Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Absolver


Harvey

Öne çıkan mesajlar

Kaç tane maç kazandığını/kaybettiğini gösteren bi istatistik ekranı gibi birşey yok değil mi yoksa ben mi göremedim.

Forsaken başladım, zor gibi baya diğer stillere göre kullanması, ama karşıdakinin hareketlerini öğrenip parry atmaya başlayınca akıyor. 20-25 maç attım 5-6 kere kaybetmişimdir, Stagger style iyi kullananlar kanser etti özellikle.

Stat olarak Vita 20 yaptım, Endu 20 olmak üzere, biraz da Dex verip geri kalanı Str vermeyi düşünüyorum. Siz nasıl yaptınız statlar ?
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Slap hariç bütün bare-handed hareketleri unlock'ladım, isteyene aktarabilirim.

Slap rare NPC'den öğreniliyormuş görünüşü değişik olan ve sadece slap atan söylenilenlere göre, denk gelirse kaçırmayın.

Kılıç hareketlerini de kasmak lazım da mouse'la parry atarak zor olur bana, gidip PvP yapacam bir miktar Boss'ların üst levellarını açmak için.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

http://c11.incisozluk.com.tr/res/incisozluk/11010/6/482756_o3d18.jpg

https://www.youtube.com/watch?v=WmPLGqUV5rI

bi ara telefon çaldığı için dikkatim dağıldı (kol bozuk tuş basmıyor). bi de aynı elemanla bir önceki maç daha iyiydi, sırayla this is sparta tekmesi atıp dodge'ladık, el enseler parry'ler falan havalarda uçuştu. "ehe ne güzel la kaydedeyim bari" deyip ikinciyi kaydettim, öbürü kadar olmadı da bana yine güzel geliyor izlemesi sdf

bir de eleman şu spinning high kick'i ne yedi be arkadaş :D
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Clai; dövüş oyunlarıyla pek arası olmayan biri olarak ilk 10-15 saatten sonra pvp hafif sıkmaya başlamıştı, şimdi ara ara oynuyorum sadece. 1v1 pvp dışında pek bir olayı yok oyunun zaten şimdilik, pve'si 3-4 saate bitiyor. Ondan sonra kaçırdığın collectibleları toplamak ve npclerden hareket öğrenmek dışında pek bir olayı kalmıyor pve kısmınında.

Karşına gelen oyuncuların neredeyse hepsi farklı bir şekilde dizdiği için combat decklerini, sürekli aynı karakterle kapıştım, ken vs ryu çok baydı durumu olmuyor, o açıdan iyi oyun. Gerçi bir süre sonra iyi oynayan elemanların combat deckleri meta olmaya başlar ama şu anda pek öyle bir durum yok. Ama hızlı yumruklar ve tekme bayağı popüler gördüğüm kadarıyla, yani ağır ataklar kullanıp iyi oynayan çok görmedim. Ki Forsaken (parry) stili oynuyorum şahsen ve deckimin yarısı ağır ataklardan oluşuyor, baya da az maç kaybettim. Ama işte dediğim gibi karşıma gelenler genel olarak hızlı ataklar ve araya 1-2 yavaş/ağır atak yerleştirmiş tipler oldu.

Çok fazla lag olayı görmedim 1-2 maç dışında ama kaybetmeye başlayınca saçma sapan sağa solan koşan tipler oldu. Yani dövüşmeyip arena içinde dönüp duruyorlardı. Koşup yakalaman gerekiyor işte, immersive killer bir durum oluyor. Birde 1 maçımda aşırı hızlı hareket eden bir tip vardı, speed hack gibi bişeydi, reditte de söyleyenler var, hack kullanan var yani oyunda.

Aslında oyun iyi bu tarz oyunları sevenler için, 1-2 yeni mod eklenirse ~ ki 3v3 geleceği söylenmişti bide pve için dungeon tarzı bir mekan ~ akar gider. Ama işte iyice bak videolarına, bir süre sonra sıkar mı sıkmaz mı senin zevkine bağlı.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Deck yapmanın genel bir guide'ı yok da biraz genel olarak geçiyim onu da.

En az 2 Guard Break koyun, tercihen alternative attack olarak. Karşınızdaki adam block'a basıp bekliyorsa cezalandırabilmeniz gerekiyor hızlı şekilde. Bilindiği üzere hızlı, az dmg vuran hareketler block'a vurduğunuzda stamina negatifken, yüksek dmg'lı hareketler gene stamina pozitif sonuç doğurabilir 0 damage yapsalar da. Guard Break'i vurduğunuzdaysa %60 stamina'yı falan götürür ondan sonra zaten karşınızdakinin stamina'sını bitirip cezalandırabilirsiniz.

Spacing ve hareketlerin Range'leri gene her dövüş oyununda olduğu gibi önemli. En az bir duruştaki 1-2'li kombonuz mesafe kapatmak üzerine olsun. Benzer şekilde Front Kick tarzı Guard Break hareketleri de gene daha uzun mesafeden kullanabilirsiniz.

Ben hızlı attacklarla başlamayı seviyorum. Hızlı-yavaş-hızlı genel olarak iyi damage yapıp güzel bir kombinasyon oluyorlar, yavaş attackla başlayanları da punishlersiniz bu şekilde.

Tahmin edilmeyecek kadar fazla sayıda attack olsun deck'inizde, en az 8 + 4 alternate gibi ama ağzına kadar da doldurmak zorunda değilsiniz deck'i. Hakim olduğunz 12 attack'la oynamak kontrol edemediğiniz 16 attack'la oynamaktan iyidir. Geçişleri bilmeniz gerekiyor bir de. Nerede alternate'a basıp nereye geçersiniz, devamında ne yaparsınız hep önemli.

Karşınızdaki adam Forsaken/Kahlt'sa ve çok defansif oynuyorsa Feint'leyip Parry/Absorb'u rahat punishlersiniz. Kahlt olarak absorb+charging attack kullaniyorsa Guard Break veya dodge gene çözüm olacaktır. Benzer şekilde Windfall'la sağa sola kaçıyorsa Meialua, Scissor Kick tarzı arc hareketler counterlayacaktır.

Genel olarak Guard Break harici special attack'lar yani Parry, Charging ve Charge-stopper attack'lar çok iyi değiller. Charging attack'lar ancak Kahlt'ın absorb'uyla kullanılabilirler. Buna karşın kullanıldıklarında aşağı/yukarı vs. dodge yapan attack'lar her zaman deck'te birkaç tane olmalı.

Mobility baya önemli, özellikle yavaş bir deck oynamıyorsanız(Absorb+Charging deck mesela) Normal'e düşmemeye çalışın. Slow'a kesinlikle düşmeyin. Mobility düşünce attack'lar daha az damage vurup daha fazla stamina harcıyorlar. Ayrıca dodge'larınız yavaşlayacağından defansınız da baya zayıflayacaktır.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...