Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Hotpoint E2BYH F03 model buzdolabımın arızası


Mayhem

Öne çıkan mesajlar

Bosch'un aynı modelinin hem Almanya üretimi hem de yerli üretimi oluyor Çamaşır ve Bulaşık makinelerinde, Almanlar 500-600 daha pahalı oluyor ama aradaki farkı verdim ben şahsen.

Buzdolabına gelince hepsi yerli ne yazık ki Bosch'ların.

Bu arada Miele gerçekten çok iyi ama fiyat farkı belki iki katı. O yüzden kolay değil yani.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Dworgian said:

deadwoll said:

Bosch alman mı türk mü ona bak, türk Bosch'lar çöp tier direk. Yoksa eski boschlar philip patek saat gibi, babadan oğla geçiyor sdmh


şu da doğru. babamlarda benimle yaşıt (neredeyse) çamaşır makinesi var. tamirci gelince "atmayın bunu" diye ısrar edio


Tamirciler onu hep der, bizim dandik arçeliğe de diyolardı. Adamlar hep bozulsun da tamir edelim kafasındalar, yeni ürün almanı istemezler.

Ayrıca 20 sene dayanmasın lütfen. Çok sık olmasada teknoloji yenileniyor bu aletlerde de , en azından elektriği daha tasarruflu kullanıyor her yeni model.

Annemin lg çamaşır makinesinde yaşadık benzer şeyi, 4 kere falan tamir ettiler, her seferinde bekledik falan adamlar arızayı her parçayı değiştirerek buldular, makina şıkır şıkır çalışıyor artık.
Hangi marka olursa olsun, bozulma ihtimali var. Mielede de olabilirdi. Bizim sorunumuz firmaların markalarının arkasında durmaması.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

  • 7 ay sonra ...
şimdi gelişmeler şöyle; bizim bölgeye bakan çakallıkta ultra level atlamış yetkili hotpoint servisi resmen prosedürün açığını bulmuş ve bunu kendilerinin aleyhine kullanıyorlar. sesten dolayı arıza kaydı bırakıyoruz. servis geliyor ve sözde yazılım güncelleyip, dereceleri en düşük seviyeye çekip gidiyorlar. bu işlemi yaptığında servis formu kesmiyor. kesmemesinin nedeni ise aynı sene içinde 3 defa aynı arızadan servis formu kesilirse marka sıfır ürünle değiştirmek zorunda. bu şekilde form kesmeyerek tüketicinin elinde bir delil olmaması maksadıyla yasa dışı işlem yapıyorlar.

bugün enteresan bir şekilde youtubedaki video markayı rahatsız etmiş olacakki hotpoint genel merkezinden arandım. problemin devam edip etmediğini soruşturdu. servis ile nasıl bir problem yaşadığımı falan anlattırdı. geri dönüş yapacağını falan söyledi bakalım beklemedeyim ne gibi bir tutum sergileyecekler.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...