Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Honda civic 2016


Suark

Öne çıkan mesajlar

Abi işte, yeni motor neden ilk çeyrekte geliyor? yola mı çıkamamış neden yani?

Klasik türk esnaf mantığı işte, önce bi silkeleyim sonra bakarız yoluna. Laz mütait kafası işte. Umarım satamazsınız o motorları.

Zaten inanılmaz pahalı o araba o motora göre, gider 2008 civic alırım çok daha ucuza, nasolsa oda donanım olarak gayet yeterli bi araba ve aynı motor.
Holy said:

Suark said:

umarım iflas ederler
Şu anda yeni civic diye sattıkları araba eski 10 senelik motorla satılıyor tr de

https://honda.com.tr/otomobil/yeni-civic-sedan/galeri
İnş iflas ederler.
Eski motorları eritmeye çalışıo salaklarda bu paraya bu arabayı alacak bi tanıdığınız falan varsa, engel olun.

1.5T gelmeden alınmaz
Ne demek iflas etsinler lan :(

SEN İFLAS EDERSİN UMARIM! Lavuk da sensin hıh.

Yalan yanlış bir sürü ot bok yazılmış, biraz düzelteyim diye geldim.

Öncelikle stok bitirmek diye bir şey yok, bu model piyasada kaldığı sürece 1.6 atmosferik de kalacak. Bunun en önemli sebeplerinden bir tanesi ise LPG modeli.

AVM'ye girişlerde ben problem yaşamıyorum şirket aracı kullandığımda. Bagaj halısını kaldırıp altına bakan çok az güvenlik görevlisi var. Dolum noktası da benzin kapağının içinde olduğu için dışarıdan anlaşılması imkansız LPG olduğunun. Ayrıca yeni kasada LPG olayını biraz abarttık, direkt LPG yakıt göstergesi, soldaki tuş takımının yanına eklenen LPG tuşu ve LPG modeline özel tasarlanmış bagaj içi ile normalinden fark olmayacak şekilde tasarlandı.

1.5 Turbo önümüzdeki yılın ilk çeyreğinde gelecek, canavar gibi kendisi.

İç donanım, tasarım ve boyut olarak bakılırsa araba C segmentinin biraz üzerine çıktı zaten bu modelde. D'ye daha yakın bir kasa oldu. Bu nedenle mesela VW ile kıyaslanıyorsa Jetta'nın çok üzerinde kalıyor, Passat'a daha yakın.

Son olarak araç tasarım olarak gerçekten güzel, bir önceki kasa ile arasında dağlar kadar fark var. Tavsiyem gidip bir test sürüşü yapmanız, özellikle CVT şanzıman ile. CVT'nin akıcılığı gerçekten eski 5AT'ye göre fark yaratıyor. Dizel versiyonu da gelecek ve CRV'de kullanılan 9AT ile gelecek, onun da başarılı bir kombin olacağını biliyoruz.

Başka sorunuz varsa elimden geldiğince cevaplamaya çalışırım.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

aktiftablet said:

Holy said:


Bu lpgli civic de nası bi lpg uygulaması var? Fabrika o şekilde mi üretiyor? Yoksa bi şekilde sonradan mı takılıyor?


edik: yüzde kaç indirim yapıyosun bize? :D
LPG'li araç öncelikle LPG'ye uyumlu olarak üretilip hattan çıkıyor, tank ve diğer LPG komponentlerin montajı fabrika içerisinde ayrı bir hatta yapılıyor.

Direkt normal araca LPG takma işlemi değil.

İndirim konusunda malesef bir şey yapamıyorum satış ile ilgili departmanlarda çalışmadığım için :)
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Holy said:

Son olarak araç tasarım olarak gerçekten güzel, bir önceki kasa ile arasında dağlar kadar fark var. Tavsiyem gidip bir test sürüşü yapmanız, özellikle CVT şanzıman ile. CVT'nin akıcılığı gerçekten eski 5AT'ye göre fark yaratıyor. Dizel versiyonu da gelecek ve CRV'de kullanılan 9AT ile gelecek, onun da başarılı bir kombin olacağını biliyoruz.

Başka sorunuz varsa elimden geldiğince cevaplamaya çalışırım.


