Gangren Mesaj tarihi: Mayıs 27, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 27, 2005 Her warrior aynı değildir ama. MT eğer gidipte Zerker veya Battle Stance'ta ben aggro tutarım diyorsa onda sorun vardır. Dediğiniz yarışmalara genelde bende girerim, eğlencelidir de :) Ama ölmem (Frostmageler ölmez :P) çünkü ne zaman durulacağını, ne zaman devam edileceğini bilirsin.[signature][hline]Ragnaros yells: DIE INSECTS! Shaman casts Frost Shock. Shaman casts Frost Shock. Ragnaros yells: WTF?! NERF! Elonia of Burning Legion Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Mirage Mesaj tarihi: Mayıs 27, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 27, 2005 said: Absolut, 27 Mayıs 2005 17:48 tarihinde demiş ki: Ya şaka gibi yazıyorsunuz valla. Warrior dalıyor biraz bekliyip hunterda dalıyor ve serpernt dışında hiçbir special kullanmıyor. Ama genede agro alıyor. Yani kendim yaşadım ordan biliyorum. Ama kullandıgım bow pvp bowu idi yani yavas ama saglam vuran bir bow belki o yuzdendir. Hızlı ama dusuk vuran bir bow ile agroyu almaz belki. Hunterın crit vurma şansı yuksek normal atışlarda ve sorun o oluyor genelde. EE crit vurda gibi bir secenekte yok. AS ile dalıp rekor kırayım DPs denince adım hatırlansız gibi bir düşünce zaten baştan yanlış. O zaman sorun warrior'dadır. Hunter'ın crit şansı nasıl yüksek olabilir ki? Warrior 20 agility için +1% crit şansı alıyor, rogue da o civarda bir şey. Hunter için kaç? 60 civarında bir şey. Tamamen + crit eşyası yüklense bile asla warrior ya da rogue kadar yüksek olamıyor bildiğim kadarıyla. Eğer warrior'un saldırmasını bekliyorsan, sonra da serpent sting dışında bir şey kullanmadan aggro alıyorsan, o zaman cidden sorun warrior'da demektir. Çünkü bizim guild'deki hunter'ların benden aggro alabildiğini hiç hatırlamıyorum.[signature][hline]Icq: 50896214 / Msn & E-Mail: [email protected] Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Mum_Chamber Mesaj tarihi: Mayıs 27, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 27, 2005 tabi işte asıl sorun party olayına yabancı olmaktan kaynaklanıyor. bir durup durum değerlendirmesi yapmak lazım. örneğin ben fire mage olarak frost büyülerinin instancelarda çok daha işe yaradığına karar verdim. daha az damage vermelerine rağmen slow effectleri çok işe yarıyor. mobların kaçamamalarını ya da prieste doğru giderken yavaşlamalarını sağlıyorlar. uzaklık ve aggro konusunda yetkili bir ağızdan olumlu ya da olumsuz bir açıklama duymadım fakat kendi yaptığım testlere dayanarak eminim diyebilirim. ben şöyle iki etki buldum: aktif etki: mobun dibindeyseniz 2 fireball bir fireblastten sonra dönüp vurması hiç anormal birşey değilken daha fazla damage'e rağmen 20 yard uzaktaysa gelmiyor. pasif etki: mobdan uzaktaysanız; (1) insanlar mobun size geldiğini anlıyorlar, çığırmanız gerekmiyor (2) mob size gelene kadar aggro sıralaması büyük bir ihtimalle değişiyor.[signature][hline]en ince yerim bileğim..!?! Syphex [WoW:Burning Legion] Undead-Mage Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Gangren Mesaj tarihi: Mayıs 27, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 27, 2005 Fireblast ismi üzerinde, çok yüksek hasarı, çok kısa sürede vermek = aggro (şamanların şokları da aynı) Mage olarak zaten sen mobun yakınında durmaman lazım, herne olursa olsun, blink vs. birşey yap, öyle devam et.[signature][hline]Ragnaros yells: DIE INSECTS! Shaman casts Frost Shock. Shaman casts Frost Shock. Ragnaros yells: WTF?! NERF! Elonia of Burning Legion Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Mirage Mesaj tarihi: Mayıs 27, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 27, 2005 Mumu, pasif etki diye yazdıkların doğru tabii ki, gelene kadar aggrolar değişebilir. Ama 3 ay boyunca gece gündüz tank olmuş biri olarak diyebilirim ki mage'in 5 yard öteden attığı büyü ile 30 yard öteten attığı büyünün ürettiği aggro'larda en ufak fark yok. Ben de resmi açıklama duymadım, ama olsa farkederdim yani. Ya da sen uzaktayken mob sana döndüğünde warrior'lar hemen taunt ettiği için sana öyle geliyordu hehe.[signature][hline]Icq: 50896214 / Msn & E-Mail: [email protected] Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Gangren Mesaj tarihi: Mayıs 27, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 27, 2005 Aynı şeyi yazacaktım da, dedim ukalalık olmasın :)[signature][hline]Ragnaros yells: DIE INSECTS! Shaman casts Frost Shock. Shaman casts Frost Shock. Ragnaros yells: WTF?! NERF! Elonia of Burning Legion Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Mirage Mesaj tarihi: Mayıs 27, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 27, 2005 Ayrıca burning legion'da bizim guild'den hiper warrior'larımızdan zarek'in yazdığı bir tank rehberi var. Hatta bliz tarafından warrior forumlarında kitlenmiş. Mutlaka okunması gereken bir guide. Hatta sırf warrior'lar değil, tüm class'lar okumalı bence. Böylece olayı warrior gözünden de yorumlayabilir, aggro kontrol'ünüzü geliştirebilirsiniz, daha bi sevilirsiniz. :) Guild için tıkla bana[signature][hline]Icq: 50896214 / Msn & E-Mail: [email protected] [Bu mesaj Mirage tarafından 27 Mayıs 2005 18:09 tarihinde değiştirilmiştir] Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Absolut Mesaj tarihi: Mayıs 27, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 27, 2005 Agroyu mesafe etkiliyor galiba. Bir yerde okumuştum öyle bişiler.[signature][hline]Kalplerdeki Kaymak Kızımız Duru Yeni Yılınız kutlu olsun PATİ abilerim ablalarım Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Mum_Chamber Mesaj tarihi: Mayıs 27, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 27, 2005 etkiliyor test ettim diyorum :D tartışmayın boşuna.[signature][hline]en ince yerim bileğim..!?! Syphex [WoW:Burning Legion] Undead-Mage Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
BlackRose Mesaj tarihi: Mayıs 27, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 27, 2005 çok güzel açıklamışsın mirage şimdi şöyle bişe var, tamam warrior tek bir skill ile agroyu tekrar geri alabiliyor ama mesela kendi adıma konuşayım; 56k ile tanklık yaparken tam çekeceğim mobun bow ile çekilmesinden ötürü bi kere mal gibi bir o yana bir bu yana koşturup mobu bana döndüreceğim diye uğraştığımı çok biliyorum yani zaten önümde sandığım mobun aslında arkamda olduğunu ve taunta basmama rağmen işe yaramamasının nedenini düşünürken bir yandan da mobun bir hunter bir mage arasında gidip gelmesini seyretmekteyim düşünün :p rogue'lar bile bu kadar sıkıntı yaratmıyo çünkü mobun dibinde olmak zorundalar, mage ya da hunter gibi dikiz aynasında nokta kadar görünen bir mesafede değiller :p axe için verilen talent ile birlikte birkaç da item desteğini katınca skill kitabındaki attack butonunun %25 crit gösterdiği oluyor ki aslında addon'ların gösterdiği bundan da yüksek, %30lara çıkabiliyorum, buna rağmen yine de arada bir mob dönüp bilmemkaç metre ötedeki huntera koştuğunda ve ben 2k pingle mobu önümde sanarken orda mal gibi durduğumda pek kimseyle ava gidesim de gelmiyor açıkçası, hem diğerlerinin zevki açısından hem kendi ruh sağlığım açısından ;)[signature][hline].:. He who fights with monsters should look to himself does not become a monster...When you gaze long into the abyss, the abyss also gazes into you .:. - Friedrich Nietzsche Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
BlackRose Mesaj tarihi: Mayıs 27, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 27, 2005 haa bir de şu var; puller kesinlikle tank olmalıdır, ben niye direk agroyu charge ile almak varken mobu çeken hunter'ın ya da mage'in üzerinden olmayan rage'imi biriktirmeye çalışarak taunt ile agro almaya çalışayım ki? mantığı var mıdır bunun? elimde fazladan biraz daha rage olacakken,neden boşu boşuna ilk hamleyi taunt ile ve onun miss'leme oranı ile uğraşarak geçireyim ki?[signature][hline].:. He who fights with monsters should look to himself does not become a monster...When you gaze long into the abyss, the abyss also gazes into you .:. - Friedrich Nietzsche [Bu mesaj BlackRose tarafından 27 Mayıs 2005 19:09 tarihinde değiştirilmiştir] Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Mirage Mesaj tarihi: Mayıs 27, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 27, 2005 Evet şöyle bir şey var. Warrior'un aggro üretmek için sunder armor, revenge, disarm ve shield bash başta olmak üzere özellikler kullanmak zorundadır. Bunlardan revenge çok az rage ile yapılabilir ve aggro üretiminde bence en önemli özelliktir. Revenge kullanımında grubun bilmesi gereken bir şey var, revenge kullanabilmek için warrior'ın herhangi bir saldırıyı dodge/parry ya da block etmesi gerekir. Bunun içinde tabii ki en az bir yaratığın warrior'a saldırıyor olması gerekir. Hele 2 yaratık varsa çok rahattır. Benim char'da tank ekipmanlarıyla %15 dodge, %15 parry ve %5 block vardı (prot spec'le o da 10 a geliyor). Revenge'in 2. kötü yanı 5 sn cooldown'ı olması. Ama 1-2 mob size saldırıyorsa shield block kullanmasanız bile her 5 sn de bir mutlaka parry dodge ya da block yaparsınız. Eğer revenge açılmazsa ve rage'iniz de azsa, shield block + revenge pek de yararlı değil çünkü bunlara 15 rage harcayacağınıza sunder armor yapabilirsiniz, ki sunder armor revenge'e göre çok daha aggro üretir. Her neyse, demek istediğim. Bir döngü var. Eğer savaşın başında mob warrior'a saldırırsa, warrior damage alarak extra rage üretir, revenge yanacağı için revenge + diğer özellikleri kullanarak çok rahat aggro üretir. Hele 2-3 sunder armor'dan sonra yaratığı sabitler, yaratık warrior'a saldırmaya devam ettiği sürece kimse warrior'dan alamaz aggro'yu. Çok abartı şanssızlıklar olabilir, sunder armor'ların 3-4 kere miss'lemesi diğer adamların abartı critler vurması gibi, ama istisnalar kaideyi bozmaz. Eğer savaşın başında grup elemanları dayanamaz warrior'dan önce saldırırsa, ya da warrior azcık aggro üretmeden gruptan biri aggro'yu alırsa: Warrior extra rage üretimini kaybeder, dodge/parry vs yapamayacağı için revenge kullanamaz. Az rage olduğu için revenge dışında ability'leri de kullanamaz. Taunt etse bile biraz dayak yiyip rage üretene kadar aggro'yu tekrar kaybetmesi çok büyük olasılıktır. Bu yüzden taunt etmeden önce şöyle güzel bir 25-30 rage toplayıp taunt + sunder/sunder kombosu falan yapması lazımdır ki döngü yeniden başlasın. Ama bunu yapmak için bekleyen warrior'lar süper damage veren gruplar tarafından "ezique warrior" olarak tabir edilirler. Çünkü kendileri moba 570 dps vurarak görevini süper yaparken warrior hiç bi halta yaramamaktadır, tek yaptığı taunt edip 2 sn sonra aggro'yu kaybetmektir. BlackRose: Lag durumlarına yorum yapmayayım, yurtdışından oynadığım için 200'ün üstünü pek görmüyordum çünkü. Ama kötü olduğunu tahmin edebiliyorum. =/ Hele bir de mob'lar kendisine saldırılırken deli danalar gibi koşan priest / hunter'lar yok mu, daha bi sinir oluyor insan. Keşke warrior'da 30 yard'dan taunt yapabilsek :p.[signature][hline]Icq: 50896214 / Msn & E-Mail: [email protected] edit: her tarafa rage yerine mana yazmışım, daha bırakalı 1 hafta oldu hemen unuttuk yahu :p [Bu mesaj Mirage tarafından 27 Mayıs 2005 20:01 tarihinde değiştirilmiştir] Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Absolut Mesaj tarihi: Mayıs 27, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 27, 2005 Hunterın pull yapmasının tek sebebi yanlış pullda kurtulma şansı var FD ile, mobun 1ini freeze trap ile 20 saniye ayırabilir kavgadan, pet ile birini daha ayırır. Ama ben beceremiyorum o ayrı :) Warriror bad pullda ölür daha sonra healera dalar hepsi. Ve toptan temizlik. Ve bir ihtimal hunterın en dusuk spcialı 15mi ne vuran ile çekerse tek alma sansı var gruptan yakındakini. Ama dedigim gibi daha instance az yaptıgımızdan bana eğitim şart :) Ve mirage kusura bakma ama deli gibi koşmayıp mal gibi beklersek ölüyoruz. Yani warrior agro alana kadar priest ölür gider koşmaz ise. Yani sen tanksın anlamazsın plate olmadan meleeyi :P [signature][hline]Kalplerdeki Kaymak Kızımız Duru Yeni Yılınız kutlu olsun PATİ abilerim ablalarım [Bu mesaj Absolut tarafından 28 Mayıs 2005 02:58 tarihinde değiştirilmiştir] Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Mirage Mesaj tarihi: Mayıs 28, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 28, 2005 Olur mu ben priest de oynadım. Herkes öyle düşündüğü için kaçıyor zaten. Tam tersi, en azından grupta warrior işini biliyorsa koşman senin için zararlı. Hadi yeterince uzaktaysan koşman çok farketmez. Intercept yaparak her şekilde geliriz yanınıza. Ama böyle warrior 5 adım dipte mob'a yaklaşıp taunt etmeye uğraşırken hunter/priest/mage vs her neyse başlıyor deli dana gibi koşmaya. Dursa gelip 1 sn de taunt etcez, adam 5 sn koşturtuyor bizi, eh 5 sn boşu boşuna damage alıyor, hatta ölebiliyor da. Hunter trap'lerini her şekilde koyabilir zaten. Bunun için puller olması gerekmiyor ki. Gider usulca warrior'un 2 adım önüne koyar trap'ini. Ha illa hunter puller olacaksa... O zaman yine de yazdığım şeyler geçerli. Yani hunter çektikten sonra saldırıyı kesecek. Gruptaki tüm elemenlar da warrior aggro'yu alana kadar bekleyecek. Hatta hemen nuke'e başlamayacak böyle bi bardak su içecek önce, cool olacak. :p Mage'lere içecek yasak ama onlar ilk poly edecek hehe. Hunter çekse bile warrior charge + demo shout ya da blood rage + demo shout ile aggro'yu alabiliyor zaten. Yeterki grup saldırmaya başlamamış olsun. Ha bir de feign death'in resist olup her şeyi daha beter yapma ihtimali var ki sormayın. Sonuçta hunter da puller olabilir. Ama ben yine de warrior'un daha etkili olduğunu düşünüyorum. Ayrıca fikir karışıklığı falan da olmuyor. Warrior grubu yönettiği sürece, gerektiği yerde "hunter çeksin" ya da "mage poly yaparak çeksin" falan diyebilir zaten.[signature][hline]Icq: 50896214 / Msn & E-Mail: [email protected] Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
BlackRose Mesaj tarihi: Mayıs 28, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 28, 2005 yanlış pull, yanlış warrior, yanlış hunter, yanlış taunt gibi şeyleri düşünürsek ve bunların da "hep" olabileceği ihtimali üzerine konuşursak oyunu bırakmamız lazım ben warrior'un yanlış pull yapmadığı üzerine düşünüyorum, hunter'ın agro üzerindeyken kendini yakalamaya çalışan warriorlardan uzaklaşacak şekilde sürekli koşturmadığı durum üzerine konuşuyorum warrior neden yanlış pull yapsın ki? herhangi bir ranged pullerın elinde ne varsa warriorda da o olabiliyor skill olarak, yani özel bir talent yok ki puller olacak kişinin eline verilmiş, hunter 10 mobun arasından 1 tanesini ayırabilir, mage öyle bir büyük yapar ki sadece 1 mob gelir diye bir talent yok benim bildiğim o zaman madem aynı şartlarda çekiyoruz, kişisel becerilerin dışında bu sınıfları puller olma konusunda birbirinin üzerine çıkaran bir şey de olmadığına göre agroyu hep üzerinde tutması gereken kişinin çekmesinden daha mantıklı bir çözüm düşünemiyorum ben şahsen[signature][hline].:. He who fights with monsters should look to himself does not become a monster...When you gaze long into the abyss, the abyss also gazes into you .:. - Friedrich Nietzsche Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
