dasaaa Mesaj tarihi: Şubat 29, 2024 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 29, 2024 Bir arkadaşımın çalıştığı şirketin 3 ayrı ülkede branşı var. (Insaat firmasi degil) Procurement, approval processini basitleştirmek istiyorlar. Bunun için program tavsiyesi soruyor. Tabi ülkelerde farklı accounting softwarelari kullanıyorlar. Buna da entegre olması lazım. Şirket büyük değil, ülke başı 10 beyaz yaka diye düşünebiliriz. Tavsiyelere acigim ve sizin neler kullandiginiza gore dusuncelerinizi deneyimleriniz (kullandiginiz programin avantaji - dezavantaji vs) duymak isterim. SAP Ariba, Oracle Netsuite, Procrufiy falan bisiler var sanirim. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Dynun Mesaj tarihi: Şubat 29, 2024 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 29, 2024 Çok büyük değilse firma, https://monday.com/ bile çözüm olabilir 1 Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Genel Yönetici GERGE Mesaj tarihi: Şubat 29, 2024 Genel Yönetici Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 29, 2024 SAP, Oracle filan çok pahalı ve gereksiz büyük gelir diyeyim ben. Daha küçük şeylere baksınlar. 1 Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
MrLevie Mesaj tarihi: Şubat 29, 2024 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 29, 2024 (düzenlendi) Şirketin ne kadar ciro yaptığına da bağlı gerçi de, SAP BusinessOne falan da düşünülebilir. bir ara benzer birsey aradığımda denk gelmiştim şu var; https://appsource.microsoft.com/en-us/product/office/wa200003163?tab=overview Şubat 29, 2024 MrLevie tarafından düzenlendi 1 Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
axedice Mesaj tarihi: Şubat 29, 2024 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 29, 2024 Business One vb. ölçekteki bi ERP çözümünü sadece onay süreci için kurmak da çok maliyetli olur, bence ekipte biraz data management BI falan bilen adam varsa oturup power appste kendi programlarını yazsınlar. Mesela hintli abi şöyle bi tutorial yapmış Benzerini bizim şirkette ürün uygunsuzluk formları için yapmıştım, farklı lab.'lardan gelen datayı ortak bi DBde işliyorsun falan. Ki DB olarak örnekteki gibi bi sharepoint list ya da daha komplike bişey gerekiyorsa yine sharepoint üzerindeki bi exceli kullanabilirler. Bunu flowla da yapıyorlar ama ben powerapps i flowdan daha çok beğeniyorum kullanım kolaylığı açsından. 1 Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
MrLevie Mesaj tarihi: Şubat 29, 2024 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 29, 2024 Farklı accounting softwarelere entegrasyon istemiş. Onun yerine direktman kobi erpsi daha elle tutulur bence. 1 Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
pascalnouman Mesaj tarihi: Mart 1, 2024 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 1, 2024 OSKA Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Liebe Mesaj tarihi: Mart 1, 2024 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 1, 2024 Valla bizim eski şirkette Purchase request - purchase order - invoice tüm süreçleri takip edebildiğimiz e-flow adında 3rd parti bir yazılım kullanıyorduk. Faturalar onaylandıktan sonra logo tigera otomatik aktarım bile yapabiliyorduk çok iyi çalışmasa da. Hatta ben daha sonra masraf onay süreçlerini bile oraya taşımıştım çok güzel çalışıyordu, hem fişler faturalar online ortamda arşivleniyordu vs. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
dasaaa Mesaj tarihi: Mart 4, 2024 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Mart 4, 2024 inceleme sonrasi sanirim xero, zoho bu boyutta isler icin uygun olacak gibi bi yere variyorum. lokasyon bazli timekeeping icin de bir seyler bakiyorum. haberi olan varsa, belirtirse sevinirim. (clockify'i inceliyorum da baska varsa tavsiye acigim) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar