GEd Mesaj tarihi: Ekim 21, 2016 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 21, 2016 Bright said: Bu tarz otopilot yazılımlarını test etmeden piyasaya sürerlerse facia olur diğer firmalar için. Tesla cayır cayır beta test yapıyor şu an, muhtemelen en üstün otopilota sahip olacak. hic alakasi bile yok. Aksine tesla reklam yapiyor. Diger firmalarda surekli test yapiyorlar su anda. Tesla kucuk bir uretici oldugu icin prestij kaybini goze alabiliyor kazalara ragmen. Mercedesin, AUDInin oto pilotu cikarttigini ve iki kisinin oldugunu dusun? 2 milyon arac satan bir Firma birisi digeri 30 bin arac satiyor. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Phoenixlin Mesaj tarihi: Ekim 21, 2016 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 21, 2016 Avrupa versiyonunu tırlarla yaptılar, yanlış hatırlamıyorsam Volvo yaptı hatta. Tesla zaten otopilot sırasında sürücülerin uyumasını vs. istemiyor. Öyle ya da böyle otomatik çalışan bir sistemin %100 hatasız çalışma ihtimali yok. Hele hele çevrenizde beyin yoksunu ökaryot yaratıklar araba kullanıyorsa. O sebeple de en son kaza sonrası Tesla, sürücünün direksiyon başında olup olmadığını kontrol etmeye başladı otopilot modunda. Örneğin sürücü uyuduğu için kontrolden geçemezse araba kendini sağa çekip kontağı kapatıyor. Edit: Tırlı versiyon için link http://qz.com/656104/a-fleet-of-trucks-just-drove-themselves-across-europe/ Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Bright Mesaj tarihi: Ekim 21, 2016 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 21, 2016 @GED Otopilotla ölenler zaten olacak her firmadan, onun pek kaçarı yok. Tesla az da satsa yazılımı en çok test edilen konumunda gene de şu an. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Fistan Mesaj tarihi: Ekim 21, 2016 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 21, 2016 diğerleri de test yapıyor ama gizli yapıyolar demek istediği o Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
GEd Mesaj tarihi: Ekim 21, 2016 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 21, 2016 Tesla seviye-3 de su anda. yaptigi public testlerde seviye-3. Seviye-5 ile geliyor butun firmalar zaten. Bu yuzden hic bir fark yok. Video da gosterdikleri seviye-5 mesela ve public acik olan bir Firma yok seviye-5. Hedefi teslanin 2017 de yeni araclari ile seviye-5 sunmak ama cok utopik bir hedef bu cunku altyapi yok bazi sehirler disinda bu is icin. http://cyberlaw.stanford.edu/blog/2013/12/sae-levels-driving-automation Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
GEd Mesaj tarihi: Ekim 21, 2016 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 21, 2016 Fistan said: diğerleri de test yapıyor ama gizli yapıyolar demek istediği o tercume icin saol. Ben türkceyi (yazi yazmak anlaminda) paticik olmasa unutucam herhalde bu gidisle :) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
sanssizsansli Mesaj tarihi: Ekim 21, 2016 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 21, 2016 o kadar para verip arabayı kullanmayacaksam bi anlamı yok gider otobüse binerim. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Bright Mesaj tarihi: Ekim 21, 2016 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 21, 2016 Tamam da gizli, kapalı, sınırlı sayıdaki testle gerçek hayatta düzenli olarak test aynı şey değil, ben de onu anlatmaya çalışıyorum. Anlamak istemiyor musunuz nedir. Öyle seviye 3, 5, 7 birşey ifade etmez. Kullanıcı testi olması lazım adam gibi. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Fistan Mesaj tarihi: Ekim 21, 2016 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 21, 2016 gerçek hayatta düzenli test yapıyolardır zaten Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Bright Mesaj tarihi: Ekim 21, 2016 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 21, 2016 Yapsın da kaç çalışanın kaçı ne kadar süreyle test ediyor? Değişen birşey yok, oldukça limitli kalır Tesla'nın yaptığı test yanında. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
GEd Mesaj tarihi: Ekim 21, 2016 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 21, 2016 seviyeler aracin ne kadar otonom oldugunu gosteriyor Vidoeda izlediginiz arac seviye-5. Teslanin piyasada olan 2 kisinin öldügü araclar seviye-3. Seviye-5 ile kullanici testi yok yani su an kimsede. Onu diyordum. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Fistan Mesaj tarihi: Ekim 21, 2016 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 21, 2016 gizli olduğu için onu bilemeyiz bence Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Bright Mesaj tarihi: Ekim 21, 2016 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 21, 2016 Tamam da adamların seviye 3'ü uzun süre test edilmiş olarak beta testini bitirip release olacağı noktaya ulaştı, diğer firmaların daha videosu bile yok adam gibi. Seviye 5 ütopya abi, basıyorsun gidiyor-geliyor. Diğer firmalar önce seviye 3 çıkarsın da görelim. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
GEd Mesaj tarihi: Ekim 21, 2016 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 21, 2016 https://www.youtube.com/watch?v=rfgDChVInNw Seviye 3 - E Sinifi Seviye-5 de yolda. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Bright Mesaj tarihi: Ekim 21, 2016 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 21, 2016 Autopilot (Tesla) vs. Drivepilot (Mercedes) said: Drive Pilot: Hands-Off Interval I got the Drive Pilot to “drive” itself for as long as sixty seconds, which is as along as Mercedes-Benz deems it safe. Trust me, you don’t want to take your hands off the wheel that long unless your car’s on fire and you’re reaching for a fire extinguisher, and even then. Level 2 vermiş reviewer, lol Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
GEd Mesaj tarihi: Ekim 21, 2016 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 21, 2016 bunu iki gun once okudum. Yorumlara bakabilirsin yaziyi daha iyi anlayabilmek icin. Daha ekranda panelleri acmayi becerememis adam mercedeste. Sonuc olarak konu bu degil. Seviye-3 u nerdeyse butun firmalar sunuyor gunumuzde. Baska markalarda bakabilirsin. Ayrica sunuda ekliyim. Seviye-3 zaten oldukca basit bisi. Buyuk firmalarin bunu sinirli olarak sunmalarindaki neden teslanin aksine kaybedecek bir prestijleri oldugu gercegi. https://www.youtube.com/watch?v=HdSRUG4KTPA https://www.youtube.com/watch?v=XZxZC0lgOlc Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Bright Mesaj tarihi: Ekim 21, 2016 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 21, 2016 Nerenle okudun abi yazıyı. Tesla kendi sistemini Level 2 diye pazarlıyor. Yorumlara bakmak nedir, bu yazının benzeri 2 yazı daha var farklı sitelerde. Daha level 3 sistem çıkmamış ütopik tam otonom sistem diyorsun. Tırlar da level 3 testi ki, tam otonom gezebilseydiler salarlardı zaten son kullanıcıya sistemi. Level 4-5 hikaye daha. edit. Aha dier article'dan alıntı: said: The same was experienced when the road became too twisty. The E-Class lost its track and wandered towards the side of the road, of worse still, towards the oncoming traffic, alarmingly without any sign of other safety systems interfering. Surprising, considering Mercedes have a reputation for being pioneers of automotive safety. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
GEd Mesaj tarihi: Ekim 21, 2016 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 21, 2016 Neyin tartismasi bu anlamadim ama diger firmalarin adam gibi birseyi yok demistin. Aksine diger firmalarin, forddan tut volvoya Kadar hepsinin bu konu uzerinde calismalari var. Piyasaya cikan araclari var. Teslanin bitmemis bir sistemi piyasaya surmesi bu alanda iyi oldugunu gostermiyor. Nitekim iki insan öldü bu güne kadar. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Bright Mesaj tarihi: Ekim 21, 2016 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 21, 2016 Çalışmaları tabi ki olucak da bitmiş bir sistemleri yok işte. Daha level 3 çıkardık biz diyebilen yok. Tesla en azından adam gibi kullanıcı testi yapıyor. İnsan zaten ölecek, onun kaçarı yok. Normal araba kullanırken de ölüyor insanlar, otopilotta da hayli hayli ölecekler. Otopilotun kazaları engellemek gibi bir fonksiyonu yok. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Auril Mesaj tarihi: Ekim 21, 2016 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 21, 2016 tesla piyasa sürdü mü ki bunları ? alabiliyozmu kendi kendine gezinen araba ? bu arada ged bmw de çalışıyordu yamulmuyorsam Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Jeeztro Mesaj tarihi: Ekim 21, 2016 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 21, 2016 bingildak said: Jeeztro said: Çok ütopik bence bu olay ya. Hani kullanım alanı sıkıntılı bir kere, bunu mümkün değil TR de kullanamazsın, ya da kullandıramazsın diyelim. Yok abi, Doblo' nun teki sıkıştıracak, önüne çat diye atlayacak vs. Yok yani olmaz burada. İkincisi ki bence en önemlisi, araba elektrikli zaten motor sesi falan yok, e üzerine aracı da sen kullanmıyorsun. Ee ne anladım lan bu işten. Bu işin keyfi nerede ? Ben sürekli sağa sola bakıp paranoya yapacaksam kalsın abi. Teknolojiyi böyle gömerler işte hey hey Pampa 3. Dünya ülkeleri için yapmıyorlar zaten. Neden üstüne alındın ki? Ulan pis herif, herhalde üstüme alınacam. Oturup 3 sayfa elin kullanacağı araba için yorum yapacak halim yok. Seele nerede, Almanya' daki süper şartlardan bahsetsin. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Flassh Mesaj tarihi: Ekim 21, 2016 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 21, 2016 ütopik değil gelecek bu.kısmen trafik sorununa, o doblolara çözümde bu zaten Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Flassh Mesaj tarihi: Ekim 21, 2016 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 21, 2016 50 yıl sonra arabalara direksiyon bile konmayabilir Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Fistan Mesaj tarihi: Ekim 21, 2016 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 21, 2016 50 yılı bulmaz bence arabayı insanın sürmesi suç falan olur ileride Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Jeeztro Mesaj tarihi: Ekim 21, 2016 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 21, 2016 50 yıl sonra muhtemelen ölmüş olurum, ama pek mümkün gelmiyoru Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar