axedice Mesaj tarihi: Temmuz 3, 2007 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 3, 2007 Oyunun basın tanıtımına katılan critical hits sitesinden bi eleman dialoglarla ilgili şöyle demiş : said: Dialogue. Matt Miller caused a stir on this with his remark that "the tree is closer to Oblivion." So how does it look (visually, like Oblivion)? The PC has full lines or keywords? Any sign of long NPC replies? Any hint (probably too short a demo) of expansive branching dialogue? This really tests my memory on the specifics of the demo shown, but I'll try my best to remember exactly. Looking back at Oblivion your choices in dialogue were things like "rumors, cathedral, Glarthir, etc." The visual look of dialogue is similar to Oblivion in how it zooms in on the NPC's face and where the text is displayed, but from the short bits we viewed it looks like PC respones will be phrases much like from Fallout 1, and typically it looked as if there were serious answers, angry answers, and funny answers all mixed in. The dialogue trees definitely looked like they had longer NPC replies also, and there was definitely a HINT of expansive / branching dialogue but really with the demo not enough was shown to say. From how Emil and Todd talked about it, I imagine the level of depth and detail shown throughout the demo expands to every part of the game. I got a very good sense of "Fallout" from the dialogue shown, and strongly feel that this is one thing the people at Bethsoft are putting a lot of effort towards getting right. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
horacegoesskiing Mesaj tarihi: Temmuz 3, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 3, 2007 awright! Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sam Mesaj tarihi: Temmuz 3, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 3, 2007 ehe tamamdır bu oyun, heyecana gerek yok artık! Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Dev Mesaj tarihi: Temmuz 3, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 3, 2007 Valla sırf bu oyun için ekran kartı almayı düşünüyorum, ümitlerimizi boşa çıkartma bethesda Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
cado Mesaj tarihi: Temmuz 3, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 3, 2007 ben bu oyun için ingilizce öğrenmeye karar verdim Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Mumu Mesaj tarihi: Temmuz 3, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 3, 2007 level'da bu ay detaylı geniiiş açıklaması var fallout3 ün. dergiyi bulamadım bulunca alıcam hemen.. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Dragonutopia Mesaj tarihi: Temmuz 4, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 4, 2007 Sabırla bekliyoruz...forumları ilginc bethestanın falloutta tırnaklarımız nasıl olucak topıcıne kadar acıyolar mahush.. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
cado Mesaj tarihi: Temmuz 4, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 4, 2007 oyuna doğdumuzdan andan itibaren başlıyormuşuz 1 yaşında yürümeyi öğrenmeler felan ^^ 19 yaşına gelince macera başlıyormuş Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
arcane Mesaj tarihi: Temmuz 5, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 5, 2007 Axedice'ın yazdığıDiyalogla ilgili açıklama Critical Hits'den bir elemanla NMA'ın röportajından. Tamamını koyayım: http://www.nma-fallout.com/forum/viewtopic.php?t=37366 VATS. Ok, so I can pause to aim. Does that mean where I aim in RT doesn't matter, i.e. if I click on the head I'd still hit the torso, in RT? Also, when in VATS, can any actions be taken, or is it just cuing actions to happen? Correct that VATS is a pause to aim idea, but from what I saw and heard at the event the Realtime play is like any other realtime game with shooting, if you aim and actually hit the head the same effects would apply as a called shot. Again, I'm not certain, and anything about that is conjecture based on the gameplay that was shown. From what I can tell, VATS is purely a system for queuing actions and that is all, we did not get to see if your inventory can be accessed/used while paused or if that would use action points also. Shooting in RT slows down AP recharging. What about moving or other actions? Not sure about this one, honestly in the demo Todd was pausing every time he really wanted to fight and only a few times did he have to run'n'gun in realtime and that seemed like just when a Mutant got the jump on him. He had modified the system a bit to help the demo along faster so I don't know how much of this was final mechanics and how much was for demonstration purposes. Viewpoint. A bit unclear on drawing back the camera. Does it allow the camera to be drawn back far enough to be roughly the same bird's eye isometric as Fallout 1 had? It looked (roughly) the same as the view from Fallout 1, and the graphics engine looked as if it stood up perfectly to the zooming in/out. I attempted to stress it in my original commentary, but the entire graphical presentation of this game is stunning. Whether in first person view or over the shoulder you literally FEEL the destruction of the environment, the desolation, the abandoned ruins of small towns and junky shanty towns of the survivors. I seriously doubt many people, even die-hard purists who play the game, will end up using the isometric view very often because it simply looks too damn good in the other views (over the shoulder especially). The roleplaying aspects of the game will be improved incredibly by the immersive environments and feel of the interface. The first time a group of giant Rad Insects jump out at you and start chasing you, you'll begin to feel what I'm talking about (if not before that). If you don't think a franchise can stand a technical transition into first person and retain the qualities of the original, you clearly haven't played Metroid Prime. Dialogue. Matt Miller caused a stir on this with his remark that "the tree is closer to Oblivion." So how does it look (visually, like Oblivion)? The PC has full lines or keywords? Any sign of long NPC replies? Any hint (probably too short a demo) of expansive branching dialogue? This really tests my memory on the specifics of the demo shown, but I'll try my best to remember exactly. Looking back at Oblivion your choices in dialogue were things like "rumors, cathedral, Glarthir, etc." The visual look of dialogue is similar to Oblivion in how it zooms in on the NPC's face and where the text is displayed, but from the short bits we viewed it looks like PC respones will be phrases much like from Fallout 1, and typically it looked as if there were serious answers, angry answers, and funny answers all mixed in. The dialogue trees definitely looked like they had longer NPC replies also, and there was definitely a HINT of expansive / branching dialogue but really with the demo not enough was shown to say. From how Emil and Todd talked about it, I imagine the level of depth and detail shown throughout the demo expands to every part of the game. I got a very good sense of "Fallout" from the dialogue shown, and strongly feel that this is one thing the people at Bethsoft are putting a lot of effort towards getting right. Guns. Do they use schematics to construct? One example we were given was the lunchbox explosive: you combine the lunchbox with some explosives (C4? something else?) and fill the rest of the lunchbox with bottle-caps and you'd have yourself a regular claymore shrapnel device. As far as schematics/instructions I don't know, but that makes the most sense. Bobbleheads. How do they work? This was not looked at in-depth for the demo, just mentioned in passing. It seems to be more of a side-game / additive element then a primary focus of the gameplay. BoS. Was any explanation offered for their presence? When Todd finally entered the city, he encountered a group of super mutants and was quickly saved by a unit of them (i believe that's who they were). I didn't catch if it mentioned exactly why they were there, but they help protect the player through what would otherwise be a tougher part of the city. Short answer: Not that I know of, no explanation yet. Are bottle caps in as a currency? As mentioned above, they were discussed as being used in the 'lunchbox explosive' so I figure they will be in the game as currency as well. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
batuhan Mesaj tarihi: Temmuz 5, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 5, 2007 Arcanumdaki gibi şematikler fln olsa güzel olur. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Golge-i_Khan Mesaj tarihi: Temmuz 5, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 5, 2007 bobbleheads nedir ? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
arcane Mesaj tarihi: Temmuz 6, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 6, 2007 Onu ben de çözemedim. Bobblehead böyle koca kafalı oyuncak, vaultboy bobblehead falan basına dağıtmış Bethesda ama galiba orada ingame bir oyundan bahsediyor, en azından ben öyle anladım. Of ne kadar iyi ya Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
axedice Mesaj tarihi: Temmuz 6, 2007 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 6, 2007 Yuh bu ne be? Ayrıca fallout bu kadar seveni olan bi oyun değildiki basın toplantısına onlarca dergiden adam katılsın. Feci bi pr çalışması yürütüyorlar sanki. BBG tadında kavga dövüşü herkes seviyo, bunlar da falloutçuları gaza getirip getirip medya odağı olup bi güzel reklam yapıyorlar hehe. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
mexinth Mesaj tarihi: Temmuz 6, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 6, 2007 merakla ve ilgiyle takip ediyoruz gelişmeleri ... Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Golge-i_Khan Mesaj tarihi: Temmuz 6, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 6, 2007 ee o zaman "köpek olsun" "çocukları öldürebilelim" "bobbleheads olsun" "para değil de gazoz kapağı kullanalım" gibi duygusal tepkilere, duygusal tepki veriyorum. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
BonePART Mesaj tarihi: Temmuz 6, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 6, 2007 real time combat sevmiyorum ya insallah turn based sistemi cok iyi olur hayirlisi Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Dragonutopia Mesaj tarihi: Temmuz 6, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 6, 2007 pet mantıgı bencede olmalı... gecko train gibi fantastik özellikler eklenebilir... bu salak tshırt yerıne arkada vault x yazan vault suıtlerınden cıkarsalar yok satarlar Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Othranx Mesaj tarihi: Temmuz 6, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 6, 2007 oyun pauselanmıs karsınızda bir super mutant var, sağda olsa yeşil yüzdeler çıkmıs gayet güzel görünen bi resim vardı levelda.oyunda harita olmayacağı için eskisi gibi random encounterlar olmayacakmıs herhalde. bu nuka cola vs itemlar da bana oyunun ismini sonuna kadar sömürmek istedikleri izlenimini verdi hadi hayırlısı. [ Mesaj 06 Temmuz 2007, Cuma - 17:40 tarihinde, Othranx tarafından güncellenmiştir ] Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
huun Mesaj tarihi: Temmuz 6, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 6, 2007 Ne peti ya? Ben bir Vick'e sahip çıkabilmiş birisi değilim, gerek yok arada kendisini ihmal ettiğim için götümü dişleyecek pete. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sam Mesaj tarihi: Temmuz 6, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 6, 2007 said: bu nuka cola vs itemlar da bana oyunun ismini sonuna kadar sömürmek istedikleri izlenimini verdi hadi hayırlısı. bu tarz şeyler popüler her oyun için çıkıyor, sömürmeyle alakası nedir? forumlarda bilakis thread bile açıldı deathclaw peluş oyuncak isteyen insanların mesaj attığı. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Golge-i_Khan Mesaj tarihi: Temmuz 6, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 6, 2007 nuka kola guzellik.. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
arcane Mesaj tarihi: Temmuz 6, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 6, 2007 O yazının olduğu toplantı 10-15 kişilik birşey. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Alcadras Mesaj tarihi: Temmuz 8, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 8, 2007 o resimdekilerden istiyorum ben. :p Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Mumu Mesaj tarihi: Temmuz 9, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 9, 2007 fallout 2 yi tekrar bitirdim az önce ehe. aynı tad olmayacak eminim. 3d suXXXXX0r arkadaşlar. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
raider Mesaj tarihi: Temmuz 9, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 9, 2007 merak ettiğim konu miss olayı nasıl olucak. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar