Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Ufak Çaplı Proje Yönetimi (Alternatifler)


bingildak

Öne çıkan mesajlar

Arkadaşlar,

İşleri takip edemez hale geldim. Asistan, editor, ajans derken işler iyicene çorba olmaya başladı. İş atama ve takibi için proje yönetimi servisi arıyorum. Birkaç tane inceledim. Küçük çaplı bir kullanım olacak ve kullanıcılar alışık olmayacak bu sebepten daha easy to use ve arayüzü sıcak bir şeyler arıyorum. Tabii milyor dolar olmaması da önemli. Şimdiye kadar Producteev, Teamwork, GetFlow ve Wrike'ı denedim. Hemen hemen hepsi aynı gibi. Fiyatlamalar da çok farklı değil. Hatta outlook entegrasyonu istemezsen Producteev ücretsiz. Ben en çok Wrike'a ısındım, TR arayüz desteği olması depo falan için büyük avantaj.

Var mı tavsiye edeceğiz kullandığınız farklı bir şeyler? Yukarıdakileri deneyip kullanmış olanların yorumları da appreciated.

ps. bir de bunlar notificationları mail yoluyla yapamıyor mu ya? ben göremedim. alışık olmayan adama maille reminder geçmesi gerek ki aklına gelsin tekrar açsın falan.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

trello sadece to-do list ya çok bi proje yönetimi yapılmaz.

asana fena değil ama onda da eksikler var. yine de asana kullanacaksan instagantt.com'u da öneririm. asana ile senkron oluyor ve düzgün bi çizelge ile kim ne yapmış takip etmeni kolaylaştırıyor.

ama asıl detaylı bir planlama istiyorsan kesinlikle jira öneririm. şimdiye kadar bi eksiğini görmedim. her şey fazlasıyla düşünülmüş. tabi biraz daha karmaşık sayılır diğerlerine göre.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

jira asana falan güzel de mesela benim ihtiyacıma göre aşırı karmaşık kalıyordu. satış odaklı bir proje yönetimi gerekiyordu bana, işte ilk görüşme -> demo planlaması -> demo süreci -> fiyatlandırma - > teklif -> sonuçlandırma tarzında bir proje pipeline'ı daha çok lazımdı, o yüzden pipedrive ile ilerledim. çok detaya ihtiyacım yok sonuçta, projeye kontak bilgisi gireyim, yapılanları raporlatayım, adamlara proje atayayım falan yeterdi.

ama kapsamlı projeleriniz oluyorsa bir sürü alt dallar yapılacaklar falan, o zaman tabii asana daha mantıklı.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

PMI proje yönetimi eğitimi aldım abi ben zaten, sertifikam falan var

yazılım takip için gerekiyor, orada sen metodoloji öğreniyorsun, metodolojinin pratikle pek alakası yok.

çok büyük ve aşırı profesyonel olmayan şirketlerde (projelerde/ekiplerde) proje yönetimini metodoloji üzerinden yapamıyorsun. işe yaramıyor yani.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...