LathspeLL Mesaj tarihi: Eylül 14, 2004 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 14, 2004 Bence Deathmach oyunlarında liderlik artık UT'de. ID, Doom3 motorunu OpenGL 2.0 ile birleştirirse o zaman harika sonuç çıkabilir ama zor gözüküyor.[signature][hline]LathspeLL Taurelilomea-tumbalemorna Tumbaletaurea Lomeanor Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Dungeon_Master Mesaj tarihi: Eylül 14, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 14, 2004 said: Golge-i_Khan, 14 Eylül 2004 20:19 tarihinde demiş ki: Q4 ün deathmatch kavramına getirebilecegini yenilik pek yok, ancak motor olsun diye gelirdi o da yok. O zaman cıkmasının ne anlamı var ? Gölgei Khan bi oyunu adam eden motoru değildir bence.. Q4e cilalanmış doom 3 motoruyla yapılmış beğenmiyeceğin bi oyun gözüyle bakıosun. Hl'de cilalanmış q2 motoruyla yapılmış bi oyundu. İtiraf etmeliyim ilk çıktıında gerek single, gerek multi hastası olmuştuk. Çünkü q2'yle hikayesi farklı, geçtii ortam farklı, silahlar farklı, düşmanlar farklı.. Multiplayerında ise oyun mantıı q2'nin multiplayer mantııyla aynı olmasına rağmen gerek haritalarla, gerek silahların kullanımıyla çok zevkliydi.. Q4'de bu neden olmasın? Doom 3'ü cilalayıp güzel bi hikaye, (Doom 3'ün hikayesi eskisiydi ve klişeydi.) yeni silahlar(Doom 3'de silahlar eskisiydi ama iiydi aslında) ve sadece yaratık deilde insan da koysalar(O grafiklerle insan öldürmek, mmm..) yine oynarım, yine severim.. Multiplayer konusunda ise herşey yapımcılara kalmış.. Sorun motorun eski ya da yeni olması deil, onunla neler yapabildiindir..[signature][hline]Birini suçlamak için işaret ettiğinde, diğer 3 parmağınında seni işaret ettiğini unutma.. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
wraog Mesaj tarihi: Eylül 14, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 14, 2004 Öff yaa... Yine mi yaratıklarla savaşıcaz? Pöff![signature][hline]" Bless all forms of intelligence. " Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Bone Mesaj tarihi: Eylül 14, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 14, 2004 öf ya yine mi oyun oynuycaz... ;) quake 1 ve quake 2 bence singleplayer olarak süper fps'lerdi. quake 4'te de öyle görürüm inşallah. raven yapıyor biraz umudum var.. en azından senaryo zevkli olur. sonic mayhem müzikleri koyarlarsa ortam iyice coşar. [Bu mesaj Bonecrusher tarafından 14 Eylül 2004 22:12 tarihinde değiştirilmiştir] Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
wraog Mesaj tarihi: Eylül 14, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 14, 2004 Nasıl olsa benim makina çalıştırmayacak. Ne diye stress yapıyom ki ben? ;)[signature][hline]" Bless all forms of intelligence. " Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Golge-i_Khan Mesaj tarihi: Eylül 14, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 14, 2004 said: Dungeon_Master, 14 Eylül 2004 21:22 tarihinde demiş ki: said: Golge-i_Khan, 14 Eylül 2004 20:19 tarihinde demiş ki: Q4 ün deathmatch kavramına getirebilecegini yenilik pek yok, ancak motor olsun diye gelirdi o da yok. O zaman cıkmasının ne anlamı var ? Gölgei Khan bi oyunu adam eden motoru değildir bence.. Q4e cilalanmış doom 3 motoruyla yapılmış beğenmiyeceğin bi oyun gözüyle bakıosun. Hl'de cilalanmış q2 motoruyla yapılmış bi oyundu. İtiraf etmeliyim ilk çıktıında gerek single, gerek multi hastası olmuştuk. Çünkü q2'yle hikayesi farklı, geçtii ortam farklı, silahlar farklı, düşmanlar farklı.. Multiplayerında ise oyun mantıı q2'nin multiplayer mantııyla aynı olmasına rağmen gerek haritalarla, gerek silahların kullanımıyla çok zevkliydi.. Q4'de bu neden olmasın? Doom 3'ü cilalayıp güzel bi hikaye, (Doom 3'ün hikayesi eskisiydi ve klişeydi.) yeni silahlar(Doom 3'de silahlar eskisiydi ama iiydi aslında) ve sadece yaratık deilde insan da koysalar(O grafiklerle insan öldürmek, mmm..) yine oynarım, yine severim.. Multiplayer konusunda ise herşey yapımcılara kalmış.. Sorun motorun eski ya da yeni olması deil, onunla neler yapabildiindir.. ya tabii ki motor degil oyun önemlidir de id firma prensibi olarak öyle ahım sahım seneryolar yaratan bir firma degil. Sierra cıkarıp ben q3 motoruyla oyun yapacagım dese bir saygı duyardım. ama id yani. Yaparsalar ayrı da, yapacaklarına inanmıyorum. Ki arkadasta sadece screen shot'lar koymus. o zaman bana q1 ile q2 arasında ki farkı söyle (motor ve grafik haric) ben de umutlanayım[signature][hline]On July 7th of 1943, single Tiger tank commanded by SS-Oberscharfuehrer Franz Staudegger engaged Soviet group of some 50 T-34 tanks around Psyolknee. Staudegger used up his entire ammunition after destroying some 22 Soviet tanks, while the rest retreated. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Cuce Mesaj tarihi: Eylül 14, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 14, 2004 Bu Grafikleri gorunce heycanlanmıyorki insan. Ben ilk kez Grim Fandangoyu falan gordugumu hatırlıyorum delirmistim. Hadı o eskidendi diyoruz ama Ben Rome-Total Warı goruncede heycanlanıyorum, bunlar "daha ne kadar kanırtıcaz" gibi bisey. FF nin filmi cıktıgında adam "30.000 sac telini ayrı ayrı renderledik baska turlu beceremedik kendimizden utanıyoruz" demisti, ben bunu ariyorum.[signature][hline]Cuce iste bildigin cuce Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
arcane Mesaj tarihi: Eylül 15, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 15, 2004 bahsi geçen filmde o nedenle karakterlerin çoğu askerdir, geri kalanlar da çok kısa saçlıdır."yerse.." yöntemini desteklemioruz bahsi geçen olay koskoca sinema filmiyse :D[signature][hline]It seems funny to me How fucked things can be Everytime I get ahead I feel more dead Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Bone Mesaj tarihi: Ocak 11, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 11, 2005 oyunla ilgili eski topicler: http://forum.paticik.com/view.php?id=27989 http://forum.paticik.com/view.php?id=86558 açtım quake 2 ve quake 3 bir daha oynadım. oyunlar çok zevkli, hareket ve aksiyon dolu. quake 3'te singleplayer olmasa da, multiplayer'ı yetiyor. roketler kulağının dibinden geçerken, yüksek bir yerden atlarken havada railgunı ateşleyip rakibi öldürürken felan çok zevk veren bir oyun. doom 3'ü açtım bir daha oynadım. oyun çok yavaş geldi bana. impler nispeten kolay da, marine zombiler çok zorluyor. adam seni gördüğü an saydırmaya başlıyor. sağ sol kaçmaya çalışıyorsun yer müsait değil. ateş edebileceğin bir yere çıksan adam alnından vuruyor, zaten rakibinden hızlı olamadığın için yapabileceğin pek birşey yok. aksiyon yönünden çok dar ve sıkıcı bir oyun. unreal tournament ve ut2004 çok zevkli. quake 2 ve quake 3 de aynen öyle bol aksiyon felan. umarım quake 4 de doom gibi yavaş bir oyun olmaz da aksiyona önem verirler. quake 3 oyun boyunca hep yeni motorla karşımıza çıktı ve motorları çok tutuldu. hem oyun olarak hem motor olarak çok sevildi. quake 2 motoru, heretic 2'den half-life'a kadar geniş oyunlara adapte edildi.. keşke yeni bir motor yazsalar directx9 ile. illa hazır motor kullancaklarsa unreal engine 3.0 kullansınlar diycem de, idsoftware izin vermez. doom 3 motoruna kaldık yine :) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Bone Mesaj tarihi: Ocak 11, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 11, 2005 peki... Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Apache Mesaj tarihi: Ocak 11, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 11, 2005 doom serisini ettikleri gibi grafik motorunu gösterme uğruna rezil etmesinlerde bu sefer oturup oynayabileyim.gerçi eski oyunlardan aldığım hazzı şimdiki süper grafikli oyunlarda yarısını alamıyorum.[signature][hline]shinsetsu desu.. satılık half-life2 Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
mayfer Mesaj tarihi: Ocak 11, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 11, 2005 bendeki PCGamer US Kasım 2004 sayısında quake 4 preview var. okudum. doom 3'ten daha güzel olacağa benziyo.. npc'lerle takım şeklinde oynama falan gibi şeyler de eklemişler. daha sonra ordaki preview'un bi özetini koyarım buraya. doom 3'ten güzel olur büyük ihtimalle, ama pek olay olmaz bence. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
shapshal Mesaj tarihi: Ocak 11, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 11, 2005 iyi diil ya doom kopyası gibi grafikler çok bilgisayarsı ne bilim plastik gibi duruyo bazıları[signature][hline]^Dallas Mavericks^ Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
mayfer Mesaj tarihi: Ocak 11, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 11, 2005 PC Gamer US, Quake 4 preview başlık: With Doom 3, it was horror. With Quake IV, it's war. (üstünde 2 tane marine-esk adam bi robotsu adama ateş ediyo..) oyunun adam gibi bir hikayesi olacak gibi görünüyor.. "this game's emphasis is still on a tale well-told." oyun quake 2'nin devamı olcakmış.. quake 2'nin bittiği yerden devam edicekmiş. oyun boyunca grup savaşları olcakmış. "You'll almost always be in the company of fellow Marines, and embroiled in a huge military campaign with other characters who talk, feel, opine and react." ve tüm oyun quake 2'deki Stroggos'da geçicekmiş. "It's over-the-top, crazy action. It has a tense and war-like atmosphere throughout. Doom was horror-action. This is action-action." oh be.. doom 3'te en nefret ettiğim şeylerden birini değiştirmişler. anlaşılan bu oyunu koridorlarda ilerleyip duf-çık çık diye baştan sona beyin patlatmaca yapmamaya özen göstermişler.. "Quake IV will take you through an impressive variety of environments, each with a wildly different style of gameplay. This is the game that ought to smash the perception that the Doom 3 engine is confined only to hallways. And you'll get to charge through these environments in a number of different vehicles." mesela hovertank diye bi alet olcakmış. kontroller battlefield'dakinden çok farklı değil, ama aletler çok daha güzel tarzından laflar var. ama araç maraç kullandıktan ve başka marine'lerle beraber savaştıktan sonra yine ID software, ID softwarelik yapmış: "ultimately, of course, you'll find yourself alone - making your way, Doom-style, to the final showdown." Fuchs demiş ki: "We'll provide the player with a lot of variety, you'll be fighting alone, with an army, indoors, outdoors, in vehicles - you name it." AI üzerine de çalışmışlar. mesela bir kaç düşmana karşı savaşırken taktiksel saldırcaklarmış. biri arkadan gelip dev pençeleriyle suratını çiziktirirken öbürü uzaktan ateş edicekmiş falan yazıyo, ama benim tahminim HL2'de de olduğu gibi, o kadar kastıkları AI fark edilmeyecek bile. multiplayer'a gelince, quake III: arena'nın aynısını yeni motorla yapmaya çalıştıklarını söylemişler. multiplayer'da iddialı da değilmişler, direk güzel grafikli, hızlı, gaz bi MP yapmayı hedefliyolarmış. ve multiplayer'da araç kullanmak falan olmicakmış.. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Bone Mesaj tarihi: Ocak 11, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 11, 2005 variety felan önemli değil sadece eski quake 2 ve quake 3 olayını korusunlar benim için kafi. grup kontrolüymüş araç kontrolüymüş zartmış zurtmuş, rocket jump ardından raili çekip rakibi öldüremediğim oyuna ben quake demem :) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
-Kobe- Mesaj tarihi: Ocak 11, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 11, 2005 grafikleri doom 3den daha iyi gibi geldi.[signature][hline]Kill For You ![Bu mesaj -Kobe- tarafından 11 Ocak 2005 19:52 tarihinde değiştirilmiştir] Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Darqainu Mesaj tarihi: Ocak 11, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 11, 2005 ben hala q2 diorm heyejan orda :) multiplayerda ut ı tek geçiorm "Die Bitch! "[signature][hline]fedaykin, 24 November 2003 18:38 tarihinde Ainu'ya demiş ki: Aynı senden önceki 20 kişinin düşündüğü gibi onun özel kişisi sen olacaksın, tabi tabii... Alexi_Septimus,23 Ağustos 2004 18:23 tarihinde Mavi'ye demiş ki: Kuzucum, "My way or the highway..." diyeceksin. Bu kadar. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
mayfer Mesaj tarihi: Ocak 11, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 11, 2005 ps: bu da yakından sıfır alcak gibi bi his var içimde... Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sam Mesaj tarihi: Ocak 11, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 11, 2005 Die, Quake! ut200x karşısında emeceği kesin, kendisine başarılar diliyoruz emmesinde.. id yine vizyonunun kıtlığını ifade etmiş, onları da tebrik ediyorum.. id cheerleader'lığı anlaşmam doom 3 ile sınırlıydı.. :horace:[signature][hline]Elder Scrolls forumunda ES4'ü niye multiplayer özellikli istemediğini izah eden MutantPenguin demiş ki: People suck, if I want to game I'll do it with/against circuit boards and lines of C++ that know how to RP, not people that don't know how to string a sentence together. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
StRencher Mesaj tarihi: Ocak 11, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 11, 2005 harbiden unreal yüzünden quake içlerinde patlıycak :D. Kesin projeyi erteleyip grafik motorunu güçlendirmeye kalkarlar..[signature][hline] Reality Isn't What You See Reality Is What You Feel Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Daesu Mesaj tarihi: Ocak 12, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 12, 2005 q2 deki multiplay zevkini vericekse bana başıma tacederim[signature][hline]Deviant art gallery my world my reality [Bu mesaj Bıshop tarafından 12 Ocak 2005 03:12 tarihinde değiştirilmiştir] Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar