Jump to content
LordSevo

NP transferi (ayıp vallha)

Öne çıkan mesajlar

§ 09 Mar 2006, 06:26
adamlar işi almış götürüyo olurda inanmam fotoshop diyen varsa ksc side elimde :)

http://img96.imageshack.us/img96/2832/nptrans8ad.jpg

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 09 Mar 2006, 06:27

şimdi oldu galiba :)

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 09 Mar 2006, 06:32
adam macroyla np transfer yapıo galiba bu kadar seri :S

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 09 Mar 2006, 06:34
insan bari 3-4 farklı adam bulur en azından çakmasınlar diye :D

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 09 Mar 2006, 07:19
yapılacak is deil dogrusu. Keseni deil diğerini banlamak lazım bence :)

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 09 Mar 2006, 07:51
bu photo beni gercekten cok sasirtti ... ben sami abinin boyle birsey yapabilecegine inanmam ama bu photoshop veya baska birsey deilse yikildigim andir ... gece cekilmis olabilir veya 1vs1 yapmis olabilirler ne diyeyim bir sey bulamiyorum sok oldum ... eger bu dogruysa o clandan cikarim .. cunku sahtekarlarin arasinda isim yok .......

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 09 Mar 2006, 09:00
Bencede :S oynayan o değildir ya o yapmaz :S

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 09 Mar 2006, 09:25
Yaw Ahlaksiz Soul dicem ama Bu adam bizim buralı bi univ ögrencisi ama 1 1bu vk haftaya yakin Memleketinde Ve ögrenci bi arkadas oynuyodu okulundan sanirim Yani kendisi diil onu yapan ... Bende Sasirdim Dogrusu

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 09 Mar 2006, 09:48
çokmu lag vardı?

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 09 Mar 2006, 10:05
herkez herseyi yapıyo valla bende tanırım bunu baya uzun zamandır real den degil oyundan hiç bu tur seylerini duymamıstım gormemistim ama herkez herseyi yapıyo artık :S

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 09 Mar 2006, 10:34
rahmetlide daha önce hiç ölmemişti...

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 09 Mar 2006, 10:42
beyler konuya ben açıklık getireyim. sami bunu ban yemek için yaptı. o gün hatta klanı dağıtacaktı gm sadece uyardı ban atmadı. o akşam bırakıyorum oyunu dedi. son olarak şu raptoru basıyım yanarsa hepten silcem dedi. raptor +7i bastı +8 oldu ve devam ediyor. çok uğraştı ama ban yiyemedi:)

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 09 Mar 2006, 10:45
oyun bırakmak için np transferi yapmak çok mantıklı..
çok zekice..
lol'sun

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 09 Mar 2006, 10:48
ulen beyinsiz anlamak çokmu zor np transfer oyun bırakmak için değil ban yemek için. ama atamayan gm utansın

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 09 Mar 2006, 10:50
oyunu birakacak adam +8 ide basar +9 a o zmn.. BAN yemek için np transferi yapiorum dienide ilk defa goruorum.. sicmis.. sivamayin bari..

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 09 Mar 2006, 11:05
doğru.ben de zaten beyin yok ki yazıyorum senin gibi o.çlere
yetti lan
götoğlan kime numara çekiyorsunuz yok ban yemek yok bok yemek için yapmış git anana anlat bu yalanları amına kodumun ibnesi adam bal gibi np transferi yaparken yakalamış lordsevo.
oyunu bırakmak için miş
amına koduğumun götü esrar mı bu amk oyunu da bırakamıcak yok np transferi yapıyorda ban yemek için
böyle siktiri boktan bi yalanla kandıracağını mı sandın milleti amk maLı.
Sonra site de küfür oluyor yok bilmem bok oluyor..oluyor tabi bunlar gibi orospu çocukları yüzünden oyunda da sitedede her bok olur.Sonra da yok 12 yaşında çocuklarmışta,yok akli dengesi yernde deilmişde...
ne sikimi yerseniz yiyin bi daha girmiyecem bu amk herşeyi, herkesin bildiği bok dolu siteye..

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 09 Mar 2006, 11:06
ban ıcın np transferi . . . zzz....zzz... git gm i bul benı banla de .. hakaret et bır suru yapacagın iş var banlanmak ıcın barı charın karızmasını cızme bu sekılde....bas raptoru +9 a yansın.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 09 Mar 2006, 11:08
bi beyinsiz lafına o.ç duyacaksak girme. yanlız o lafları keşke söylemeseydin. azsonra özeline bak. yazık oldu sana.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 09 Mar 2006, 11:14
OnceLikLe Kendimi Tanitayim !

I'm EvoLution Priest Yani $uanki oOForYouOo

S_o_u_L Kardesimi tanirim ve $uan uzerinde oLanLari hangi cebeLLe$meLErLe ne emekLerLe yaptiqini biLirim! Raptorunu Kendisi Basti bu adam ve eger Raptor Yansaydi oyunu birakicakti!! Bu adami KaraLamaya kaLkmayin uzerinize K.E'yi Yikarim ! akiLLi oLun akLinizi aLirim!!!

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 09 Mar 2006, 11:16
foryou kanka bu adam bunu gerçekten yaptı...sabah saat 7 gibiydii bende gördüm bunu he sen kimsin lan deme ben Tweety XD

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 09 Mar 2006, 11:18
Jan ! Bu adami taniyorum Kanky Yapicak 1 adam deiL bana anLatmayin.. $erefsizLer duper köpekLer Kendi isimLerini kapatmak icin ba$kaLarini kuLLaniyorLar Yazik Lan size

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 09 Mar 2006, 11:18
peh bu ne ya.. :) saka gibi.. adamin biri goz gore gore NP tranferi yapio.. biri ordan kufur edio forumda biri ordan milleti tehdit edio.. size dicek bişi bulamiorum ark lar.. yazik size. :)

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 09 Mar 2006, 11:20
I Don't know Aga .. Yorumsuz Konu Cevrim di$i oLuyorum !

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 09 Mar 2006, 11:22
yapıldı veya yapılmadı. iyi veya kötü ama o küfürü ben haketmedim. eden ayıp etti kendine yazık etti.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Yorum yazmak için üye olun veya giriş yapın

Yorum yazmak için üye olmanız lazım

Üye ol

Kayıt olun ve aramıza katılın!

Yeni bir hesap oluştur

Giriş yap

Zaten üyemiz misin? O halde giriş yap

Hemen giriş yap



×
×
  • Yeni Oluştur...