pontipati Mesaj tarihi: Temmuz 7, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 7, 2014 yokuş aşağı da basmayın 140-150 anasını satayım Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
aktiftablet Mesaj tarihi: Temmuz 7, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 7, 2014 KehKeh said: aktiftablet said: motor freninden kastınız ne bilmiyorum ama 150yle giderken 2. vitese takıp debriyajı salarsanız kol mol çıkarır , araba da yavaşlamaz. geri vitese taksak olmaz mı? debriyajı salmana bile gerek kalmadan şanzuman gider. Ama sen yine de bi dene, tam emin değilim Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
paramecium Mesaj tarihi: Temmuz 7, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 7, 2014 Selam, pontipati said: yokuş aşağı da basmayın 140-150 anasını satayım +1 Israrcı bir azrail'e karşı pek fazla savunma stratejisi geliştirme şansımız yok. Saygılar. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
KillJoy Mesaj tarihi: Temmuz 7, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 7, 2014 mercolarda elfreni nasıl çalışıo ya düğme şeklinde ise el freni? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
vaperon Mesaj tarihi: Temmuz 7, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 7, 2014 Peki, vites düşürürken vites kutusunu harcadık, el freni de dayanamadı koptu, 140'tan 100e ancak düşürdük, araç gidiyor yokuş aşağı... Yapılabilecek en son şey nedir? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
moriarty Mesaj tarihi: Temmuz 7, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 7, 2014 kelimei şehadet Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
pontipati Mesaj tarihi: Temmuz 7, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 7, 2014 vaperon said: Peki, vites düşürürken vites kutusunu harcadık, el freni de dayanamadı koptu, 140'tan 100e ancak düşürdük, araç gidiyor yokuş aşağı... Yapılabilecek en son şey nedir? last 1 fap Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
miyaw33 Mesaj tarihi: Temmuz 7, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 7, 2014 Motor durdugunda direksiyon inanılmaz sertleşir o yüzden akü bağlantısını kesmek pek mantıklı değil gibi 100 le falan giderken Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Tuor_annare Mesaj tarihi: Temmuz 7, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 7, 2014 benzin bitene kadar süreceksiniz. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
k1nJo Mesaj tarihi: Temmuz 7, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 7, 2014 pontipati said: vaperon said: Peki, vites düşürürken vites kutusunu harcadık, el freni de dayanamadı koptu, 140'tan 100e ancak düşürdük, araç gidiyor yokuş aşağı... Yapılabilecek en son şey nedir? last 1 fap ahaahahahadsfsdf bi duvar vs bi şey bulup sürtünücen abi başka bi yol sdfdsf Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Rotweiler Mesaj tarihi: Temmuz 7, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 7, 2014 O durumda mutlaka bi bariyer, duvar, ne bileyim çimlik bi banket bişey bulacan ya da yandaki TIRa otobüse sürte sürte duracan(yerse) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Cairne Mesaj tarihi: Temmuz 7, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 7, 2014 fren patlamasini bilmiyorum da benim basima soyle bir olay geldi e5 de mecidiyekoy yonune dogru giderken birdenbire aracta 'manevra kabiliyeti yetersiz' uyarisi cikti ve direksiyonum kitlendi - arac gaz yememeye basladi abs fln filan iptal oldu neyse bende viraja dogru gidiyorum araba donmuyor haliyle kontagi kapatip araci 2. kontak mi deniyor ona alip direksiyonu cevirdim sonra BISMILLAH diyip calistirinca gaz maz geri geldi ps: arabanin motor dislileri mi ne kirilmis Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
mani Mesaj tarihi: Temmuz 7, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 7, 2014 frene bastığında yumuşacık bir şekildeyse ve hemen tabana dayanıyorsa yağ sızıntısı vardır. freni pompalayarak belli bir basınç elde edebilirsin ve yavaşlatabilirsin aracı. Eğer fren çok sertse ve hareket etmiyorsa o konuda yapabileceğin birşey yok. ABS varsa pompalamıyorsunuz tabi freni. sonuna kadar basıyorsunuz. tiptronic ve çok eski olmayan otomatiklerde manual vites opsiyonu var. sadece vites düşürmeyi sırayla yapmak lazım. arka arkaya 2 vites küçültmeyeceksin. Manual şanzımanda çok hızlı değilsen 2 vites düşürebilirsin. Gene çok hızlı değilsen , aracın kontrolünü kaybetmeyecek veya devirmeyecek durumdaysan seri bir şekilde makas atar gibi gidebilirsin. Tabi başka araçları tehlikeye atmamak şartıyla. Onun dışında arkadan birine çarpacaksan seninle eşit hızda olan bir aracı tercih etmen lazım. Yoksa her ikiniz de kontrol çıkarsınız ve tüm trafik için kötü sonuçlar oluşur. Gene göreceli olarak düşük hızlarda ancak ve ancak aracı bariyerlere/duvara/başka araçlara sürtebilirsin. Çok yüksek hızlarda kontrolü kaybetmek an meselesi. Mümkünse yol dışına çıkıp, ağaçlara, sert ve sağlam objelere direk girmeden aracı yavaşlatmak. Çalı, çırpı, kökü çok derin ve sağlam olmayan bitkiler vs. Emniyet şeritleri vs artık kalmadığı için adam akıllı su bariyerleri bile yok çoğu yerde. Aslında en güzeli bunlara dalmak kontrollü bir şekilde. Eğer mümkünse düşük hızlarda bunlara burundan girip, yüksek hızlarda ise mümkün olduğunca darbenin sana dik olarak gelmesini engellemek için aracın sana uzak tarafını ilk olarak temas ettirebilmek avantajlı olabilir. Tabi yanında yolcu varsa bu göze alamayacağın bir durum olabilir orası sana kalmış. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
paramecium Mesaj tarihi: Temmuz 8, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 8, 2014 Selam, Akünün devreden çıkması sadece servo ve hidrolik takviyeleri ortadan kaldırır. Öyle taş gibi yerinden oynamayan bir direksiyonun olmaz çünkü araç hareket halindedir. Yokuş aşağıya giderken o tarz yüksek hızlarda motor freni pek işe yaramayacaktır. Sonunda tıkanacağın bir noktaya geleceksin; hız sabit, motor devri 6bin rpm, vites 4 falan. Şimdi bunu 3'e alıp ayağını debriyajdan çekince araçtan enteresan tepkiler alman mümkün :) Saygılar. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
mani Mesaj tarihi: Temmuz 8, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 8, 2014 o durumda fred çakmaktaş'a bağlayacaksın. http://www.chicagonow.com/god-running-partner/files/2014/04/FredFlinstoneBraking1.jpg Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
matama Mesaj tarihi: Temmuz 9, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 9, 2014 benim arabada el freni otomatik onda napicaz Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
paramecium Mesaj tarihi: Temmuz 9, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 9, 2014 Selam, Bende de otomatik; bilemiyorum :P Bagaja bundan mı koysak: http://www.gdsmarine.com/upload/2010112316242.jpg Saygılar. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Buzx Mesaj tarihi: Temmuz 19, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 19, 2014 2 gün önce Clio 4 ile antalya serik yolunda yaklaşık 100 ile gidiyordum ekrandaki tüm ışıklar aynı anda yandı FREN SİSTEMİ ARIZASI - ABS ARIZASI vs diye spamlamaya başladı ekran, arabada hanım falanda vardı önce bi adrenalin geldi tabi hasktr oldum frene dokundum tutuyo tamam cektim kenara, direksiyon falanda sertleşti. Servis geldi absnin beyni arıza vermiş, abs bozulunca sistem aracın hızını göremiyormuş direksiyonda sertleşmiş vs, araç daha15binde. Seviyorum fransız arabalarını hep bi heyecan bi adrenalin. 6 ay önce şirketteki başka bir bayan arkadaşın cliosunun frenleri patlamıştı bende biraz dalga geçmiştim arabanın freni nasıl patlar kamyonmu bu falan diye allahın sopası yok tabi. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
razzo Mesaj tarihi: Temmuz 19, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 19, 2014 matama said: benim arabada el freni otomatik onda napicaz senin arabanın freni patlamaz rahat ol. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar