bingildak Mesaj tarihi: Mayıs 6, 2015 Mesaj tarihi: Mayıs 6, 2015 Arkadaşlar, İşleri takip edemez hale geldim. Asistan, editor, ajans derken işler iyicene çorba olmaya başladı. İş atama ve takibi için proje yönetimi servisi arıyorum. Birkaç tane inceledim. Küçük çaplı bir kullanım olacak ve kullanıcılar alışık olmayacak bu sebepten daha easy to use ve arayüzü sıcak bir şeyler arıyorum. Tabii milyor dolar olmaması da önemli. Şimdiye kadar Producteev, Teamwork, GetFlow ve Wrike'ı denedim. Hemen hemen hepsi aynı gibi. Fiyatlamalar da çok farklı değil. Hatta outlook entegrasyonu istemezsen Producteev ücretsiz. Ben en çok Wrike'a ısındım, TR arayüz desteği olması depo falan için büyük avantaj. Var mı tavsiye edeceğiz kullandığınız farklı bir şeyler? Yukarıdakileri deneyip kullanmış olanların yorumları da appreciated. ps. bir de bunlar notificationları mail yoluyla yapamıyor mu ya? ben göremedim. alışık olmayan adama maille reminder geçmesi gerek ki aklına gelsin tekrar açsın falan.
Anhora Mesaj tarihi: Mayıs 6, 2015 Mesaj tarihi: Mayıs 6, 2015 Konuyla alakasız ama kariyer yönetimini bu tool'larla yapabilir miyiz acaba? Şu şablonu bu tool'lara aktarmak ve 10 sene sonra nerede olacağını ve oraya nasıl gideceğininin haritasını çıkartmak amacıyla.
bingildak Mesaj tarihi: Mayıs 6, 2015 Konuyu açan Mesaj tarihi: Mayıs 6, 2015 Bunun için bir araca ihtiyacın yok ki. Araştır, requirementları belirle, planlamasını yap.
roket adam Mesaj tarihi: Mayıs 6, 2015 Mesaj tarihi: Mayıs 6, 2015 Pipedrive kullanabilirsin eğer satış odaklı bir iş ise ve proje niteliği sürekli değişmiyorsa.
Anhora Mesaj tarihi: Mayıs 6, 2015 Mesaj tarihi: Mayıs 6, 2015 Kağıt üzerinde ya da word, excel'de olunca pek profesyonel his vermiyor. Bir başka excel dosyası deyip sallamıyorsun.
bingildak Mesaj tarihi: Mayıs 6, 2015 Konuyu açan Mesaj tarihi: Mayıs 6, 2015 ya bir kağıt parçasına yazmana gerek yok zaten. sen objectiveleri belirlesen de sorun onları aklında tutmak veya unutmak değil, onları execute edecek disipline ve şartlara sahip olabilmek. derail etme hiç boşuna haha.
Dworgian Mesaj tarihi: Mayıs 6, 2015 Mesaj tarihi: Mayıs 6, 2015 execute edemeden derail olacağın project lere hiç resource allocate etme diyorsun
roket adam Mesaj tarihi: Mayıs 6, 2015 Mesaj tarihi: Mayıs 6, 2015 Asana'yı da deneyebilirsin. Hatta Slack bile olabilir.
bingildak Mesaj tarihi: Mayıs 6, 2015 Konuyu açan Mesaj tarihi: Mayıs 6, 2015 ikisi de iyimiş, inceleyim bir detaylı bunları
bingildak Mesaj tarihi: Mayıs 6, 2015 Konuyu açan Mesaj tarihi: Mayıs 6, 2015 slackle trelloya ben önceden bakmıştım ya. kesin forumda yine başlık açıp sormuştum, oradan tavsiye etmişlerdi. off onu bile unuttum lan. eyvallah inceliyorum şimdi.
df Mesaj tarihi: Mayıs 6, 2015 Mesaj tarihi: Mayıs 6, 2015 trello sadece to-do list ya çok bi proje yönetimi yapılmaz. asana fena değil ama onda da eksikler var. yine de asana kullanacaksan instagantt.com'u da öneririm. asana ile senkron oluyor ve düzgün bi çizelge ile kim ne yapmış takip etmeni kolaylaştırıyor. ama asıl detaylı bir planlama istiyorsan kesinlikle jira öneririm. şimdiye kadar bi eksiğini görmedim. her şey fazlasıyla düşünülmüş. tabi biraz daha karmaşık sayılır diğerlerine göre.
bingildak Mesaj tarihi: Mayıs 6, 2015 Konuyu açan Mesaj tarihi: Mayıs 6, 2015 jira baya iyiymiş ama çoğu kullanıcıyı zorlar ya arayüz
WaNTeD Mesaj tarihi: Mayıs 6, 2015 Mesaj tarihi: Mayıs 6, 2015 jira kullanıyorduk biz ama trelloya geçtik nereye çeksen oraya geliyor rahat kullanım sade arayüz
Gladmir Mesaj tarihi: Mayıs 6, 2015 Mesaj tarihi: Mayıs 6, 2015 Jira super, 10 kisiye kadar senelik 10 $ ucreti var, kucuk takimlar icin birebir.
roket adam Mesaj tarihi: Mayıs 6, 2015 Mesaj tarihi: Mayıs 6, 2015 jira asana falan güzel de mesela benim ihtiyacıma göre aşırı karmaşık kalıyordu. satış odaklı bir proje yönetimi gerekiyordu bana, işte ilk görüşme -> demo planlaması -> demo süreci -> fiyatlandırma - > teklif -> sonuçlandırma tarzında bir proje pipeline'ı daha çok lazımdı, o yüzden pipedrive ile ilerledim. çok detaya ihtiyacım yok sonuçta, projeye kontak bilgisi gireyim, yapılanları raporlatayım, adamlara proje atayayım falan yeterdi. ama kapsamlı projeleriniz oluyorsa bir sürü alt dallar yapılacaklar falan, o zaman tabii asana daha mantıklı.
aquila Mesaj tarihi: Mayıs 6, 2015 Mesaj tarihi: Mayıs 6, 2015 slack hype yapiyo bu ara galiba, ya da ben surekli reklamina denk geliyorum asdf.
senko Mesaj tarihi: Mayıs 6, 2015 Mesaj tarihi: Mayıs 6, 2015 microsoft project. iyi proje yönetebiliyorsan o bile fazla.
bingildak Mesaj tarihi: Mayıs 6, 2015 Konuyu açan Mesaj tarihi: Mayıs 6, 2015 ms project tam mühendis işi ya
Gladmir Mesaj tarihi: Mayıs 7, 2015 Mesaj tarihi: Mayıs 7, 2015 bingildak said: ms project tam mühendis işi ya Olur mu hic :) Biz de muhendis olmayanlar kullaniyor anca :P
axedice Mesaj tarihi: Mayıs 7, 2015 Mesaj tarihi: Mayıs 7, 2015 Şuna benzer bi eğitim kovalasana http://www.istanbulinstitute.com/egitim/proje-yonetimi-egitim-programi.html Benim iki kuruşum iş yazılımda değil donanımda bitiyor der
Theridone Mesaj tarihi: Mayıs 7, 2015 Mesaj tarihi: Mayıs 7, 2015 bende o eğitim de işe yaramadı ya. çok cahilim galiba
bingildak Mesaj tarihi: Mayıs 7, 2015 Konuyu açan Mesaj tarihi: Mayıs 7, 2015 PMI proje yönetimi eğitimi aldım abi ben zaten, sertifikam falan var yazılım takip için gerekiyor, orada sen metodoloji öğreniyorsun, metodolojinin pratikle pek alakası yok. çok büyük ve aşırı profesyonel olmayan şirketlerde (projelerde/ekiplerde) proje yönetimini metodoloji üzerinden yapamıyorsun. işe yaramıyor yani.
Öne çıkan mesajlar