wastyrx Mesaj tarihi: Ağustos 27, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 27, 2014 haydari said: Inzumaya karsi Cbr250r yi ovecek kimse yok anlaşılan 250 ccler arasında sürüşü en rahat ve en az sıkıntı veren motor niye övelim ki? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Lithran Mesaj tarihi: Ağustos 27, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 27, 2014 250 cc çok iyi ya yakmıyor anasını satim.Arkadaşımda hayabusa var .Şehir dışı köfte yemeğe felan gidiyoruz.Ben atıyorum 15 tl lik benzin ,o atıyor 60 tl lik benzin .Bir köfte adama 100 kaada mal oluyor yazık sdff Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
seigen Mesaj tarihi: Ağustos 28, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 28, 2014 Z1000 mi ZX6R 636 mı arasında kaldım ben de :P. Z1000'de traction control olmayışı beni soğuttu biraz, z1000sx'te var, buna koymayarak ayıp etmiş kawa. 636 da tam al beni, CSS'e git, virajlarda diz aç dedirten bir motor, rakiplerine göre de çok dolu. Tek eksiği gidon amortisörü, o da aksesuar olarak var. Öyle işte :P. CBR mı, ninja mı diye tartıştığımız zamanlar 3 sene geride kaldı, güzel zamanlardı :). Konuyla ilgili olarak inazuma konforlu 2 silindir olsa da 250 cc de fazlaca yakıyor diye biliyorum. Ktm duke 200 abs, sym wolf250 falan tek silindir daha iyi naked alternatifi bence. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
uk Mesaj tarihi: Ağustos 28, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 28, 2014 bu arada aldığımdan beri düzenli olarak yakıt logu tutuyorum, buraya da koyayım bilgi için Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Laorx Mesaj tarihi: Ağustos 28, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 28, 2014 seigen said: Z1000 mi ZX6R 636 mı arasında kaldım ben de :P. Z1000'de traction control olmayışı beni soğuttu biraz, z1000sx'te var, buna koymayarak ayıp etmiş kawa. 636 da tam al beni, CSS'e git, virajlarda diz aç dedirten bir motor, rakiplerine göre de çok dolu. Tek eksiği gidon amortisörü, o da aksesuar olarak var. Öyle işte :P. CBR mı, ninja mı diye tartıştığımız zamanlar 3 sene geride kaldı, güzel zamanlardı :). Konuyla ilgili olarak inazuma konforlu 2 silindir olsa da 250 cc de fazlaca yakıyor diye biliyorum. Ktm duke 200 abs, sym wolf250 falan tek silindir daha iyi naked alternatifi bence. crf 250 nasıl gidiyo ? enduro video'ları izleyip duruyorum bu aralar, ormana dalıp gezesim var. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
seigen Mesaj tarihi: Ağustos 28, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 28, 2014 Ebay'den 2 parça hala gelemediği için daha adam akıllı offroad'a çıkamadım, canım sıkılıyor. Bir gün eğitime gittim, çok farklı sürüşü var. Ciddi zaman ayırmak gerekiyor belirli bir seviyeye gelmek için, çok faydalı oldu yine de. Ayakta sürüş, arkayı kitleyerek frenleme, arka kaydırarak dönüşler, dik tepe inişi/çıkışı falan acayip. Bir de müthiş kardio oluyor, 4 saat kadar sürdüm, su kaybından başım dönmeye başladı sonda :P. Sokak sürüşü de biraz farklı, kamyoncu gibi üstten bakıyorsun etrafa, pek bir çukur tümsek hissetmiyorsun. Sokak motoru gibi sürünce aşırı dengesiz geliyor ama offroad tekniği, sırt dik, dirsekler yüksek, kafa gidon hizasında gidince bir güven veriyor. Aşırı çevik, kontraya falan güzel geliyor. Stok lastiği de yeterli. Yalnız arka diski büyük olduğu için, çok kolay kitliyor. Hatta zevkine arka kaydırarak frenlediğim için arka lastiği erken bitmeye başladı, diş miş kalmayacak yakında :(. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Mino Mesaj tarihi: Ağustos 28, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 28, 2014 Inazuma sıralı 2 silindirmiş, güzel bir durum 250 cc için, titreşim daha azdır. Yakıtı da güzelmiş, 3.5 litre ise uzun süre kullanacaklar için 125'lerle uğraşmadan alınıp binilebilir eğitim sonrası. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
haydari Mesaj tarihi: Ağustos 28, 2014 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 28, 2014 navyamphs said: haydari said: mt-07 nin sıfırına 20450 diolar ayrıca deneyim istiyoki onu satın alamıyosun şunu izleyin abi öyle ahım şahım bir deneyim isteyen makina değil ha tabi ilk motorunuzsa olmaz ama 1-2 sene motor deneyimniz varsa bal gibi olur. bi race gibi kasmaz sürmesi şehir içinde arıca motorun sıfır 18.850 20.300 olan abslisi bence abs lisine gerek yok, size kalmış ilk motor sonrası da rahat bişe alıcam kasmıycam Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
haydari Mesaj tarihi: Ağustos 28, 2014 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 28, 2014 seigen said: Z1000 mi ZX6R 636 mı arasında kaldım ben de :P. Z1000'de traction control olmayışı beni soğuttu biraz, z1000sx'te var, buna koymayarak ayıp etmiş kawa. 636 da tam al beni, CSS'e git, virajlarda diz aç dedirten bir motor, rakiplerine göre de çok dolu. Tek eksiği gidon amortisörü, o da aksesuar olarak var. Öyle işte :P. CBR mı, ninja mı diye tartıştığımız zamanlar 3 sene geride kaldı, güzel zamanlardı :). Konuyla ilgili olarak inazuma konforlu 2 silindir olsa da 250 cc de fazlaca yakıyor diye biliyorum. Ktm duke 200 abs, sym wolf250 falan tek silindir daha iyi naked alternatifi bence.cbr 250r da 3-3.5 rası yakıyor ama konforu yok. inzuma 3.7 gibi yakıyor bildiğim. abs şart da daha büyük motorda düşünüyorum 3 yıl sonra falan Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
seigen Mesaj tarihi: Ağustos 28, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 28, 2014 CBR'la benim ortalamam 4'tü genelde :). Sürüş şekli çok fark ediyor. CRF'le de şu an 3.9 falan. Ben de fuelio ile takip ediyorum da fazla data yok daha. @uk Resim olması güzel olmuş, ortalama 3.66 uzun vadede yakalanabiliyorsa gayet iyi. O zaman yakıt olarak birbirlerine yakınlar, 0.5 sapma ya var ya yok. SYM sanırım yakıt konusunda en iyisi bu durumda best 2.4, avg 3 çıkaran var. Açıkçası 250cc'de abs şartın yoksa, beğendiğini al hocam :). Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Baggio Mesaj tarihi: Ağustos 28, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 28, 2014 CBR250 ile kendi hesabımca bir depoda 3 yaktığım da oluyor, 4.5 da. Sürüşe ve sürülen şartlara bağlı baya. Acemilik de etki ediyor tabii. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Afterdeep Mesaj tarihi: Ağustos 28, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 28, 2014 Herkese Merhaba, "Naked" ve "racing" eskiden hayalimdi fakat gün geçtikçe sanıyorum hem yaştan hem de hergün trafikte gördüğüm "şerefsiz" şöförler yüzünden artık öyle çok hızlı, atik motorlar almak istemiyorum. Kullananlara hep saygı duyarım çokta hoşuma gider duruşları her zaman ama daha oturaklı birşeylere ilgim kaydı son yıllarda. Varsa yoksa alttaki şekilde bir şeyler istiyorum artık. İyi para ediyor TR'de ama zamanla toparlanmayacak şeyler değil. Yolda en azından daha farkedilir olurum diye düşünüyorum (sadce bir hayal :) ).. Hayalim şu tipte birşey.. Softail Night Train Bobber Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Lithran Mesaj tarihi: Ağustos 28, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 28, 2014 Al buna bin bak süfermiş Dİngildak Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
haydari Mesaj tarihi: Ağustos 29, 2014 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 29, 2014 abi bunlar iyi de başlangıç motoru değil. ben race ya da nakedci değilim konforcuyum aslında :) . ondan inazuma bir de sürdükçe kendini buldukça büyük motorda stil kararı verirsin. ama bence konfor esas. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar