axedice Mesaj tarihi: Eylül 4, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 4, 2014 Adamlar pvpde tank görmemek için bütün oyunu değiştiriyor ya ahah http://us.battle.net/wow/en/forum/topic/14058407204?page=1 said: Here's a summary of the actual changes (please post this around, and discuss this, not the datamining which will paint a very skewed and incomplete picture): Creature damage has been retuned. In particular, the damage of creatures intended to be tanked in dungeons and raids has been drastically reduced to offset the below changes. The amount of Armor on Plate, Mail, Shields has been reduced significantly. Many tank abilities that increase maximum health have been reduced in effectiveness..... tldr; Tankların survivalı diğer classlara göre çok yüksekti, dengelemek için bütün tankları nerfliyoruz. Ama tanklar ölmesin diye bütün mobları da nerfliyoruz, böylelikle dps classlarla tanklar arasında uçurum azalacak. Bide öyle bi dille yazmışlar ki yalvarırım bize kızmayın falan diye lelz PvP dışında niye şunu yaptılar bi fikrim yok, mail giyen shamanla offtanklık dönemlerine dönmek değildir heralde amaç heh. Bide işte raidde dimaj alan dps classlar healerları çok yormasın fikri var, heralde raid damage artacak healingi ona göre dengelemeye çalışıyorlar. Ama ayı duryidle, bloodnaytla flag carrierlık falan keyifli işlerdi ölmeden çatapata koşmak Q_Q Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Mortis Mesaj tarihi: Eylül 4, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 4, 2014 sen tanklık yapacan mı onu söyle asıl Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
bingildak Mesaj tarihi: Eylül 4, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 4, 2014 blizzard world of warcraft enough said http://media.giphy.com/media/KU9xntRQg8nQc/giphy.gif Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
axedice Mesaj tarihi: Eylül 4, 2014 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 4, 2014 Yapıcam yapıcam, shamanı main mi yapsam diyordum ama şu nerften sonra daha az tank olur heralde. GÖREV ADAMI bilinciyle tank olabilirim. Varyor ya da dk oynayasım var, ama gerektiğinde healer da olmak lazım falan. Bilemedim ya şimdi. Monk deneyebilirim belki mehehe Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
bingildak Mesaj tarihi: Eylül 4, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 4, 2014 Creature damage has been retuned. In particular, the damage of creatures intended to be tanked in dungeons and raids has been drastically reduced to offset the below changes. The amount of Armor on Plate, Mail, Shields has been reduced significantly. Many tank abilities that increase maximum health have been reduced in effectiveness: Guarded by the Light, Stance of the Sturdy Ox, Bear Form, Empowered Bear Form, Blood Presence, Veteran of the Third War, Shadow of Death (Enhanced Death Coil), Ursa Major. In most cases, the magnitudes of these effects have been reduced. Many tank abilities that passively reduce damage taken in some way have been reduced in effectiveness: Unwavering Sentinel, Improved Defensive Stance, Mastery: Critical Block, Defensive Stance, Sanctuary, Guarded by the Light, Stance of the Sturdy Ox, Bear Form, Blood Presence, Primal Fury. In most cases, the magnitudes of these effects have been reduced. Many tank abilities that provide Active Mitigation have been reduced in effectiveness: Shield Block, Shield Barrier, Shield of the Righteous, Mastery: Divine Bulwark, Bastion of Glory, Guard, Stance of the Sturdy Ox, Shuffle, Savage Defense, Pulverize, Frenzied Regeneration, Tooth and Claw, Death Strike, Rune Tap. In most cases, the frequencies or magnitudes of these effects have been reduced. Many tank abilities that provided long-cooldown temporary defensive buffs have been reduced in effectiveness: Shield Wall, Last Stand, Demoralizing Shout, Divine Protection, Guardian of Ancient Kings (Protection), Fortifying Brew, Barkskin, Bristling Fur, Survival Instincts, Might of Ursoc, Bone Shield, Dancing Rune Weapon, Icebound Fortitude, Vampiric Blood. In most cases, the durations of these effects have been reduced. Resolve has been changed to no longer scale with Stamina, only incoming damage over the last 10 sec, and its scaling rate changed. Resolve % = 100 * MAX(0, 8.5 * (1 - e^(-0.045*DamageMod)) - 1) DamageMod refers to the % of a basic equal-level creature attacking you that you've had directed at you over the last 10 sec. hahahahaha Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Darksun Mesaj tarihi: Eylül 4, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 4, 2014 Hehe mis gibi işte artık boss dan felan bile 1 shot yemeyiz. Ikını ıkına olsada bir süre dayanan kararkterler çıkacak. Sololama mevzularıda aşırı kolaylaşır herhalde. Çünkü bu mantıkla tank ın işlevi anca dps&healer dan 20-30% daha az hasar alması olur. Kesin bununla dalga geçen videolar felanda çıkar ahaha bakın tanksız kestik felan diye. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
axedice Mesaj tarihi: Eylül 4, 2014 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 4, 2014 Ahah evet evet, kantarın topuzu kaçacağı için challange modlarda plate dpsleri görürüz tanklık yaparken. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
scorch Mesaj tarihi: Eylül 4, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 4, 2014 onu da söylemişler zaten birsürü death knight dps görücez tanklık yapan falan diye, lafı resmen çevirmişler böyle bişey olursa ne yapılacak sorusuna. zerre anlamı yok yani warrior / paladin olmanın, illa tank istiosan açıcaksın DK, basıcaksın talenti ihtiyaç olursa aç bloodpresence hop hop go Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Darksun Mesaj tarihi: Eylül 4, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 4, 2014 Plate ve mail ın armoruda madara edeceğiz yazmışlar keh keh ben leather giyiyorum =p Şu nerflerle en iyi tank ayı çıkar şimdiden söyleyeyim :D Yaşasın druidler, diğerleri ölsün, biz kendi kendimize yeteriz. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Laurelin Mesaj tarihi: Eylül 5, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 5, 2014 Ret de huzur var zaten Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
scorch Mesaj tarihi: Eylül 7, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 7, 2014 Dün betada premade warrior ile arms/gladiator/protection un yediği dmgları karşılaştırdım üç aşağı beş yukarı ciddi nerf var ya heallenmeye ihtiyacı varsa arms warriorun bi encounterda aynı encounterda protectionun da heallenmeye ihtiyacı oluyor. Bu hali ile nasıl olacak bakalım eski exp. Farmlamak kolaylaşacak diyorlardı onları da denemek lazım neye göre söylüyorlar zira şu anki işleyiş ile eskisinden daha zor olmalı hepsi. Not: bu arada damage dummyler artık heal ve tanking de ölçüyor sdfds iyi olmuş. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Rerore Mesaj tarihi: Eylül 7, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 7, 2014 Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar