Shaklaban Mesaj tarihi: Ağustos 23, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 23, 2015 Monitor alırsam ve 1 tane ölü piksel çıkarsa, kutuya zarar vermeden aynen paketleyip geri yollarsam hepsiburada sıkıntı çıkartır mı? Cayma hakkımı kullanarak beklentilerimi karşılamadığı için iade ettim diyeceğim. Mağazadan almak istiyorum ama alacağım model hiçbir mağazada yok sadece internette satılıyor. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Fistan Mesaj tarihi: Ağustos 23, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 23, 2015 hepsiburadaya sorsana kardeşim Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
7thBreath Mesaj tarihi: Ağustos 23, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 23, 2015 abi arayıp ölü pixel garantisini soracaksın yada yazıyordur bir yerde. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Shaklaban Mesaj tarihi: Ağustos 23, 2015 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 23, 2015 Fistan said: hepsiburadaya sorsana kardeşim sorarsam almayız diyolar işlerine gelmediği için. ama yasal olarak almak zorundalar mı onu merak ediyorum. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Lopeth Mesaj tarihi: Ağustos 23, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 23, 2015 sordun mu merak ettim cidden ? ss pls Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
benjani Mesaj tarihi: Ağustos 23, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 23, 2015 internetten alınan ürünler 2 hafta içinde iade hakkın var, herhangi bir sorunu olmasa bile.ama aldığın gibi paketlemen lazım. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Shaklaban Mesaj tarihi: Ağustos 23, 2015 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 23, 2015 Lopeth said: sordun mu merak ettim cidden ? ss pls sanalmarketime sordum cuma günü. iso miso markanın iade şartlarını saydılar. sonra sipariş verdim aynı isimle verdiğim için aradılar kutuyu açarsanız almayız diye ağladılar. aynen paketlerim falan dedim ama pek yanaşmadılar. öyle bi konusştu ki adam sanki %100 ölü pikselli çıkacak gibiydi siparişi iptal ettim parayı geti yatırdılar. şimdi hepsiburadaya da sorsam telefonda ne dediklerinin pek önemi yok. alırız deseler de sonra yasal yollara başvurmayı gerektirecek kadar çamura yatarlarsa bir anlamı yok. uğraşmamak için almayız da diyebilirler yani. daha önce başına gelmiş birisi varsa ona göre hareket edeceğim. 7thBreath said: abi arayıp ölü pixel garantisini soracaksın yada yazıyordur bir yerde. ölü piksel markadan markaya değişiyor 5 piksel falan genelde. genelde mağazadan satış yapanlar tek piksel bile olsa sorun çıkarmadan geri alıyor. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
7thBreath Mesaj tarihi: Ağustos 23, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 23, 2015 abi sitesinde yazıyor bak Ölü Piksel Hakkında: Sitemizden almış olduğunuz LCD monitör , TV ya da Notebook ürünlerinde ölü piksel olması durumunda uluslararası standartlar çerçevesinde değerlendirme yapılır. LCD Panel üretiminde piksel yapısına dayanan bir teknoloji kullanılır. Bu teknoloji yapısı gereği, üretim aşamasında LCD Panel üzerinde “parlak nokta” (Bright Dot) veya karanlık/siyah nokta (Dark Dot) oluşabilmektedir. Monitör üreticileri, üretim sırasında oluşan bu noktaları, belirli adedin altında ve noktaların birbirine uzaklık değerinin belirli değerin altında kaldığı ve aksi belirtilmediği sürece “normal ürün” (ayıplı olmayan ürün) olarak kabul etmektedir. İade işlemleri; Gelen ürün öncelikle “İade” departmanı tarafından incelenir, gerekirse ürünün yetkili servisine yada tedarikçi firmaya test etmeleri için gönderilir. Yukarıdaki şartlara uygun ise iade işlemi başlatılır. İade onaylandığında sistemimizdeki e-posta adresinize ürün bedeli ödeme kuponu olarak gönderilir. Bu e-posta mesajını aldığınızda sitemizdeki “Hesabım” sayfasında yer alan "Ödeme Kuponlarım" bölümünde size iki seçenek olarak gönderilen dekontunuzu, hediye çeki ya da para iadesi şıklarından birini işaretleyerek aktif hale getirebilirsiniz. Eğer para iadesi talep ederseniz, sistem kuponunuzu reddettiğiniz gün otomatik olarak iade bedelini siparişiniz kredi kartıyla yapıldıysa kredi kartınıza, havaleyle oluşturulduysa bilgilerini dolduracağınız banka hesabınıza yansıtır. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Flassh Mesaj tarihi: Ağustos 23, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 23, 2015 ben zamanında vatandan almıştım sitesinden 1 ölü piksel cıktı aradım dedim böyle böyle alın bunu aldılar hatta kargo falan ugrasmak yerine gitti şehirdeki magazaya direkt ordan aldılar Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Shaklaban Mesaj tarihi: Ağustos 23, 2015 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 23, 2015 vatan falan alıyor da onlarda da benq yok mecbur hepsiburada vb. yerlere yöneliyorum. 7thBreath said: abi sitesinde yazıyor bak Ölü Piksel Hakkında: Sitemizden almış olduğunuz LCD monitör , TV ya da Notebook ürünlerinde ölü piksel olması durumunda uluslararası standartlar çerçevesinde değerlendirme yapılır. LCD Panel üretiminde piksel yapısına dayanan bir teknoloji kullanılır. Bu teknoloji yapısı gereği, üretim aşamasında LCD Panel üzerinde “parlak nokta” (Bright Dot) veya karanlık/siyah nokta (Dark Dot) oluşabilmektedir. Monitör üreticileri, üretim sırasında oluşan bu noktaları, belirli adedin altında ve noktaların birbirine uzaklık değerinin belirli değerin altında kaldığı ve aksi belirtilmediği sürece “normal ürün” (ayıplı olmayan ürün) olarak kabul etmektedir. İade işlemleri; Gelen ürün öncelikle “İade” departmanı tarafından incelenir, gerekirse ürünün yetkili servisine yada tedarikçi firmaya test etmeleri için gönderilir. Yukarıdaki şartlara uygun ise iade işlemi başlatılır. İade onaylandığında sistemimizdeki e-posta adresinize ürün bedeli ödeme kuponu olarak gönderilir. Bu e-posta mesajını aldığınızda sitemizdeki “Hesabım” sayfasında yer alan "Ödeme Kuponlarım" bölümünde size iki seçenek olarak gönderilen dekontunuzu, hediye çeki ya da para iadesi şıklarından birini işaretleyerek aktif hale getirebilirsiniz. Eğer para iadesi talep ederseniz, sistem kuponunuzu reddettiğiniz gün otomatik olarak iade bedelini siparişiniz kredi kartıyla yapıldıysa kredi kartınıza, havaleyle oluşturulduysa bilgilerini dolduracağınız banka hesabınıza yansıtır. o ölü pilsel garantisi. markanın standardından az ölü piksel var diye zaten iade almıyorlar. ben cayma hakkımı kullanarak iade edeceğim. ilk hali gibi paketlerim de illa mühür falan etiket oluyor orda 1 mm şeye bakıp çamura yatarlar mı onu öğrenmeye çalışıyorum. İncelediğiniz ürünü satın aldıktan sonra beklentilerinizi karşılamadığı takdirde iade edebilirsiniz. İade işlemlerinizi aşağıdaki şekilde yapmalısınız: Ürünün adresinize teslim tarihinden itibaren 14 gün içinde "Sipariş Takibi" sayfasından "İade ve Geri gönderim" başvurusunda bulunarak iade sürecinizi başlatabilirsiniz. Ürünü iade etmek için, orijinal kutusuyla ve faturasıyla birlikte Hepsiburada.com’a göndermelisiniz. İadenizin kabul edilmesi için, ürünün hasar görmemiş ve kullanılmamış olması gerekmektedir. Böyle bir açıklama var ama ürünü kullanmadan nasıl beklentilerimi karlışamadığını anlayacağım orası muamma. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
benjani Mesaj tarihi: Ağustos 23, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 23, 2015 ben vatan'ın internet sitesinden laptop almıştım.10 gün kullandım, memnun kalmadım.aldığım gibi paketleyip, götürdüm mağazaya.kutudan çıkartıp inceledi sadece, iade aldılar sonra. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Shaklaban Mesaj tarihi: Ağustos 23, 2015 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 23, 2015 ben teknosaya razer kulaklık götürdüm bi keresinde öyle, kutuyu bile açmadan alıp rafa geri koydular. içine taş koysam alcaklardı o derece sdfsfds. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
bingildak Mesaj tarihi: Ağustos 24, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 24, 2015 14 günlük iade hakkı ürünün orjinal ambalajı açılmamış ve kullanılmamış olmasını gerektirir. eğer paketi açıp, takar ve ölü pixel yüzünden iade gönderirsen yüksek bir şans ile iaden kabul edilmeyebilir. sözleşme kapsamında satıcıdan yana. iyi niyet çerçevesinde kabul edebilirler. şöyle düşünmen gerek. iade edilen mal başka bir müşteriye satılabilecek halde olmalıdır. sen nasıl sana paketi açılmış (veya yamalanarak kapatılmış) bir ürünü kabul etmezsen, onlarda senin paketini açtığın ürünü kabul etmek durumunda değiller. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
mokoko Mesaj tarihi: Ağustos 24, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 24, 2015 abi tamam bu dediğinde haklısın ama 700 800 lira verdiğin aletin ortasında kırmızı nokta olmasıda ürünün satılamaz olduğunu göstermeli diyor başlık sahibi anladığım kadarıyla. ben laptop almıştım samsung'tan. ekranda kırmızı ölü piksel vardı değiştirmedi adamlar. 4 sene boyunca öyle kullanmak zorunda kaldım. bi yerden sonra alıştım farkına bile varmıyodum ama o kadar para verip aldığın şeyin, alınma sebebi olan iyi görüntü verme işini yapamıyor olması başlı başına iade sebebidir. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
bingildak Mesaj tarihi: Ağustos 24, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 24, 2015 ben sözleşme kapsamında paylaşıyorum abi. iade işleriyle biz de uğraşıyoruz. ne olması gerektiğinden ziyade ne olduğunu paylaştım. doğruluk ve yanlışlığa gelecekse ohoooo başlıklara dolar taşarız :) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
guncel Mesaj tarihi: Ağustos 24, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 24, 2015 vatan'dan daha mı ucuza satıyorlar, mağazada çalıştırıp alman daha mantıklı edit: mağazalarda yokmuş Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Dragonfire Mesaj tarihi: Ağustos 24, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 24, 2015 hangi modelini alacan benq'nun gel sana benzerini vatanda başka markadan alalaım :D Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Aluriel Mesaj tarihi: Ağustos 24, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 24, 2015 hepsiburadaya 2 kere ürün iade ettim ben sorunsuz Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Aluriel Mesaj tarihi: Ağustos 24, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 24, 2015 bingildak said: 14 günlük iade hakkı ürünün orjinal ambalajı açılmamış ve kullanılmamış olmasını gerektirir. eğer paketi açıp, takar ve ölü pixel yüzünden iade gönderirsen yüksek bir şans ile iaden kabul edilmeyebilir. sözleşme kapsamında satıcıdan yana. iyi niyet çerçevesinde kabul edebilirler. şöyle düşünmen gerek. iade edilen mal başka bir müşteriye satılabilecek halde olmalıdır. sen nasıl sana paketi açılmış (veya yamalanarak kapatılmış) bir ürünü kabul etmezsen, onlarda senin paketini açtığın ürünü kabul etmek durumunda değiller. bu çok saçma değil mi? paketi açmadan çalışıp çalışmadığını nasıl anlayacak adam? belki hiç çalışmayacak monitor? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
