MrLevie Mesaj tarihi: Temmuz 16, 2019 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 16, 2019 aslında konu baya net ama sizin yorumları merak ediyorum açıkçası. yaklaşık 3 hafta önce acıbademe taşındım. Taşınırken de önceki evimde kullandığım VodafoneNet Fiber hattı için de nakil talebinde bulundum. Adamlar aradı, şu gün geliyoruz dediler, ok dedim. Geldiler baktılar vodafone fiber hattı çekilmemiş. Müşteri hizmetlerinden adsle başvurabilirmişim. Ok dedim gönderdim. Aradım mhizmetlerini kız apartmanınızda var görünüyor fiber diyor. Anlattım böyle böyle geldi ekibiniz hat yok dediler dedim. Yok ben tekrar kontrol için talep oluşturuyorum dedi. Bu arada bana telefon falan gelmedi. Aradan geçti 1 hafta ses seda çıkmayınca, tekrar aradım. Sizi aramışlar, ulaşamamışlar dedi açan kız. Beni arayan kimse olmadığını illettim. Tekrar talep oluşturdu hat kontrolü için. Bugün bana bir sms geldi, talebiniz üzerine aboneliğiniz iptal edilmiştir denilerek. Arkasından -geç geldi sanırım- talebiniz ile ilgili size ulaşılamamıştır, onayınız doğrultusunda siparişiniz iptal edilmiştir. Arkasından işte modeminizini 10 gün içerisinde iade etmeniz gerekmektedir cart curt. Direk müşteri hizmetlerini aradım, ben iptal talebinde bulunmadım, napıyorsunuz dedim. İşte onaylandığı için yapabileceğim bir şey yok, 860 liralık cayma bedeli yansıtılacak, modemi de göndermeniz gerekiyor dedi kız. Ancak iptali sizin istemediğinize yönelik talep açtım, size tekrar geri döneceklerdir dedi. tldr: vodafonenet nakil talebime istinaden "bana ulaşamayınca" -beni arayan soran yok- kendi kendine aboneliğimi iptal etmiş. Cayma bedeli 860tl çıkartmış. başına gelen, yaşayan var mıdır? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Asteroth Mesaj tarihi: Temmuz 16, 2019 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 16, 2019 Hahahahaha ne guzel lan. Hizmet sat, servisini becereme, musteriye sormadan iptal edip bir de ceza kitle. Duzgun bir ulkede, normal sartlar altinda ottururdun bunlari da, TR'de parani kurtarsan geriye bakma derim. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
eregorn Mesaj tarihi: Temmuz 16, 2019 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 16, 2019 ses kaydı iste bence. orda "onaylıyor musunuz" "evet" şeklinde bişi yoksa başını alırlar Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
-Bonesoul- Mesaj tarihi: Temmuz 16, 2019 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 16, 2019 direk suraya yaz; https://www.turkiye.gov.tr/tuketici-sikayeti-uygulamasi bulundugun ilcenin tuketici hakları komisyonuna yonlendırırler, 2-3 aylık bı surecten sonra sonuc cıkar. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
deadwoll Mesaj tarihi: Temmuz 16, 2019 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 16, 2019 Doğru adres verilmiş aynen. Uğraşmak istemezsen Vodafone'a "sizi Tüketici Hakları'na şikayet edeceğim" de, her şeyi çözer adamlar bir haftada. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
MrLevie Mesaj tarihi: Ağustos 16, 2019 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 16, 2019 On 16.07.2019 at 13:51, -Bonesoul- dedi ki: direk suraya yaz; https://www.turkiye.gov.tr/tuketici-sikayeti-uygulamasi bulundugun ilcenin tuketici hakları komisyonuna yonlendırırler, 2-3 aylık bı surecten sonra sonuc cıkar. eveeet beklediğim oldu ve 803 lira fatura geldi ve ödedim. Tüketici şikayeti uygulamasından aleyhime bir şey çıkacağına ihtimal vermiyorum. Ama diyelim ki çıktı, bana ekstra bir yaptırımı var mı? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Genel Yönetici GERGE Mesaj tarihi: Ağustos 16, 2019 Genel Yönetici Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 16, 2019 Yok. Masraf çıkartabilirler gerçi ama az. Haklı görünüyorsun ama sen, başvur. Masraf da heyette değil, kazandığın heyet kararını mahkemeye verirler ve kazanırlarsa. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar