Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Renault servis sorunu


eski

Öne çıkan mesajlar

Araç dizel fluance.
2.el almıştık aracı,şirkete kayıtlı.Bizen önceki sahibi 1 yada 2 kere servise goturmemiş.Biz aldıktan sonra ağır bakım dahil serviste yaptırdık bakımlarını.
Geçen gün yolda seyir halinde bi sıkıntı oldu götürdük servis 'abs beyin' sorunu var değişmesi lazım dedi.
Baktım garantisi dewam ediyor.3 sene ve 100k kilometre dolmamış daha.Garantiden değişmeyiz servis kaçırmış diyorlar.Muhtemelen 1 kere oda zaten.
Tüketici haklarına falan şikayet etsem sonuc alırmıyım,yada haksızmıyım?

Servisteki bakımla abs beynin ne alakasi var lan diye dovesim gelio müdürüde önce kanunen bişe olurmu diye sorayım dedim.vardır bilgili abiler heralde
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Selam,

İlk sahibinin kaçırması sıkıntı yaratır evet ama sen aldıktan sonra servise götürdüğünde bununla ilgili bir şikayet hiç oluşmuş mu; hayır. Peki periyodik bakımlarda hiç ABS ECU için standart bir prosedür tanımlı mı; hayır.

O halde bu aracın periyodik servisi ile igili değil.

Size mahkeme yolu gözüküyor, benim bildiğim şirketler tüketici sayılmadığı için sadece mahkeme yoluyla hak arayabiliyorsunuz. Servis çamura yatıyor. Ellerinden her ihtimale karşı yazılı olarak araç hakkında rapor alın.

Hatta direkt olarak Renault Mais ile görüşün. 'Periyodik bakımı atladığı için kaportasında da pas başlarsa, boya garantisi yok mu sayılacak' diye sorarak başlayabilirsin. Arzu halinde Fransa ile de görüşülebilir.

Saygılar.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

tam olarak anlatayım tabiki.
1 ay kadar önce aracın 4 lüleri acık kaldıgından dolayı akü de bitmişti onuda ekleyeyim önce.
Yolda seyir halindeyken arıza lambası,elfreni ikazı,servis lambası ve abs ısıgı yanmaya basladı.
Şansıma servis 1km falan ilerdeydi.Hemen götürdüm.Usta baktı hatta Cotehc diolarmıs en yetkili elektronikçimi neymiş.(bu arada servis benim asıl servisim değil sehir dısındaydım o sırada)
Baktı etti bi yarım saat ''abi aynı sıkıntı şu arabadada var dedi, oda fluance dizel.ama sorun onda akü deydi dedi.Bizdeki aküde biraz güçsüz ama yinede bundan olmamalı dedi.''
Abs beyni yada akü den ama kesin emin olmak için bırak dedi.Haliyle bırakmadık o haliyle geldik.
Bizim serviste 1 gün içinde Abs Beyni ölmüş dedi.oda 2000 küsür lira bi para.Aracın abs beyni tam beslenmiyorda dedi.yani 12 volt gelmesi gerekirken 9 volt geliyormuş.
Ha akü takıp denedimi denemedimi bilmiyorum ama pekte zannetmiyorum.Direk öpme mantıgı oldugundan ya ustayı göreceksin yada işte 2k vericez.

Hiç bu kadar uzun yazmamıstım saygılar :)
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

bi sıkıntı daha vardı bak onuda ekleyeyim.

2 ay öncede araba yolda giderken bile stop ediodu durduk yere.
3-4 gunde de onu cozduler.
O sorunda ben pek anlamam ama 2 beyin varmıs birbirlerini görmüyormus falan.200 Tl mi ne işçilik vermiştik o zaman hallolmustu.
Belki yine ondan olabilir die şikayete onuda eklicem yazarsam tüketici haklarına
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

yetkili servislerin çalışma mantığı şu;

* parçayı tamir ettiğinde sorun çıkarma ihtimali var mı?
- hayır / tamam parçayı değiştir
- evet / alakalı olduğu tüm sistemi yenile

bütün yetkili servislerin çalışma mantığı bu, ustalar uğraşmak istemiyorlar çünkü tamir ettiğin parçadan 2.defa servise girer ise araç ana bayii'ye giden raporda negatif puan geliyor vs. vs. prim düşüyor, usta'nın bireysel puanı düşüyor vs.

bu sebeple hiç başım ağrımasın, komple değiştirelim garantili ürün ile, bi sorun çıkarsa fabrikasyondandır sıkıntı. bu beni bağlamaz zaten diye düşünüyorlar. şirket sahipleri bu şekilde yapmalarını istiyor ustaların özetle.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

dün arayıp tekrar getirin dediler.
hayırdır dedim,e işte şikayet etmişssiniz müşteri hizmetlerine, ordan aradılar dediler

pis pis gülümsedim.sabah bıraktım bakalım aracı.işallah değiştirip verecekler parcayı.bi daha bakacaz diyorlardı,dedim artık ne yaparsanız.görüşüyorum hala müşteri hizmetleriyle.

:) eyi oldu
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Cari açığı kapatmak için belirli bi sınır vereceksin arıza oranlarına, arıza oranı yüksek otomobillerin ithalatını durdurtacaksın. O yılın satış rakamlarına göre %1 oranında yedek parça getirteceksin, ufak tefek sikko hasarlar için sigorta ödemelerini kaldırtacaksın. Sıfır, pasparlak, çiziksiz arabayla dolaşmak falan bunlar bize fazla, hatta bize araba bile fazla, fakir bi ülkeyiz biz. Kaza falan yaptın mı arabanın yürüründe sıkıntı yoksa, 3-5 dandik kozmetik hasar için on yüz milyorluk parça ithal edilmesine izin vermemek lazım.

Yukarıda yazdıklarımda ciddiyim. Sırf bu sigorta ve özel servis ikilisi cari açıkta epey güçlü ben söyleyeyim.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

scorch said:

yetkili servislerin çalışma mantığı şu;

* parçayı tamir ettiğinde sorun çıkarma ihtimali var mı?
- hayır / tamam parçayı değiştir
- evet / alakalı olduğu tüm sistemi yenile

bütün yetkili servislerin çalışma mantığı bu, ustalar uğraşmak istemiyorlar çünkü tamir ettiğin parçadan 2.defa servise girer ise araç ana bayii'ye giden raporda negatif puan geliyor vs. vs. prim düşüyor, usta'nın bireysel puanı düşüyor vs.

bu sebeple hiç başım ağrımasın, komple değiştirelim garantili ürün ile, bi sorun çıkarsa fabrikasyondandır sıkıntı. bu beni bağlamaz zaten diye düşünüyorlar. şirket sahipleri bu şekilde yapmalarını istiyor ustaların özetle.



Sırf şu yüzden orjinal servis dışında far lambası için bile başka hiç bi yere götürdmediğim PEugeot 307'mi artık sanayiye götürüyorum.

Arabadan arka tekerden ses geliyodu. Götürdüm bilya dediler. Dedim ne kadar 300 tl eyvallah yapın.
Aradı sonra dedi ki bilya diske kaynamış sökemiyoruz diskle beraber değiştircez. Ne kadar 1000 TL. Dedim kalsın takın diski öle kullancam.
Takamıyoruz bilyayı sökmeye çalışırken disk çatladı. Dedim bana sordunuz mu bilyayı sökmeye çalışırken disk çatlayabilir dediniz mi? Hayır. O zaman geçmiş olsun disk bana hediyeniz olsun 5 kuruş vermem dedim.
Olmaz illa ödüceksin yapınca gittim bağırdım çağırdım aldım arabamı çıktım. Sanayiye gittim abi diskte hiç bişi yok ama bilya ölmüş 100TL ni alırım dedi. Üstüne bide beyni ölmüş 400TL dedikleri geri vites sensörünü 20 tl ye tamir etti.

Arabayı senden almışım 10 senedir sana bakım yaptırıyorum. Biraz utanma olur ya.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

o 307 hala duruyo mu lan ahaha

BonePART said:

scorch said:

yetkili servislerin çalışma mantığı şu;

* parçayı tamir ettiğinde sorun çıkarma ihtimali var mı?
- hayır / tamam parçayı değiştir
- evet / alakalı olduğu tüm sistemi yenile

bütün yetkili servislerin çalışma mantığı bu, ustalar uğraşmak istemiyorlar çünkü tamir ettiğin parçadan 2.defa servise girer ise araç ana bayii'ye giden raporda negatif puan geliyor vs. vs. prim düşüyor, usta'nın bireysel puanı düşüyor vs.

bu sebeple hiç başım ağrımasın, komple değiştirelim garantili ürün ile, bi sorun çıkarsa fabrikasyondandır sıkıntı. bu beni bağlamaz zaten diye düşünüyorlar. şirket sahipleri bu şekilde yapmalarını istiyor ustaların özetle.



Sırf şu yüzden orjinal servis dışında far lambası için bile başka hiç bi yere götürdmediğim PEugeot 307'mi artık sanayiye götürüyorum.

Arabadan arka tekerden ses geliyodu. Götürdüm bilya dediler. Dedim ne kadar 300 tl eyvallah yapın.
Aradı sonra dedi ki bilya diske kaynamış sökemiyoruz diskle beraber değiştircez. Ne kadar 1000 TL. Dedim kalsın takın diski öle kullancam.
Takamıyoruz bilyayı sökmeye çalışırken disk çatladı. Dedim bana sordunuz mu bilyayı sökmeye çalışırken disk çatlayabilir dediniz mi? Hayır. O zaman geçmiş olsun disk bana hediyeniz olsun 5 kuruş vermem dedim.
Olmaz illa ödüceksin yapınca gittim bağırdım çağırdım aldım arabamı çıktım. Sanayiye gittim abi diskte hiç bişi yok ama bilya ölmüş 100TL ni alırım dedi. Üstüne bide beyni ölmüş 400TL dedikleri geri vites sensörünü 20 tl ye tamir etti.

Arabayı senden almışım 10 senedir sana bakım yaptırıyorum. Biraz utanma olur ya.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Ayni 307 den annemde var. Motor, vites, direksiyon ve sasi haric heryeri sallaniyor. Ama bunlar tas gibi.
Hala daha 3,5l/100km yakmaya da devam ediyor hic nazlanmadan, isitma bujileri bile degismedi. 150k km de.

Kalitesiz epik irgat. Yigidi oldurup hakkini vermek lazim.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Aradılar bugün tekrar.Yapamayacaklarını söylediler.Aynı bahane işte servis kaçırmıs falan fıstık.
Tüketici haklarına şikayet edecem.Hatta bizim avukatı aradım onada dava açtıracam.
En azından boş boş geçirme rahatlığı olmasın millete.

keywords:renault kötü,renault servis beş para etmez,renault almayın bozuluyor.

başka ne eklenir la :)
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...