Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Heroes of Might & Magic 5!


KanCHELsiS

Öne çıkan mesajlar

zaten ilk sayfada yazdığımı okuyacak olursanız hero'nun statlara kattığı bonuslarla beraber adamları biriktirince karşıda duracak kuvvet kalmadığını söylüyorum..

lol okçu kulesi ne ya, su tabancası.. ben 100 titan'lı oyunlardan bahsediyorum.. elf ordusu demişsin elfler zaten en dandik ırklardan biriydi benim hatırladığım.. :-p

strateji yönü eksikti, sıfır değildi ama ciddi olarak eksikti. bakın mesela gamespot'taki homm4 incelemesinde güzelce özetlenmiş benim dediğim olay:

said:
Previous games in the Heroes series had been criticized for allowing too much momentum; that is, if you could create a powerful enough army, nothing could stand in your way.


homm 3'ü ben de bayağı oynadım ve bu kanıya vardım, halen beğenirim ama hakettiğinden çok övgü alıyor..[signature][hline]Elder Scrolls forumunda ES4'ü niye multiplayer özellikli istemediğini izah eden MutantPenguin demiş ki:
People suck, if I want to game I'll do it with/against circuit boards and lines of C++ that know how to RP, not people that don't know how to string a sentence together.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

sevgili SAM,
sana ne anlatsak sen zaten kafandaki düsünceyi degistirmeyeceksin,bunu anladik.Lütfen birakta,serinin fanatikleri,hayatlarinda cok onemli yeri olan bu saheser oyunu savunmak zorunda kalmasinlar.Simdiye kadar piyasaya cikmis en derin strateji oyunu olduguna dair bir iddiada bulunan olmadiki.ciktigindan beri 6 yil gecmis olan bir oyunu oturup saatlerce oynayan fanatiklerine bence saygisizlik bu.Yani biz strateji gerektirmeyen bir strateji oyunumu oynuyoruz 6 yildir.Sagol bizi uyardigin icin
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

3 > 4 matematiksel olarak yanlis bir onerme oldu ama gercek

homm3 tum zamanlarin en baba oyunlari arasindadir . hatta daraltalim biraz en baba 5 oyunundan birisidir .

said:
Sam, 10 Ocak 2005 20:19 tarihinde demiş ki:
zaten ilk sayfada yazdığımı okuyacak olursanız hero'nun statlara kattığı bonuslarla beraber adamları biriktirince karşıda duracak kuvvet kalmadığını söylüyorum..

oyunu very hard ta oynayinca oyle olmuyorlar sam ve sunu soylemeye gerek yok sanirim oyunun tadi en zorda cikiyor . 100 arch angel la döt oldugum cok oyun bilirim . [signature][hline]You must be silent in front of my famous presence .

[Bu mesaj huun tarafından 10 Ocak 2005 21:28 tarihinde değiştirilmiştir]
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

said:
arcane, 10 Ocak 2005 20:52 tarihinde demiş ki:
homm 4 de sistem güzel, art stilinden kaybetti o oyun.


Valla ben sistemede alışamadım amam balki asıl ıtıcı gelen styledır, atmosfer coka blakdı bi kezo kesin, tekme ata ata dragon kesen herolar falan ne bileyim cok eblektiler.

helede diyer yanda Her unitesi ayrı bi karızmatık, DicplesII varken iyice yalan olmuştu benım icin homm4.

Aman yaraddım mountain clans neydi ole ben Son of Grimnir'i alırdık yanımıza dev bir buzdan dev(o_O), boru öttürüp gökten taş yağdıran mageler, ınanılmaz efekleriyle undead ler, wraithler, karızma pegasus knightlar.

Ömrimde ilk kez Elflerle oynadım be ben o oyunda (NE leri saymıyoruz onlar night elf farklı olayları onların).

Aklıma geldi Cücelerin wolffatherları cok karızmaydı ya, veneralble warirorlarıda cok karizmaydı, rune masterlarıda, Dwarven kingleride, mauntain giantlarıda, flame throwerlarıda, Warrior herolarıda, mage herolarıda,storm giantlarıda,...,..,...,...,...[signature][hline]Beş Hececiler
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Heroes 5 i Ubisoft yapıyor diye biliyorum, en azından haklarını almışlardı.

3 stratejik yönden neredeyse tamamen büyülere bağlı bir oyun, biraz da kale savunmasında harikalar yaratıp sevinmenize olanak tanıyor (2 haftalık orduyla expert bilgisayarın tüm ordusunu durdurunca bi gaza geliyorsunuz ama bi süre sonra rutin bir iş haline geliyor bu). Ayrıca zorluk seviyesi 3. den sonra sadece kaynaklar açısından değişiyor, yoksa ai aynı.
4 görsel açıdan kötü değildi ama daha önce denildiği gibi bir tarzı yok.3ün kendine ait bir tarzı vardı.

