Cokomantis Mesaj tarihi: Ocak 9, 2015 Mesaj tarihi: Ocak 9, 2015 öncelikle "lel fakir avea mı kullanıyorsun he hü" diyecek arkadaş, sana da merhaba. bugün avea aradı 444 1 500'den mi ne. işte çağrı merkezi çalışanı vatandaş, "merhaba avea'dan arıyorum ismim bilmemkim, MURAT BALIKÇI'yla mı görüşüyorum" falan gibi bir şey dedi. ben de "hayır. yanlış numara. tebrik ediyorum." dedim, bir ölüm sessizliği oldu böyle 1-2 saniye. ben de kapattım. gsm operatörü kendi müşterisini yanlış aradı lan bu nasıl bir kepazelik?
Masakari Mesaj tarihi: Ocak 9, 2015 Mesaj tarihi: Ocak 9, 2015 İyi güzelde isim verip beni niye ifşa ediyorsun?
SNA1L Mesaj tarihi: Ocak 10, 2015 Mesaj tarihi: Ocak 10, 2015 o numara beni hergün arıyo nasıl kapattırcam duymuyorumda hep cevapsız
Aluriel Mesaj tarihi: Ocak 10, 2015 Mesaj tarihi: Ocak 10, 2015 TERÖRİSTLER TELEFON NUMARANI ELE GEÇİRMİŞ
WaNTeD Mesaj tarihi: Ocak 10, 2015 Mesaj tarihi: Ocak 10, 2015 100 lira yollarsan hallederiz anan baban duymadan
DareJedi Mesaj tarihi: Ocak 10, 2015 Mesaj tarihi: Ocak 10, 2015 Outbound aramalar sistemden otomatik yapiliyor arama esnasinda ekrana veri akmayip eski musteri verisi kalirsa bu sorun yasanabiliyor cokta zor birsey degil
ShadowFax Mesaj tarihi: Ocak 11, 2015 Mesaj tarihi: Ocak 11, 2015 evet, ortada bir rezillik yok. Asıl rezillik Outbound çağrı çıkıp, aranılan kullanıcıya bekleme müziği dinletenler. LAN ARAYAN SİZSİNİZ, AGENTIN BOŞA ÇIKMASINI ARADIĞINA BEKLETİYORSUNUZ!11 en çok da ttnet yapıyor
Bright Mesaj tarihi: Ocak 11, 2015 Mesaj tarihi: Ocak 11, 2015 Direk kapatirim, umrumda olmaz. Telemarketerlarin yarisinin suratina kapatiyorum zaten firma ismini duyduktan sonra. En cok Digiturk'e kılım.
Zikko Mesaj tarihi: Ocak 11, 2015 Mesaj tarihi: Ocak 11, 2015 ttnet ve avea nın cagrı merkezini aynı firma yönetiyor, outbound aramada bekleme anonsu dinleme, sistem predictive olarak çağrı başlatıyor ve aynı anda 1 agent a 2 cagrı başlattığında bu tarz beklemeler, agent'lar boşta olmadığından olabiliyor. genelde arama listesini cabuk bitirmek istediklerinde oluyor, kapatırsanız abandon call olarak kaydedilip tekrar aranıyorsunuz :) yaptığınız her konusmanın/kapatmanın bir sonuç kodu karşığı log lanıyor tekrar aranmamak istiyorsanız açın 2 dk konuşun ve beni tekrar aramayın lütfen diye belirtin, bu sayede numaranız do not call olarak log'lanır, eğer tekrar ararlarsa dava açma hakkınız var. ses kayıtlara bakılır, ses kayıt yoksa firma direkt olarak yaptırım alır. küçük bir tüyo : bu iki firmada ses kayıtlar problemliydi :)
Öne çıkan mesajlar