Cuce Mesaj tarihi: Mayıs 30, 2005 Mesaj tarihi: Mayıs 30, 2005 Batilc lutfen düzgün quete edelim, Yok yanı Sam'in saçma sözlerinden birini ben söylemiş gibi olmuşum orda, cok alakasız bi durum olmuş.[signature][hline]Beş Hececiler
arcane Mesaj tarihi: Mayıs 30, 2005 Mesaj tarihi: Mayıs 30, 2005 asıl soru dın dın dın spore sims deki para basma politikasına kurban edilecek mi dın dın dın çok sonra[signature][hline]Sinister sinister nereye kadar?
malcolm Mesaj tarihi: Mayıs 31, 2005 Mesaj tarihi: Mayıs 31, 2005 Sims university filande cikti artik sims 50 milyonu gecmistir.
gizliozne Mesaj tarihi: Haziran 1, 2005 Mesaj tarihi: Haziran 1, 2005 şöyle de düşünebiliriz; bu oyunu oynayanların 60% gibi büyük çoğunluğu bilgisayarı tam manasıyla kullanmayı bilmiyorlar, alınan cdler çiziliyor, bir bozukta hemen çöpe atılıyor falan. bu 60%ını oluşturan kesimin bir kişisini ele alırsak 3 ya da 4 kere sims cdsi alıp bozmuş insandır. durum böyle olunca da satışlar tavan yapıyor. çok seviyorum ancak bir süre sonra rutinleşiyordu sims1de.[signature][hline]Aşk bizim gibilerin neyine? Sevgiyle yetinmek lazım.
arcane Mesaj tarihi: Haziran 1, 2005 Mesaj tarihi: Haziran 1, 2005 bilgisayarı kullanmayı iyi bilmeyen kişiler daha titiz olur genelde, iyi bilen adam cd yi alır çat atar masaya, bilmeyen adam açar kutusuna koyar, korkar zarar veririm diye. sims in çok satmasının nedeni herkese hitap eden ve burning legion hillsbrad deki alliance kadar ek pakede sahip bi oyun olması.(bu WoW benzetmeleri de fazlalaştı sanki :P)[signature][hline][i]Herif kaynak gözlüğüyle dolaşıyo, ona ışın kılıcı kor mu...
Bone Mesaj tarihi: Haziran 1, 2005 Mesaj tarihi: Haziran 1, 2005 said: arcane, 01 Haziran 2005 22:50 tarihinde demiş ki: ve burning legion hillsbrad deki alliance kadar ek pakede sahip bi oyun ahaha rofl said: (bu WoW benzetmeleri de fazlalaştı sanki :P) lol[signature][hline]Beş Hececiler
Sam Mesaj tarihi: Haziran 1, 2005 Konuyu açan Mesaj tarihi: Haziran 1, 2005 paticik kapalıyken bayağı sims 2 oynadım, önceden düşündüğümden de güzel bir oyunmuş. ayrıca sims'e "aaa şöyle böyle oyun, oyun bile değil hatta" diyen arkadaşlar bilmiyor ki dünyada 8 milyon satıyorsa sc, milyarlarca insan sc'yi görse bir halta benzetemez. bilgisayar oyunu oynayanlardan da onmilyonlarcası gene birşeye benzetemeyebilir. elitist olmak kolay da ciddiye alınmak zor, zevklerinizi sınırlamayın bu kadar.. :) ha kaldı ki starcraft ve diğer bütün rts'ler (benim hayranı olduğum myth dahil hani, objektifliğim belli olsun diye ekleyeyim çünkü yanlış anlamaya meyilli arkadaşlar var) varlıklarını dolaylı olarak sims'in yaratıcısı olan will wright'a borçlu zira civilization'ı yaparken sim city'i model aldığını söylüyor sid meier ve modern anlamıyla stratejinin başı da o sayılır.. ;)[signature][hline]Elder Scrolls forumunda ES4'ü niye multiplayer özellikli istemediğini izah eden MutantPenguin demiş ki: People suck, if I want to game I'll do it with/against circuit boards and lines of C++ that know how to RP, not people that don't know how to string a sentence together.
Cuce Mesaj tarihi: Haziran 1, 2005 Mesaj tarihi: Haziran 1, 2005 RTS nin ilk cıktığı nkta civ değildir sam lutfen araştıralım öğrenelim ole konuşalım, Modern RTS'nin (super terimmiş bu arada) başlangıcı Megalomania dır. O yuzden ole will wright'a borcu falan yoktur RTS yapan fırmaların, zaten Sim'se hiç borçumuz yok.[signature][hline]Beş Hececiler
Sam Mesaj tarihi: Haziran 1, 2005 Konuyu açan Mesaj tarihi: Haziran 1, 2005 cüce okumada zorluk çekiyorsan yardımcı olamayacağım.. :) "civilization'ı yaparken sim city'i model aldığını söylüyor sid meier ve modern anlamıyla stratejinin başı da o sayılır" "yeni başlayanlar için strateji" elkitabından: :-p rts bir strateji alt-türüdür. rts'ler de gökten zembille inmedi elbette, turn-based stratejilerdeki kaynak toplama, birim üretme vs konseptlerin üzerine temellendiler. "yok öyle değildir" diyebiliyorsan buyur anlat, dinliyorum seni.. sims'e borcu var da demedim, ayrıca türkçe'de "varlığını borçlu olmak" diye bir kavram vardır ve "borçlu olmak"la da aynı şey değildir, bilmem farkında mısın? ekleme: ayrıca modern rts de dememişim, modern strateji demişim. ben ak demişim sen kara anlamışsın maşallah. civilization'dan önce de turn-based strateji türü mevcuttu ama bugünkü stratejiyle pek alakası yoktu..[signature][hline]Elder Scrolls forumunda ES4'ü niye multiplayer özellikli istemediğini izah eden MutantPenguin demiş ki: People suck, if I want to game I'll do it with/against circuit boards and lines of C++ that know how to RP, not people that don't know how to string a sentence together. [Bu mesaj Sam tarafından 02 Haziran 2005 00:10 tarihinde değiştirilmiştir]
Cuce Mesaj tarihi: Haziran 1, 2005 Mesaj tarihi: Haziran 1, 2005 Sam civ den önce megolomania vardı ve RTS idi, kast ettiğim bu, yanı sim city den oncede kaynak topladık biz emin ol[signature][hline]Beş Hececiler
Sam Mesaj tarihi: Haziran 1, 2005 Konuyu açan Mesaj tarihi: Haziran 1, 2005 rts idi? galiba herkes hata yapmış dune 2'yi ilk rts olarak kabul ederek o zaman? sim city'den önce de kaynak toplanan oyunlar vardı sürüyle dediğin gibi ama bu onların modern stratejiye üye olduklarını göstermiyor, rts'nin başlangıcı olarak görmenin tek sebebi kaynak toplamak olmasa gerek?[signature][hline]Elder Scrolls forumunda ES4'ü niye multiplayer özellikli istemediğini izah eden MutantPenguin demiş ki: People suck, if I want to game I'll do it with/against circuit boards and lines of C++ that know how to RP, not people that don't know how to string a sentence together.
Cuce Mesaj tarihi: Haziran 1, 2005 Mesaj tarihi: Haziran 1, 2005 oyun RTS idi adam dune'daki gibi hadı gulum sen şuraya sen buraya demiyodun, oynadıysan majesty'ye benzer bi mantık vardı. Lakin git araştır iyice göruceksinki megolamania ır bu olayın başladığı yer. Dune sadece butun uniteler uzerinde kesin kontrol'un olduğu ilk oyundur sevmemde zaten iti.[signature][hline]Beş Hececiler
Sam Mesaj tarihi: Haziran 1, 2005 Konuyu açan Mesaj tarihi: Haziran 1, 2005 lol majesty rts değil ki. ne yaptın yani tebrik ediyorum seni. strateji dediğinde kesin kontrol vardır, zaten stratejini uygulayamıyorsan nasıl strateji olur? :-p[signature][hline]Elder Scrolls forumunda ES4'ü niye multiplayer özellikli istemediğini izah eden MutantPenguin demiş ki: People suck, if I want to game I'll do it with/against circuit boards and lines of C++ that know how to RP, not people that don't know how to string a sentence together.
arcane Mesaj tarihi: Haziran 2, 2005 Mesaj tarihi: Haziran 2, 2005 hiç karışasım yoktu da kesin kontrol denmiş, 2 satır bişyi yazasım geldi: megalomania da zerre kadar ünite kontrolü yoktu sadece max. 4 olan harita parçalarına salardın bunun da herhangi bir RTS öğesiyle bağlantısı yok zira herhangi bir strateji oyunun atak fonksiyondan farkı yok. eğer realtime ünite kontrolünü RTS yi RTS yapan öğelerden biri sayıyorsak megalomania ya rts diyemeyiz.[signature][hline]sopayla rencide = t3h w1n
Sorj Mesaj tarihi: Haziran 2, 2005 Mesaj tarihi: Haziran 2, 2005 sam abi asıl sen naptın bea :D Majest RTS dir lol :D Frp değilya ehuae[signature][hline]Kaptan Fistan ve Tayfaları
Bone Mesaj tarihi: Nisan 26, 2007 Mesaj tarihi: Nisan 26, 2007 said: dark dr: iste karsinizda... yenilikci 2D fizik motoruyla angle/wind/velocity vektorel hesaplamalarinda STRATEJI aleminde devrim yapan, kaliplari yikip yenilik ustune yenilik getiren oyun... Advantage of Height, Importance of Wind, Absurdance of Combined Arms gibi gercek hayat kavramlarinin bir strateji oyunundaki ilk enkarnasyonu!! sonsuz degisik orjinal terrainde rakip topu binlerce degisik aci ve degisik hizla yoketme sansi ve bunun getirdigi degisiklik yelpazesi... oyundaki iki irkinda(green player&red player) tartisilmaz dengeli olmasi konusunda rakip tanimayan oyun... 5 starcraft toplasan bu kadar strateji icerigi yoktur... oyunda asmis fizik motoru var kardesim bi kere! iste karsinizda, the most innovative RTS OF ALL TIME! BANG BANG!
Asteroth Mesaj tarihi: Nisan 26, 2007 Mesaj tarihi: Nisan 26, 2007 [spo]Necromancer has a supernatural ability to bring long-dead forum discussion threads back to life. After having been flogged to death the thread may have been deceased for many years, and bringing it back may have scant relevance to the current topic, yet Necromancer will unexpectedly exhume the thread's rotting corpse, and strike horror in the forum as its grotesque form lurches into the discussion. The monster, instantly recognized by all who knew it in life, seems at first to breathe and have a pulse, but, alas, it is beyond Necromancer's skill to fully restore the thread's original vitality. The hideous apparition may frighten away some of the weaker Warriors or Warriors badly wounded in former battles, but the thread is only a shadow of its former self and very quickly expires. Unlike Archivist, Necromancer compulsively saves every forum message in carefully preserved archives for future use in battle, while Necromancer collects departed threads merely for the thrill of resurrecting them. Some say he performs this unnatural act out of malice, others say he can't help himself, but no one really knows. [/spo] [ Mesaj 26 Nisan 2007, Perşembe - 09:29 tarihinde, Asteroth tarafından güncellenmiştir ]
Bone Mesaj tarihi: Nisan 26, 2007 Mesaj tarihi: Nisan 26, 2007 uplamak iyidir :) [ Mesaj 26 Nisan 2007, Perşembe - 10:42 tarihinde, Bone tarafından güncellenmiştir ]
arcane Mesaj tarihi: Nisan 26, 2007 Mesaj tarihi: Nisan 26, 2007 Forum tarihinin en bomba konularından olsa gerek. Keşke görselleri de duruyor olsaymış. İlk resimi birkaç ay önce silmiştim öbürünün ise ne olduğuna dair bir fikrim bile yok. 2 sene geçmiş üstünden hey gidi eski günler.
druenler Mesaj tarihi: Nisan 27, 2007 Mesaj tarihi: Nisan 27, 2007 o kadar zaman gecmis ama bazilari hala ayni duz kafa gidiyor :)
cado Mesaj tarihi: Nisan 27, 2007 Mesaj tarihi: Nisan 27, 2007 yaw 1 yıl geçti genede ilk 10 dan düşmüyor bu oyun adamlar bu oyunda ne buluyor anlmıyorum
Diablo Mesaj tarihi: Nisan 27, 2007 Mesaj tarihi: Nisan 27, 2007 ilk sims çıkmıştı.o zaman mis gibi yeni makinemi almıştım.seneyi hatırlamıorum 98-99 veya daha once yada sorada olabilir ama baya oldu hatırlıyorum o gün hevesle aldım.evde full oynadım.saatlerimi harcadım ciddi çok güzel gelmişti.sora cocuk yaptım bi şekilde.aglıodu falan.cocuga bakıcı cagırdım.bakıcı cocugu aldı goturdu bi daha geri getirmedi.bende o sinirle silmiştim sims i bi dahada alsa sims serisi ek paket ivs oynamadım :)
HellHound Mesaj tarihi: Mayıs 29, 2007 Mesaj tarihi: Mayıs 29, 2007 bu bump gencligime goturdu... bayirlarda kosardik yanimizda av kopekleri... teeeeeeeey tey...
Öne çıkan mesajlar