Xaero Mesaj tarihi: Mart 10, 2016 Mesaj tarihi: Mart 10, 2016 Kafadan 2 saatimi falan alıyor böyle yoğun mail trafiği yaşayanlar nasıl bir yol izliyor...
dana22 Mesaj tarihi: Mart 10, 2016 Mesaj tarihi: Mart 10, 2016 az ye de sekreter tut..saka saka istedigin kadar ye..ama yine de sekreter tut..
senko Mesaj tarihi: Mart 10, 2016 Mesaj tarihi: Mart 10, 2016 gereksizleri okumayarak. to da değilsem göz ucu ile bakarak.
Madcat Mesaj tarihi: Mart 10, 2016 Mesaj tarihi: Mart 10, 2016 sabah niye çok mail geliyor olm size, ne biçim işlerde çalışıyorsunuz? bunu atanlar gece mi atıyor? sabah 7'de yaranmak için işe erken gelip çalıştığını göstermek için mi atıyor? bana mail içeriklerini ve gönderildiği saatleri örnekleyebilir misiniz?
senko Mesaj tarihi: Mart 10, 2016 Mesaj tarihi: Mart 10, 2016 oto mail'leri çıkarırsam ilk mail 8.58de gelmiş, son mail 10.02 de gelmiş bu arada 34 mal gelmiş.
dreagloth Mesaj tarihi: Mart 10, 2016 Mesaj tarihi: Mart 10, 2016 saat beşten sonra yatana kadar arada bakıyorum, yattığım saatle, sabah ilk baktığım saat arasında (8-9 arası) mail atan olmuyor zaten, normal insanlar olarak.
Xaero Mesaj tarihi: Mart 10, 2016 Konuyu açan Mesaj tarihi: Mart 10, 2016 Madcat said: sabah niye çok mail geliyor olm size, ne biçim işlerde çalışıyorsunuz? bunu atanlar gece mi atıyor? sabah 7'de yaranmak için işe erken gelip çalıştığını göstermek için mi atıyor? bana mail içeriklerini ve gönderildiği saatleri örnekleyebilir misiniz? Genel olarak maillere cevap verince iş karışıyor zaten cevap üstüne cevap derken boka sarıyor gibi. İstanbuldan calıstıgım cogu firma sabah 7 iş başı yapıyor ve akşamda 4 gibi mesai bitiriyorlar. Sanırım bi çoğu şirkette işleri toparlayıp aksamda evden mail olayına girişiyorlar. Sanırım bi çözüm yok böyle devam :D
Genel Yönetici GERGE Mesaj tarihi: Mart 10, 2016 Genel Yönetici Mesaj tarihi: Mart 10, 2016 Klasor ve filtreleme denen seyler bu is icin var.
senko Mesaj tarihi: Mart 10, 2016 Mesaj tarihi: Mart 10, 2016 ama op'un demek istediği türkiye de mesai bittikten sonra gelen mailler sanırsam. çünkü bizde biterken kanada'da yeni başlıo hemen hemen hindistanda bizden 5 saat önce başlıyor mesai, o zaten dolduruyor bayağı bir sabaha kadar.
Xaero Mesaj tarihi: Mart 10, 2016 Konuyu açan Mesaj tarihi: Mart 10, 2016 dreagloth said: saat beşten sonra yatana kadar arada bakıyorum, yattığım saatle, sabah ilk baktığım saat arasında (8-9 arası) mail atan olmuyor zaten, normal insanlar olarak. İşte bizdekiler bakmıyor amk herifler whatsapp gibi kullanıyorlar mail olayını yarının planları bile bazen mail üstünden dönüyor. Herkesin elinde bi terminal yazıyor kafasına göre.
dreagloth Mesaj tarihi: Mart 10, 2016 Mesaj tarihi: Mart 10, 2016 ya 12-1 den sonra atılacak mail in ciddiye alınacak bir tarafı yok bence. Çok acil bir şeyse(server gg dir falan) zaten telefon edilir.
bingildak Mesaj tarihi: Mart 10, 2016 Mesaj tarihi: Mart 10, 2016 abi benim çalıştığım insanlar sorunlu sanırım her akşam 8-2 arası 30 mail falan geliyor
axedice Mesaj tarihi: Mart 10, 2016 Mesaj tarihi: Mart 10, 2016 Şirket mailını gmailın içine kurdum, aynı konulara cevaplar falan bi arada gruplanıyor rahat oluyor okuması.
dreagloth Mesaj tarihi: Mart 10, 2016 Mesaj tarihi: Mart 10, 2016 sektöre göre değişebilir o . Bir şey geliştiren/yaratan sektörlerde, adamın aklına geldiği gibi yazıyordur saat farketmeksizin.
Vingthor Mesaj tarihi: Mart 10, 2016 Mesaj tarihi: Mart 10, 2016 siz hiç kötü CRM programı kullandınız mı? 6 kişi kullanıyoruz programı. hayatttan tiksiniyosun. açıyorum bilgisayarı sabah. 20-30 mail gelmiş diyelim. her birini cevaplamam 10-15 dakika sürüyor bazen. programa gir contactla meçle kodunu koy geri at falan derken. benimde her sabah ciddi vaktimi alıyor mail cevaplamak bu sebepten. yoksa yarım saatte biter aslında fokuslasam sadece cevap vermeye. ama yok onu ekle yok task at yok bilmemne. allah kimseye kötü crm programı vermesin amin.
bingildak Mesaj tarihi: Mart 10, 2016 Mesaj tarihi: Mart 10, 2016 CRM sistemini kurarken aynını ben yapmıştım, sonra silkerler böyle düzeni deyip outlook'a döndüm asdasd. outlookla köylü olarak yapman 5 kat falan daha hızlı. euromessage'a mail atıyorum, her mailde bir şeyleri birleştirmeye uğraşıyorlar. 3 mail yazışma oluyor, 9 mail düzenleme asdhıuasdha
bingildak Mesaj tarihi: Mart 10, 2016 Mesaj tarihi: Mart 10, 2016 bu arada sabah geldiğimde 32 mail vardı, 15 mail falan hallettim. şu an 28 mail var. :(
Vingthor Mesaj tarihi: Mart 10, 2016 Mesaj tarihi: Mart 10, 2016 abi leadden alıp offera kadar getirip satışa devrediyorum. hatta küçük müşterilere satışta da destek olmaya başladım. o yüzden task ataman gerekiyo bide herşeyi görmesi gerekiyo satış ekibinin. crm'ı bırakma şansımız yok doğal olarak. bide mesela biri contact giriyo opportunity olarak beni assignlıyo falan. outlookla olacak iş değil gerçekten. ama hakkaten sinir bozucu yani mail geliyo cevap atıcan otuz saat crm'e girmekle uğraşıyosun herşeyi.
dreagloth Mesaj tarihi: Mart 10, 2016 Mesaj tarihi: Mart 10, 2016 olm sen zoolog değil misin, ne işin var crm le sapla samanla
Vingthor Mesaj tarihi: Mart 10, 2016 Mesaj tarihi: Mart 10, 2016 ben 2 sene satış yaptım. şimdi bi software firmasında pazarlamadayım babuş. ne yapsaydım hayvan yalayarak para kazanılmıyor dkfhsd
Vingthor Mesaj tarihi: Mart 10, 2016 Mesaj tarihi: Mart 10, 2016 yalanıyor. ama tasvip edilmez genelde. abi ben bu kunduzu bir yalayayım sonra mail atarım falan olacak iş değil
Dragonfire Mesaj tarihi: Mart 10, 2016 Mesaj tarihi: Mart 10, 2016 mail ve yazım kültürü orumadığından trafik yaşıyorsunuz. Bunun için şirket içine slack yada trello kullanın. Ayrıca her mailin 1 muhattabı olmalı. 1 kişi cevaplamalı. böyle yaparsanız o saçma trafikte olmuyor. Tek muhattab sen isen ve sana 30 mail geliyorsa yetemiyorsun işe yanına yardımcı lazım demektir.
Öne çıkan mesajlar