Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

cbr 250r'den vazgeçip suzuki inazuma'ya karar verdim


haydari

Öne çıkan mesajlar

Z1000 mi ZX6R 636 mı arasında kaldım ben de :P.

Z1000'de traction control olmayışı beni soğuttu biraz, z1000sx'te var, buna koymayarak ayıp etmiş kawa.

636 da tam al beni, CSS'e git, virajlarda diz aç dedirten bir motor, rakiplerine göre de çok dolu. Tek eksiği gidon amortisörü, o da aksesuar olarak var.

Öyle işte :P. CBR mı, ninja mı diye tartıştığımız zamanlar 3 sene geride kaldı, güzel zamanlardı :).

Konuyla ilgili olarak inazuma konforlu 2 silindir olsa da 250 cc de fazlaca yakıyor diye biliyorum. Ktm duke 200 abs, sym wolf250 falan tek silindir daha iyi naked alternatifi bence.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

seigen said:

Z1000 mi ZX6R 636 mı arasında kaldım ben de :P.

Z1000'de traction control olmayışı beni soğuttu biraz, z1000sx'te var, buna koymayarak ayıp etmiş kawa.

636 da tam al beni, CSS'e git, virajlarda diz aç dedirten bir motor, rakiplerine göre de çok dolu. Tek eksiği gidon amortisörü, o da aksesuar olarak var.

Öyle işte :P. CBR mı, ninja mı diye tartıştığımız zamanlar 3 sene geride kaldı, güzel zamanlardı :).

Konuyla ilgili olarak inazuma konforlu 2 silindir olsa da 250 cc de fazlaca yakıyor diye biliyorum. Ktm duke 200 abs, sym wolf250 falan tek silindir daha iyi naked alternatifi bence.


crf 250 nasıl gidiyo ? enduro video'ları izleyip duruyorum bu aralar, ormana dalıp gezesim var.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Ebay'den 2 parça hala gelemediği için daha adam akıllı offroad'a çıkamadım, canım sıkılıyor. Bir gün eğitime gittim, çok farklı sürüşü var.

Ciddi zaman ayırmak gerekiyor belirli bir seviyeye gelmek için, çok faydalı oldu yine de. Ayakta sürüş, arkayı kitleyerek frenleme, arka kaydırarak dönüşler, dik tepe inişi/çıkışı falan acayip. Bir de müthiş kardio oluyor, 4 saat kadar sürdüm, su kaybından başım dönmeye başladı sonda :P.

Sokak sürüşü de biraz farklı, kamyoncu gibi üstten bakıyorsun etrafa, pek bir çukur tümsek hissetmiyorsun. Sokak motoru gibi sürünce aşırı dengesiz geliyor ama offroad tekniği, sırt dik, dirsekler yüksek, kafa gidon hizasında gidince bir güven veriyor. Aşırı çevik, kontraya falan güzel geliyor. Stok lastiği de yeterli.

Yalnız arka diski büyük olduğu için, çok kolay kitliyor. Hatta zevkine arka kaydırarak frenlediğim için arka lastiği erken bitmeye başladı, diş miş kalmayacak yakında :(.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

navyamphs said:

haydari said:

mt-07 nin sıfırına 20450 diolar ayrıca deneyim istiyoki onu satın alamıyosun


şunu izleyin abi
öyle ahım şahım bir deneyim isteyen makina değil
ha tabi ilk motorunuzsa olmaz ama 1-2 sene motor deneyimniz varsa bal gibi olur. bi race gibi kasmaz sürmesi şehir içinde
arıca motorun sıfır 18.850
20.300 olan abslisi
bence abs lisine gerek yok, size kalmış
ilk motor sonrası da rahat bişe alıcam kasmıycam
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

seigen said:

Z1000 mi ZX6R 636 mı arasında kaldım ben de :P.

Z1000'de traction control olmayışı beni soğuttu biraz, z1000sx'te var, buna koymayarak ayıp etmiş kawa.

636 da tam al beni, CSS'e git, virajlarda diz aç dedirten bir motor, rakiplerine göre de çok dolu. Tek eksiği gidon amortisörü, o da aksesuar olarak var.

Öyle işte :P. CBR mı, ninja mı diye tartıştığımız zamanlar 3 sene geride kaldı, güzel zamanlardı :).

Konuyla ilgili olarak inazuma konforlu 2 silindir olsa da 250 cc de fazlaca yakıyor diye biliyorum. Ktm duke 200 abs, sym wolf250 falan tek silindir daha iyi naked alternatifi bence.
cbr 250r da 3-3.5 rası yakıyor ama konforu yok. inzuma 3.7 gibi yakıyor bildiğim. abs şart da daha büyük motorda düşünüyorum 3 yıl sonra falan
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

CBR'la benim ortalamam 4'tü genelde :). Sürüş şekli çok fark ediyor. CRF'le de şu an 3.9 falan. Ben de fuelio ile takip ediyorum da fazla data yok daha.

@uk
Resim olması güzel olmuş, ortalama 3.66 uzun vadede yakalanabiliyorsa gayet iyi.

O zaman yakıt olarak birbirlerine yakınlar, 0.5 sapma ya var ya yok. SYM sanırım yakıt konusunda en iyisi bu durumda best 2.4, avg 3 çıkaran var. Açıkçası 250cc'de abs şartın yoksa, beğendiğini al hocam :).
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Herkese Merhaba,

"Naked" ve "racing" eskiden hayalimdi fakat gün geçtikçe sanıyorum hem yaştan hem de hergün trafikte gördüğüm "şerefsiz" şöförler yüzünden artık öyle çok hızlı, atik motorlar almak istemiyorum. Kullananlara hep saygı duyarım çokta hoşuma gider duruşları her zaman ama daha oturaklı birşeylere ilgim kaydı son yıllarda.

Varsa yoksa alttaki şekilde bir şeyler istiyorum artık. İyi para ediyor TR'de ama zamanla toparlanmayacak şeyler değil. Yolda en azından daha farkedilir olurum diye düşünüyorum (sadce bir hayal :) )..

Hayalim şu tipte birşey..

Softail Night Train Bobber



Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...