roket adam Mesaj tarihi: Nisan 13, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 13, 2014 http://i.imgur.com/iMjQNTv.jpg Şu kırmızıyla işaretlediğim yerde 0.5 cm derinliğinde, 3-4 cm uzunluğunda bir çöküntü oluşmuş durumda. Gerçi ben mi gömmüşüm başkası mı çakmış şirketten bilmiyorum. Hem kapıda, hem alt parçada var. Amaan dedim alt parçayı değiştirtiriz veya çıkartırıp düzelttiririz. Ama fark ettim ki o alttaki hasara açık parça kaportanın üst kısmıyla falan birleşik. Dolayısıyla çıkarttırmak zor. E yenisini almanın da imkanı yok. Herhalde kaportacıya götürtmek gerekicek falan filan. Var mı böyle bi hasar karşısında ne yapılması gerektğini bilen? Çok amatörüm bu hasar olaylarında ahahah. Araç zaten şirket arabası, kiralık ve kaskolu, kaskoya gider yaptırtırlar sorun olmuyo böyle şeyler de, merak ettim yani kendi aracım olsa ne yapıcam aklımda kaldı. Mesela fark ettim ki Astra'da da bu alt parça üst kısımla birleşik. Lan ne saçma. Hasara açık alt parçaların kolay değiştirilemiyor olması garip geldi bana. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Rerore Mesaj tarihi: Nisan 13, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 13, 2014 binip kullanacaksın ne yapcakasın Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Masakari Mesaj tarihi: Nisan 13, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 13, 2014 Vakumlama diye bir olay var ama senin bölgeyi kurtarır mı bilmiyorum. Sanayide göstermek lazım. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
ginaly Mesaj tarihi: Nisan 13, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 13, 2014 marşpiyel Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
SPectre88 Mesaj tarihi: Nisan 13, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 13, 2014 marşpiyel muhtemelen fiberglastır o parça. Vakum falan pek yapmazlar değişmesi de fazla tuzlu olmayan birşey 200 liraya komple değişirler. veya macun çekip boyanır ama değmez sadece marşpiyel için. Kapıda da var demişsin o zaman bırak servise kaldırıma falan çıkınca hemen eğilim bükülen bir yer dikkat etmek lazım. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Rerore Mesaj tarihi: Nisan 13, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 13, 2014 hasarlı yeri sansürlemen de ayrı efsaneymiş Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
GONDARCENGIZ Mesaj tarihi: Nisan 13, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 13, 2014 kaç basıyo Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
vivavale Mesaj tarihi: Nisan 13, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 13, 2014 Masakari said: Vakumlama diye bir olay var ama senin bölgeyi kurtarır mı bilmiyorum. Sanayide göstermek lazım. +1 ayrıca diğer arıza ya da sıkıntı olduğunda yapacağın olay sanayiye gidip usta geziceksin aldığın cevaplara göre bir yol çiziceksin. fayda maliyet tablosuna göre yaptıracaksın abi. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
roket adam Mesaj tarihi: Nisan 13, 2014 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 13, 2014 Abi dikkat etmediniz mi yoksa ben mi yanlış görüyorum anlamadım. O alttaki parça benzin deposuna kadar ilerleyip tavanla birleşen sacdan yapılma metal bir parça. Gövdenin bir parçası yani. Fotoğrafı bi büyük açarsanız göreceksiniz. Dolayısıyla marşpiyel denen o parçayı değiştiremiyorsun. Hasarlı yeri sansürlemedim, bu internetten bulduğum bi foto :) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Rerore Mesaj tarihi: Nisan 13, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 13, 2014 sanayi deki ustayada yol da gördüğün bir araba yı göster sene fantezi olur Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
SeaGle Mesaj tarihi: Nisan 13, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 13, 2014 Komple sökmezler hasarlı bölgeyi kesip çıkarıp yeni sac alıştırırlar oraya. Tabi vakumla düzelmiyorsa. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Rerore Mesaj tarihi: Nisan 13, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 13, 2014 kayn ak d olgu yapa rlar k esip çıkarc aklarına Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Rerore Mesaj tarihi: Nisan 13, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 13, 2014 konu gerdi beni ya sinirlendim Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
SeaGle Mesaj tarihi: Nisan 13, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 13, 2014 şşş sakin ol bordo klavyeliiii Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
paramecium Mesaj tarihi: Nisan 14, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 14, 2014 Selam, Orası şasenin bir parçası. Orada vakumlama ile düzeltme olmaz. Vakumla düzeltme genelde geniş yüzeyli kaporta parçalarında yapılır. O hasara ben olsam dokundurmam. Yapacakları işlem kazıdıktan sonra punta ile çektirmek ve akabinde macun/pasta ile kapatmak. Gayet basit ve kolay bir işlem. O parçayı kesip değiştirmek çok büyük hasarda yapılır ve tavsiye etmem. Bol bol kaynak yapılması gerekir ve arka tarafı kör nokta olacağı için korozyon koruması düzgün yapılamaz. Aracın her tarafına darbe alsın ama tavan+marşpiyel+arka çamurluk dokunulmamış olsun; çünkü bunlar gövdeyle bütünleşik. Geçmiş olsun. Kafaya takacak birşey değil. Fibergalss yapılanlar genelde modifiye nişasta kıvamındaki eski Japon ve kuş serileri. Bir de M3 çakması 316i'ler. Saygılar. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar