Katibim Mesaj tarihi: Ocak 2, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 2, 2015 Selam ; Malum soğuk havalar araçlarımız bütün bir geceyi karın buzun ayazın altında geçiriyor Benimde şu sıra başımda olan bir hadise var Aracımı sabahları ilk çalıştırdığımda hareket ettirince hafif frene dokunduğumda ıslık sesi filan geliyor ancak bir 10 dk aracı kullandığımda ses kesiliyor Ben bunun gece boyu disk yüzeyinde soğuktan oluşan pasın balatalar tarafından silinme sesi olarak düşünüyorum Araştırdım kalitesiz balata olma ihtimali de var dediler Yinede sizinde fikirlerinizi dinlemek isterim Herkese sağlık dolu mutlu yıllar Not: Araç Volkswagen Caddy 2014 Otm. DSG <=== şu noktayı sayın @paramecium'a özellikle belirtmek isterim... Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
BonePART Mesaj tarihi: Ocak 2, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 2, 2015 Balataların soğukluğu ile alakalı olabilir. Aracı kullandığkça balatalar ısınıp yumuşuyordur büyük ihtimalle. Balatarların yeni ise sonuçta bitmiş olma sansşı yok. Elle bir kontrol et istersen gene ama. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Aluriel Mesaj tarihi: Ocak 2, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 2, 2015 Katibim said: Ben bunun gece boyu disk yüzeyinde soğuktan oluşan pasın balatalar tarafından silinme sesi olarak düşünüyorum WAT!? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Esh Mesaj tarihi: Ocak 2, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 2, 2015 Dandik balatadir dicem de kullandigim e36 bmwde de oluyodu arasira. Ate'ydi heralde balatasi. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
BonePART Mesaj tarihi: Ocak 2, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 2, 2015 Aluriel said: Katibim said: Ben bunun gece boyu disk yüzeyinde soğuktan oluşan pasın balatalar tarafından silinme sesi olarak düşünüyorum WAT!? http://recaption.com/uploads/181254f91ad04eef43.jpg Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
paramecium Mesaj tarihi: Ocak 2, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 2, 2015 Selam, 'Gündüz gece sıcaklık farkı ile yüksek nemli havalarda disk yüzeyinde oluşan yoğuşma neticesinde gerçekleşen oksidasyon' demek istedi. Pas çok kısa sürede gider, en büyük sebep fren sisteminin soğuk havadan dolayı sertleşmesi. Bakınız frenlerin ısıtılması :) Saygılar. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
aktiftablet Mesaj tarihi: Ocak 2, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 2, 2015 Yeri gelmişken, hava 0C derecelere inme ihtimali varsa el frenini naapmıyoruzz? Çekmiyoruzz :))) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Katibim Mesaj tarihi: Ocak 2, 2015 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 2, 2015 'Gündüz gece sıcaklık farkı ile yüksek nemli havalarda disk yüzeyinde oluşan yoğuşma neticesinde gerçekleşen oksidasyon' demek istedim Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Aluriel Mesaj tarihi: Ocak 2, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 2, 2015 çölde falan yaşamıyorsan tek başına istanbulda gündüz-gece sıcaklık farkından olmaz o Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Dragonfire Mesaj tarihi: Ocak 2, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 2, 2015 like butonu aradım paramecium'un yorumuna. Aynısı focus'ta oluyordu özellikle soğuk, yağmur veya su birikintilerden geçmişsen daha da çok olma ihtimali var. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Kharon Mesaj tarihi: Ocak 2, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 2, 2015 ticari arabalarda bu ses class bonus olarak geliyor Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
miyaw33 Mesaj tarihi: Ocak 2, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 2, 2015 Dsg dendir o, bozulma zamanı yaklaşmış, sat kurtul katibim Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
paramecium Mesaj tarihi: Ocak 2, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 2, 2015 Selam, Ben DSG konusuna değinmiyorum, çok söyledim zamanında :P @Aluriel Abi arabanın en ufak bir noktasına sabah gittiğinde çiğ çökmüşse bu oluyor demektir. Özellikle ısınan disk metali, neme karşı çok daha duyarlı hale geliyor. Bakınız çeliğe su verme operasyonu. Saygılar. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
ginaly Mesaj tarihi: Ocak 2, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 2, 2015 ben de ıslık sesi sorunuyla gittim servise, dsg bitmiş, 8.000 TL masraf çıkardılar. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
ginaly Mesaj tarihi: Ocak 2, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 2, 2015 şaka la şaka, soğuktan o, ısınınca geçiyor bişey olmaz. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Fransuxa Mesaj tarihi: Ocak 2, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 2, 2015 ulan bende bütün gün bunun tribiyle yaşadım ne lan bu acaba diye meğer konusunu bile açmışınız. danke şön. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
SeaGle Mesaj tarihi: Ocak 2, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 2, 2015 Gelir o cok dert etmeyin, soguk havadan. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Ashes2ashes Mesaj tarihi: Ocak 2, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 2, 2015 Katibim said: 'Gündüz gece sıcaklık farkı ile yüksek nemli havalarda disk yüzeyinde oluşan yoğuşma neticesinde gerçekleşen oksidasyon' demek istedim bence anlamışlar Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Baggio Mesaj tarihi: Ocak 5, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 5, 2015 Fazla soğuk/ıslak kaldıktan sonra hafif basmalarda öyle sesler olur, ömrünü bitirmesi olağan bir balata değilse çok takılmamak lazım. Tabii müsait durum yakalayıp bir iki sert frenle deneme yapmakta fayda var her zaman. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
paramecium Mesaj tarihi: Ocak 6, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 6, 2015 Selam, Balata perçinlerini bile bitirenleri görmüştüm ben. O sebeple TR'de herşey olabilir :P Saygılar. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar