SoulCube Mesaj tarihi: Mart 5, 2006 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 5, 2006 3000 kişi bekledim sabah takriben 1 1.5 saat sürdü.oyuna lvl 60 ne karakterle girdim biraz lag vardı dogal olarak.yanlız güzel olan şey blizzin tüm bg leri açması olmuş.direk girdim savaşa hep.lvl 60 epic mount ve üstündeki çoğu şey epic.mavi olan itemler ise set oluşmuş olarak baslıyor.deli bişeydi herkes uçmuş :d ama uykum oldugundan 30 dk anca oynayabıldım :d Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
zetro Mesaj tarihi: Mart 6, 2006 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 6, 2006 hunter gene eski günlerine dönüyo, free honor olarak piyasa dolaşıcaz. hunterlara gelen nerf çok ama çok fazla sanırım oyun tarihindeki en büyük nerf, hayır maden böyle bi class istemiyo niye bliz oyunun en başında açmış? artık mobda kesemicez. verdiği ise 12 saniye olmuş aspect of hawk ve domuzlar charge rank 6 ögrenicekmiş. saçmalık. tam bi saçmalık hunterın zaten kullandığı 3 adet skill vardır. aimed shot 3 saniye kast edilir, bu sürede mob yada player rangenizde çıkar yada dead zone girerse atış yapmaz otomatik atakda kesilir boş atışda yapmaz. buna çok büyük nerf geliyo. multi shot hemen aimedden sonra atılır iyi damage verir çünkü ama birden fazla mob varsa bunuda atamazsınız taaa nerdeki mobu vurur, aynı nerf bunada geliyo. 2.8 hızlı silah en fazla olsun 1500 vurur oda vurursa genelde miss olur yada target çok uzaktır yada çok yakındır. elimzide bi 180-190 damage veren arcane shot kalıyo ki 6sn cd işte oda ayda yılda bi critlerse arcane resis yoksa 480 vuracak ve bide scorpid sting. pvp hunter şunu yapıcak artık rogueye mark koy birine scorpid at sonra öl. bu kadar, scorpidde bi ara 1100 damage verir inşallah. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Assam Mesaj tarihi: Mart 6, 2006 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 6, 2006 roguelara halamı adam gıbı bırsey yok ya i klasik bug temizliği töbe... Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
raistlinthewiz Mesaj tarihi: Mart 6, 2006 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 6, 2006 said: hunter gene eski günlerine dönüyo, free honor olarak piyasa dolaşıcaz. hunterlara gelen nerf çok ama çok fazla sanırım oyun tarihindeki en büyük nerf, hayır maden böyle bi class istemiyo niye bliz oyunun en başında açmış? artık mobda kesemicez. verdiği ise 12 saniye olmuş aspect of hawk ve domuzlar charge rank 6 ögrenicekmiş. saçmalık. tam bi saçmalık hunterın zaten kullandığı 3 adet skill vardır. aimed shot 3 saniye kast edilir, bu sürede mob yada player rangenizde çıkar yada dead zone girerse atış yapmaz otomatik atakda kesilir boş atışda yapmaz. buna çok büyük nerf geliyo. multi shot hemen aimedden sonra atılır iyi damage verir çünkü ama birden fazla mob varsa bunuda atamazsınız taaa nerdeki mobu vurur, aynı nerf bunada geliyo. 2.8 hızlı silah en fazla olsun 1500 vurur oda vurursa genelde miss olur yada target çok uzaktır yada çok yakındır. elimzide bi 180-190 damage veren arcane shot kalıyo ki 6sn cd işte oda ayda yılda bi critlerse arcane resis yoksa 480 vuracak ve bide scorpid sting. pvp hunter şunu yapıcak artık rogueye mark koy birine scorpid at sonra öl. bu kadar, scorpidde bi ara 1100 damage verir inşallah. cry more... Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
DeMiRMaSKe Mesaj tarihi: Mart 6, 2006 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 6, 2006 melee ye yatıklarının aynısını ranged'a yapıyorlar. neden bu kadar ağladınız bilemiyorum. warriorların yetenekleri siah hızına göre ayarlanırken sizin için yoktuda ranged silahlarda buna eklenince mi sorun oldu? yapmayın gözünüzü seveyim ya. git yavaş bir ok/silah/crossbow al onunla 3k 4k vur. dikkat ettiyseniz mage'ler artık o kadar alıştıki kendilerine birşey verilmemesine hiç bir age çıkıpta ağlamıyor :) 1.11'de en azından yüzümüz güler umarım. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Absolut Mesaj tarihi: Mart 6, 2006 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 6, 2006 işime gelmiyorsa ağlarım hemde salya sümük ağlarım kimse de neden ağlıyorsun deme hakkına sahip değil. aglamayana emzik yok bu devirde :) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
