Baggio Mesaj tarihi: Ekim 27, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 27, 2015 Bir Golf MK6'm var, 2010 model, DSG. Bugüne kadar şanzımanla hiçbir problem yaşamamıştım. Dün sabah vitesteki PRNDS ışıklarının tümü yanarak biraz zor geçti vitese, neyse dedim, akşam bindiğimde hiç geçmedi, kaldı öyle mahsur. Sabah tekrar gelip denedim, yine olmadı. Yol yardımı aradım, vites kolunu tutan dili acil durumda override etmeyi öğrettiler. Öyle denedim, bu sefer yol bilgisayarının köşesinde vitesin nerede olduğunu belirten gösterge tamamen kayboldu, araç da vitese geçmedi. Kol oynadı ama araba yürümedi yani, anca boşa alabildim, kurtarıcı arabayı önden çekerek alabilsin diye. Sonradan aklıma geldi ki, olaydan bir gün önce akşam giderken eşim oraya az bir mikltar bira dökmüştü. Küllüğün oradan da direk vites kolunun elektrik aksamına sızmış gibi duruyor. Bu şekilde biraz Google kasınca da benzer olaylara rastladım 1-2 tane, vitesin hangi pozisyonda olduğunu anlayan sensör o şekilde kısa devre yapar veya bozulursa araba vites bilgisini alamadığı için vitese geçmiyormuş. Tüm ışıkların yanması da o sensörün arızasını belirtiyormuş. TLDR; şanzımanın kendisine değil de o devrelere bir şey olduğunu umuyorum ama DSG kervanına ben de katılmış olabilirim :p Yorum ve tecrübeleriniz varsa memnun olurum, nedir ne değildir diye. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Jeeztro Mesaj tarihi: Ekim 27, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 27, 2015 öyle müslüman ülkede falan bira içerseniz olur böyle şeyler. ilahi adalet, işte gerçek islam bu. şaka maka ne saçma bir şeymiş yahu, koca kutuyu/şişeyi boşaltsa bile olmaması lazım diye düşünüyorum böyle bir şey. ama yani anlattığın olay zincirine istinaden aynen dediğin gibi olmuş. babam arabada su bile içirmez, sebebini şimdi anladım fasd Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Esh Mesaj tarihi: Ekim 27, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 27, 2015 2010 golf abi, olabilir herşey Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Baggio Mesaj tarihi: Ekim 27, 2015 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 27, 2015 Saçmalığı ayrı canım, hem vites pozisyonunu anlayan aleti mekanik desteksiz elektronik yapıyorsun, hem adam gibi izolasyon sağlamıyorsun. Kolun dibinde deri körük falan var ama yanlar bildiğin plastiğin arasından sızdırıyormuş foşur foşur. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
dasaaa Mesaj tarihi: Ekim 27, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 27, 2015 direksiyon basinda bira icen kadin... suudlar hakli abi Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Baggio Mesaj tarihi: Ekim 27, 2015 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 27, 2015 Direksiyon değil lan ben kullanıyordum, o içiyordu. (Arada 1-2 sip almadım değil ehi.) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
dasaaa Mesaj tarihi: Ekim 27, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 27, 2015 abi agiz tadi ile trolletmedin. hos degil bu. haksizlik yaptigin! zaten burada takilmamiz gereken konu bira da degil. su falan iciyor olsan (uzun yolda direksyon basinda su icmeyen var mi?) dahi sacma sekilde sorun cikartabilecek bir sey. bilgi de cok iyi. basima gelse "la nooldu!!" diye kalmam artik. ama troll.. her neyse al sana bi kalp Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
paramecium Mesaj tarihi: Ekim 27, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 27, 2015 Selam, Bence hemen bir ebay taraması ile yeni sensör bak sen. Çıkma falan da olur. Doğuş'a hemen öyle gitme : Link: http://www.natef.org/NATEF/media/NATEFMedia/VW%20Files/DSG-SSP.pdf Sayfa 4: Selector Lever Sensor System Control Module J587 senin sensörü anlatıyor :( Saygılar. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Xaero Mesaj tarihi: Ekim 27, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 27, 2015 DSG Dsg dsg... Allah kurtardı valla babamı o passattan neler çekmişti... Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
aktiftablet Mesaj tarihi: Ekim 27, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 27, 2015 Baggio said: Yol yardımı aradım, vites kolunu tutan dili acil durumda override etmeyi öğrettiler. Nasılmış bu? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
paramecium Mesaj tarihi: Ekim 27, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 27, 2015 Selam, Sayfa 6'da göstermiş :) Saygılar. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
serjuhan Mesaj tarihi: Ekim 27, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 27, 2015 Abi sıvı döktükten sonra DSG'yi gömmek de olmuyor hani :) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Vodan Mesaj tarihi: Ekim 27, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 27, 2015 Bildiğim kadarıyla DSG'lerin Mekatronik bir parçası var ve arıza çıkaran aksamı genellikle bu cihaz oluyor. Yine sallamıyorsam eskilerden hatırladığım kadarıyla bu parça aracın alt tarafında korumalı bir yerde olsa gerek. Seninki ufak bir sensör ve belki bir PCB arızası falandır heralde, umarım uygun fiyata atlatırsın. Bu arada servis yüksek fiyat çekerse Maslak Harikalar Diyarı'na da danış. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Esh Mesaj tarihi: Ekim 27, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 27, 2015 2011 oncesi mekatronik faciasi diye aratabilirsin googleda :P Ama bu mekatronige beznemiyo. Onda ses mes kirmizi aktarma isigi falan yakiyo olmali Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
