toggie Mesaj tarihi: Şubat 20, 2014 Mesaj tarihi: Şubat 20, 2014 Esh said: civic diyosunuz abi farkında mısınız? civic lan. en son 1998de güzel olan araba oğlum bu bir önceki kasa hala şu an yeni dediğimiz çoğu arabadan daha güzel.
Namessar Mesaj tarihi: Şubat 22, 2014 Mesaj tarihi: Şubat 22, 2014 sokaklarda dedikoducu amcalar hep dogus grubunun genel olarak dogus oto disinda kalan diger tum firmalarinda da hem son kullaniciya hem is yaptirdigi vendora karsi ticari ahlaktan bir miktar yoksun oldugunu soyler dururlar. ancak bu insanlar cok dedikoducu, ben direk inanmiyorum tabi ki de.
Mathias Mesaj tarihi: Şubat 23, 2014 Mesaj tarihi: Şubat 23, 2014 Mr_Hand said: Masticore said: abi donanimhaber ya ahahaha said: DSG KÖTÜLEMEYİN ŞAHİN'E BİNİYONUZ SİZ KİMSİNİZ DSG KÖTÜLEYECEKSİNİZ YENİ GOLF 7'DE SORUN ÇÖZÜLDÜ.ARTIK DSG SORUNSUZ.DSG ZATEN SORUNSUZ İNSANLAR KULLANMAYI BİLMİYOR O YÜZDEN ARIZALANIYOR.İNTERNETTE YAZILAN HER ŞEY YALAN.MAHKEMEDE YALAN GERÇEK OLAN DSG. siz anlayamazsınız tam bunu alıntılayacaktım ya ausdhuashduashd ne mondofon insanlar var abi bu ülkede... Yauuv adam dalga geçmek için yazmış, 5-10 mesaj aşağıda yazıyor zaten " bu malların düşünce stili aynen bu şekilde işte " diye.
ginaly Mesaj tarihi: Şubat 23, 2014 Mesaj tarihi: Şubat 23, 2014 taze dsg aldık, bi arıza olursa maslakta benzin döker yakarım arabayı.
chrome Mesaj tarihi: Şubat 23, 2014 Mesaj tarihi: Şubat 23, 2014 bundan 3 sene once dsg passat aldik. 10 gun icerisinde dsg si gumledi. 12 13bin tl masrafi cikti.
Mr_Hand Mesaj tarihi: Şubat 23, 2014 Mesaj tarihi: Şubat 23, 2014 Mathias said: Yauuv adam dalga geçmek için yazmış, 5-10 mesaj aşağıda yazıyor zaten " bu malların düşünce stili aynen bu şekilde işte " diye. işte o forumu o kadar okumuyorum :D
Esh Mesaj tarihi: Şubat 23, 2014 Mesaj tarihi: Şubat 23, 2014 dsg dediğin zaten sakat bişi. evo daki dual clutch ı getrag üretmesine rağmen sürekli bozuluyo mesela. nasıl bastığınla alakalı olabilir. ne kadar zorladığınla. ama ne olursa olsun dayanması lazım bence de. 6 ileri yağlı tip dsg taş gibi diyolardı. ama maliyet yüzünden kuru tip 7 ileri versiyonunu her makineye koydular. max 250 tork olmasına rağmen 240 torkluk arabada bile vardı. sakat işler bunlar.
Namessar Mesaj tarihi: Şubat 23, 2014 Mesaj tarihi: Şubat 23, 2014 zf8. tek kavrama, ancak gunluk kullanim icin gayet dusuk vites gecis performansi, sifir sanziman sorunu, sifir ek maliyet. ben ilk neslindne kullaniyorum zf8 in, ona ragmen 4 sene sonra hala tas gibi. yemisim dsg yi, cift de kavramayiversin.
chrome Mesaj tarihi: Şubat 23, 2014 Mesaj tarihi: Şubat 23, 2014 toggie said: garanti? arac 2.eldi panpa garantisi de yoktu
toggie Mesaj tarihi: Şubat 23, 2014 Mesaj tarihi: Şubat 23, 2014 Satan kitlemiş o zaman. 10 gün içinde DSG gümledi diyince araç 10 günlük gibi anlaşılıyor.
dusuncelihayvan Mesaj tarihi: Şubat 23, 2014 Mesaj tarihi: Şubat 23, 2014 Ekşi de pek olaya müdahil olmak istemedim de ablam doğuş otomotivde yönetici konunun açıldığı gün gönderdim ablam bir hışımla aradı tabi =) arkadaş donanımhaber in eski yönetcilerindenmiş. Araba 6 senelik hiç bir bakımı yapılmamış götürünce doğuş biz bakımların hepsini yapalım sadece DSG için ücretlendirelim diyor. adam kabul ediyor ancak sosyal medya dan yardırıyormuş Doğuş'ta o halde diğer bakım masraflarını da alalım diyor. Sonra adam gitmiş anlamış özür dilemiş falan doğuşta o halde böyle bir belge yapalım kendi aramızda diyorlar adam da arabayı satmış doğuş tarafından da böyle işte.. :)
Rotweiler Mesaj tarihi: Şubat 23, 2014 Konuyu açan Mesaj tarihi: Şubat 23, 2014 Konu sahibi arkadaş da yazmış orda işte: 12k TLlik DSG masrafını medyada duyurmazsan 6kTLye yaparız demiş. Doğuş hertürlü haksız.
serjuhan Mesaj tarihi: Şubat 23, 2014 Mesaj tarihi: Şubat 23, 2014 Yahu hiç bir bakımı yapılmamış 6 yıl yuh.
Esh Mesaj tarihi: Şubat 23, 2014 Mesaj tarihi: Şubat 23, 2014 6 yıl bakım yapılmamış araç diye bi fantazi yok yalnız.
serjuhan Mesaj tarihi: Şubat 23, 2014 Mesaj tarihi: Şubat 23, 2014 Heralde snayide yaptırdı demektir o. Doğuşa gitmemiş.
roket adam Mesaj tarihi: Şubat 23, 2014 Mesaj tarihi: Şubat 23, 2014 Namessar said: zf8. tek kavrama, ancak gunluk kullanim icin gayet dusuk vites gecis performansi, sifir sanziman sorunu, sifir ek maliyet. ben ilk neslindne kullaniyorum zf8 in, ona ragmen 4 sene sonra hala tas gibi. yemisim dsg yi, cift de kavramayiversin. BMW 1 serisinde de ZF8 kullanılıyor değil mi, eğer yanlış hatırlamıyorsam alet (2011 model) gayet taş gibi yardırıyordu, hiç DSG'den aşağı kalır yanı yok.
Namessar Mesaj tarihi: Şubat 23, 2014 Mesaj tarihi: Şubat 23, 2014 su anda tum bmw lerde otomatik alinirsa standart sanziman zf8. sport olan ve olmayan iki tane zf8 var standart olarak. smg sanzimanlar opsiyonel ve sadece belli araclarda. eski nesil steptronic ler ise sizlere omur. hala takiliyorsa sadece uvey evlat mini lerde vardirlar herhalde.
paramecium Mesaj tarihi: Şubat 24, 2014 Mesaj tarihi: Şubat 24, 2014 Selam, Çift kavrama transmisyon kullananlar hangi markalar? Bir de CVT kullanan kimler var? Saygılar.
Rotweiler Mesaj tarihi: Şubat 24, 2014 Konuyu açan Mesaj tarihi: Şubat 24, 2014 Dual clutch için bayaa bir marka model var: http://en.wikipedia.org/wiki/Dual-clutch_transmission#Applications CVTiçin kullanılmayan alan yok nerdeyse. Zaten temeli Leonardo Da Vinci'ye dayanıyor. Sonrasında da esinlenen Milton reeves oluyor ve geliştiriyor.
Öne çıkan mesajlar