Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

300-650K bandındaki 2. el spor arabalar


Vodan

Öne çıkan mesajlar

48 dakika önce, Fistan dedi ki:

@Vodan, 300-650 bandı neden ona takıldım şimdi 

Bu fiyatlarda alınabilecek iyi arabalar var.

Bugün bi MINI Cooper'ın 300K TL'den başladığını düşünürsek sıfır KM baz bir otomobil fiyatına alınabilenlerden başladım. Sıfır KM Taycan'ın 1M olduğunu düşünerek de böyle bir bant belirledim. Aklımdaki rakam 275K - 500K arasında gerçekte, 600-650K olan fiyatların biraz şişirme olduğu kanaatindeyim lakin çoktandır takip ettiğim için fiyatlardaki artışı Sahibinden'deki fiyat arşivinden görebiliyorum. Favorilere eklediğinde böyle bir imkan sunuyor.

Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Onlar nedir? Fiyat iniş çıkışlarını mı veriyor?

Sahibinden.com'da ilanı favoriye eklediğin tarihten itibaren fiyat değişimlerini görebiliyorsun, en pratiği bu sanırım. Mesela mavi renkli olan Cambiocorsa 3 yıldır satılmadı tüm fiyat geçmişi var.

Aynı zamanda favorilerdeki diğer ilanlarda insanların nasıl piyasayı denediğini anlayabiliyorsun kafasına göre fiyat yükseltip indiriyor. Bir de açık nokta var, fiyatı arttırıp azalttığında Sahibinden.com tüm favorilere push ve email gönderdiği için abuse ediyorlar ?

Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

ara model duzgun spor araba yok abi, neye elini atsan iki ucu boklu degnek gibi.  kimisi overpriced, kimisi sanayiden cikarmaz.

vantage ve db9 asiri klasik duruyor bence o civarda paralar icin. sunlaradagoz atailirsin.

c63s, nissan gtr(rwd modu vardi sanirim),370z, m2 competiton (cok ovuyolar bunu)

Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

2 far ve panjur değişirken muhtemelen kaput içerisindeki radyatör falan da hasar görmüştür. Lakin iki fara denk getirebilmek için kaputu ve tamponu ıskalamak pek mümkün değil ?

Böyle bi kaza benim de başıma geldi zamanında. Motosiklete arabanın tam ortasıyla çarptım, kullanıcı kaputa düştü. Bakarsan sadece kaput değişti ama farların ayakları kırıldığı için farlar, radyatör, tampon, vb çok sayıda parçanın değişmesi gerekti ve 27 bin TL hasar ortaya çıktı.. Yani o arabayı spesifik olarak düşünmek durumunda değilim ama baktırılır eğer gerçekten şaside falan bi hasar yoksa ve önemli de bir yeri etkilenmemişse alınabilir diye düşünüyorum.

Olası bir kazada çıkabilecek hasar da kasko bedelini ödedikten sonra çok mühim değil diye düşünüyorum.

Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

avrupada yasayan biri icin japonyadan araba getirmek mantikli mi? fiyatina bakmayin cok ilk bu vidyo cikti bunu attim maksat japonic'i gostermekti. Almanya'da mesela TÜV alinir mi sikintisiz alinirsa kac yillik alinir veya 10 yasindan buyuk arabada mantikli alti mantiksiz vs boyle genel gecer kurallar var mi aramizdan bilen?

bi adam izledim hollanda icin hesap yapiyordu 3-4 bin euro karli geliyordu degmez diyordu ona, 3 ay beklicen vs
 

 

Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

mantıklı. özellikle nissan gtr ve toyota supra gibi araçlar. biraz kilometre yapmış lüks araçlar da uyguna gelebilir. Türkiye de yaşayanlar olarak fiyatları görünce 'hassiktir' diyor insan. japonice bi mail atıver.

 

sahibinden bi kaç arac modeli takip ediyorum. yaz geldi diye mi ne %20 arttı fiyatlar

marksman tarafından düzenlendi
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Abi bazı ülkelerde işçilik çok tutuyor. TR'de parça haricinde işçiliği uygun fiyatlara hallettirebiliyoruz.

Fren için 28K TL ödemek istemem haliyle ama fren dediğimiz şey genellikle balata ile sınırlı olduğu için o rakamlara ulaşması çok kolay değil. 

İlan linklerinde 2. sıradaki Mavi renkli olan Cambiocorsa Spyder'a bakmaya gittim geçen hafta, tentesi açılırken bozulup yarım açık kalmış. Tente beyni bulamamışlar :)) Böyle sorunlarda tabi can acıtabilir.

Şimdilik şuna odaklanıyorum.

2004 Maserati Cambiocorsa Coupe / 76K KM / 390 HP / 285K TL
https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-maserati-ruhsat-sahibinden-810715800/detay

Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

On 17.04.2020 at 18:01, sardalya dedi ki:

avrupada yasayan biri icin japonyadan araba getirmek mantikli mi? fiyatina bakmayin cok ilk bu vidyo cikti bunu attim maksat japonic'i gostermekti. Almanya'da mesela TÜV alinir mi sikintisiz alinirsa kac yillik alinir veya 10 yasindan buyuk arabada mantikli alti mantiksiz vs boyle genel gecer kurallar var mi aramizdan bilen?

bi adam izledim hollanda icin hesap yapiyordu 3-4 bin euro karli geliyordu degmez diyordu ona, 3 ay beklicen vs
 

 

Benim kayinbirader japonyadan arac aldi almanyaya,ilk basta karli gibi gozukuyordu ama cok ugrastirdi en sonunda elden cikardi araci.Su eski model chevrolet minibuslerden aldi,ici full doseliydi.Oncelikle aracin almanya tarafindan kabulu icin baya ugrasti,tam hersey halloldu derken klima sistemi ariza verdi ve olay patladi.Meger japonyaya ihrac edilenler ile digerleri arasinda bazi farklar varmis,parcayi yaklasik 2 ay bulamayinca satti arabayi.

Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

9 saat önce, Esh dedi ki:

sinirli para varsa supercar almak mantikli degil.

 

r8 alican 2 ay sonra fren diski isteyecek 28bin falan tutar heralde turkiyede

500-600£  front discler,  onlarda 10-20 k miles gidiyor kullanıma göre.   macarda da olsun 600euro.   büyük para değil ki.  

tr dışına çıktığın an parça parası diye derdin kalmıyor. ebayde az kullanılmışı dolu ya  da saglam aftermarket markalar var.  su arabalara süper zengın işi diye diye dizelde tükettiniz bir gençliği.

Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

19 saat önce, Vodan dedi ki:



İlan linklerinde 2. sıradaki Mavi renkli olan Cambiocorsa Spyder'a bakmaya gittim geçen hafta, tentesi açılırken bozulup yarım açık kalmış. Tente beyni bulamamışlar :)) Böyle sorunlarda tabi can acıtabilir.

 

ben tente yahut sunroof problemi görürsem direk uzarım,dokunmam o arabaya

`abi şusu değişse düzelcek-lastiği kalın gelmiş hemen çözeriz` fln derler,asla düzelmez ve çözülmez,sonra daha da bozulur,dişlileri kırılır,yağmurda su geçirir,vsvs

Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...