Suark'ın beddualarına bir kaç yönden katılıyorum. Honda Haldız'da test sürüşüne gittiğimde Honda TR dan personel bulamadığıma yakınıyordum gökte ararken yerde buldum.

Abi pardon da Honda Sensing neden yok? Diğer bir konu ABD'deki Touring donanım ile bizdeki Executive donanım arasında dünya fark var(Güvenlik donanımları, motor, jantlar, dokunmatik ekran). Diğer bir konu 1.5 turbonun Türkiye pazarına RS olarak 10k fark ile iteleneceği doğru mu? Bunu yaparlarsa zaten ellerinde patlar o turbo araçlar ayrı mevzu zira 1.6 125 hp atmosferik 90 küsür Türk Lirası. Ve en önemlisi de yine ABD'de neredeyse lansman rengi olan metalik kırmızı yok.Neden yok? En azından şimdilik satış elemanlarının dediği RS modeline geleceği. RS'de de tek farklılık turbo olması max. spor paketle gelmesi.

Her türlü bedduayı hak ediyor aslında nasıl olsa 3.dünya ülkesiymişiz gibi. Bu arada 1.6 atmosferik motor gazlarken 3k-6k rpm devir çeviriyor ve araç gitmiyor (baya baya zorlayıp dipgaz kullanmama rağmen) 150 nwm tork ile ne kadar giderse artık. Lpg kiti taksan kaç bin km sonra eline alacaksın o motoru? Ki lpg sistemleri için 4000 rpm ve üzeri çok fazla çevrilmemesi. Sonra gelsin eriyen subaplar gitsin motor gömlekleri.

Ya kusura bakmayın evet biraz agresif bir yazı oldu kişisel algılanmasın sakın ola çünkü araç Kanada'dan çıktığından beri bekliyorum ülkemize gelmesini sonuç baya bi hayal kırıklığı oldu.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

ya motora bişi olmaz lpg ile de, iki tane civic eskittim ben biri 170k da diğer daha erken tabi. motorda sorun çıkmıo lpg ile

ama ayıp yani , ben zannetmiyorum globalin kararı olsun. demiştir tr dekiler " yha nolcak silkeleriz gençleri bişi olmaz" laz mütait kafası.

rage bundan.
Yani aslında markaya değilde tr deki zihniyete, bulan buldugunu silkeliyor.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Letsgetthesunshine said:


Sorularının bir çoğunun cevabı Honda'nın müşteri kitlesi. Türkiye'de Honda'nın müşteri kitlesi genç kesim değil. Marka olarak daha geniş bir kitleye hitap etmemiz gerektiğini düşünüyorum ben kişisel olarak ancak bunu yapmak da çok kolay bir iş değil, ha deyince olmuyor takdir edersiniz ki.

Gelen yeni modellerle (HRV, Jazz, Type-R) biraz daha müşteri kitlesi genişlemeye başlıyor. Bunun etkilerini ise 1-2 yılda göremeyiz tabi ki.

Honda sensing konusunda bir yorum yapmam doğru olmaz. Sadece yine bireysel olarak yapabileceğim yorum, belirli bir yaş aralığı üzerinde bu sistemlerin kullanım oranının oldukça düştüğü. Bir de Amerika, Avrupa, Asya çok farklı pazarlar olduğu için her otomotiv üreticisi lokasyona göre aracında fonksiyonel değişiklikler yapar. Türkiye ise ne Avrupa'ya benziyor, ne Amerika'ya. Zor bir pazar burası.

LPG ve motor konusunda yanlışsın ama. Normalde sonradan takılan LPG'lerde subap erimesi sık görünen bir sorun ancak önceki mesajlarımda söylediğim gibi, fabrika çıkışlı LPG diye araç satmak kolay değil. LPG takılan aracın motor tasarımı normalden farklı. Direkt gelip LPG kiti takılmıyor yani dışarıda olduğu gibi.

