Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Battle Brothers


Öne çıkan mesajlar

Mesaj tarihi:
Zırh yok olmuyor.

Ama adamın ölünce yok olabilir, çünkü o zaman bildiğim kadarıyla standart loot muamelesi görüyor. Yani öldürdüğün her adamın üzerindeki her şey loot olarak çıkmadığı gibi ölen adamlarının üzerindeki her şey de loot olarak çıkmıyor.

Tabii Sam'in kastettiği büyük ihtimalle bu değil. Zırhların hitpoint dışında mesela tipine göre de farklı özellikleri olmasını istiyor sanırım.

Fakat zırhlar sadece hitpoint de değil. Silahların, skillerin ve perklerin zırha farklı seviyede efektiflikleri var. Bir de asıl hitpoint azaldığı zaman adam yaralanıyor ve morali düşüyor.
Mesaj tarihi:
hp zırh sistemi konusunda xcom'dan bilirsiniz zaten genel düşüncemi, son derece saçma olduğu gibi burada fiyatı bir yana, initiative filan düşürüyor. parayla rezil olma durumu tam. iki tane darbe yiyince zaten platemail oluyor gambeson ama penalty'leri devam ediyor. hani ne bileyim böyle xcom gibi dmg yemeden indirme üzerine kurulu bir oyun olsa gene neyse ama değil, hat tutma, sallayıp vuramama filan tekrar tekrar darbe yeme üzerine kurulu bir durum var.

head shot da anlatmışım geçen sayfada, bu kadar kötü bir head shot konsepti ilk defa görüyorum. adamın gövdeye vursam inecek ama oyun karar veriyor ki kafasına sallamışım, miğferi emiyor dmg'yi. 8-)

genel oyunu iyi düşünmüşler ama mekaniklerde sıkıntılar var kısacası. bir banner saga faciası olmasa da kaçırılmış fırsat, üzüldüm nihai oyunu beğenemediğime.
Mesaj tarihi:
bence asıl sorun, inv. ekranında adamların dizilişini ayarlaya mamamız, ve daha da önemlisi dövüşün içinde adamların rast gele(deneyimsizleri kanatlara atıyor!) yerleştirmesi, diziliş ve dizileceğin yeri seçememek, wolfraider gibi rakiplerde çok sorun çıkartıyor
  • 8 ay sonra ...
  • 3 ay sonra ...
Mesaj tarihi:
iyi anlatmışlar oyunu videoda, global oynanış filan herşeyi güzel başardılar. taktik seviyede son hali ne oldu tekrar denerim bir ara belki. taktik seviyede üzmese tam benlikti çünkü.
Mesaj tarihi:
loot ve trade good satisi nerde yapmak lazim? reputation friendly yerde baktim ayni fiyat. buyuk sehirde baktim ayni fiyat. bir yerde az biraz daha fazla veriyorlardi ama neresi hatirlayamadim, bulamiyorum.
Mesaj tarihi:
Sam said:

hp zırh sistemi konusunda xcom'dan bilirsiniz zaten genel düşüncemi, son derece saçma olduğu gibi burada fiyatı bir yana, initiative filan düşürüyor. parayla rezil olma durumu tam. iki tane darbe yiyince zaten platemail oluyor gambeson ama penalty'leri devam ediyor. hani ne bileyim böyle xcom gibi dmg yemeden indirme üzerine kurulu bir oyun olsa gene neyse ama değil, hat tutma, sallayıp vuramama filan tekrar tekrar darbe yeme üzerine kurulu bir durum var.

head shot da anlatmışım geçen sayfada, bu kadar kötü bir head shot konsepti ilk defa görüyorum. adamın gövdeye vursam inecek ama oyun karar veriyor ki kafasına sallamışım, miğferi emiyor dmg'yi. 8-)

genel oyunu iyi düşünmüşler ama mekaniklerde sıkıntılar var kısacası. bir banner saga faciası olmasa da kaçırılmış fırsat, üzüldüm nihai oyunu beğenemediğime.


şu aynı olduğu sürece oynanmaz. oyun sıfır tat ya. zorluk seviyeleri de dandik, ya ağzıma ağzıma vuruyorlar ya ağızlarına ağızlarına vuruyorum ortası yok.
Mesaj tarihi:
arcane said:

loot ve trade good satisi nerde yapmak lazim? reputation friendly yerde baktim ayni fiyat. buyuk sehirde baktim ayni fiyat. bir yerde az biraz daha fazla veriyorlardi ama neresi hatirlayamadim, bulamiyorum.


Ben genelde büyük ve ilişkilerimin iyi olduğu yerlerde satış yapmaya çalışıyorum. Kontrol etmedim ama trade good söz konusu olduğunda üretim yerinin de önemi vardır herhalde. Mesela odunculuk yapılan şehirde kereste fiyatları düşüktür.
Mesaj tarihi:
onu da kontrol ettim. mesela medicine alirken buyuk fark vardi.

steam forumunda soyle bir sey buldum:

said:
Relation status changes to Open at 60, Friendly at 70, Very Friendly at 80, Allied at 90 and is capped at 100.

1)Trading goods
Salt (worth 340): sell price = 463, at 50% Relations; sell price = 533, at 100% Relations. Data points in between indicate a linear relationship.
Essentially the price modifier is about 1.36 at 50% Relations and goes up to about 1.56 at 100% Relations. So as long as you can buy Trade Goods quite close to their worth in smaller settlements, you have a good chance of turning a profit at the large trade cities.

2)Other items (Non-trade goods)
Wolf Pelt (worth 200): sell price = 47, at 50% Relations; sell price = 54, at 100% Relations. Data points in between indicate a linear relationship.
Essentially the price modifier is about 0.235 at 50% Relations and goes up to about 0.27 at 100%. The price modifier for non-trade goods is definitely markedly lower.


bu acikladi. bir de silah satis fiyati vardi o da wolf pelt ile ayni hesap, kapamisim pastelemeden koyamadim.
Mesaj tarihi:
12 kisi +5 reserve yaptim. ortalama lvl 5. yavastan gold birikmeye basladi. neler alsam? ilk heater shield aldim ekstra melee def.

bir de toprak agalariyla nasil rep kasiyoruz?
Mesaj tarihi:
Onlardan görev alabilmek için ilgili ambitionı tamamlaman şart. Onu tamamlayabilmek için de genel reputationın belli bir seviyeye gelmesi gerekiyor.
Mesaj tarihi:
sunu herkes sikayet ediyordu, yamalamislar >

said:
Added checkbox for 'Permanent Destruction' during late game crises when starting a new campaign. It's checked by default to work how you're used to. Unchecking it will result in settlements getting the 'Razed' situation for a considerable time instead of being permanently destroyed.


daha late game goremedim. bir gorup yeni oyuna baslarim herhalde. su an *** ancientlara karsi birileri olmeden kazanamiyorum. sanirim biraderlerime biraz leveling lazim.

olur da her seyi cozersem ironman girisebilirim. asil keyif orada gibi. gerci asil rage de oradadir muhtemelen :P
×
×
  • Yeni Oluştur...