıyodu.
*ps'de npc interaction fena değildi ama daha iyi olabilirdi (kendi aralarında konuşmaları yani)
ayrıca combat çok kötüydü. çünkü yoktu :-p
hikaye inanılmaz, konuşmalar inanılmaz. onlara laf yok tabiikide.
*bg2 de iyi npc interaction, süper hikaye, süper combat vardı ki bu yüzden tam bana göreydi oyun. forgotten realms hakkında bi zilyar tane kitap okuduğumdan her köşede kendimi evimdeymiş gibi hissediyodum :) rüyalar, solar'ın sana yardım etmesi ve demogorgon ile savaşmak gibi şeyler atmosferi inanılmaz yapıyodu. oyun bitince ekrana bakakaldım "ee şimdi napçam kız arkadaşımı arıyım bari" diye.[hline]Lloth 'udtila naut saph lil gow del nindol k'lar! a.k.a. çöplükler çöpe, paticiğe değil!
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Fallout'u yan görevleri çok diye eleştirmişsin ama baldurda daha bayan yan görevler vardı. Fallout 1in atmosferi de baldurdan daha güzeldi. Baldurun tek artı yönü konusu ve combatları, onun dışında ne npc interaction nede atmosfer ortanın üstünde değil[hline]There is a void in my chest where I once had a heart, and from this emptiness springs all the sufferings in the Multiverse . . .
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

hemen bg3 istiyorum,bana jaheria'nın yüzünü görmem gerek en kısa sürede,jaheria nirelere gittin,bi tanrı oğlu olamadıkki jaheria bulabilelim kendimize gerçek hayatta

tabiki fo'da istiyorum,turboplasma rifle'ım,.223'ümle
supermutantlara ölüm kusturmak,wastelandde birgün daha hayatta kalmak,karşıma çıkanları silmek,ezilenleri kurtarmak,harolda 25 kapak vermek,deathclaw yumurtası yemek istiyorum,dogmeat'in supermutantlara korkmadan atlamasını görmek istiyorum,myron'un beynini dağıtmak istiyorum,"It's 106 miles to Arroyo, we got a full fusion cell, half a pack of radaway,what are we standin around for,lets move"demek istiyorum
çok şey isterim,yüzsüzüm

[hline]tık!
Infernal_Reborn
, 30 July 2003 23:02 tarihinde demiş ki:
yaşım 15 bi adam daldı o da hafifçe dokundu yani


[Bu mesaj DoGMeaT tarafından 03 October 2003 23:26 tarihinde değiştirilmiştir]
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

bg yi fallout ve tormentten kötü kılan şey, herhangi bi NPC hatta kendi karakterim için bile herhangi bişey hissetmeme yolaçmamasıdır. sadece haer'dalis'in aerie ye asılması sırasında geçen "monologlara" hasta olmuştum.[hline]You have questions, my friend, but are you prepared for the answers?
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

kendi yoldaşların dışında bir interaction görmedim hoca ben BG2'de.

kadın alıyordum yanıma sırf bıdı bıdı yapsınlar kafamı şişirsinler de yalnız hissetmiyim diye.

Ortam sesleri güzeldi tamam. Örneğin limana gidince dalga sesleri, pazar yerinde insan bağırışları felan vardı arkaplanda peki tamam.

Ama planescape'te oyunun başında bir adamla karşılaşmıştım.
İstersem dialog sırasında boynunu kırabiliyorum. İstersem combat yaparak dalabiliyorum. İstersem dialog yoluyla adamı ikna edip o garip yerden çıkmam için izin veriyordu felan.

Ayrıca o yerde zombielari farklı şekillerde safdışı bırakabiliyordun. Sonra o zombilerin dağılış şekillerini, ellerindeki nesneleri düşürüşlerini felan bana detaylı bir şekilde anlatıyordu.

Planescape'in bu detayı hoşuma gitti.

Benzer detay Fallout'ta da var. Kumar masalarının üzerindeki "bing bing" yazıları, çocukların üzerindeki "you scared me stranger" konuştukları hissini veren yazıları mesela.
Ya da Birisine spear'ımı keskinleştirtebilmek, iki mafya babası arasında bir seçim yapıp, diğerinden bilgi çalmak için mikrofon kullanmak gibi detaylar.

BG2'ye kötü demiyorum. İyi bir oyun.
Ama Fallout ve Planescape kadar rp görmedim ben oyunda..[hline]I will crush yar bones!!! Gaarrr!!!
(İmzamı iyi oku, çok şey var)
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

üşenmeyip postumu okursanız göreceksiniz ki ben fo2&ps de npc ile ana karakter interactionu az dememişim, npc ile npc interactionu yok demişim :) zaten gidip de konuşma konusunda ps den daha iyi diyeceğimi sanmayın; o oyuna taparım ben.

ama fo2 de bg2 den daha sağlam bir atmosfer ve hikaye var da demeyin bana.. tamam fo2 zamanı için baya iyi, çevreyi iyi göstermişler ama bg 2 deki sesler, hikaye, vs.. fo2den çok daha iyi derim. bir daha tekrarlıyorum, belki fo2 bg2 den sonra çıksaydı ondan daha güzel bir oyun olurdu ama durum böyleyken fo2 daha iyi demek hata olur kanımca. bg2 de grafikler, sesler vsvs daha güzel olunca sonuç olarak atmosfer de daha iyi oluyo.
tabii, benim için bg2 dünyadaki en iyi oyundur, ama herkes de böle desin demiyorum :) ama iki oyunu da DEFALARCA bitirmiş biri olarak bg2 yi tercih ederim; şu anda bg2 mi yoksa fo2 mi reinstall edip oynamak istersin deseler (galiba ikisini de aynı defa bitirdim), çok rahat bir şekilde bg2 derim.[hline]Lloth 'udtila naut saph lil gow del nindol k'lar! a.k.a. çöplükler çöpe, paticiğe değil!
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

fo1: atmosfer süper, hikaye çok iyi, combat yaramaz
fo2: atmosfer çok iyi, hikaye orta halli, combat orta halli

fo3'te çok aşmaları gerek bu oyunları gameplay olarak, SPECIAL olayı tamam da combat o kadar kusurlu ve defolu ki insan zor tutuyor kendini gidip tactics'de birkaç encounter yapmamak için. nma'deki faq'da okuduklarım genel olarak hoşuma gitti ama bütün silahları 1-2 kategoriye indirgelerse lionheart gibi iğrenç olacak ve emecek kesin. divine divinity oynadım son birkaç gün, demin lionheart'ı sildim morrowind ve eklentilerini kurmak için. neymiş one-handed, two-handed o kadar..

bg serisine birşey diyemiyorum çünkü bg'ye başladım bu yaz ama sürükleyemedi beni, to do listemde mecburen aşağılara attım şimdilik. torment'e de daha sonra bakacağım..[hline]Sabahları napalm kokusunu severim, çöp kokusunu değil..
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

sadece combat'ı ele alırsan çok kusurlu fo1 ve fo1:

- önünüzde ceset dururkenki isabet yüzdenizle durmuyorkeni kıyaslayın

- 1 hex'ten uzağa burst deneyin sonra single shot ile kıyaslayın verdiğiniz dmg'leri

- critical dmg'leri normal dmg'lerle kıyaslayın

- melee knockback

vs vs böyle gider liste, morrowind için romalı karakter ismi araştırırken dahası gelmedi aklıma.. :)[hline]Sabahları napalm kokusunu severim, çöp kokusunu değil..
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

bg serisinde bütün olay hikaye ve atmosferdir
ondan daha iyi atmosferli bir oyun oynadıktan sonra ve hikayeyi bildikten sonra hiçbir anlamı kalmaz. ben 3. oyundan sonra hep acayip acayip karakterlerle oynadım, bütün romanceleri denedim, bütün npc interactionları gördüm, bütün yan questleri yaptım, evil oynadım vs. yani explorerlik yaptım 3. oyundan sonra. atmosfer ve hikaye zaten sittirip gider bi süreden sonra, alışırsın çüknü oyuna[hline]Lloth 'udtila naut saph lil gow del nindol k'lar! a.k.a. çöplükler çöpe, paticiğe değil!
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

arcaneciğim üşenmeyip postlarımı okursan fo2 yi sevdiğimi görürsün. hangi manyak sevmediği bir oyunu 5-6 kere bitirir (unuttum valla kaç kere bitirdiğimi ama 3ten fazlaydı)? :) LH ı beğenmedim mesela, ortasında bıraktım.
sadece bana göre bg2 ile karşılaştırılınca daha kötü gibi geliyo o kadar :D[hline]Lloth 'udtila naut saph lil gow del nindol k'lar! a.k.a. çöplükler çöpe, paticiğe değil!
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
  • Yeni Oluştur...