Metalik kırmızıyı ben de çok sevdim, sadece RS'le gelecek doğrudur. Şahsen ben de isterdim her motor için gelmesini :)

Sonuç olarak Honda'nın bundan önceki 10 yılına bakarsanız son 1-2 yılda yapılan şeyler gayet güzel, iyi yolda ilerliyor. Bu yüzden bence sevin Honda'yı :)
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

seviorz zaten de ne güzel alternatifle gelicekti, 70k ya 1.5t yi satsalar mesela, görürüm vosvos ailesini.

o zamana kadar 1.2tsi 1.4tsi almaya mecbur gibiyiz heh.

piyasada vosvos ailesi dışında "abi kasa büyük olsun, tamam araba çok hızlı gitmesin ama gidip gudubik araba almayayım, ucuz olsun az yaksın" arabası yok maalesef. jazz dan ucuz leon alabiliosun, şaka gibi. Hadi leonu geçtim golf alıosun yaw
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Yalnız Jazz'ın donanımı gerçekten inanılmaz dolu. B segmentte o kadar dolu araba bulamıyorsun.

C segmente geçmek isteyen geçiyor zaten de Jazz biraz daha "B segment kullanayım, çok büyük olmasın ama her şeyi de tam olsun" diyen insan arabası.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Abi golf C segment, elma armut karşılaştırmak oluyor o :)

Boyutları yazayım hatta.

Golf :

Wheelbase: 2,637 mm
Length: 4,255 mm
Width: 1,799 mm
Height: 1,452 mm
Kerb weight: 1,395 kg

Jazz :

Wheelbase: 2,530 mm
Length: 3,995 mm
Width: 1,694 mm
Height: 1,525 mm
Kerb weight: 1,066 kg
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Holy said:

Yalnız Jazz'ın donanımı gerçekten inanılmaz dolu. B segmentte o kadar dolu araba bulamıyorsun.

C segmente geçmek isteyen geçiyor zaten de Jazz biraz daha "B segment kullanayım, çok büyük olmasın ama her şeyi de tam olsun" diyen insan arabası.


fullünü almazsan içi dacia tier ama yine pahalı, zaten fiyatı c segment seviyesinde
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Suark said:

ya motora bişi olmaz lpg ile de, iki tane civic eskittim ben biri 170k da diğer daha erken tabi. motorda sorun çıkmıo lpg ile

ama ayıp yani , ben zannetmiyorum globalin kararı olsun. demiştir tr dekiler " yha nolcak silkeleriz gençleri bişi olmaz" laz mütait kafası.

rage bundan.
Yani aslında markaya değilde tr deki zihniyete, bulan buldugunu silkeliyor.


+1

Premium donanımdaki deri döşeme gayet güzel. Fakat 96000 TL'ye Opel Astra dizel otomatik, Skoda Octavia Sedan/Sw dizel otomatik var. Araç çok pahalı. Touring donanımın (1.5 turbo benzinli bize RS diye okutulacak olan) ABD satış fiyatı 27000 $ ki honda sensing vs. standart olarak geliyor arabaya benim de kızgınlığım burada başlıyor. Bildiğin donanımı kırpıp daha fazla kar edelim kafası ile getirmişler aracı Türkiye'ye.
Enayi nasıl olsa çok parayı basıp alırlar.
Ha bir de fabrika çıkış Civic'lerde bile belli kilometrelerde subapları servisler değiştiriyor. Bu nasıl olacak peki?

Hondacı değilim Astra F-G-H ve bir de bunlardan önce '98 Euro Civic dışında araç kullanmadım şahsi olarak.

Sadece bu Honda Türkiye'nin satış pazarlama zihniyetini sindiremiyorum.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

işte gidip golf giib premium bi araba almak varken, kimse jazz almaz. Markayı değiştirip lüks diye itelemen lazım 70k ya o segment araba satıcaksan.
Bak mesela, 1 serisi 100k, aynı paraya passat alıosun mis gibi. Kimse bişi demez, niye? bmw lüks çünkü.

Hondanın satış rakamları çok düşük son senelerde. Sebebi bu fiyatlandırma ve motorunun kötü olması maalesef.

Bu arada,
jazz,city,2x civic,accord kullanmış birisiyim. Ama tr ye döndüğümde alacağım araba honda ailesinden olmayacak bu kafa yüzünden. Tabi o vakit 1.5t gelir, 75k fiyat verirlerse iş değişir
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...