bingildak Mesaj tarihi: Ağustos 24, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 24, 2015 çalışmayan şeyi iade etmek ayrı bir şey. o zaman farklı değerlendiriyor. defolu ürünler içinde aynısı geçerli. 14 günlük iade hakkı mevzu buyer's remorse direkt. aldın, pişman oldun, geri veriyorsun paranı alıyorsun. "beğenmezsen iade et" değil yani. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Aluriel Mesaj tarihi: Ağustos 24, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 24, 2015 kulaklık aldım mesela ben. sol taraftan ses gelmiyordu ara ara. sürekli olan bi sıkıntı değil ama böyle arada kesiliyordu random. 2 gün sonra iade ettim. geldi kargocu aldı gitti, verdiler parasını geri. bu hangisine giriyor mesela? belki ben bozdum ürünü açarken vs. nerden belli aldığımda öyle olduğu diyebilirlerdi? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
sabonis Mesaj tarihi: Ağustos 24, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 24, 2015 Aluriel said: bingildak said: 14 günlük iade hakkı ürünün orjinal ambalajı açılmamış ve kullanılmamış olmasını gerektirir. eğer paketi açıp, takar ve ölü pixel yüzünden iade gönderirsen yüksek bir şans ile iaden kabul edilmeyebilir. sözleşme kapsamında satıcıdan yana. iyi niyet çerçevesinde kabul edebilirler. şöyle düşünmen gerek. iade edilen mal başka bir müşteriye satılabilecek halde olmalıdır. sen nasıl sana paketi açılmış (veya yamalanarak kapatılmış) bir ürünü kabul etmezsen, onlarda senin paketini açtığın ürünü kabul etmek durumunda değiller. bu çok saçma değil mi? paketi açmadan çalışıp çalışmadığını nasıl anlayacak adam? belki hiç çalışmayacak monitor? saçma, saçma olmasının yanında yanlış. kullanıldığında bitecek, bir daha kullanılamayacak ürünlerde geçerli açılmama şartı. CD, toner vs gibi. diğer şeylerde kutusnu gayet açıp çalıştırıp beğenmeyip, geri iade edebilirsiniz. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
bingildak Mesaj tarihi: Ağustos 24, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 24, 2015 insiyatif kabul etmeyebilirdi bu konular hep satıcının insiyatifinde eğer sözleşme kapsamın değilse. ilk mesajda da yazdım, genelde büyük markalar müşteri memnuniyetini baz alarak bu tür talepleri geri çevirmezler. , Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
bingildak Mesaj tarihi: Ağustos 24, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 24, 2015 sabonis hatalı bu arada, orj ambalajını bozduğun her şey (fabrika kutulanması) iade kapsamından çıkar. içeriği ile alakası yok. iade şartlarını okuyun* ps. bizim sözleşmemizde öyle en azından. satılan mala göre sözleşmede değişiklik yapabiliyorlar. en temizi sözleşmeyi okumak o yüzden, iade şartları ve kapsamı orada yazar. internetten satın alırken o sözleşmeyi kabul etme şartıyla satın alıyorsunuz. eğer kabul ettiğiniz sözleşme kapsamında "orjinal ambalajı bozulmamış" şartı varsa yasal olarak iade kabul etmeme hakkı var. kabul eder, etmez orası satıcının insiyatifinde ve senin inandırıcılığında. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
sabonis Mesaj tarihi: Ağustos 24, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 24, 2015 hepsiburada'da o yazdığım tip ürünler için ambalaj konusuna değinmiş, diğer ürünler için bir şey yazmıyor. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar