Rotweiler Mesaj tarihi: Temmuz 4, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 4, 2014 Motor freni ve duramayacağını varsayarak güvenli arabayı gömebilceğin bir yüzeye şeride yaklaşmak en mantıklısı. Otomatik araçsa zaten Allah kolaylık versin. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
paramecium Mesaj tarihi: Temmuz 7, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 7, 2014 Selam, Motor freni+el freni Saygılar. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Valvyn Mesaj tarihi: Temmuz 7, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 7, 2014 araba otomatikse napacaz Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
KehKeh Mesaj tarihi: Temmuz 7, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 7, 2014 şanzımanı indir Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
DoruK Mesaj tarihi: Temmuz 7, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 7, 2014 araba otomatikse gazi kokle vites dusursun sonra kes gazi, yavaslayinca yine kokle yine dusur o sekil motor freni yap asfds Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
fenn Mesaj tarihi: Temmuz 7, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 7, 2014 Lastik patlarsa ne yapacağız. Ön ve arka için ayrı ayrı konuşalım Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Smoke Mesaj tarihi: Temmuz 7, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 7, 2014 Arka patlarsa sıkıntı yok araç bir anda sallar ama toparlarsın. Ön patlarsa hızına göre ggnormk Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
aktiftablet Mesaj tarihi: Temmuz 7, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 7, 2014 motor freninden kastınız ne bilmiyorum ama 150yle giderken 2. vitese takıp debriyajı salarsanız kol mol çıkarır , araba da yavaşlamaz. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Smoke Mesaj tarihi: Temmuz 7, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 7, 2014 abi 150 ile giderken ikiye almıycan ama sende :) bir düşük vites, sonra bir düşük vites yapa yapa duracaksın yani... Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Valvyn Mesaj tarihi: Temmuz 7, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 7, 2014 Lan benim araba otomatik o zaman ole bisi olursa telden aileyi arayip helvayi hazirlayin 2 dakkaya oluyorum mu dicez Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
KehKeh Mesaj tarihi: Temmuz 7, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 7, 2014 aktiftablet said: motor freninden kastınız ne bilmiyorum ama 150yle giderken 2. vitese takıp debriyajı salarsanız kol mol çıkarır , araba da yavaşlamaz. geri vitese taksak olmaz mı? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
imamizer Mesaj tarihi: Temmuz 7, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 7, 2014 abi eğer yol düz veya boş geniş yolsa zaten sıkıntı olmaz durulur yukardaki taktiklerle. genelde frene bastığın an yavaşlamaya ihtiyaç duyduğun an olacağı için, o an fren tutmayınca çok vakit kalmaz diye tahmin ediyorum. bi şekilde kemeri kontrol edip, elimi kolumu airbag patlama yonunden uzaklaştırıp yaradana sığınırım herhalde kalan saniyelerde. bilmediğimden soruyorum el frenini gımıl gımıl çeksek oluyor mu? kontrolü yine mi kaybediyoruz? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
kermit Mesaj tarihi: Temmuz 7, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 7, 2014 otomatik fiteste nasıl fites düşürcen lan peki hiç bilmediğimden soruyorum Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Komodo Mesaj tarihi: Temmuz 7, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 7, 2014 onda da s ye alırsak az da olsa yavaşlar Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Valvyn Mesaj tarihi: Temmuz 7, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 7, 2014 tabi burda bahsedilen yontemler hep sagin solun bos onunde yakinda araba olmadii zaman yapilacak seyler Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
navyamphs Mesaj tarihi: Temmuz 7, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 7, 2014 oto viteslerin bazılarında şu aaşadakiler gibi manuel vites olur yada 1 ve 2. vites olur onları kullanın Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Valvyn Mesaj tarihi: Temmuz 7, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 7, 2014 bu senin dediklerin triptonik oluyo zaten yeni araclarin cogunda var ama eskiden ekstra bi ozellikdi Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
navyamphs Mesaj tarihi: Temmuz 7, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 7, 2014 eski arabalarda paraşüt var bagajda onu kullanın Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
paramecium Mesaj tarihi: Temmuz 7, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 7, 2014 Selam, El freni; ama sağlam kol gücü isteyebilir. Eski otomatiklerde bile 3-2-1 falan gibi kademeler olması gerek. Tabi yüksek hızlarda D konumundan bunlara geçmek büyük hasarlara yol açabilir. Delikanlı bir minibüs falan arka tamponuna dayamanıza izin verirse beraber yavaşlayabilirsiniz artık. Yanınızda oturan kişiden 'ben kaputu açacağım, sen dışarı sarkıp akü kablosunu kes' şeklinde bir istekte de bulunabilirisiniz (aynı anda alternatörün de bozulması için dua ediyoruz). Diesel için bu biraz daha sıkıntı : Saygılar. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
calvaria Mesaj tarihi: Temmuz 7, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 7, 2014 arabanın kaputunu açabilecek akrobasi yeteneğine sahipse zaten kurtulur kesin. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
imamizer Mesaj tarihi: Temmuz 7, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 7, 2014 mal canın yongası öyle deme Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
XX Mesaj tarihi: Temmuz 7, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 7, 2014 DoruK said: araba otomatikse gazi kokle vites dusursun sonra kes gazi, yavaslayinca yine kokle yine dusur o sekil motor freni yap asfds Pro.... Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Somon Mesaj tarihi: Temmuz 7, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 7, 2014 fren boşalıyomuş la pardon gaz sıkışıyo sandım sdfk otomatikse triptonik yoksa el frenini tek tık çekerek sıkıştırmadan basınç uygulayacak şekilde çekmek işe yarayabilir sanırım Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Deacon Mesaj tarihi: Temmuz 7, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 7, 2014 Yokus asagi gidiyoruz diyelim 140-150 ile, yavaslamak istedik baktik fren tutmuyor. 140-150 ile giderken vites dusurursek vites kutusunu da elimize almiyoz mu? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
kermit Mesaj tarihi: Temmuz 7, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 7, 2014 sen istersen 140 150 ile yokuş aşağı giderken vites kutusunu eline almamak için sağda yoda solda bulunan herşeye çarpabilirsin Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar