Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

DSG, where is you god now?


Öne çıkan mesajlar

Mesaj tarihi:
Esh said:

civic diyosunuz abi farkında mısınız?

civic lan.

en son 1998de güzel olan araba oğlum bu


bir önceki kasa hala şu an yeni dediğimiz çoğu arabadan daha güzel.
Mesaj tarihi:
sokaklarda dedikoducu amcalar hep dogus grubunun genel olarak dogus oto disinda kalan diger tum firmalarinda da hem son kullaniciya hem is yaptirdigi vendora karsi ticari ahlaktan bir miktar yoksun oldugunu soyler dururlar. ancak bu insanlar cok dedikoducu, ben direk inanmiyorum tabi ki de.
Mesaj tarihi:
Mr_Hand said:

Masticore said:

abi donanimhaber ya ahahaha

said:
DSG KÖTÜLEMEYİN ŞAHİN'E BİNİYONUZ SİZ KİMSİNİZ DSG KÖTÜLEYECEKSİNİZ YENİ GOLF 7'DE SORUN ÇÖZÜLDÜ.ARTIK DSG SORUNSUZ.DSG ZATEN SORUNSUZ İNSANLAR KULLANMAYI BİLMİYOR O YÜZDEN ARIZALANIYOR.İNTERNETTE YAZILAN HER ŞEY YALAN.MAHKEMEDE YALAN GERÇEK OLAN DSG.


siz anlayamazsınız


tam bunu alıntılayacaktım ya ausdhuashduashd ne mondofon insanlar var abi bu ülkede...


Yauuv adam dalga geçmek için yazmış, 5-10 mesaj aşağıda yazıyor zaten " bu malların düşünce stili aynen bu şekilde işte " diye.
Mesaj tarihi:
Mathias said:

Yauuv adam dalga geçmek için yazmış, 5-10 mesaj aşağıda yazıyor zaten " bu malların düşünce stili aynen bu şekilde işte " diye.


işte o forumu o kadar okumuyorum :D
Mesaj tarihi:
dsg dediğin zaten sakat bişi.

evo daki dual clutch ı getrag üretmesine rağmen sürekli bozuluyo mesela.

nasıl bastığınla alakalı olabilir. ne kadar zorladığınla.

ama ne olursa olsun dayanması lazım bence de. 6 ileri yağlı tip dsg taş gibi diyolardı. ama maliyet yüzünden kuru tip 7 ileri versiyonunu her makineye koydular.

max 250 tork olmasına rağmen 240 torkluk arabada bile vardı.

sakat işler bunlar.
Mesaj tarihi:
zf8. tek kavrama, ancak gunluk kullanim icin gayet dusuk vites gecis performansi, sifir sanziman sorunu, sifir ek maliyet.

ben ilk neslindne kullaniyorum zf8 in, ona ragmen 4 sene sonra hala tas gibi.

yemisim dsg yi, cift de kavramayiversin.
Mesaj tarihi:
Ekşi de pek olaya müdahil olmak istemedim de ablam doğuş otomotivde yönetici konunun açıldığı gün gönderdim

ablam bir hışımla aradı tabi =)

arkadaş donanımhaber in eski yönetcilerindenmiş. Araba 6 senelik hiç bir bakımı yapılmamış götürünce doğuş biz bakımların hepsini yapalım sadece DSG için ücretlendirelim diyor. adam kabul ediyor ancak sosyal medya dan yardırıyormuş
Doğuş'ta o halde diğer bakım masraflarını da alalım diyor. Sonra adam gitmiş anlamış özür dilemiş falan doğuşta o halde böyle bir belge yapalım kendi aramızda diyorlar
adam da arabayı satmış

doğuş tarafından da böyle işte.. :)
Mesaj tarihi:
Namessar said:

zf8. tek kavrama, ancak gunluk kullanim icin gayet dusuk vites gecis performansi, sifir sanziman sorunu, sifir ek maliyet.

ben ilk neslindne kullaniyorum zf8 in, ona ragmen 4 sene sonra hala tas gibi.

yemisim dsg yi, cift de kavramayiversin.

BMW 1 serisinde de ZF8 kullanılıyor değil mi, eğer yanlış hatırlamıyorsam alet (2011 model) gayet taş gibi yardırıyordu, hiç DSG'den aşağı kalır yanı yok.
Mesaj tarihi:
su anda tum bmw lerde otomatik alinirsa standart sanziman zf8. sport olan ve olmayan iki tane zf8 var standart olarak. smg sanzimanlar opsiyonel ve sadece belli araclarda.

eski nesil steptronic ler ise sizlere omur. hala takiliyorsa sadece uvey evlat mini lerde vardirlar herhalde.
Mesaj tarihi:
Dual clutch için bayaa bir marka model var:

http://en.wikipedia.org/wiki/Dual-clutch_transmission#Applications


CVTiçin kullanılmayan alan yok nerdeyse. Zaten temeli Leonardo Da Vinci'ye dayanıyor.
Sonrasında da esinlenen Milton reeves oluyor ve geliştiriyor.
×
×
  • Yeni Oluştur...