paramecium Mesaj tarihi: Ekim 27, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 27, 2015 Selam, Mekatronik denen zımbırtı valflerin orada sızdırmaz siyah bir kutu. Oraya bir şey olmamıştır. Doğuş o sensör için kan alır diyorum! Saygılar. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Baggio Mesaj tarihi: Ekim 27, 2015 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 27, 2015 aktiftablet said: Baggio said: Yol yardımı aradım, vites kolunu tutan dili acil durumda override etmeyi öğrettiler. Nasılmış bu? Kolun dibindeki deri körüğün etrafında kromaj bir parça var ya dörtgen, onu küllük tarafından sert plastik (veya çizmemeye dikkat ederek düz tornavidamsı) bir şeyle kanırtıyorsun, zaten vidası falan yok tırnaklı, direk geliyor eline. Sonra kolun sağ tarafında sarı kelebeğimsi plastik bir alet var, fren + kolun üstündeki tuşa basarken bir yandan da bunu aşağı indiriyorsun, öyle çekiyorsun kolu. Kilidi salıyor o zaman. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Baggio Mesaj tarihi: Kasım 2, 2015 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 2, 2015 Tahmin ettiğim gibi elektronik tarafla ilgili bir sorunmuş. Döker dökmez arabayı bir daha çalıştırmadan getirseniz temizleyerek kurtarırdık ama üstüne üstüne fark etmeden kullanınca yanmış sağı solu, değiştireceğiz dediler. Parça + işçilik - iyi niyet garantisinden 4.000 TL istedi ayılar. Bu hafta Maslak Harikalar Diyarı'na da biraz danışıp karar vereceğiz artık. Bu kadar kolay bozulan ve pahalı parçayı iki damla su döksen içi yanacak şekilde izolasyonsuz bırakmak çok efsane ya. Sebebi de bu senaryo sanırım. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
elesso Mesaj tarihi: Kasım 2, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 2, 2015 ibret al işte abi Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
roket adam Mesaj tarihi: Kasım 2, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 2, 2015 İnanılmaz bi olay gerçekten. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Dark_Soul Mesaj tarihi: Kasım 2, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 2, 2015 Benimde 2012 dsg li aracın baskı balata(kavrama) değişti geçen 54.000 kmde.Parça + işçilik 4000 tl dedi doğuş.Sonra iyi niyet garantisinden parçanın %100 ü işçiliğinde %70 i karşılandı totalde 200 küsür lira verdim. Bildiğin kan emici şerefsizler, birebir aynı parça 800 lira civarı özel servisde işçilik dahil 1000 liraya çıkıyorsun.Ama işte işin içine Dsg girince güvenilir ,tecrübeli usta bulmak biraz zor. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
paramecium Mesaj tarihi: Kasım 2, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 2, 2015 Selam, Parça şurda listenenlere uyuyor mu? http://www.ebay.de/sch/i.html?_odkw=vw+dsg&_sop=15&_osacat=0&_from=R40&_trksid=p2045573.m570.l1313.TR11.TRC1.A0.H0.Xvw+dsg+W%C3%A4hlhebel.TRS0&_nkw=vw+dsg+W%C3%A4hlhebel&_sacat=0 Saygılar. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
aktiftablet Mesaj tarihi: Kasım 2, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 2, 2015 Dark_Soul said: Benimde 2012 dsg li aracın baskı balata(kavrama) değişti geçen 54.000 kmde.Parça + işçilik 4000 tl dedi doğuş.Sonra iyi niyet garantisinden parçanın %100 ü işçiliğinde %70 i karşılandı totalde 200 küsür lira verdim. Bildiğin kan emici şerefsizler, birebir aynı parça 800 lira civarı özel servisde işçilik dahil 1000 liraya çıkıyorsun.Ama işte işin içine Dsg girince güvenilir ,tecrübeli usta bulmak biraz zor. Nasıl öyle indirim yaptılar ya? Ki baskı balata sarf malzemesi yani, arıza da değil. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Vodan Mesaj tarihi: Kasım 3, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 3, 2015 Abi DSG'li araçta nasıl sarf malzemesi olur, kullanıcı mı basıyor debriyaja? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
aktiftablet Mesaj tarihi: Kasım 3, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 3, 2015 Ha kullanıcı basmış ha robot, bence fark etmez. Sarf edilen birşey sonuçta. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Rotweiler Mesaj tarihi: Kasım 3, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 3, 2015 Abi zaten VAg kabul ettiği için artık DSG'nin ne mal olduğunu, servisin o ayki hava durumuna göre böyle şeyler yapıyorlar. Zaten bu da bize ne kadar keyfe keder olduğunu gösteriyor. Ha ayrıca, kullanıcı da olsa DSG de olsa, aracın diğer tüm parçaları gibi bir ömrü ve üretiliş amacı var. Nasıl ki lastikte bile garanti varsa(bkz: tüketici kanunu), baskı balatada olması normal, hele hele ki bu şekilde büyük bir yüzdede hatalı çıkıyorsa. Bunlar şahsi fikrim tabii. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar