Rotweiler Mesaj tarihi: Temmuz 4, 2014 Mesaj tarihi: Temmuz 4, 2014 Motor freni ve duramayacağını varsayarak güvenli arabayı gömebilceğin bir yüzeye şeride yaklaşmak en mantıklısı. Otomatik araçsa zaten Allah kolaylık versin.
paramecium Mesaj tarihi: Temmuz 7, 2014 Mesaj tarihi: Temmuz 7, 2014 Selam, Motor freni+el freni Saygılar.
DoruK Mesaj tarihi: Temmuz 7, 2014 Mesaj tarihi: Temmuz 7, 2014 araba otomatikse gazi kokle vites dusursun sonra kes gazi, yavaslayinca yine kokle yine dusur o sekil motor freni yap asfds
fenn Mesaj tarihi: Temmuz 7, 2014 Mesaj tarihi: Temmuz 7, 2014 Lastik patlarsa ne yapacağız. Ön ve arka için ayrı ayrı konuşalım
Smoke Mesaj tarihi: Temmuz 7, 2014 Mesaj tarihi: Temmuz 7, 2014 Arka patlarsa sıkıntı yok araç bir anda sallar ama toparlarsın. Ön patlarsa hızına göre ggnormk
aktiftablet Mesaj tarihi: Temmuz 7, 2014 Mesaj tarihi: Temmuz 7, 2014 motor freninden kastınız ne bilmiyorum ama 150yle giderken 2. vitese takıp debriyajı salarsanız kol mol çıkarır , araba da yavaşlamaz.
Smoke Mesaj tarihi: Temmuz 7, 2014 Mesaj tarihi: Temmuz 7, 2014 abi 150 ile giderken ikiye almıycan ama sende :) bir düşük vites, sonra bir düşük vites yapa yapa duracaksın yani...
Valvyn Mesaj tarihi: Temmuz 7, 2014 Mesaj tarihi: Temmuz 7, 2014 Lan benim araba otomatik o zaman ole bisi olursa telden aileyi arayip helvayi hazirlayin 2 dakkaya oluyorum mu dicez
KehKeh Mesaj tarihi: Temmuz 7, 2014 Mesaj tarihi: Temmuz 7, 2014 aktiftablet said: motor freninden kastınız ne bilmiyorum ama 150yle giderken 2. vitese takıp debriyajı salarsanız kol mol çıkarır , araba da yavaşlamaz. geri vitese taksak olmaz mı?
imamizer Mesaj tarihi: Temmuz 7, 2014 Mesaj tarihi: Temmuz 7, 2014 abi eğer yol düz veya boş geniş yolsa zaten sıkıntı olmaz durulur yukardaki taktiklerle. genelde frene bastığın an yavaşlamaya ihtiyaç duyduğun an olacağı için, o an fren tutmayınca çok vakit kalmaz diye tahmin ediyorum. bi şekilde kemeri kontrol edip, elimi kolumu airbag patlama yonunden uzaklaştırıp yaradana sığınırım herhalde kalan saniyelerde. bilmediğimden soruyorum el frenini gımıl gımıl çeksek oluyor mu? kontrolü yine mi kaybediyoruz?
kermit Mesaj tarihi: Temmuz 7, 2014 Mesaj tarihi: Temmuz 7, 2014 otomatik fiteste nasıl fites düşürcen lan peki hiç bilmediğimden soruyorum
Komodo Mesaj tarihi: Temmuz 7, 2014 Mesaj tarihi: Temmuz 7, 2014 onda da s ye alırsak az da olsa yavaşlar
Valvyn Mesaj tarihi: Temmuz 7, 2014 Mesaj tarihi: Temmuz 7, 2014 tabi burda bahsedilen yontemler hep sagin solun bos onunde yakinda araba olmadii zaman yapilacak seyler
navyamphs Mesaj tarihi: Temmuz 7, 2014 Mesaj tarihi: Temmuz 7, 2014 oto viteslerin bazılarında şu aaşadakiler gibi manuel vites olur yada 1 ve 2. vites olur onları kullanın
Valvyn Mesaj tarihi: Temmuz 7, 2014 Mesaj tarihi: Temmuz 7, 2014 bu senin dediklerin triptonik oluyo zaten yeni araclarin cogunda var ama eskiden ekstra bi ozellikdi
navyamphs Mesaj tarihi: Temmuz 7, 2014 Mesaj tarihi: Temmuz 7, 2014 eski arabalarda paraşüt var bagajda onu kullanın
paramecium Mesaj tarihi: Temmuz 7, 2014 Mesaj tarihi: Temmuz 7, 2014 Selam, El freni; ama sağlam kol gücü isteyebilir. Eski otomatiklerde bile 3-2-1 falan gibi kademeler olması gerek. Tabi yüksek hızlarda D konumundan bunlara geçmek büyük hasarlara yol açabilir. Delikanlı bir minibüs falan arka tamponuna dayamanıza izin verirse beraber yavaşlayabilirsiniz artık. Yanınızda oturan kişiden 'ben kaputu açacağım, sen dışarı sarkıp akü kablosunu kes' şeklinde bir istekte de bulunabilirisiniz (aynı anda alternatörün de bozulması için dua ediyoruz). Diesel için bu biraz daha sıkıntı : Saygılar.
calvaria Mesaj tarihi: Temmuz 7, 2014 Mesaj tarihi: Temmuz 7, 2014 arabanın kaputunu açabilecek akrobasi yeteneğine sahipse zaten kurtulur kesin.
XX Mesaj tarihi: Temmuz 7, 2014 Mesaj tarihi: Temmuz 7, 2014 DoruK said: araba otomatikse gazi kokle vites dusursun sonra kes gazi, yavaslayinca yine kokle yine dusur o sekil motor freni yap asfds Pro....
Somon Mesaj tarihi: Temmuz 7, 2014 Mesaj tarihi: Temmuz 7, 2014 fren boşalıyomuş la pardon gaz sıkışıyo sandım sdfk otomatikse triptonik yoksa el frenini tek tık çekerek sıkıştırmadan basınç uygulayacak şekilde çekmek işe yarayabilir sanırım
Deacon Mesaj tarihi: Temmuz 7, 2014 Mesaj tarihi: Temmuz 7, 2014 Yokus asagi gidiyoruz diyelim 140-150 ile, yavaslamak istedik baktik fren tutmuyor. 140-150 ile giderken vites dusurursek vites kutusunu da elimize almiyoz mu?
kermit Mesaj tarihi: Temmuz 7, 2014 Mesaj tarihi: Temmuz 7, 2014 sen istersen 140 150 ile yokuş aşağı giderken vites kutusunu eline almamak için sağda yoda solda bulunan herşeye çarpabilirsin
Öne çıkan mesajlar