dasaaa Mesaj tarihi: Şubat 16, 2016 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 16, 2016 esas sorun metrobusun gunu kurtarmak icin yapilmis bir gereksizlik olmasi Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
µh Mesaj tarihi: Şubat 16, 2016 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 16, 2016 metrobüs mantıklı bir şey de öyle bir yoğunluğu kaldırmak için icat edilmiş bir şey değil. dünyanın en kalabalık şehirlerden birinin ulaşımını onun üzerine kurmak manyaklık Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Xaero Mesaj tarihi: Şubat 16, 2016 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 16, 2016 Beter olsun istanbulda yaşayanlar... Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
scorch Mesaj tarihi: Şubat 16, 2016 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 16, 2016 µh said: metrobüs mantıklı bir şey de öyle bir yoğunluğu kaldırmak için icat edilmiş bir şey değil. dünyanın en kalabalık şehirlerden birinin ulaşımını onun üzerine kurmak manyaklık bunları zamanında söyleyenlere vatan haini gözü ile bakılıyordu bu ülkede şimdi o zamanlar ölümüne savunanlar hede hödö ediyor ne garip bir toplum lan bu. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
KillJoy Mesaj tarihi: Şubat 16, 2016 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 16, 2016 abi parasının hakkını verse neyse. aynı anda 3-5 kişiye temas, paha biçilemez Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Esh Mesaj tarihi: Şubat 16, 2016 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 16, 2016 hala metrobüsü geçebilen bi sistem yok ama. kısa dönemde az maliyetli. uzun dönemde saçma tabi. monoraili kurmak kolay değil. yer altından geçirmek 5x kolay değil. artı zaman artı para. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
BabacumMostors Mesaj tarihi: Şubat 16, 2016 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 16, 2016 µh said: metrobüs mantıklı bir şey de öyle bir yoğunluğu kaldırmak için icat edilmiş bir şey değil. dünyanın en kalabalık şehirlerden birinin ulaşımını onun üzerine kurmak manyaklık şu çok doğru aslında yapılması gereken 3. köprü yapımı bittikten sonra 1. köprüyü yıkıp raylı sistemi de destekleyen yeni bir köprü yapılması ve aynı hattın beylük düzüne kadar devam edebilmesi, metro inşaatının henüz bitmediği bölgeler için möetrobüsün kullanılması ve sonunda metrobüs seferlerinin ana arterden ara arterlere alınması hayaller metro gerçekler otobüs amk Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Fistan Mesaj tarihi: Şubat 16, 2016 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 16, 2016 ters yön fiyatlandırması ne demek? normali bu degil mi sen gidecegin yönün tersine biniyosun terslik burda Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
scorch Mesaj tarihi: Şubat 16, 2016 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 16, 2016 istanbul kayıp şehir ki? istanbul'un nüfusunun tek ilacı hayvan gibi deniz ve metro yolculuk sistemleri kurmak dünyada eşi benzeri zor bulunan (paris moskova metrosundan fazlası lazım bu şehire) ama istanbulun altı hali hazırda roma döneminden bilmemne döneminden arkeolojik yapı dolu. nereyi kazsan bişey çıkıyor ilerleyemiyorsun. zamanında cumhuriyet ilk kurulurken işte başkent ankara bilmemne diye hem stratejik olarak daha önemli hale getirmeye anadoluya abanmışlar, sonra yine gerizekalıların lafları ile istanbul'a abanmaya devam. istanbul 1930-1940 döneminden sonra göç almayı durdurması gerekiyordu diğer şehirleri geliştirerek. aksine OO İSTANBuL HAZIR NÜFUS VAR ESKİ BAŞKENT ABANALIM BURAYA HACI mantığı ile yokedildi şehir. mezarının üzerine de plaza çakıyoruz işte günümüzde. sonra nası çözeriz ulaşımı diye gevgev konuşuluo. şehirin bi ucundan diğer ucuna gitmek - paris / londra uçuş süresi kadar sürer mi lan? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Esh Mesaj tarihi: Şubat 16, 2016 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 16, 2016 şehrin bi ucundan diğer ucuna gitmemen gerekiyo zaten olay o. köprü yapılmayıp iki ayrı şehir olarak kalsaydı şu an bmbaşka bir gerçeklik yaşıyor olurduk Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Esh Mesaj tarihi: Şubat 16, 2016 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 16, 2016 bu arada başkentin ankara yapılması geyiği tamamen yanlış. oğlum yazdığın herşey yanlış lan. nasıl bu kadar yanlış olabilirsin ki? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Aiko Mesaj tarihi: Şubat 16, 2016 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 16, 2016 ara duraklardan rush hour'larda binmek neredeyse imkansız. marmaray bi nebze daha rahat oluyordu en azından yer bulabiliyordun binmek için onunda sefer sayılarını azalttılar aynı bok oldu Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
seigen Mesaj tarihi: Şubat 16, 2016 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 16, 2016 Çare motosiklet :P. Günlük gidiş geliş mesafem 63 km, arada boğaziçi köprüsü var, haliç var, yenibosna trafiği var. Süre gidiş geliş 80 dk maks. Ekipmanı giymesi çıkarması içinde. Masrafı da günlük 9 tl. Toplu taşıma alternatifi 1.8 km yürüme + metro + marmaray + otobüs ile gidiş geliş 10.6 tl ve 3-4 saat. Araba alternatifinde süre ve masraf daha da fazla. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
scorch Mesaj tarihi: Şubat 16, 2016 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 16, 2016 Esh said: bu arada başkentin ankara yapılması geyiği tamamen yanlış. oğlum yazdığın herşey yanlış lan. nasıl bu kadar yanlış olabilirsin ki? anlat da doğrusunu bilelim şehir mühendisi :D Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Esh Mesaj tarihi: Şubat 16, 2016 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 16, 2016 seigen said: Çare motosiklet :P. Günlük gidiş geliş mesafem 63 km, arada boğaziçi köprüsü var, haliç var, yenibosna trafiği var. Süre gidiş geliş 80 dk maks. Ekipmanı giymesi çıkarması içinde. Masrafı da günlük 9 tl. Toplu taşıma alternatifi 1.8 km yürüme + metro + marmaray + otobüs ile gidiş geliş 10.6 tl ve 3-4 saat. Araba alternatifinde süre ve masraf daha da fazla. arac amortismanını, bedensel yorulmayı, hata faktörünü ekonomik hesaplamaya eklemeyen türk insanı =P Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
senko Mesaj tarihi: Şubat 16, 2016 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 16, 2016 istanbulda motor demek kaza şansına +25% ekliyordur bence. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Fistan Mesaj tarihi: Şubat 16, 2016 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 16, 2016 çare büyük istanbul depremi Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Madcat Mesaj tarihi: Şubat 16, 2016 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 16, 2016 en sevdiğim motorsikletli, kırmızı ışıkta arabalar dururken en arkadan gelip aralardan geçip ışığı takmayanlar ya. olm onlarda ki özgüven, o boşvermişlik, koy g.tüne rahvan gitsincilik hiç kimse de yok. sanki trafik ışığı babama yanıyo. sonra bunlar toplanıp bizi sıkıştırıolar falan diye eylem yapıolar. en sağ şeritte kaldırıma sıfıra çok yakın park edildikten sonra sağ kapıdan çıkarken ölme tehlikesi atlattığım anlar yüzünden nefret ediyorum hepsinden sdfsdg Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
senko Mesaj tarihi: Şubat 16, 2016 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 16, 2016 deprem olduktan sonra çarpık yapılaşma daha da yaygınlaşır. bizimkilere akıl ve vizyon lazım en başta. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
KillJoy Mesaj tarihi: Şubat 16, 2016 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 16, 2016 abi şehirde herşey rant. tamam mesela fikirtepeyi gecekondudan arındırıyorsun, siteler olacak vs. tamam ok ne güzel. ama sen gidip 30-40 kat imar verirsen o e5 zaten bitik idi şimdi ne olacak?örneğin göztepe köprüsünün dibindeki projeye bakalım emaar square görüldüğü gibi buradaki bütün yollar çevresindeki bıdık boyda ( en az 5 katlı) binalara zaten yetmiyor. bu proje bitince ne olacak. burada oturan 500 kişi aynı anda yola çıksa 2.5km(yaklaşık köprüye kadar) araba demek. aynı zamanda bunun gibi 10-20 proje de fikirtepeye yapılıyor. birde en kızdığım nokta bağdat caddesi tarafı, bence istanbulun en güzel yerlerinden biri ve 4 katlı binalar yıkılıp yerine 15 katlı bina yapılıyor. of fak. bunladım yeminlen Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Editor Mesaj tarihi: Şubat 16, 2016 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 16, 2016 napak iettyidemi kapatak ? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
cacodemon Mesaj tarihi: Şubat 16, 2016 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 16, 2016 Topbaş'ın koca pankartlara bu sene şu kadar kâr ettik diye yazdırıp üst geçide astığı zamanları hatırlatırım. Tümden özelleşsin bari, kendisi de CEO olsun. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
seigen Mesaj tarihi: Şubat 16, 2016 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 16, 2016 Esh said: arac amortismanını, bedensel yorulmayı, hata faktörünü ekonomik hesaplamaya eklemeyen türk insanı =P Motosiklet 15 bin, ekipman 5 bin tl, 10 yıl ekonomik ömrü. Senede 1 lastik 800 tl, servis masrafı 400 tl, benzin ayda 1500 km'den 3.5 lt / 100 km x 4 tl / lt + hgs = 250 tl, eğitim senede 500 tl, ayda 50 tl de bakım ıvır zıvır. Senede 20000 / 10 + 800 + 400 + (250 + 50) * 12 + 500 = 7300 bin tl. Günlük ~20 tl :P. Fiziksel ve psikolojik mutluluk eksisi yok, artısı da var. Aradaki zaman farkına verdiğiniz değere göre karşılaştırabilirsiniz. Fakat iq seviyesi yüksek olanlar motoru düşünsün, yoksa risk >> cost. edit: math fail olmuş bir yerde, düzelttim :D. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Aiko Mesaj tarihi: Şubat 16, 2016 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 16, 2016 motosiklet intihar ist de Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
cacodemon Mesaj tarihi: Şubat 16, 2016 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 16, 2016 Motorla HGS masrafı yapıyor musun? Onun bir "yol"u var diye biliyorum. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar