Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

interplay forumlarıyla ilgili sorunum

Sam

Öne çıkan mesajlar

interplay yeni forumlarına geçtiğinden beri (ilkbaharda) ben takip edemez oldum, bir sayfaya giriyorum neredeyse anında çöküyor internet explorer. benzer bir sorun yaşayan ya da nedenini veya çözümünü bilen kimse bir zahmet yardımcı olabilir mi? mesela aşağıdaki adresi giriyorum tertemiz yeni açılmış explorer'a, sayfa yüklenir yüklenmez çöküyor..

http://forums.interplay.com/viewtopic.php?t=27626[hline]"I love the Hong Kong style of action movies, but that only looks good for small guys. The reason why the whole style was developed over there was because those guys were very puny guys ... they had to learn a technique that small people can do that are as effective as the big guy's strength. So that's where the martial arts came from."
Sosyal ağlarda paylaş

tamam işte bende bir sorun var, internet dehalarısınız bir deva bulursunuz derdime diye geldim şifa arıyorum işte, yoksa telli baba'ya gidip mum dikerdim.. :)[hline]"I love the Hong Kong style of action movies, but that only looks good for small guys. The reason why the whole style was developed over there was because those guys were very puny guys ... they had to learn a technique that small people can do that are as effective as the big guy's strength. So that's where the martial arts came from."
Sosyal ağlarda paylaş

Netscape yükle onunla dene bi. Internet expolerer versyonun kaç sonra? Onu güncelle. Belki yeni forumlar eski versyonlarla hata veriyodur.

Ha bide yazmak istediğin bişey varsa bana pmle, ben "//this is Sam" ekliyip yazıyım senin yerine.:-p[hline]There is a void in my chest where I once had a heart, and from this emptiness springs all the sufferings in the Multiverse . . .
Sosyal ağlarda paylaş

ben de yazabilirim de çocuğun derdi explorerla, bunu boşverse başka bir yerde tekrar karşısına çıkabilir..

internet explorer ve sürücüleri güncellemeyi deneyebilir. iyi fikir.
belki hata ondadır.[hline]Arkadaşlar lütfen topic açarken başlığa dikkat edelim. İçeriği ve başlığı daha açıklayıcı yazalım. Ayrıca: İmza ve Quote hakkında Emaleth'in yazdıklarını iyi okuyun. Daha düzenli forumlar dileğiyle...
Sosyal ağlarda paylaş

ie 6.0 küsur kullanıyorum ve başka bir sitede de başıma böyle bişi gelmedi şimdiye kadar, ondan bir genelleme de yapamıyorum. hadi tarayıcı güncellemesi yaparım bir ara da sürücülerle ilgisini anlayamadım?

yazı yazmayı bırakın ben okuyamıyorum daha, neyi yazacağım.. :-p[hline]"I love the Hong Kong style of action movies, but that only looks good for small guys. The reason why the whole style was developed over there was because those guys were very puny guys ... they had to learn a technique that small people can do that are as effective as the big guy's strength. So that's where the martial arts came from."
Sosyal ağlarda paylaş

bende de aynı sorun paticiğe girerken oluyor. format atsam düzelir de üşeniyorum :p

o yüzden yapacağın şey başlat>programlar>windows update sonra burdan birşey yüklemeden interplay forumlarına gir normal açılıyor :)

(bende bu işin mantığını kavrayamadım ama.. çalışması lazım :))[hline].::Azmodai::. (4:28 PM) :
ama oyle degilmi abi? allah icin soyle :) sevimli degilmiydim?
Sosyal ağlarda paylaş

coldwind yok olmuyor. giriyorum, 15 sn sonra mavi ekran çıkıyor mecburen kapanmasına izin veriyorum..[hline]"I love the Hong Kong style of action movies, but that only looks good for small guys. The reason why the whole style was developed over there was because those guys were very puny guys ... they had to learn a technique that small people can do that are as effective as the big guy's strength. So that's where the martial arts came from."
Sosyal ağlarda paylaş

çok düşündün mü bunu yazmak için arcane, iki gün kadar? :-p[hline]"I love the Hong Kong style of action movies, but that only looks good for small guys. The reason why the whole style was developed over there was because those guys were very puny guys ... they had to learn a technique that small people can do that are as effective as the big guy's strength. So that's where the martial arts came from."
Sosyal ağlarda paylaş

• Yeni Oluştur...