nameless Mesaj tarihi: Mart 6, 2006 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 6, 2006 hunter'a gele nerf'in benzeri aylar önce rogue ve warriorlara gelmişti çok büyük bir sorun değil yani (bizdeki nerf epic itemların gerçek güçlerini göstermesi yönündeydi) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
CapriceXante Mesaj tarihi: Mart 6, 2006 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 6, 2006 [ nerf ] - class : warrior [ buff ] - class : paladin / warlock :) blizz forumlarında artık takılmak zevk vermiyor , blizzard ağlayana emzik verdiği sürece 3 kuruş oyun bilgisi olmayan tiplerin sağda solda aglamaları bu developerları nasıl bu kadar etkiliyor acaba :) dün okudugum komik postlardan bikaç tane örnek :) 1- seal'larımız purgelenemesin.. 2- cleanse büyümüz her tür debuff'tan 3 er tane kaldırsın.. 3- warlock talentları yetersiz pvp de güçsüzüz.. 4- paladinler korkusurduz neden fear yiyoruz.. 5- paladin talentleri hem pvp hem pve için yetersiz (oh rly?) bunlar uzar gider özellikle ağlayan tiplerin çoğunlugu paladin/warlock ve özellikle ally olunca gelecek değişikliklerin çogunlugu bu kıstaslar bazında geliyor .. bi postu hala unutamıyorum bi tane cüce paladin "ally ile horde arasındaki dengesizlikleri buldum" diye bir post açmış.. konuda şu allylar winter'a if den çok uzun bir yolculukla gidiyorlar hordelar orgrimmardan direk gidiyorlar (omfgzor) av lerde horde'lar bariz avantajlı demiş ! şaka bu bizim horde main campa çitlerin üstünden zıplayarak geçip towerlarımızı arkadan bugla bayraklarımız alınabiliyor.. buna ragmen bu arkadaş bebek gibi aglamaya devam ediyor .. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
damdaki_kedi Mesaj tarihi: Mart 6, 2006 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 6, 2006 gercektende alliance ve horde baseleri arasında korkunc bir fark var,alliance ların son 2 kulesinin oldugu köprüyü gecmek oyunun enzor kısmı,oysa allyler horde basine elini kolunu sallıyarak giriyor,ally lerde son 2 gy a ulasmak ıcın bir kulenın yanından gecmek zorunlu ama allyler bizim sondan bir önceki graveyarda hiçbişi kesmeden ,kimseye görünmeden direk basabılıyorlar Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Lopeth Mesaj tarihi: Mart 6, 2006 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 6, 2006 yine de hep horde yeniyor =) [ Mesaj 06 Mart 2006, Pazartesi - 15:12 tarihinde, Lopeth tarafından güncellenmiştir ] Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Ringeril Mesaj tarihi: Mart 6, 2006 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 6, 2006 damdaki_kedi :d buna rağmen fw'de genelde siz kazanıyorsunuz valla helal olsun ne diyim :) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Lind3r0th Mesaj tarihi: Mart 6, 2006 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 6, 2006 çoğunlukla horde yeniyor çünkü allyın %50 si yetenek düşmanı av de baselerin dengesiz olduğu armut gibi belli az akıllı oynayan ally oyuncuları zaten kıl ediyor çitten zıplayan gy de ama horde açısından bakarsak oyunun 2 bölümü var köprüden öncesi ve köprüden sonrası köprüye 30dk da gidilir ama köprüden sonrası 11 saat sürer böle ilginç bir mimari yapısı var av nin Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
-Wissy Mesaj tarihi: Mart 6, 2006 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 6, 2006 horde ally basee dayandiktan sonra iyi ve uyuz bir ally takimi oyunu 3-4 saat belki de daha fazla uzatabilir. =] Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
damdaki_kedi Mesaj tarihi: Mart 6, 2006 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 6, 2006 bence esas problem ally lerin destek kuvvetlerıne hiç yardımcı olmaması.ram rider,druid falan summonluyorlar sonra saldım çayıra mevlam kayıra deyip baska yerlerde ugrasıp duruyorlar,ram riderlara birazcık buff ve heal atsalar canımıza okuyucakken gidip snowfalla vs ye atak yapıyorlar Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Simit_Osman Mesaj tarihi: Mart 6, 2006 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 6, 2006 hunterda trap oldugu sürece 1v1de durdurulamaz... kanmarl Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
zetro Mesaj tarihi: Mart 7, 2006 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 7, 2006 said: yapmayın gözünüzü seveyim ya. git yavaş bir ok/silah/crossbow al onunla 3k 4k vur. sorun işte burda hunter en çok kullanılan iki skiline aimed shot ve multi shot 2.8 hıza normalize ediliyor. scatter shot targeti kaybetmiyor, yani nuke yapıcak veya yanlış pulldan sonra kaçalıbilecek hiçbir skill kalmıyor elimizde bide fd de targeti kaybetmezse bakın o zaman şamataya ayrıca ağlıcam tabi, ofical forumlara hiç bakınmıyorsunuz galiba locka gelen nerf yüzünden (ki huntera gelenin yanında hiç bir şey) millet blizzardı tehdit etmeye başladı paladinler ise hala ağlıyo bende ağlarım, yoksa emzik vermiyolar. :)) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
zetro Mesaj tarihi: Mart 7, 2006 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 7, 2006 said: hunterda trap oldugu sürece 1v1de durdurulamaz... traplarda nerflendi ya resistleniyo yada hedefiniz frozen trapta en fazla 5 saniye kalıyo aimed atmak için yeterli bi süre belki ama instancelerde ve görev yaparken poly+trap hiç bi işe yaramıyo mob hemen çıkıyo trapdan. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
ad3m Mesaj tarihi: Mart 7, 2006 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 7, 2006 bildiğim kadarı ile durdurmalar sadece player üzerinde kısa sürüyor pve durum farksızmı yoksa? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Suark Mesaj tarihi: Mart 7, 2006 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 7, 2006 daha nerf yemeli hunter, ya da rogue bi buff almalı. nasıl? misal petinizi defansive alıyorsunuz.rogue size cheap shot açıyor,ardından backstab yapıyor tum avantaj rogue un elındeyken çat petiniz agro alıyor ve adamın 4 kombo pointi boşa gidiyor. rezalet bişey,hedef değiştirince kombo pointler gitmesi olayı duzelmeli bence Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
ad3m Mesaj tarihi: Mart 7, 2006 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 7, 2006 @suark ben çok önceleri dile getirmiştim de sallayan olmamıştı :) hatta dalga geçercesine yazanlarda oldu.rogue classının kendi classdaşlarından başka anlayanı yok ;p Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Ondskan Mesaj tarihi: Mart 7, 2006 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 7, 2006 said: 4- paladinler korkusurduz neden fear yiyoruz.. bu süperdi :d Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
SorroW Mesaj tarihi: Mart 7, 2006 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 7, 2006 tier0 olması bence güzel olmus guclerini degerlendirirken buna gore degerlendirirseniz daha iyi olur ornegin warlockda dreadmist yerine nemesis olsa ezer warlock bisiy getirilmemeli talentlara hatta nerflenmeli cunku cok gucluler.priest i daha deniyemedim ama undead priler gercekten diger racelere gore daha guclu cunku udlere karsi human priestimle fear pek bir ise yaramıyor.bence humanlara instant healın yanında baska bir racial getirmeliler. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Absolut Mesaj tarihi: Mart 7, 2006 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 7, 2006 ne zaman geleceği belli oldumu patchin? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Assam Mesaj tarihi: Mart 7, 2006 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 7, 2006 bir düzene soksunlara artık paso patch patch sıkmaya basladı benı acıkası. ustun sutuk inslar hala goz goregore nerf yedık dıyorlar buff yedık dıyenden cıt yok roguelara acıl bırseyler yapmaları lazım zaten belırlı sınıflarla oynamak yetenek istiyor + ping gibi güzel birşey söz konusu ilken sunu yap sunu 1sn astle vs... hikaye. neyse umarım en kısa zamanda artık rayına oturturlar... Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Fin Mesaj tarihi: Mart 7, 2006 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 7, 2006 4- paladinler korkusurduz neden fear yiyoruz.. h.shield+h.stone gg Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar