Seru Mesaj tarihi: Şubat 10, 2022 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 10, 2022 (düzenlendi) Selamlar En uygun buraya olur konuyu diye oluşturdum. İşyerinde denediğimiz tüm internet sitelerine girebilirken, turkcell.com.tr'ye giremiyoruz. browser'da connection timed out hatası alıyoruz. 2 hafta önce başladı. çözebilmek adına yaptıklarımı sıralayayım modem'i reset'lemek (sabit ip kullanıyoruz) tüm bilgisayarlarda denemek (hiçbirinde açmıyor) google dns, open dns denedim, bunların öncesinde /flushdns hiçbiri kafi olmadı. server'ımız da turkcell pasaj'a api ile bağlı, o da ulaşamıyor (bu da sorunun dns olmadığı düşüncesi) ping atıyorum o da geri dönüş alamıyor tabii ki. bu arada modem'den bağlantı bridge'le firewall'a gidiyor oradan internet'e erişiyoruz. firewall'un log'larına baktım orada da anormal birşey göremedim. en son isp ile görüştüm inceliyoruz dediler, bekliyorum. bunun haricinde troubleshoot olarak yapabileceğim birşey var mı veya sorun neden kaynaklanıyor olabilir, fikri olan varsa paylaşabilirse sevinirim. teşekkürelr Şubat 10, 2022 Seru tarafından düzenlendi Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Genel Yönetici GERGE Mesaj tarihi: Şubat 10, 2022 Genel Yönetici Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 10, 2022 Turkcell IP ban atmış olmasın? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Seru Mesaj tarihi: Şubat 10, 2022 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 10, 2022 Turkcell'den IT ile görüşüyorum, bizden size gelen bir talep yok kayıtlarımızda göremiyoruz diyorlar. Benim ve diğer ofistekilerin kendi telefonlarından ve ev internetlerinden girdileri görüyorlar. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
ad3m Mesaj tarihi: Şubat 10, 2022 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 10, 2022 Deneme yapabiliyorsanız direk modemden internete girin firewall olmadan eğer bağlantı hala problemliyse en azından kendinizi aklamış olur, superonline a yardırırsınız. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
axedice Mesaj tarihi: Şubat 10, 2022 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 10, 2022 %98,33 firewall engelliyor böyle saçma salak bi kural var loglarda çıkmayan. Ademin yöntemle %1,67lik kısmı eleyin, sonra firewallu düzeltin. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Seru Mesaj tarihi: Mart 7, 2022 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Mart 7, 2022 bu konu cozuldu. firewall'da ben birsey goremeyince firewall'u kuran elemani aradim, o da bakti 1 saat hicbirsey bulamadi. son care modemi bridge alip tum ofise interneti oradan verecektim ama acayip usendim sifreyi falan hatirlamiyorum simdi, configleri falan tekrar ayarla. neyse sonra bizim yazilimcilar aradi. bir sirkete daha aynisi olmus. turkcell e-market'i bizim gibi API ile kullanan tum sirketleri bir hata olmus turkcell kara listeye almis. halbuki ben gunlerce turkcell it ile gorustum, hatta bizim trace'lere baktilar haha firewall var galiba cozumu basit bizi kara listeden kaldirin diyorlardi. pezev (beyefendilere) onlarca kez iyi bakin dememize ragmen sizden talep alamiyoruz, loglarimizda yok diyorlardi. neyse durumu bu sekilde api konusu ile anlatinca herhalde koca sirket apileri baskalari yonetiyor oradan buldular kara listeye almislar, kaldirdilar, simdi duzeldi. buyuk sirketlerde bi isi halletmek istiyosan aylarca ugrasiyosun fact'i de degismemis oldu. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar