Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

the adventures of pete and pete

Horrible

Öne çıkan mesajlar

• 1 yıl sonra ...
  • 4 hafta sonra ...
Artie, the Strongest Man in the World

One of the oddest characters in The Adventures of Pete & Pete is Artie, the Strongest Man in the World. In trying to figure out the mystery of Artie, the Strongest Man in the World, we have put together this list of known facts:

*Artie, the Strongest Man in the World, is the strongest man in the world. He is used in several episodes for his super-human strength. [Various episodes]

*Artie, the Strongest Man in the World, derives his super powers from the red and blue underwear that is his costume, a 40/60 blend of titanium and cotton. [One of the early shorts]

*While Artie, the Strongest Man in the World, is younger Pete's personal super-hero, he is not imaginary. Other people have used him for his super-hero abilities. [Various episodes]

*While being super-strong, Artie, the Strongest Man in the World, has other super-hero abilities like heat vision. [Staremaster]

*Artie, the Strongest Man in the World, has a set jurisdiction. [King of the Road]

*Tire air is the favorite smell of Artie, the Strongest Man in the World. [Farewell, My Little Viking]

*Artie, the Strongest Man in the World, likes armpit noises because, as he says, it reminds him of his mother. [Farewell, My Little Viking]

*Artie, the Strongest Man in the World, hates riding in cars. [Farewell, My Little Viking Part 1]

*Artie, the Strongest Man in the World, lives in a porta-house. ["When Petes Collide", Farewell, My Little Viking]

*Artie, the Strongest Man in the World, is NOT an alien --- this was proven scientifically by Ellen. [Space, Geeks, and Johnny Unitas]

*He is referred to many times as a "mutant", although it is never explained. [Various episodes]

*Whammy bars affect Artie, the Strongest Man in the World, like "deadly kryptonite". [Hard Day's Pete]

*"Love Rollercoaster" (and perhaps funk in general) attracts Artie, the Strongest Man in the World, like a "giant funk magnet". [Day of the Dot]

*Artie, the Strongest Man in the World, has a past with Clark (a turtle), Ernest Hemmingway, and Gertrude Stein. [Rangeboy]

*Artie, the Strongest Man in the World, is not invincible. He has been defeated by an evil bowling ball. [When Petes Collide]

*Artie, the Strongest Man in the World, is a character of the past. In a two part episode, he left because younger Pete no longer needed him. [Farewell, My Little Viking]
Sosyal ağlarda paylaş

geçen yıl bütün bölümlerini bulup indirmiştim. normalde çocukken izlediğin şeyleri yıllar sonra izleyince çok saçma gelir beğenmezsin falan (thunder cats mesela) ama bunu hala defalarca izleyebilirim çok güzel ya

not: küçük pete : daniel tamberelli facebook'tan bulabilirsiniz hatta bas gitar çaldığı bir grupları var myspace'te birkaç şarkıları vardı baya güzeldi
Sosyal ağlarda paylaş

hey sendiii
vadonçıtalk bek
hey sendiii

İmba, imba, imba bi seri. İmba, imba, imba müzikler. Her zaman favori dizim oldu, hep öyle olcak.
Bikaç yerde "tekrar yayınlayın nooluuuur" dediğini gördüm milletin de, yeni yapılsa bile eskisi kadar güzel olması mümkün değil. O yüzden, biz seni böyle sevdik hep böyle kal.
Bi de, dağınık olan küçük Pete'i oynayan adam gerçekte doğru düzgün bi herif olmuş, büyük Pete'i oynayan adamsa saçı başı dağınık, pasaklı bi tip olmuş lol.
Sosyal ağlarda paylaş

Abiiii böyle bir topic varmış da haberimiz yokmuş ahah ne günlerdi ilk nickeoldeonlu zamanlar...
Nickelodeon ilk çıktığı sene bütün yaz abartmıyorum günde kafadan 10 saat kitleniyordum tv başına kalkmadan,bütün programlar süperdi...Cesaret arenası,arnoold,rocko,korkunç canavarlar,pete and pete,clarissa vs...Ah ah nası özledim be ne günlerdi....
Mesela Cesaret Arenasına katılmak hep hayalimdi,sene 97-98 gibi sanırsam ama bizde Nickelodeon'un 91-92'de fln yayınladığı şeyler gösteriliyordu baya geriden geliyorduk yani:)
Pete and Pete'e gelirsek,müziğinden tut,orjinalliğine süper diziydi...
Benim hatırladıklarım,Artie vardı onun bölümleri süperdi,bi tane mükkemmeliyetçi bir herif vardı,tavuğu süper yiyordu,herşey hesaplıyordu fln uheuhe süperdi yav...
Koyan oldu mu bilmiyorum da jenerik müziği
http://www.youtube.com/watch?v=NcqSfAHvuAo
Sosyal ağlarda paylaş

• 1 ay sonra ...
37 adet bölümünü buldum. İlk sezon 11 kalan ikisi 13 bölüm. Bir yerde 39 bölüm diye okumuştum ama emin deilim eksik de var mı. Komple indirmekteyim. Final dönemi bi geçsin, yıllar öncesine dönücem.

Ay sonu da arkadaştan Angel ve Buffy'nin bütün bölümlerini alıyorum zaten... Sonra bi süre nostalji :)
Sosyal ağlarda paylaş

ShadowFury said:
Ehehehe izlediğimde bayağı küçüktüm ama hatırladığım bikaç bölümü var

Bitanesinde kağıt manyağı bi çocuk vardı kağıttan shuriken filan yapıyodu bi de bütün çocuklarla taş/kağıt/makas oynuyodu ve kağıt diyodu ama herkes korktuğundan taş diyip kaybediyodu ama pete(büyük olanı) makas diyodu bikere çocukla düşman oluyolardı filan
(bende de ne hafıza varmış... ama tam şuan iflas etti bölümün gerisini hatırlamıyorum=))

Kağıtçı çocuk parkta küçük pete i kağıttan shruiken le infaz edecekken tam artie gelip ağzıyla shruiken i tutup yiyiodu, pete kurtuluyodu. sonra dier çocuklar taş kağıt makasta bu bebeyi yeniyodu bebe de hayırr hayıır diye kaçıyodu.

benim hafızam da fil hafızasıdır.
Sosyal ağlarda paylaş

• Yeni Oluştur...