khazadum Mesaj tarihi: Mart 27, 2017 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 27, 2017 Selamlar, Bir raporlama sistemi gibi birşey oluşturmam lazım oldu. Kişiler haftalık raporu bana Excel verisi olarak atıyorlar. Bende aylık döküm çıkartıyorum. İşler kolaylaşsın diye formülden gitmek istedim ama Excel konusunda detaylı bir bilgi sahibi değilim. Problem şu; Haftalık verilerde bazen satırlar olmayabiliyor. Burada EĞER koşulu girecek lakin satır sayısı da tutmayabiliyor. Örneğin 1.Haftanın verisinde; |------------------------------------| | A | B | |------------------------------------| | 1 | A problemi | 1 | |------------------------------------| | 2 | B problemi | 2 | |------------------------------------| | 3 | C Problemi | 3 | |------------------------------------| | 4 | D problemi | 4 | |------------------------------------| | 5 | E problemi | 5 | |------------------------------------| | 6 | TOPLAM | 15 | |------------------------------------| geliyor. 2 Haftanın verisinde (B problemi olmayabiliyor); |------------------------------------| | A | B | |------------------------------------| | 1 | A problemi | 1 | |------------------------------------| | 2 | C problemi | 2 | |------------------------------------| | 3 | D Problemi | 3 | |------------------------------------| | 4 | E problemi | 4 | |------------------------------------| | 5 | TOPLAM | 10 | |------------------------------------| Bunun formülle bir çözümü olabilir mi? Yoksa raporu bana gönderen kişiden aynı satır ve sütun sayısını koruyarak göndermesini mi isteceğim? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Goarth Mesaj tarihi: Mart 29, 2017 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 29, 2017 Aslında Lookup formülü ile çözebilirsin gibi duruyor... Tabii aynı formattan yollanması lazım (ek satır, sütüne gerek yok ama belirli standartı olması lazım) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Suark Mesaj tarihi: Mart 29, 2017 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 29, 2017 vlookup yapıştır geç başkan Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
axedice Mesaj tarihi: Mart 29, 2017 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 29, 2017 Tablo sayfana olabilecek bütün problemleri yazıyorsun, ikinci bi sayfa açıp orayı da veri sayfan yapıyorsun. Her hafta gelen verileri alt alta yazıyorsun. Sonra etopla formülünü kullanarak veri sayfasından her problem çeşidine göre toplam değerleri hesaplatıyorsun. İşin içine haftalara göre dağılımı da katmak istersen çoketopla var, bi googlela bunları yapamazsan yine yardımcı oluruz. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
bingildak Mesaj tarihi: Mart 29, 2017 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 29, 2017 Çoketoplam ne lan gofret ismi gibi Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
axedice Mesaj tarihi: Mart 29, 2017 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 29, 2017 Sumifs işte, excelin tr tercümelerine ülker sponsor olunca böyle olmuş Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar