Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

avea mega-fail


Cokomantis

Öne çıkan mesajlar

öncelikle "lel fakir avea mı kullanıyorsun he hü" diyecek arkadaş, sana da merhaba.

bugün avea aradı 444 1 500'den mi ne. işte çağrı merkezi çalışanı vatandaş, "merhaba avea'dan arıyorum ismim bilmemkim, MURAT BALIKÇI'yla mı görüşüyorum" falan gibi bir şey dedi. ben de "hayır. yanlış numara. tebrik ediyorum." dedim, bir ölüm sessizliği oldu böyle 1-2 saniye. ben de kapattım.

gsm operatörü kendi müşterisini yanlış aradı lan bu nasıl bir kepazelik?
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

ttnet ve avea nın cagrı merkezini aynı firma yönetiyor,

outbound aramada bekleme anonsu dinleme, sistem predictive olarak çağrı başlatıyor ve aynı anda 1 agent a 2 cagrı başlattığında bu tarz beklemeler, agent'lar boşta olmadığından olabiliyor.

genelde arama listesini cabuk bitirmek istediklerinde oluyor, kapatırsanız abandon call olarak kaydedilip tekrar aranıyorsunuz :)

yaptığınız her konusmanın/kapatmanın bir sonuç kodu karşığı log lanıyor tekrar aranmamak istiyorsanız açın 2 dk konuşun ve beni tekrar aramayın lütfen diye belirtin, bu sayede numaranız do not call olarak log'lanır, eğer tekrar ararlarsa dava açma hakkınız var.

ses kayıtlara bakılır, ses kayıt yoksa firma direkt olarak yaptırım alır.

küçük bir tüyo : bu iki firmada ses kayıtlar problemliydi :)
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...