Remus Mesaj tarihi: Ocak 11, 2017 Mesaj tarihi: Ocak 11, 2017 5 Aralık da Kotondan internetten bir sipariş verdim. Denyolar (MNG) başkasının adresi ile karıştırıp benim ürünü başkasına yollamış. Neyse gönderikleri adam beni aradı durumu anlattı 7si gibi, sonra Koton ve MNG kargoyu alıp bana getirecekdi güyya ben pek istemesem de. (Sonuç olarak ürün açılmış durumda, bana ne geleceği belli değil...). Daha sonra MNG beni ürünü teslim alıp, yalan söylemekle şuçladı felan. Ben 1 aydır 2 günde bir arayıp soruyorum Koton'a ama MNG ve Koton işi çözemedi, hala kargo yanlış adres de. (Geçen arayıp sordum sdfsg) Ben bunları nereye şikayet edebilirim. 150 Tl gibi bir şey topu topu hani öldürmeyeyim halletsinler diyordum da, çok gıcık oldum.
bingildak Mesaj tarihi: Ocak 11, 2017 Mesaj tarihi: Ocak 11, 2017 şikayet olarak bir şey olmaz. sikayetvar gibi ticari siteler var şikayetlerini listeleyebildiğin ama o kadar alakalı alakasız şeyler var ki bir anlamı kalmıyor şikayetin. 175 diye bir hat varmış onu dene istersen belki bilgi alabilirsin oradan. dava açman gerek dişe gelir bir şey olmasını istiyorsan. bu tür olaylar bizde de yaşanıyor. eğer kargo yanlış adrese veya kişiye teslim ettiyse sorumlu tutulur ve fatura bedeli kadar mahsup yapar. kotonun yapması gereken sana yeni bir kargo çıkartıp adresine vakit kaybetmeden göndermesiydi. paket bir yere gitti, oradan gelsin sana gönderilim olmaz. belki adam üzerine işedi aldıklarının. sen niye o riske giriyorsun. ülkede ne yazık ki çoğu şirketin mikro operasyon yönetimi yok. fazla büyümenin iyi yönetilemiyor olmasıyla alakalı. by the book call center ile efektif eticaret operasyonu yapamazsın. özel durumlara müdahale etme kabiliyeti ve inisiyatifi olan bir ekibin olması gerekiyor. türkiyede bildiğim hiçbir şirkette yok böyle bir şey. verilen metinde ne yazıyorsa onu yaparlar/söylerler. senin durumun o duruma uymuyorsa da uğraşır durursun senin durumunda olduğu gibi. hb dan yaptığım alışverişte ben şirketten bir kişiye ulaşamadım. call center duvar gibi. telefonu kapatınca onun derdinin bittiği için yalan yanlış savuşturuyorlar. en fazla call centerdaki supervisor a bağlanıyorsun. o da çözemiyor hiçbir şeyi inisiyatif vermemişler çünkü adama, sistem dışı hiçbir şey yapamıyor.
sabonis Mesaj tarihi: Ocak 11, 2017 Mesaj tarihi: Ocak 11, 2017 türkiye'de karşındakini azarlayıp ısrarlı bir şekilde üst yetkiliyi istemediğin sürece bi bok olduğu yok.
bingildak Mesaj tarihi: Ocak 11, 2017 Mesaj tarihi: Ocak 11, 2017 müşterilerin de geneli rezalet olduğu için aslında birbirini hak eden çift gibiler. kalitesiz müşteriye kalitesiz müşteri hizmetleri
tunch Mesaj tarihi: Ocak 11, 2017 Mesaj tarihi: Ocak 11, 2017 genel müdürlüğe gideceksin bu tip durumlarda call centerlar bıngıldak'ın dediği gibi inaktifkler, çoğunlukla taşeron oldukları için "marka değeri" kaygısı yok. Call-center işini in-house çözen firmalar zaten müşteri memnuniyeti açısından 1 adım öndeler her zaman
Flameoffear Mesaj tarihi: Ocak 11, 2017 Mesaj tarihi: Ocak 11, 2017 Tüketici haklarına git hallederler.
Genel Yönetici GERGE Mesaj tarihi: Ocak 11, 2017 Genel Yönetici Mesaj tarihi: Ocak 11, 2017 Dava acilmaz bunu icin, kabul etmezler. Tuketici heyetine gideceksin.
bingildak Mesaj tarihi: Ocak 11, 2017 Mesaj tarihi: Ocak 11, 2017 bahsi geçen bu heyet nerede? nasıl gidiyoruz?
Llama Mesaj tarihi: Ocak 11, 2017 Mesaj tarihi: Ocak 11, 2017 bingildak said: bahsi geçen bu heyet nerede? nasıl gidiyoruz? kaymakamlıklarda var
bingildak Mesaj tarihi: Ocak 11, 2017 Mesaj tarihi: Ocak 11, 2017 başvurursan yazsana süreç nasıl ilerliyormuş bu arada aklıma bir fikir geldi, bizim sitede dolandırıcılık amacıyla yapıyorlar ama sen de kullanabilirsin kredi kartı ile ödeme yaptıysan charge back talebinde bulun yapılan işlem için, o zaman silke silke ilgilenecekler seninle. banka işleme ait dokümanları isteyecek, teslim edildiğine dair bir şey vermek durumunda kalacaklar. sana teslim edilmediğini kanıtlarsan paranı geri alırsın.
Remus Mesaj tarihi: Ocak 11, 2017 Konuyu açan Mesaj tarihi: Ocak 11, 2017 Yarın kaymakamlığa gidip şikayet edecem bakalım.
Aluriel Mesaj tarihi: Ocak 11, 2017 Mesaj tarihi: Ocak 11, 2017 Charge back en temizi ya bu tarz durumlarda
Genel Yönetici GERGE Mesaj tarihi: Ocak 11, 2017 Genel Yönetici Mesaj tarihi: Ocak 11, 2017 bingildak said: bahsi geçen bu heyet nerede? nasıl gidiyoruz? https://www.turkiye.gov.tr/hakem-heyeti-sorgulama
bingildak Mesaj tarihi: Ocak 11, 2017 Mesaj tarihi: Ocak 11, 2017 bir yere gitmiyor link, login istiyor herhalde
Genel Yönetici GERGE Mesaj tarihi: Ocak 11, 2017 Genel Yönetici Mesaj tarihi: Ocak 11, 2017 e-devlet abi, sifrenle gireceksin iste. Hala almadiysan kimlik bilgileri ya da banka araciligiyla da giriliyor. Giris yapa bas iste. Hangi il/ilce soyle ben bakayim ya da.
bingildak Mesaj tarihi: Ocak 11, 2017 Mesaj tarihi: Ocak 11, 2017 yok ne olduğunu anlamadım. il-ilçe giriyorsun nereye gitmen gerektiğini söylüyor herhalde.
dana22 Mesaj tarihi: Ocak 11, 2017 Mesaj tarihi: Ocak 11, 2017 genelde hangi ilcedeyseniz oranin kaymakamligi ile ayni yerde ..
Remus Mesaj tarihi: Ocak 11, 2017 Konuyu açan Mesaj tarihi: Ocak 11, 2017 Aluriel said: Charge back en temizi ya bu tarz durumlarda İlk gün söyledim vermediler sdfgsdfg tam şerefsizler öyle böyle değiller.
Marty Mesaj tarihi: Ocak 11, 2017 Mesaj tarihi: Ocak 11, 2017 kime soyledin? bankadan chargeback yaptiracaksin. banka geri cekecek parayi. ondan sonra onlar ugrassin dursun.
bingildak Mesaj tarihi: Ocak 11, 2017 Mesaj tarihi: Ocak 11, 2017 Remus said: Aluriel said: Charge back en temizi ya bu tarz durumlarda İlk gün söyledim vermediler sdfgsdfg tam şerefsizler öyle böyle değiller. bankanın müşteri hizmetlerini ara, usulsüz işlem yapıldığı için itiraz talebinde bulunmak istiyorum de. sana bilgi verecekler. doldur gönder işlem başlar. iş yeriyle alakası yok.
Aluriel Mesaj tarihi: Ocak 11, 2017 Mesaj tarihi: Ocak 11, 2017 Remus said: Aluriel said: Charge back en temizi ya bu tarz durumlarda İlk gün söyledim vermediler sdfgsdfg tam şerefsizler öyle böyle değiller. nası vermediler ya? hangi banka?
Remus Mesaj tarihi: Ocak 11, 2017 Konuyu açan Mesaj tarihi: Ocak 11, 2017 Bankaya söylemedim zaten çoktan kredi kartını da ödemiştim, kesim tarihi ayın 6sı. Zaten 1 ay geçti, tüketici heyeti ile çözerim gibime geliyor.
Marty Mesaj tarihi: Ocak 11, 2017 Mesaj tarihi: Ocak 11, 2017 ikisinden birden hallet. hem bankadan baslat islemi 1 aydir gelmedi urun diye hem tuketici heyetinden. isi sansa birakma
bingildak Mesaj tarihi: Ocak 11, 2017 Mesaj tarihi: Ocak 11, 2017 kredi kartını ödeyip ödememenle alakası yok charge back talebinin
Öne çıkan mesajlar