dreagloth Mesaj tarihi: Mayıs 28, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 28, 2005 Bence sorun "taunt" gibi bir skill in ki bence en önemli warrior skill i talent a koyulmuş olması,artı cooldown`u uzundu sanırım.[signature][hline]Şino Mori. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Malibu Mesaj tarihi: Mayıs 28, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 28, 2005 Rogue/Warrior gibi class lar elinceki ranged weaponun hızı +1 Sn sonra atak yapıyor yani siz düğmeye ortalama 4 sn sonra mobu çekiyorsunuz. Bu 4 sn içerisinde mob yer değiştirebiliyor ve 1-2 mob yerine 3-4 tane gelebiliyor. Hunter ranged weaponlar için Instant cast abilitylere sahip düğmeye bastınız anda mob geliyor. Bence kritik yerlerde 5-6 Mob gelme olasılığı olan yerlerde Hunter ın çekmesi daha mantıklı diğer durumlarda warrior çeksin tabi :)[signature][hline]Charles Rhadamantis Nobody is perfect so I'm nobody. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
dreagloth Mesaj tarihi: Mayıs 28, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 28, 2005 O da warrior`un becerisi artık:)[signature][hline]Şino Mori. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Norak Mesaj tarihi: Mayıs 28, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 28, 2005 tank ne ki :p ben tanklık yapmıyorum vala hiç eheh nasısa mage benden çok dmg verip çekiyo mobu her seferinde kendine, hiçbir taunt skillini almadım bile ben kendime :) bunun yerine mobun özelliklerini düşürerek bolcana, gayet hızlı bi şekilde mobu kesip, dmg bile almadan çıkıorum genelde savaşlardan. en son ölen oluyorum çoğunlukla, çok mob varsada intim shout 8 sn fear zaten, çok faydalı. slow vede magein sheep i ile de birleşince, bide warlock varsa onunda fear olayı var, sırayla yapınca süper. hem zaten kalkanda kullanmıyorum bi tek bölgeler arası sınırları geçerken guard post felan varsa takıyorum kalkanı sırtıma öle geçiyorum :P ben uzmanlık alanımı caster slayer olarak belirledim mesela skilller vb ona göre, grup savaşı esnasında benim dövüştüğüm caster en fazla 2 büyü yapabilio zaten. benim şikayetim şu paladinler savaş esnasında kalçalarını nereye yönlendirdiklerine bi kere dikkat edip kazara 4-5 mob daha çekmeseler grubun üstüne, ama nerdee ah ahh :p[signature][hline]FR - Wow - MM - G.Spot - SmS - NwN-II let the echoes of doom resound across this wretched world that all who live hear them and despair Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Absolut Mesaj tarihi: Mayıs 28, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 28, 2005 Hunterın pull için direk özel pull tuşu yok ama senin elindeki ranged damagedan çok daha düşük vuran doğal olarak da çok çok daha az agro yaratan vuruşu var çevreye. Yani warrior tek atışla pull denerken Hunter 13 damage veren arcane shot ile minimum agro yaratıp çekebilir. Ama sen eline minimum damage vuran bir yay alırsan o başka yani lvl 1 yay falan. Bad pulldan bahsediyorum çünkü normal pull zaten bahsetmeye değer birşey değil. Yani sorun normal pulda değil :) Arcane shot rank 1 Veya agroyu başkasından alamaya yarayan distracting shot ile çekebilir. http://wow.allakhazam.com/db/spell.html?wspell=20736 Kısacası demek istediğim. Eğer warrior yanlıi pull yaparsa bütün team ölür. Ama hunter yaparsa yanlış pull Teamin kurtulma şansı daha yüksek. Bu arada hurricane bowumu aldım Roz :) Dün sunkende denedik nerdeyse hiç agro almadım yani bir problemimiz daha bitti :) Tabi diğer 2 kişinin rogue olması ayrı bir konuydu :)[signature][hline]Kalplerdeki Kaymak Kızımız Duru Yeni Yılınız kutlu olsun PATİ abilerim ablalarım [Bu mesaj Absolut tarafından 28 Mayıs 2005 11:54 tarihinde değiştirilmiştir] Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Mirage Mesaj tarihi: Mayıs 28, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 28, 2005 Warrior kötü pull yaparsa bütün takım niye ölsün ki? Genelde pull yapılırken takım warrior'un epey gerisinde durur. Warrior gerekli olduğu kadar geri gelir. Caster'ları çekmek için ya los'u kullanır, bir köşenin arkasına geçer, ya da takımın epey gerisine koşar ki caster'lar warrior'a büyü atmak için, bekleyen grubun ortasına girmek zorunda kalır. Eğer pull cidden çok kötü olursa da warrior gruba geri koşmak yerine ileri koşar, ölür. Reslenir. Ama bu duruma pek rastlanmadığı için hunter ile uğraşmaya gerek yok bence. Sırf warrior'a eziyet, dediğim gibi feign death resist oluyor, bi de onla uğraşıyoruz. Sırf ok 2 sn geç gidiyor diye uğraşılacak şey değil. Ele 1.8 bir ok bulduk mu (damage'ın hiç bir önemi yok), ne zaman oku atacağımızı hesaplayabiliyoruz zaten, 1-2 sn önce basıyorsun o kadar. Zaten instance'ları en iyi şekilde bilmek warrior'ın görevi. Nerde nasıl çekilir bildikten sonra sorun yok. said: dreagloth, 28 Mayıs 2005 10:48 tarihinde demiş ki: Bence sorun "taunt" gibi bir skill in ki bence en önemli warrior skill i talent a koyulmuş olması,artı cooldown`u uzundu sanırım. Taunt talent'le falan gelmiyor yahu o nerden çıktı. Improved taunt var protection ağacında, o da 10 saniye olan cooldown'ı 8'e indiriyor.[signature][hline]Icq: 50896214 / Msn & E-Mail: [email protected] [Bu mesaj Mirage tarafından 28 Mayıs 2005 12:03 tarihinde değiştirilmiştir] Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Mum_Chamber Mesaj tarihi: Mayıs 28, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 28, 2005 bir mage olarak, mobdan kaçıcam düşüncesiyle wipe'a gitmektense peşimdeki mobları 40-50 saniye oyalar, grubun biraz nefes almasını sağlarım. sonuçta ölünce oyun bitmiyor, birisi gelip resliyor. aldığım alacağım da %10 durability loss. herkesin ölüp grubun dağılmasından daha iyi..[signature][hline]en ince yerim bileğim..!?! Syphex [WoW:Burning Legion] Undead-Mage Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
ursusarctos Mesaj tarihi: Mayıs 28, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 28, 2005 said: Mirage, 28 Mayıs 2005 12:02 tarihinde demiş ki: Warrior kötü pull yaparsa bütün takım niye ölsün ki? Genelde pull yapılırken takım warrior'un epey gerisinde durur. Warrior gerekli olduğu kadar geri gelir. Caster'ları çekmek için ya los'u kullanır, bir köşenin arkasına geçer, ya da takımın epey gerisine koşar ki caster'lar warrior'a büyü atmak için, bekleyen grubun ortasına girmek zorunda kalır. Eğer pull cidden çok kötü olursa da warrior gruba geri koşmak yerine ileri koşar, ölür. Reslenir. Ama bu duruma pek rastlanmadığı için hunter ile uğraşmaya gerek yok bence. Sırf warrior'a eziyet, dediğim gibi feign death resist oluyor, bi de onla uğraşıyoruz. Sırf ok 2 sn geç gidiyor diye uğraşılacak şey değil. Ele 1.8 bir ok bulduk mu (damage'ın hiç bir önemi yok), ne zaman oku atacağımızı hesaplayabiliyoruz zaten, 1-2 sn önce basıyorsun o kadar. Zaten instance'ları en iyi şekilde bilmek warrior'ın görevi. Nerde nasıl çekilir bildikten sonra sorun yok. İyi güzel demişinde instance de bu dediğin olmaz moblar bütün dungeon boyunca kovalar seni bide grubuda kovalar hatta ileri gittiğin için daha çok mob çekersin. Bu arada instancelarda fear kullanmak en kötü seçenek. Bütün kaçan moblar başkalarını toplayarak başınıza daha kalabalık üşüşürler .Böyle bi durumda en iyisi son şans skillerinin (retaliation , lay of hands vb.) kullanıp ve pot bitirip ölene kadar yada öldürünceye kadar savaşmaktır. (bi kaç kere başımıza geldi sonuçta SM de 12 mob birden aldık . ama aramızdan 3 kişi mefta oldu) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
ursusarctos Mesaj tarihi: Mayıs 28, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 28, 2005 bişey daha diyeyim genelde instancelarda hep hunterlar yüzüne öldük. Neden petinizi kapatmaz yada pasife almazsınızki. sonunda pet yüzüne bütün İnstance başımıza toplanır. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Mirage Mesaj tarihi: Mayıs 28, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 28, 2005 said: ursusarctos, 28 Mayıs 2005 12:32 tarihinde demiş ki: İyi güzel demişinde instance de bu dediğin olmaz moblar bütün dungeon boyunca kovalar seni bide grubuda kovalar hatta ileri gittiğin için daha çok mob çekersin. Sanırım dediğim pek anlaşılmamış. Ben dungeon boyunca kaçın dediğimi hatırlamıyorum. Warrior mobları çektiğinde mob'lar sadece warrior'ı aggrolar. Warrior öldüğünde moblar geri döner, warrior uzaktan reslenir. Tekrar başlanır. Warrior öldüğünde mob'ların grubu da aggro'laması için, ya grubun mob'a damage vermesi gerekir ya da mob'ların grubu görmesi. Grup arkada kalacağı için görmeyecekler. E grup zaten damage verirse hunter warrior farketmez her şekilde wipe. Warrior ileri gider demekle kastım, çektikten sonra grup'tan uzak ve rahat reslenecek bir yerde durmasıydı. Yani 20 kişiyi çektikten sonra kuyruk gibi takıp grubun yanına kaçmanın bir alemi yok, nasıl olsa warrior ölecek, bari grup ölmesin. edit: said: ursusarctos, 28 Mayıs 2005 12:36 tarihinde demiş ki: bişey daha diyeyim genelde instancelarda hep hunterlar yüzüne öldük. Neden petinizi kapatmaz yada pasife almazsınızki. sonunda pet yüzüne bütün İnstance başımıza toplanır. Genelde petlerin mob çekmesi hunter'ların hatasından çok oyundaki bug'lar yüzünden oluyor. Hunter'lar zaten zor grup buluyor, bir çoğu instance'larda peti çağırmıyorlar bile, kullananlar da son derece dikkatli kullanıyor. Ama haritalar bug dolu. En basit ve en bilinen örneği ubrs'deki büyük oda. Odaya girişteki koridordan player'lar gayet normal geçerken, petler dahil bütün npc'ler abuk subuk bir rota çizeler. Siz normal geçerken bir bakmışsınız pet uçmuş gitmiş bütün instance'ı aggro'lamış pişkin pişkin geri geliyor. Sonra da abuk subuk bir harita hatası yüzünden kabak hunter'a patlıyor. Tamam tecrübeli hunter'lar bu tür yerleri biliyorlar, ama bilmemek suç değil bence, sonuçta öyle olmaması lazım. Ayrı şekilde bazı yerlerden zıplarken benzer bir olay oluyor. Pet zıplayamıyor ve sizin yanınıza gelmek için abuk subuk bir rota çizip her tarafı aggro'luyor. Ya da hunter sürekli main assist'in hedefini seçiyor. Ama main assist tab tuşu ile hedef seçerken bir anda uzaktaki bir grubu seçiyor. Pet de ona koşmaya başlıyor. Hunter durumu farkedip peti geri çağırsa bile çok geç olabiliyor. Sonuçta abuk subuk hatalar yüzünden hunter'lar güzelim petlerini kapatmak zorunda kalıyorlar, laf yiyorlar ve bir çok kişi tarafından sevilmiyorlar. Yazık adamlara ya. [signature][hline]Icq: 50896214 / Msn & E-Mail: [email protected] [Bu mesaj Mirage tarafından 28 Mayıs 2005 13:40 tarihinde değiştirilmiştir] Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar