Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Pillars of Eternity II: Deadfire


HellHound

Öne çıkan mesajlar

buffbotlugu ve item grade druid haduketini gecersek :P prayer ve adragan olmadan hos olmuyor. standart wizard'dan pek hazetmememe ragmen kolaya kacmak icin yedek klubesinden soktugumu hatirliyorum. game changerdan kasit epiklikse 9th circle'in bile muadili yok level cap dolayisiyla.

concelhaut'un malum item epik gibiydi yalniz.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Black-ice said:

ben de oynuyorum bu oyunların hepsini, poe 1'i de bitirdim, peki neden topiğin son iki sayfasından hiç birşey anlamıyorum?


ax'ın build post'larını direk geçiyorum ben artık ya. hani okçuları arkaya koy (ama yakında cc'li biri olsun da flank yemesinler), önden tanklar gitsin falan demesi lazım.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

yok olm özeniyorum ya. casual mıyım neyim.
hayır oynamadığım rpg yoktur haybeye oynuyoruz heralde.

poe1'in son bossunu 15 denemede falan kesebilmiştim zaten. ağzıma sıçmıştı. biraz daha detaylı bilmek istiyorum şu dalgaları. difficultyi artırıp oynayayım diyorum deadfire'ı. belki sıkışınca öğrenirim.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Josh said:

1) all of your wildest dreams are coming true: might is being replaced with strength. strength affects the damage of any equipped weapons + fortitude. resolve affects healing, spell damage, deflection, and will. we're making the change to make resolve-based characters more appealing for a wider variety of characters. strength will still be important for casters who summon/use equipped weapons. and no, we will not be subdividing the damage bonuses further

2) all 1st level martial abilities are being reduced in cost to 1 point (exception: monk abilities that rely on wounds). the upgraded versions of those abilities will have increased costs but will be broken out as separate abilities. e.g. escape (1) > shadowing beyond (2). this change is being made to prevent martialcharacters from having a single resource point left with nothing to spend it on.


Tıvıtırda yazmış josh. Mightın gidip strenghtin geri gelmesi ilginç baya, çok savunmuşlardı onu 1. oyunda.



https://www.youtube.com/watch?v=a4BoXTaTlqA

Bu elemanın da oyun mekanikleri vidyoları hep iyi oluyor, daha izleyemedim baya incelemiş. Sanırım 2handerlar yeni pen. mekaniğinden dolayı dualwielda göre baya güçsüz kalmış durumda.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

anliyorum nesini savundugunu zira gameplay olarak faydasi oldu. her statin her puanindan yeterince ama abartili olmadan verim alabildigin, nispeten az dump iceren guzel bir sistem vardi ama karsiliginda super zeka barbarlar, mighty mageler hos olmadi. baska bir sorun sunger tank disinda her karaktere might basmak, sadece sunger tanka resolve almakti. bu degisiklikler o eksikleri gidermek namina guzel adimlar.

ne degisiklikler yapmislar henuz bakmaya vakit olmadi. kisisel sikayetim recovery sistemi backline casterlarda ters tepiyor. artik guzel itemla mi, backline'a yardiran moblarla mi, mob pullingi kaldirarak mi hallederler bilmiyorum ama ciplak priest gibi konseptler olmasin diye, concentration check gerceklessin diye bir tesvik lazim ve bunu casterlari kuvvet olarak daha da az cekici hale getirmeden halletmeleri lazim.

edit: o adamin buildleri/build videolari cok kral oluyor. tam bir emektar.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

  • 4 hafta sonra ...
  • 1 ay sonra ...
nays. bam bam gum gum geliyor oyunlar. gecen senenin pasini atacagiz. ne kotuydu 2017.

GOTY adaylarindan. bana ilk oyunu begenmeyip de bunu begenen olacak gibi geliyor.

iyi henuz arallanmamisiz. taketwo ile anlasmislar cunku. bir sonraki oyunda arallayabilirler.

dlc'ler midgame olmaz umarim. bu aralarin en kotu, en tembel modasi.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

arcane said:

nays. bam bam gum gum geliyor oyunlar. gecen senenin pasini atacagiz. ne kotuydu 2017.


2017 kötüydü derken? indie'si ayrı, aaa'i ayrı iyiydi yahu. hani bi deniyim diye yazıyorum iyi oyunları.

cuphead, dead cells, hollow knight, divinity reis, nier, total warhammer, pyre, pubg, tekken, absolver, wolfenstein, dlc ama kallavi xcom2 war of the chosen falan.

konsolları da katarsak persona 5, horizon zero dawn, zelda şeysi var aklıma gelen. ilgilenmediğim için haberim olmayan türlerde de iyi bişeyler vardır heralde yarıştı, korkunçluydu, adventure'dı, craft'lı sandbox'tı falan...

tamam bi viçer3 yok ama divinity var, BANNERLORD yok (:() ama ne kötüydü demek haksızlık bence.

2017'nin kötülüğü çıkan oyunların iyi olmaması değil, mal publisher'ların şerefsiz uygulamalarıydı bence. microtranshit'tir lootbox'tır bilmemne. onlar da yedi tokadı zaten. yine nabarız da yediririz diye düşünüyorlardır gerçi ellerini ovuşturarak :P
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

su bestiary gifleri icinde kodlar var bir takim:

https://twitter.com/WorldofEternity/status/956228949008302080

https://twitter.com/WorldofEternity/status/953749003010637824

arcane said:

dlc'ler midgame olmaz umarim.


bunada sey demisler:

"We are aware that players didn't like the White March story being in the middle when it was released so long after Pillars I came out. We're taking that into account for our DLC plan for Pillars II. "
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

arcane said:

oylama basliginda tartisilmisti. inkarciligin alemi yok. yanlis fikrini desteklemek icin "konsolda da soyleydi" yazmak zorunda kalman, kimse bu hallere dusmesin :(


oylama başlığında pubg'cileri örseleyip "hayır abi diviniti" dendiğini hatırlıyorum sadece. bakarım bi ara. neyse ben beğendim yani bu sene çıkan çoğu oyunu. andromeda, bf2, shadow of war almadık çok şükür :P

ha bi de zorunda kalmak değil o, yazdığım 3 oyunu da oynayasım var, merak ediyorum.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

  • 3 hafta sonra ...
×
×
  • Yeni Oluştur...