Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Fallout 3 - çıkış öncesi


axedice

Öne çıkan mesajlar

kişiye göre oyundan alınan zevk kaynağı değişir. bazısı görsel özelliklerinden dolayı hayran olur, bazısı konusunu çok sever, bazısı oyun sistemini beğenir.

bana göre fallout u özel kılan özelliklerden olan, alışıla geldik grafikleri (fallout tactics gibi olmalıydı görsel olarak), oyunun turn based combat sistemi vs. yeni oyunda bunu tam anlamıyla göremiyoruz.

bunları görmediğim için tabiki bende beğenmedim, çünkü beklentilerim karşılanmadı, yoksa fallout 3 kendi içinde halen iyi bir oyun olabilir.

zaten birçok kişi çeşitli forumlarda kıyameti kopardı ama adamlar iplemediler yok biz illaki oblivion with guns yapacaz dediler. kendileri bilir tabi. oynanmaz mı oynanır, oyun satmaz mı satar. ama klasik fallout serileri gibi baştacı edilir mi? yıllar sonra bile tekrar tekrar oynanır mı? bence hayır :)
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

baldurs gate 3 çıksa, görsel olarak oblivion gibi olsa yine aynı tepkiyi verirdim herhalde. yerine göre klasikçi olabiliyorum. biz o oyunları o şekilde sevdik :)

fallout yapmasınlar return of mad max desinler oyunun ismine, mavi tulumu ortadan kaldırsınlar bak kimsenin sesi çıkıyor mu? :P
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

gta konusunda cüceye katılıyorum.birazda beceriksizliktendiş gerçi benimki ama olsun :P

Sam said:
işte ben de diyorum ki aynı şekilde fo3'ü sevecek insanlar olacaktır, dialog olayını düzgün yaparlarsa kimsenin kedibakışı, yeraltından, kilometrik vs takıntısı kalacağını sanmıyorum.

e zaten endişeler ordan çıktı sonra 3d olduğu açıklanınca büyüdü.ha ben her zaman izometrikten yanayımdır ama fps olması oyunun niteliği konusunda ,tek başına, endişelendirmiyo beni.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Sam said:
ya bethesda kendini kanıtlamış bir şirket, fenerliler kusura bakmasın da fener ile alakası yok pek. (:P)

ilk sayfalarda demiştim, tekrar diyorum: black isle yokken bethesda vardı. pc'ye oyun yapmaya devam eden obsidian ve bu var artık. bunlara denk düştü. ne idüğü belirsiz yeni yetme bir şirkete yok pahasına ergeç satacaktı hakları interplay. en azından deneyimi olan bir şirket, dialog işi hariç her alanda tecrübesi var rpg ile ilgili.

esas interplay dallama bir konsol şirketine verecekti hakları, onlar da POS2 exclusive for PS3 yapacaklardı da o zaman görecektim sizi lol

bu kadar mızmızlananlar yarın öbürgün torment hakları satılırken çarpılırlar, aman diyeyim.


(tu)
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Nasıl Dark Alliance ı yada BoS ı yaptıklarında sallamadıysak, BoS2 yapsalardı yine sallamazdık. Fallout3 markası "kötü" bi konsol aksyon oyununa malzeme edilemeyecek kadar pahalı, o yüzden görece iyi bi konsol aksyon oyunu yapıyorlar.

Planescapele ilgili ticari bi ürün de artık çıkamaz evet. WotC ve atari, Purgatorio'nun yapımcısı Rogue Dao ile yeni bi adventure pack üzerine anlaşmış ama purgatorionun illaki non-commercial olarak çıkması lazım. Planescape yeni sistemleriyle tamamen çakışıyor artık.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Traitler iptal. Bloodier mess diye dalga geçerken bütün traitleri bonus vericek şekilde perklere çevirmişler. 25 soruluk bi Q&A ve 3 yeni ss yayınlandı. Baya detaylı olmuş. http://www.bethsoft.com/bgsforums/index.php?showtopic=856489

said:
Ok, time for some, perhaps, bad news. Traits have been rolled into Perks. That was a hard decision for us, and one that took, literally, years. We kept coming back to it, and re-discussing it, and once we were playing the game, found that the difference between the two systems was so similar that even half the entries in the community "design a perk" contest were actually traits. Take "Bloody Mess" for example, probably the most famous trait. Is the game really more fun if that can only be taken at the very start? Why can't you pick it at level 6? What's so important about having it only at the start? The perk choice is probably one of the most fun parts of the game, and to relegate certain ones to only be chosen when you first start, before you've even played the game and know how any of it feels, just didn't prove as fun to us. How do you know you want Bloody Mess if you haven't seen how bloody the current mess is? (did I just type that?) Anyway, trust me when I say this one was a debate, a long one, and a decision we're not naive enough to think will be understood or applauded by everyone.


Anyway, many traits from Fallout return, but as perks. And many perks return, as perks. Another change over the last year is that you now pick a perk every time you level, and the perks have been balanced accordingly. Like I said before, we found the level-up-pick-a-perk experience to be so enjoyable, it was actually confusing people why they couldn't do it every level. Perks also still have prerequisites for certain stats, including your level. New perks open up at even levels, so while you still get to pick a perk at the odd levels, you won't see any new ones based on your level, but may see a new one based on say, your Science skill.




said:
4) Are most of the non-human entities in the game of hostile intent, or can some be reasoned with, or even recruited as companions under the right circumstances?

Most are hostile, but not all. Yes, some can be reasoned with and even hired.


http://fallout.bethsoft.com/images/art/fallout3screens/fanscreens/megatonbar.jpg



said:
The skill affects both how well you aim (your hand wobbles on screen), and how much damage you do with a shot. Over the course of the project, we really dialed back the skill wobble, and dialed up the damage effect. It's really not fun to miss all the time, it just made the game feel terrible. You can also "aim", like many shooters. You use the right mouse button, or left trigger on a console, and your character aims at the target. You can't run while you are aiming, but it negates most of the skill wobble. Not all of it, but enough to compensate for a really bad skill. What you find is, as your skill raises, you don't have to rely on aiming as much, so it's a good balance.



http://fallout.bethsoft.com/images/art/fallout3screens/fanscreens/pipboyskills.jpg


said:
In regards to essential NPCs, it works like Oblivion, in that when they "die" they get knocked "unconscious" and get up a little while later. It worked well in Oblivion, so we kept that system, as you can still attack everyone that you want, and get at least a small benefit (being able to avoid them while they are down). I will say that the number of essential characters is minute compared to Oblivion and we've gone to pretty big lengths to cover a lot of people's deaths, but sometimes that's just not possible.
First Citizen Lynette =/
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...