Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

İnternet Siparşimim elime ulaşmaması


Öne çıkan mesajlar

Mesaj tarihi:
5 Aralık da Kotondan internetten bir sipariş verdim. Denyolar (MNG) başkasının adresi ile karıştırıp benim ürünü başkasına yollamış. Neyse gönderikleri adam beni aradı durumu anlattı 7si gibi, sonra Koton ve MNG kargoyu alıp bana getirecekdi güyya ben pek istemesem de. (Sonuç olarak ürün açılmış durumda, bana ne geleceği belli değil...). Daha sonra MNG beni ürünü teslim alıp, yalan söylemekle şuçladı felan. Ben
1 aydır 2 günde bir arayıp soruyorum Koton'a ama MNG ve Koton işi çözemedi, hala kargo yanlış adres de. (Geçen arayıp sordum sdfsg) Ben bunları nereye şikayet edebilirim. 150 Tl gibi bir şey topu topu hani öldürmeyeyim halletsinler diyordum da, çok gıcık oldum.
Mesaj tarihi:
şikayet olarak bir şey olmaz. sikayetvar gibi ticari siteler var şikayetlerini listeleyebildiğin ama o kadar alakalı alakasız şeyler var ki bir anlamı kalmıyor şikayetin. 175 diye bir hat varmış onu dene istersen belki bilgi alabilirsin oradan.

dava açman gerek dişe gelir bir şey olmasını istiyorsan.

bu tür olaylar bizde de yaşanıyor. eğer kargo yanlış adrese veya kişiye teslim ettiyse sorumlu tutulur ve fatura bedeli kadar mahsup yapar. kotonun yapması gereken sana yeni bir kargo çıkartıp adresine vakit kaybetmeden göndermesiydi. paket bir yere gitti, oradan gelsin sana gönderilim olmaz. belki adam üzerine işedi aldıklarının. sen niye o riske giriyorsun.

ülkede ne yazık ki çoğu şirketin mikro operasyon yönetimi yok. fazla büyümenin iyi yönetilemiyor olmasıyla alakalı. by the book call center ile efektif eticaret operasyonu yapamazsın. özel durumlara müdahale etme kabiliyeti ve inisiyatifi olan bir ekibin olması gerekiyor. türkiyede bildiğim hiçbir şirkette yok böyle bir şey. verilen metinde ne yazıyorsa onu yaparlar/söylerler. senin durumun o duruma uymuyorsa da uğraşır durursun senin durumunda olduğu gibi.

hb dan yaptığım alışverişte ben şirketten bir kişiye ulaşamadım. call center duvar gibi. telefonu kapatınca onun derdinin bittiği için yalan yanlış savuşturuyorlar. en fazla call centerdaki supervisor a bağlanıyorsun. o da çözemiyor hiçbir şeyi inisiyatif vermemişler çünkü adama, sistem dışı hiçbir şey yapamıyor.
Mesaj tarihi:
genel müdürlüğe gideceksin bu tip durumlarda call centerlar bıngıldak'ın dediği gibi inaktifkler, çoğunlukla taşeron oldukları için "marka değeri" kaygısı yok.

Call-center işini in-house çözen firmalar zaten müşteri memnuniyeti açısından 1 adım öndeler her zaman
Mesaj tarihi:
başvurursan yazsana süreç nasıl ilerliyormuş

bu arada aklıma bir fikir geldi, bizim sitede dolandırıcılık amacıyla yapıyorlar ama sen de kullanabilirsin

kredi kartı ile ödeme yaptıysan charge back talebinde bulun yapılan işlem için, o zaman silke silke ilgilenecekler seninle. banka işleme ait dokümanları isteyecek, teslim edildiğine dair bir şey vermek durumunda kalacaklar. sana teslim edilmediğini kanıtlarsan paranı geri alırsın.
  • Genel Yönetici
Mesaj tarihi:
e-devlet abi, sifrenle gireceksin iste. Hala almadiysan kimlik bilgileri ya da banka araciligiyla da giriliyor. Giris yapa bas iste.

Hangi il/ilce soyle ben bakayim ya da.
Mesaj tarihi:
Remus said:

Aluriel said:

Charge back en temizi ya bu tarz durumlarda


İlk gün söyledim vermediler sdfgsdfg tam şerefsizler öyle böyle değiller.


bankanın müşteri hizmetlerini ara, usulsüz işlem yapıldığı için itiraz talebinde bulunmak istiyorum de. sana bilgi verecekler. doldur gönder işlem başlar. iş yeriyle alakası yok.
Mesaj tarihi:
Remus said:

Aluriel said:

Charge back en temizi ya bu tarz durumlarda


İlk gün söyledim vermediler sdfgsdfg tam şerefsizler öyle böyle değiller.


nası vermediler ya? hangi banka?
Mesaj tarihi:
Bankaya söylemedim zaten çoktan kredi kartını da ödemiştim, kesim tarihi ayın 6sı.

Zaten 1 ay geçti, tüketici heyeti ile çözerim gibime geliyor.
×
×
  • Yeni Oluştur...