toggie Mesaj tarihi: Temmuz 3, 2017 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 3, 2017 az once arabaya degil yola gore diyen sen degil miydin? simdi fikrin mi degisti yine anlamadim. dikkat ettiysen isin siyasi/ekonomik kismini tartismiyorum. hiz limitleri konusunda bahsettikleriniz bu konuda hic arastirme yapmadiginizi ve ogrenme gayretinde olmadiginizi gosteriyor. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
paramecium Mesaj tarihi: Temmuz 3, 2017 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 3, 2017 Selam, Herkes eteklerindekini döktü mü? Saygılar. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Suark Mesaj tarihi: Temmuz 3, 2017 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 3, 2017 yanlis anlamissin, arabaya gore yapilmali diye kimse demiyor. Simdi olay su, baskalari onceki sayfalarda SAHINI OLAN VAR NEDEN HIZ LIMITI 140 olsun diye bi laf etti, baggionun cevabi ona. Yani ortadaki iddia sahipleri, hiz limitlerinin kotu arabalara gore yapilmasini savunuyorlar, ben savunmuyorum. Yola gore yapilmali diyorum. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Jeeztro Mesaj tarihi: Temmuz 3, 2017 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 3, 2017 lan zaten 10 sene sonra kendi kendine gidecek aletler. size ne hız sınırından. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
toggie Mesaj tarihi: Temmuz 3, 2017 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 3, 2017 Bence sen anlamamissin. Baya 200'le gidecek arabanin 120 ile sinirlandirilmasina karsi cikilmis. Ayrica dandik arabaya gore limit belirleniyor diyen adamla, iyi arabaya gore belirlensin diyen adam arasinda bir fark yoktur zaten. Tartisacagimiz konu bu degil. Hiz limitleri zaten dunyanin her yerinde oldugu gibi burada da yola gore belirlenmistir. Bu konuda da tartisacak bir sey goremiyorum. Sadece siz otoban kalitesindeki bir yol icin 120'yi az buluyorsunuz. Ama olmasi gereken hiz konusunda bir fikriniz yok ve bunu teknik olarak aciklayacak arastirmayi yapmaya useniyorsunuz. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
hanzomain Mesaj tarihi: Temmuz 3, 2017 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 3, 2017 Suark said: Simdi olay su, baskalari onceki sayfalarda SAHINI OLAN VAR NEDEN HIZ LIMITI 140 olsun diye bi laf etti, baggionun cevabi ona. alintilasana bi bunu kim demis. baggio'dan da hala koyun ihtamini, bayramdaki kaza haberiyle gaza gelenler dedigi kisileri alintilamasini bekliyorum. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Suark Mesaj tarihi: Temmuz 3, 2017 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 3, 2017 Tekrar okumani tavsiye ederim, her neyse. Otobanin her noktasindaki hiz limitinin ayni olmasini dogru bulmuyorum. Duble yoldada ayni sekilde. ortaya bir rakam koyamam/koyulamaz zira her yola ayri hiz limiti dedigin anda standart bir rakam ortaya cikamaz. Cikartan ulkeler olabilir, butun yollarini ayni hiz limitine gore yapmayi basarmistir adam, uber super muhendistir, anlasilir. Burdaki yol kavrami, E-85 gibi bir yol kavrami degil, 100 er veya 200 er metrede bir olcum yapilmis yollar olarak dusunursen bence kafa karisikligi gider. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
toggie Mesaj tarihi: Temmuz 3, 2017 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 3, 2017 abi senden doktora tezi beklemiyorum zaten. bizim otobanlardan herhangi bir kesimi alip soyle bakalim kac olmaliymis hiz limiti. neleri katiyosun hesaba, matemetigini gorelim biz de ogrenelim. istersen cluster'i da ben vereyim. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Feamer Mesaj tarihi: Temmuz 3, 2017 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 3, 2017 hız sınırları sizin iyiliğiniz için konuyor B)- Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Baggio Mesaj tarihi: Temmuz 6, 2017 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 6, 2017 Bu olay yeni yapılan özel otoyollarda (3. köprü yolları, Osmangazi otoyolu vs.) da geçerli mi, iki okuma arası falan diye, yoksa alıştığımız devlet otobanlarının gişe geçişleri mi sadece? Bilen veya tecrübe eden var mıdır? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Feamer Mesaj tarihi: Temmuz 6, 2017 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 6, 2017 dün nihat sırdar radyo konuşuyordu, özel yollar için bir bilgi yokmuş, büyük ihtimal olmaz ama + olarak şöyle bir şey varmış, izmir aydın dı galiba o yok için denilen süre yola bölündüğü zaman max hız 100 civarı çıkıyormuş, bununda nedeni olarak gişeler arası gerçek mesafenin değil, karayollarının hak ediş üzerinden km bildirmesi olabilir diyorlar... Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
mani Mesaj tarihi: Temmuz 6, 2017 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 6, 2017 Baggio said: Bu olay yeni yapılan özel otoyollarda (3. köprü yolları, Osmangazi otoyolu vs.) da geçerli mi, iki okuma arası falan diye, yoksa alıştığımız devlet otobanlarının gişe geçişleri mi sadece? Bilen veya tecrübe eden var mıdır? Günün birinde özel işletilen yerleşim birimleri olacak veya büyük şehirlerin belli bölgeleri özel bir işletmeye verilecek ve insanlar "şimdi biz burada yaşıyoruz ve para veriyoruz kendi kanunlarımızı uygulayabilir miyiz" diye mi soracak çok merak ediyorum. Yanlış anlamayın size karşı bir lafım yok. Ama öyle bir hale geldik ki özel işletilen bir yolun ayrı kanunları olabileceği kanısına kapıldık. Ve asıl korkunç olan bunun doğru olabilme ihtimali. Bunun bir tık üstü yukarıda verdiğim örnek. Parasını bastırıp yarın öbürgün adam da vurabilirisiniz. Deneme amaçlı belli otobanlarda bu iş başlayabilir ama özel işletiliyor diye belli otoban kesimleri ayrı tutulursa kasıtlı olarak bunu iyi olarak görmeek lazım. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar