Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Fallout Tycoon

axedice

Öne çıkan mesajlar

Bir grup çek programcıdan çok ilginç bir oyun. http://mrhandy.czweb.org/index_en.htm Buda sitesi. Gerçi sitenin tamamı daha ingilizce değil, oyunla ilgili fazla bişey öğrenemedim ama indiriyorum şu anda bakalım nasıl bişey

In game You'll play role of Mayor of settlement or the city (according Your skills). You'll be able to take sides one of the world of Fallout - You'll become a sample of Vault city, or You'll better be an advanced basement of Brotherhood of Steel. Next opportunity is to become continential basement of Enclave, Mutant Camp, Ghoul's settlement or the town of NCR. And who dislikes post-apocalyptic scene can quietly build on the ruins of pre - second world war towns...[hline]There is a void in my chest where I once had a heart, and from this emptiness springs all the sufferings in the Multiverse . . .

[Bu mesaj axedice tarafından 13 September 2003 03:34 tarihinde değiştirilmiştir]
Sosyal ağlarda paylaş

Başladıktan 30 saniye sonra bi grup tribal görünümlü eleman haritaya girdi. Aha saldırdılar nooluyoz lan diyemeden halay alayı modunda devam ettiler benle ilgilenmeden haritanın öbür ucundan çıktılar. Bu arada herhangi bir şekilde oyuna müdahele edilemiyor, adamlar sallana sallana giderken anca izledim.
Nedir ne değildir çok bi fikrim yok ama baya eksik bi oyuna benziyor. Bu arada freeware ve zipli hali 4 dosya toplam sadece 12.5mb. Yarın daha ayrıntılı bi şekilde incelerim artık.[hline]There is a void in my chest where I once had a heart, and from this emptiness springs all the sufferings in the Multiverse . . .
Sosyal ağlarda paylaş

fikir hoş da deneyesim gelmedi doğrusu, betamsı bişi herhalde geliştiriyor arkadaşlar..[hline]"I love the Hong Kong style of action movies, but that only looks good for small guys. The reason why the whole style was developed over there was because those guys were very puny guys ... they had to learn a technique that small people can do that are as effective as the big guy's strength. So that's where the martial arts came from."
Sosyal ağlarda paylaş

"Başladıktan 30 saniye sonra bi grup tribal görünümlü eleman haritaya girdi. Aha saldırdılar nooluyoz lan diyemeden halay alayı modunda devam ettiler benle ilgilenmeden haritanın öbür ucundan çıktılar"

muhahah
halay çeken adamların düşüncesi bile çok komik...

yahu ben tacticsi oynayamıyorum napıyım tycoonu hehe[hline]Arkadaşlar lütfen topic açarken başlığa dikkat edelim. İçeriği ve başlığı daha açıklayıcı yazalım. Ayrıca: İmza ve Quote hakkında Emaleth'in yazdıklarını iyi okuyun. Daha düzenli forumlar dileğiyle...
Sosyal ağlarda paylaş

O zaman yanlış düşünüyosun. Special la tactical combat srategy nin ayrı bi zevki var. Bide multi olunca tadından yenmiyor (ben yemiyorum mesela)

Hem FoT olmasaydı "Höbaraghh 4k+ damaj koydum öhenghmm!!" diyen çömezlerimiz olamazdı ;)[hline]There is a void in my chest where I once had a heart, and from this emptiness springs all the sufferings in the Multiverse . . .
Sosyal ağlarda paylaş

aahhhh,ne günlerdi fo,dogmeat o forcewall'da cızbız olduğunda
"hayıııııııııııııııııııııııııır" diye bağırıcaktım,

yada morpheusla aranızda geçen konuşma
-im here to kill you
-and how are you going to do that?with your sharp tounge and killer words?
-no,with this![hline]less talk,more glock!
infected, 30 July 2003 23:02 tarihinde demiş ki:
yaşım 15 bi adam daldı o da hafifçe dokundu yani
Sosyal ağlarda paylaş

tactics'i yaparken fallout3 deselerdi "oyunun bilmemneye çevirmişler" demenin bir mantığı olabilirdi ama adamlar baştan söylemişler ne yaptıklarını. renegade çıkınca kimse "ne yapmışlar c&c'yi" demedi çünkü değişik bir tür olduğunu söylediler baştan. fallout evrenini ille rpg'ye hapsetmenin anlamı yok ki, beğenmeyen oynamaz. hani oyun kötü yapılmış da değil, gereksizce ağır eleştiriler. fo1 & fo2 başka, (ikisinin de combat sistemi ve mutie'leri emer bu arada) tactics başka..[hline]"I love the Hong Kong style of action movies, but that only looks good for small guys. The reason why the whole style was developed over there was because those guys were very puny guys ... they had to learn a technique that small people can do that are as effective as the big guy's strength. So that's where the martial arts came from."
Sosyal ağlarda paylaş

• Yeni Oluştur...