Sam Mesaj tarihi: Ağustos 24, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 24, 2007 horace'ı da kaybettik.. :p dialogları düzgün yapsınlar da gerisi oblivion olsun, yeme de yanında yat olur gene. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
axedice Mesaj tarihi: Ağustos 29, 2007 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 29, 2007 Leipzigdeki gösterime iki tane NMA elemanı girmiş brothernone ve suaside. Tabi farklı sitelerden başvurmuşlar, NMAdan geliyorum diyen silencerın başvuru kabul edilmemiş heh. Şimdiye kadar okuduğum en iyi inceleme yazısı, hem detaylı olmuş hem de şakşakçı basın ağzıyla yazmamış baya bi eleştirmişler. http://www.nma-fallout.com/article.php?id=38620 Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sam Mesaj tarihi: Ağustos 29, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 29, 2007 ben iyi whine yaparım, hayli deneyimim vardır ama nma kurs verse katılırım doğrusu. adamlar kendi ağızlarıyla "en az 1,5 yılı var çıkmasına" diyor sonra da "sledgehammer'da çok fazla bloom vardı" gibi incir çekirdeğini doldurmayacak şeyleri paragraf halinde yazıyorlar. oyun piyasaya çıkmış bile olsa ciddi ciddi eleştiri mi bu şimdi? sonra neymiş power armor tek parça değilmiş 1&2'deki gibi, levhalar oynuyormuş. ulan o eski oyunlardaki power armor altına yastık sıkıştırılmış pijamaydı lol be sanki oynamadık o oyunları. neymiş eski mutantlar orijinalmiş yuh. ulan adamlar bildiğin ogreleri aldılar mutant diye koydular. hoş gerçi yenilerini de beğenmedim ben ama al bunu vur eskisine. tactics'in çizim tarzı en kralıydı. ikinci sayfayı okuyamadım bile baydı, üçüncüye atladım o da baydı. çok kasmışlar laf sokmak için her zamanki gibi. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Cuce Mesaj tarihi: Ağustos 29, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 29, 2007 diyaloglar eski oynualrdaıki gibi geik olmicakmıs Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Cuce Mesaj tarihi: Ağustos 29, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 29, 2007 baskası yazmış bunu Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
axedice Mesaj tarihi: Ağustos 29, 2007 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 29, 2007 Cüce bonepartın ruhu girmiş içine. Bi exorcism yapalım Sam sen okumamışsın yazıyı belli oluyo :p Adamlar ne hata gördülerse yazmışlar, mütareke basını gibi (bu da yeniden moda oldu heh) oo grafikler süper herşey güzel oyun mükemmel dememişler. Zaten oyunun çıkmasına 1 yıldan fazla var, grafikler çok iyi ve daha da iyi olacaktır diyorlar. Asıl eleştirdikleri noktalar bazı konuşma metinlerinin tutarsız oluşu, bos paladinlerinin paladin değil de sıradan amarikan askerleri gibi davranması, ergen gençlerin ve xbox kitlesinin mizah anlayışına göre hazırlanmış küfürlü dialoglar ve dozu kaçırılmış sıradanlaşmış bir şiddet gibi Fallout havasını yansıtmayan öğeler. Özetle diyorlar ki mainstreame hitab eden fena bir oyun olmayacak ama gerçek fallout havasını da yansıtmayacak. Beklenen bişeydi zaten. Hatta forumda bizim beklediğimziden biraz daha iyi diye bi laf geçti bunlardan birinden. Ayrıca bethesda az önce ikiyüzlülükle suçladı NMAyı hehe. Ama adamlar gitmiş büyük internet sitelerinden (bi tanesi zaten yazı hazırlıyo oraya sanırım) basın kartı alıp girmişler. Takdir ettim çocukları. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
arcane Mesaj tarihi: Ağustos 29, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 29, 2007 said: Ki ilk fallout'lardaki worms stili, "bir sen vur simdi ben vuracagim" tarzi savas manteletisinden sulandirmadan uzaklasilabilmisse leziz. Sira tabanli taktik savas icin iyi ornek her zaman dedigim efsane jagged alliance'dir.Fallout'da sequence diye bir istatistik var. Perception modifier ile belirleniyor, combatta kimin önce hareket edeceği buna göre belli oluyor, Worms'un tersine. axedice link için teşekkürler, sonunda elle tutulur bir inceleme yazısı. Eleman yeni skill görmedim demiş. Skill based bir RPG'nin devamından beklenilen şeyleri sorsak herhalde herkesin vereceği cevaplar arasında yeni skiller bulunur. said: endurance influences HPs, resistances and the big guns and unarmed skills.Bu yeni birşey, endurance'ın önceki oyunlarda big guns ve unarmed üzerinde etkisi yoktu. said: Note: no negative effects of drug usage were visible anywhere within the game, neither an addiction or negative effect from Mentats, nor the traditional later HP loss for super stims.GG chem reliant / resistant Friendly fire ve radyasyon dengesizliği ayar eksikliğinden mi yoksa tercih meselesinden mi göreceğiz. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sam Mesaj tarihi: Ağustos 29, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 29, 2007 okudum oraları axedice ama oyun çıkmadan EN AZ 1 YIL önce yayınlanan bir DEMO. fan site olmak demek sledgehammer'ın üstünde fazla bloom var diye eleştirmek değildir. gülerler adama, şaka gibi. diğer daha mantıklı eleştiriler arada kaybolmuş gitmiş, resmen sıkıntı verdi yazı ki merakla okuyordum saçmalamaya başlayana kadar. belki sonra tekrar bakarım ama "şu şakalara şu kişiler gülmedi, alkışlar azdı/çoktu" tarzında bir yazı sanki bugün haberlerdeki "komutanlar -m eki eklemedi, başlarını eğmediler önünden geçerken" saçmalıkları gibi. "beğenmek istemiyoruz oyunu ve neden bulacağız" tarzında hep nma. 'mütareke basını' ile fansite karşılaştırmak zaten normal değil odakları gereği. yine de fansite olarak değerlendirsen bile aşırı kasınç. "bobbleheadini tekmelerken babamız bize öyle boş boş bakıyordu" lol ya, bunlar fallout'u oynadı mı? adam bize bakarken evini soyardık sonra çıkar giderdik tek söz işitmeden. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sam Mesaj tarihi: Ağustos 29, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 29, 2007 said: Skill based bir RPG'nin devamından beklenilen şeyleri sorsak herhalde herkesin vereceği cevaplar arasında yeni skiller bulunur. fallout gibi skillerinin yarısı filan oyunda 1-2 kere kullanılan bir oyunsa hayır. kaç kere science kullandın? kaç kere throwing kullandın? kaç kere traps kullandın? kaç kere gambling kullandın? skiller arttırılmak bir yana düşürülse bile gameplay olarak hissedilmezdi. yeni oyun mevcut skillerin hepsini kullandırabiliyorsa skill vermek için neden oluşturacak kadar o bile başarıdır. ve ne ekleyeceksin zaten mevcut skillere? sex performance? işte nma de böyle kaşının üstünde gözü var yaklaşımında aynen. :p Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
horacegoesskiing Mesaj tarihi: Ağustos 29, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 29, 2007 bethesdanın falloutu olabilir ama benim falloutum değil! [ Mesaj 30 Ağustos 2007, Perşembe - 00:53 tarihinde, horacegoesskiing tarafından güncellenmiştir ] Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
fir3blad3 Mesaj tarihi: Ağustos 29, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 29, 2007 topic 55 sayfa olmuş şakamaka biraz ara verin yaw :) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
fenris Mesaj tarihi: Ağustos 29, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 29, 2007 sam in yazısını görünce yerden yere vurdular sandım.adamlar gayet güzel anlatmışlar bence.öyle çok bi "ufak şeylere takılma"görmedim ben . yani kusura bakma sam ama biraz "kusur bulucam" diye okumuşsun yazıyı bence.o sonda "şu güldü bu gülmedi" de adamların tepkisi olarak yazılmış. [spo] said: Note that SuAside saw the demo together with a group including GameInformer and Gamespy reporters, who laughed at all the right moments and applauded at the end. Brother None was in a more unfriendly audience, only one of whom occasionally guffawed at the jokes, and no applause given.[/spo] hani bunu eleştiri olarak alsak bile bethesda ya değil, sitelere olabilir anca. [ Mesaj 30 Ağustos 2007, Perşembe - 01:15 tarihinde, fenris tarafından güncellenmiştir ] Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sam Mesaj tarihi: Ağustos 29, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 29, 2007 niye kusur arayayım böyle bir yazıda? bilgi almak için okurum ancak ki sorun şu ki bilgiyi böyle yersiz eleştiriye bulanmış şekilde verince neyin ne olduğu bile zor anlaşılıyor. nma'in geçmiş tutumunu bilmesem belki ciddiye alabilirdim biraz daha. rofl horace süper demiş Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
horacegoesskiing Mesaj tarihi: Ağustos 29, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 29, 2007 bırak arkadaşım. o kadar sevmek istiyosun ki gelicek fallout u gözlerin kararıyor. bambaşka bi oyun var, öncesiyle karşılaştırmak anlamsız. ok. ama yani... peki ya hayallerimiz sam? peki ya hayallerimiz... :( Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sam Mesaj tarihi: Ağustos 29, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 29, 2007 değişerek gelişiyoruz işte :p eski fallout'lara bayılmakla beraber hoşlanmadığım kısımları da çoktu. öyle ki o dialogları, karakterleri, hikayeyi alın tactics'de mod olarak yapın, kırar atarım diskleri. special muhteşem ama combat iğrençti. demo dialogu yetmez yani, görmek lazım. hikaye, karakterler gene demoda görülecek şeyler değil o yüzden hayallerim yıkılmadı henüz. oyunu görmek lazım. [ Mesaj 30 Ağustos 2007, Perşembe - 01:25 tarihinde, Sam tarafından güncellenmiştir ] Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
huun Mesaj tarihi: Ağustos 29, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 29, 2007 3d yi duyunca ben notumu vermiştim zaten. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
arcane Mesaj tarihi: Ağustos 29, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 29, 2007 Ben oyundaki her skilli x kez kullandım (gerçek hikaye) ama benim kaç kez kullandığım baz alınırsa bir yere varamayız. 10 senelik oyunun hatalarını bugün yapılmış bir oyun gibi değerlendirelim ama seneye çıkacak oyunun hatalarını daha çıkmadı diye geçiştirelim, ne kadar objektif ve yapıcı bir yaklaşım... Eklenecek skilleri bulmak benim işim değil. Bu tartışmayı sadece sana birşey kanıtlamak için vakit ayırıp yazacak kadar önemsemiyorum ancak belirtmeden geçemeyeceğim, teoride bu benim işim olsaydı, Bethesda çalışanları gibi oyun tarihinin en open ended oyunlarından birinin 10 sene arayla çıkan devamını yeni skill eklemeden sunsaydım, herhalde kovulurdum. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
horacegoesskiing Mesaj tarihi: Ağustos 29, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 29, 2007 niye be abi. yani yeni skill yeni bişi katacak diye bi kural mı var? bence olan skillerin uygulanışını iyileştirseler daha iyi olur. o konuda sam e katılıyorum. traps, gambling, first aid, throwing weapons.. hep lüzumsuz kullanılamayan şeylerdi. speech, x weapon, pick locks / steal şeklindeydi yani. çok büyük konu, çok acaip side questler filan beni kazanır. oyun oynanışı en önemli şey ama. oynayamıyosam zevk alamam. ki benim derdim en çok o yönde. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
axedice Mesaj tarihi: Ağustos 29, 2007 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 29, 2007 Huun seni etnoğrafya müzesine alalım o zaman heh. Sam demo falan diyosun da seslendirmeleri baştan kaydedicek halleri yok ya. Dialoglar nasıl başladıysa öyle devam eder. Keza espiriler de öyle. Yada ne biliyim fallouta benzemeyen fallout dünyası tasarımı. 1 yılda anca grafikleri falan düzeltirler motoru optimize eder hikayenin son rötuşlarını yaparlar. (bugları ellemezler ama eheheh) Retro-science fiction Oblivion based rpg like fps falan başka bişey bu oyun :p Fallout diyemiyoruz ama. Bloodlines'ın da demosunu görmüştük çıkmadan 1 yıl önce falan. Zenci silah tacirinin konuşma sahnesi vardı downtownda. Ben o oyuna orda vuruldum arkadaş. Aşk yaşadık resmen. Hani NMA adamlarına da güvenirim bu konularda, bişey diyorlarsa gavur tabiriyle "hype" yaratmak için değil inandıkları için söylüyorlardır. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
fenris Mesaj tarihi: Ağustos 29, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 29, 2007 hayır zaten nma da yazıda öyle çok bi "yerden yere vurma"yapmamış.gördüklerini yazmışlar. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sam Mesaj tarihi: Ağustos 29, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 29, 2007 sen, ben, hatta isterse oyun yapan adam olsun, oyunda belli noktalar vardı science kullanılabilen. o kadar. hebele vault'ta kapı açarsın, 50 tane kurşun fazla lootlarsın tadında bir skill. bunun gibi niceleri vardı işte. seni yeni skill ekleyemedin diye değil ama yeni fakat 'novelty' skiller koydun diye işten atarlardı ehu Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sam Mesaj tarihi: Ağustos 29, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 29, 2007 said: Zenci silah tacirinin konuşma sahnesi vardı downtownda. bak şimdi troika başka bir olay. arcanum var, bloodlines var ki bunlar fallout dialog tadını yakalamış hatta geçmiş (bkz. malkavian pc) oyunlar. başka da şirket çıkmadı, dialogları hazırlayan kişi tam kimdir bilmiyorum ama tahminimce bis'den ayrılıp troika'ya geçmişti bu kişi. zira başka oyunda o tarzı göremedim. şimdi de işsiz olabilir ki çok büyük bir yazık bu bence eğer öyleyse. bethesda direkt o adamı almadan yapamaz aynısını herhalde, direkt sanat o yani kopyalanacak birşey değil. ya zaten bilmiyoruz bos washington'da ne arıyor halen. batı bos'una bağlı mı yoksa tactics'deki gibi rogue bir grup mu, belirsiz şeyler çok. enclave bile olabilir adamlar heh espri desen tactics'de paladinler "hey şu tribalın aleti gözüküyor donundan, ne iğrenç" diye filan konuşuyorlardı tribalları recruit edince lol zevkli mi değil mi buna nma mi karar verecek, biz mi? oynayıp göreceğiz. herkesin aynı miktarda beğenmesi diye bir olay da yok, misalen arcane kişisi :p arcanum'dan hazetmez ama ben hastayımdır. güya ikimiz de fallout'çuyuz. ha şöyle de birşey ekleyeyim: bloodlines gibi bir oyun ultra dialog filan sunduğu halde bir kereden fazla oynayamadım. neden? çünkü combat dandiniydi. yani süper dialog, hikaye de yapsan tek başına kafi değil. [ Mesaj 30 Ağustos 2007, Perşembe - 02:02 tarihinde, Sam tarafından güncellenmiştir ] Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Cuce Mesaj tarihi: Ağustos 29, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 29, 2007 Bloodlines iyidi cidden, fakrlı skiller kasmış karakterler gercekten farklı yöntemlerle yapabiliyodu görevleri, security kasmış kişi kapıları acarak hacker bi bilgisayar bularak speech ci speechle combatcı combatla, veya bunları karıştırarak, direk yoldan dah averimli daha rewarding şekillerde cözebiliyoduk questleri güzeldi baya Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
horacegoesskiing Mesaj tarihi: Ağustos 29, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 29, 2007 bloodlines iyi miydi? lol ya. oyun kendisiyle dalga geçiyodu resmen. içeride sorunlar vardı sanırım. diyaloglar ve atmosfer çok güzeldi ama oyun lineerin önde gideniydi. hadi falloutta yanına adam alıp, şahsi kombat yapmadan oyun bitirecek karakter yapma şansın oluyodu ama... yani. bloodlines. en güzel karakteri yap, hekşat çekemiyosan işe yaramıyo önceden bahsetmiştim. bi de bethesdanın fallout yaklaşımına da uyuz oluyorum. mac tadındalar. çok popülist ve slogancı. daha çıkmadan ödüle doymamış, akılları sıra falloutçuların hoşuna gidecek yazılar filan koymuşlar, vaultboy/pipboy çizimleri sakil falan. oyun ekibinin veya en azından yönetimde etkili insanların fallout dünyasını sklemediini düşünüyorum açık söyliyim. ama oyundur. fallouttur. elbet alacağız oynayacağız. nwn2 gibi yarısında bırakmayayım da. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Cuce Mesaj tarihi: Ağustos 29, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 29, 2007 yahu bloodlines'ın linear olmama gibi bi iddası yoktuki zaten, super özgür bi rpg yapıyoruz demıyordu adamlar, atmosferı falan kaliteli bi oyun yapıyoruz diyolardı atta bi iki yazılarında action rpg diye gecmışti oyun Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar