Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Evet Gençler son 35dk

_Achilleus_

Öne çıkan mesajlar

bence bizde mallık var yada myko forumlarında kekliolar oradan bir adamın postu

priest lvl 70 with raptor = pwn..
their reduce on polearms dissapear

--------------------------------------------------------------------------------

Server: Deimos; Name: KrepiN; Race: Karus; Class: Rogue
Profession: Assasin; Level: 1x; Clan: NightBringers.[signature][hline][D]emokratik [P]ati [Ö]rgütü
Haksızlığın Karşisinda Huzurlu bir Paticik için Sonun Kadar Savaşacağız.
Sosyal ağlarda paylaş

Pffs, human' a dönmem ben.[signature][hline]Hawk, 23 Haziran 2005 13:18 tarihinde demiş ki:
murtaza has a combomacro and doesnt have to wait 2 sec to use a pots so im happy he got hacked with the program he was using. i know because i fought him in cz we got him away from his party and a lvl 63 warrior with raptor +8 started atking him lvl 60 rouge assasin with two shards +6 and me a lvl 61 fire/ice mage i iced him and rouge and warrior were just sliding him with me using nova and ice and ingnition well with all that he looked like a blue blob with all the pots he was using and his hp never went below 50% so we all towned since he was using some program to use pots over and over without cooldown time
Sosyal ağlarda paylaş

Birbirimizi bulmamıza gerek yok.Bi clan kurulsun burdan haber edilsin orda toplanırız zaten.
Yaşasın Pati birliği.Ogh bea.Türklerin egemen olmadığı bir ortamda rahat rahat oynicaz inşallah.

Acaba ilk clanı hangi taraf kuracak.
fatih in takımı mı?
yokhsa Murtaza nın takımı mı?

merakla bekliyoz haberleri.[signature][hline]İmza İcat OLdu MertLik BozuLdu...
Sosyal ağlarda paylaş

• Yeni Oluştur...