Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

İstanbul yeni vapurlar


GwindonSurion

Öne çıkan mesajlar

Dur şu lafa kapak gelmiş;

Rerore said:

yolcu kapasitesi düşüyor yan açıklıklar olunca


BabacumMostors said:

http://www.sehirhatlari.com.tr/tr/vapurlar.html

Yolcu kapasitelerinkarşılaştorma

Yeni nostaljik vapur kapasite: 1800 (düzeltme, 1500 - 1800 - 2100)
Yeni yüzer gaz odası: 700

Yol aldikları süre: aynı
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

kafan mı güzel?

kaynak orada. bütün vapurlar da listeli tıklarsan görürsün.

ayrıca önce "omo yolco soyoso ozoloyo" diye yaygara yaptın, babacum sağolsun tam tersi olduğunu göstermiş. aynı hatta giden aracın büyüklüğü mü önemli yoksa kaç yolcu taşıdığı mı?

1 vapur kapasitesini geçmek için aynı anda 2 yeni vapur bazılarında 3 yeni vapur çıkartman gerekio.

şimdi de "yonoşmo soroso" diye geldin.

yav bi git artık ama be
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

hiç mi matematik bilmiyorsunuz
koyunda mı gütmediniz

bütün filo mu sıfırlandı
pik saatte yüksek kapasiteliyi koyarsın

bu arkadaş da günde en az 1 sefer fazladan yapabiliyor

elinizde hiç bir istatistik olmadan atıp tutuyorsunuz

boğazdan 3 tane köprü, 1 tane karayolu tüp geçid, 3 tane raylı sistem geçecek
düşünün bakalım gemi trafiği ne yönde değişecek
mevcut gemilerin kullanım ömrü ne alemde, kaç yaşındalar, bakımları nasıl
2000 kişilik gemiye ihtiyaç varsa önlü arkalı açılan kapaklısı yapılır,
turyol bilmem ne zaten işliyor

anca tatava yaparsınız
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Rerore said:

applev0dka said:

yanaşma süresi 2dk kısalınca 15-45-15-45 olan Beşiktaş-Kadıkoy hattının 10dk da bir sefer yapacagını dusunen zihniyet oy kullanıyor bu ülkede..


2 dk mı?
mevcut iskeleleri liman yapsan bile sanmıyorum 2 dk da yanaşabilsin

ayrılması bile ızdırap


mesajı tekrar oku, ve hatanı bul
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Rerore said:


http://www.sehirhatlari.com.tr/uploads/resim/1617-1/xlitrj1g.ehq.jpg



koltukların arasında geçitler niye bu kadar geniş ki? böyle güzel de hani kapasite arttırılabilirmiş bayağı insanları çok sıkıştırmadan.

edit: gerçi çok artmazmış da bir koltuk daha girebilirdi her sıraya.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

80 yıllık külüstürler değişsin, evet değişsin ama değişirken bir önceki yeni nesil vapurlar gibi istanbul boğazıyla bütün olmuş vapurların serisinde üretilenlerle değişsin, bu çirkinlik abideleriyle değil

700 kişilik vapur yapacaklarsa da yine eskisinin havasını versinler, yandan yanaşmak ile önden yanaşmak arasında süre farkı çok yok ama biri ustalık istiyor

şu yeni yapılan gemiler deniz otobüsleri gibi daha hızlı yol alsalar itirazım olmayacak da sefer hızı değişmiyorsa yazık.

haliç hattında çalışacaksa (ki 3 tane 600'er kişilik tekne var zaten) hani o da olur bir nebze, en nihayetinde sütlüce merkezli olarak büyüyen bir haliç var, gelecekte haliç kıyısı daha da yoğunlaşacak

ama şu çirkinlik abidelerini koymasınlar boğaza, hiç yakışmıyor

işlevsellik artacak derken estetiksel bütünü bozmasınlar, aynı kafa yarın tarihi yarım adadaki ahşap evleri yıkıp yerine siding kaplı betonarme binaları diker onda da kılıfı "ama siding daha rahat temizleniyor boya yapılması gerekmiyor bakımı kolay"

yeni vapurlar yanaşma şekli itibariyle daha işlevsel ama çirkin, dayanılamayacak şekilde çirkin. en azından doğma büyüme istanbullu olan ve istanbul kültürüyle büyümüş biri için
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

istanbulluyu bırak abi, kim sallar istanbulluyu. ikon haline gelmiş bir şeyi "bu daha efektif" diye kaldıramazsın. kültür ve turizm değeridir o. vizyon sahibi olmayan insan bunu anlayamıyor zaten, onun kafasında "yılda 2 kere biniyorum lan simit atmasam da olur ehuehuehu"

sonra neden akp diyoruz, işte bundan.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...