3ün büyü dışında strateji kısmı caesar 3 gibi, 7th lvl dwelling e en çabuk ulaşan kazanır mantığı var biraz. 4te bina yapmak daha zor olduğundan burası biraz daha dengeli gibi görünüyor ama 3 kadar bağımlılık yapıcı bir oyun olmadığı kesin.[signature][hline]There is a void in my chest where I once had a heart, and from this emptiness springs all the sufferings in the Multiverse . . .
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

said:
CANKHAN, 10 Ocak 2005 21:17 tarihinde demiş ki:
Lütfen birakta,serinin fanatikleri,hayatlarinda cok onemli yeri olan bu saheser oyunu savunmak zorunda kalmasinlar.


madem savunabiliyorsunuz, savunun arkadaşım. savunmakta güçlük çekiyorsanız o zaman siz de sorgulayın..

ben de bir oturuşta saatlerce oynadım bu oyunu, kimseyi küçük görmüyorum. öyleymiş gibi konuşmuşsun. ama rakibi olan aynı kategoride strateji yönünden daha iyi olduğu halde bunun gördüğü ilgiden çok daha azını gören oyunlar varken elbette eleştiririm. siz de katılmıyorsanız benim gibi örnekler göstererek kendi argümanızı sunun, forum burası..

huun very hard'da yapay zekanın zorlaşması dışında bir sürü başka alanlarda yapay zeka avantaj alırken oyuncu dezavantaj alıyor, önemli olan yapay zekanın hilelere başvurmadan ortalama bir mücadele sunabilmesi. ha kaldı ki sorun yapay zekada değil esasen, oyunun sistemi gereği bu anlattığım dengesizliğe mahal verebilmesi sorun. yani aynı olayı yapay zeka da yapabiliyor (very hard demişsin mesela, onda) ve bu sefer de durum aynı.. benim eleştirdiğim noktayı anlayabildiğinizi umuyorum..[signature][hline]Elder Scrolls forumunda ES4'ü niye multiplayer özellikli istemediğini izah eden MutantPenguin demiş ki:
People suck, if I want to game I'll do it with/against circuit boards and lines of C++ that know how to RP, not people that don't know how to string a sentence together.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

aha ubisoft mu?

Helden von Macht und Zauber 5 olur o zaman :-P

[lol oyle bir harf hatasiki o isimde bi oyun ciksa konsept enteresan olurdu... neyse][signature][hline]"'Cause we are all the little tin man with hearts like little tin cans and as we line them down with tears, over the years, they inevitably turn... to rust "

[Bu mesaj HellHound tarafından 10 Ocak 2005 22:37 tarihinde değiştirilmiştir]
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Sam hakli ; tamam zamaninda oyun bi klasikti ama sole yukardan bakinca buyuk bi strateji icermedigini anlioruz.. En cok adam basan gercekten kazaniyor ; gidip karsi takimlarin en guclu herolarini yere seriosunuz ; bitek comezler kalio..[signature][hline]à Paris jusqu'a 21 janvier
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

bu oyunda sald1r1y1 yapt11n aç1n1n bile önemi vardi.black dragonunla bir atista birden fazla üniteye damage verme imkanin varken,dalginlikla hatali saldiri yapman ,savasi kaybetmene yol acabilirdi.gereksiz skill almamaya calismak onemliydi.buyu gucu kuvvetli bir hero ile savasa girmesden once ne yapio edip bir buyu sifirlama artifacti bulmaya calismak yada adam sana gelmeden o hicte ise yaramiyor gibi gorunen esyayayi tasiyan dandik heroyla bulusmaya ve ondan almaya calismak cok onemliydi.ivir zivir pesinde dolanirken orta yerde rakibin enguclu herosuyla karsilasip,maci baslamadan kaybetmmemek icin,multiplayerda bir tarihte anlasip meydan savasi yapmak ve o ana kada buyuk bir heyecanla hazirlanmak cok keyifliydi.
Ordulari yerlestirmek,hangi orduyla ilk hangi dusman birligine saldirmaya karar vermek onemliydi.ilk saldiriyi yapmak ve dusmanin gobeginde kalip risk almakmi,yoksa savunmada kalmakmi tercihini yapmak cok onemliydi.baslangicta cevredeki madenleri bir an evvel ele gecirmeye calismak ve bu arada creatureslara saldirmak yada biraz daha beklemek arasindaki fark ileride ortaya cikan cinstendi.bilgisayara karsi oynarken ,ben bunu alirim assagi dedigin heronun ,cok saglam bir buyu ile giris yapip ardindan saglam bir dmg veren ataktan sonra hadi bana eyvallah deyip sivismasi kimbilir kacimizi cildirtmisti.sirasiyla 7 lvl dan,2000+,1500+,1200+,900+,600+,400+ ve 200+ orduyla semirip,buyuk bir zevk ile yaptigim final saldirisindan 2 dakikada "0" olup ciktigim olmustu benim bu oyunda.sebep"hatali ilk gunler ve haftalar"
iki rakip gercekten hatasiz oynarlarsa,belkide gercekten bariz bir ustunluk olmayab,ilir.ama oynayan hepimizinde bildigi gibi mesela buyu secimindeki en ufak bir hata,eldeki oyunu karsiya verirdi.satranc oyununda bile herkes esittir.hata yapan kaybeder.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

said:
arcane, 10 Ocak 2005 20:52 tarihinde demiş ki:
homm 4 de sistem güzel, art stilinden kaybetti o oyun.


cuce'nin dediği gibi disciples 2 grafiklerin tarzı, çizimler olarak rakipsiz bir oyun cidden. sırf o animasyonları, o çizimleri görmek için şu ara bile yükleyip oynayasım geliyor.. (berserk izledim de etkisi geçmedi ehe)

defender of faith'ler, paladin'ler filan muhteşemdi.. 8-)[signature][hline]Elder Scrolls forumunda ES4'ü niye multiplayer özellikli istemediğini izah eden MutantPenguin demiş ki:
People suck, if I want to game I'll do it with/against circuit boards and lines of C++ that know how to RP, not people that don't know how to string a sentence together.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

3 teki grafikler alınsın....4 teki büyü sistemi alınsın hero sistemi unutulsun...ortaya bu saydığım iki özellik karıştırılsın...güzel acılı bi heroes 5 çıksın....he birazda amatör ruhu katılsınki insanlar yıllarca oynayabilsin...(heroes 3 gibi....)[signature][hline]_iReM_, 09 Ocak 2005 22:16 tarihinde demiş ki:
ne bu ya kız diyince öyle altın günü gibi boş işler gelio hemen aklınıza.bitek çay servisine yaramıoruz yane.ayrıca ne ööle gökhan özen falan(öghhh)..........
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

evet cuce'nin dediği gibi, esasen onun mesajını alıntılayacaktım ama fazla uzun olur diye seni mesajı alet ettim hain emellerime. :horace:[signature][hline]Elder Scrolls forumunda ES4'ü niye multiplayer özellikli istemediğini izah eden MutantPenguin demiş ki:
People suck, if I want to game I'll do it with/against circuit boards and lines of C++ that know how to RP, not people that don't know how to string a sentence together.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

walla 2 günde baya kişi yazmış ben bakmayalı :) şimdi Homm3 elbette benim de en sevdiğim oyun.. bana sorarsanız bilgisayar tarihinin en başarılı oyunlarından.. ama kabul etmek lazım ki oyunda "aşmak" çok kolay .. her karakterin MUTLAKA alması gereken özellikler var; opsiyonlu olanlar da var tabi ama Dimension Door/Town Portal/Haste/Slow/Berserk gibin psikopat büyüleri kullanmayan heroya kız vermezler ;) bunlara ulaşmak da kolay aslında.. yani iyi bi karakter Wisdom+Air+Earth aldı mı durdurmıyosun.. burda artifactlerin ARIZASI da ayrı bi sorun; yani sen ortalığı keserek ilerlerken rakibin bi Angel Wings buluyo.....gerisi malum ;) bi de random haritanın adaletsizliği var.. bence sınırsız harita üretecek bi yazlım kullanmaları çok zekice ama ben odun madenine laşmak için 4 savaş yaparken rakibimin 2 günlük mesafede Dragon Utopia olması canımı sıkar yani :))

her ne olursa olsun HoMM3 Homm4'den daha başarılı ... ayrıca Dragonların tavuk'a benzemesine katılıtorum... hatta phonixleri görünce karnım acıkıyo (fried chicken hesabı lol)[signature][hline]Don't be afraid of dark, be afraid of what it hides.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

ve onca sene oynamama ragmen her oynadıımda yeni seyler ogreniyorum.3do nun bence su ana kadar surdugu en iyi projeydi homm3.ve o armageddons blade random map ozelligine hayret etmekteyim.sıkılmadan oynamamı saglıyor arkadaslarımla.tek pc de multi oynanan ender oyunların arasında gelir.homm3 ve warlords3 darklors rising :P[signature][hline]icqmsn
cs:mutos[cVk]


Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
  • Yeni Oluştur...