trafikte oyle ayilar oldu mu kenara cekin ugrasmayin. kovalayip napiyosun filan hic demeye gerek yok. Insan degil onlar.
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.
Motor sevdalıları için v3.1
servis şöförü zaten ayrı bi cins ya, bildigimiz canlılardan degil, en vahşisi o, altına alabilecegi herkesi ezmeye çalılşyılar
Aranizda bluetooth headset kullanan var mi?
Biraz arastirma yaptim da genelde 200$ civarindan basliyor 8-), kask ici hoparlor + bluetooth receiver ile kendi headsetimi yapmaya dusunuyorum da hic bu isle ilgilenen oldu mu diye merak ettim.
Amplifier olmadan ses yeterli olur mu, bi de telefonu telsiz gibi kullanmamiza olanak sunan bir app lazim galiba
Biraz arastirma yaptim da genelde 200$ civarindan basliyor 8-), kask ici hoparlor + bluetooth receiver ile kendi headsetimi yapmaya dusunuyorum da hic bu isle ilgilenen oldu mu diye merak ettim.
Amplifier olmadan ses yeterli olur mu, bi de telefonu telsiz gibi kullanmamiza olanak sunan bir app lazim galiba
Motorumu satmaya karar verdim. Zaten yeni almıştım gerçi fasd
Uzun yola gidebilecek bir motor arayışındayım, o yüzden satıyorum. Kurban' da Yunanistan yapmayı düşünüyoruz hanımla. Çılgın bir fikirle kenardaki paramın bir kısmını üstüne koyup NC 700/750 - XJ6 falan düşünüyorum. Neyse, satma sebebim bundan kaynaklı. 2 kez Tekirdağ yaptım geldim karıncalanma ve el titremesi çok acayipti.
Honda - CBR 250R - Siyah renk.
4.500KM de, kazası, yan yatması, park esnasında yere düşmesi, garaja sokarken sürtmesi falan gibi durumları yok. Ben 2k küsür km de aldım, 2k da ben bindim.
Tertemiz motor, sadece önceki sahibi egzosa sanırım sıcakken ayakkabıyla falan basmış, orada bir iz var sadece. Şu egzos cila zımbırtsından falan kullansam geçer herhalde de, üşendim açıkçası.
Resimleri ekleyeceğim, önce buraya yazayım dedim.
13.250 düşünüyorum. İstanbul' da motor. Expertize falan götürebiliriz dilenirse sıkıntı yok.
Uzun yola gidebilecek bir motor arayışındayım, o yüzden satıyorum. Kurban' da Yunanistan yapmayı düşünüyoruz hanımla. Çılgın bir fikirle kenardaki paramın bir kısmını üstüne koyup NC 700/750 - XJ6 falan düşünüyorum. Neyse, satma sebebim bundan kaynaklı. 2 kez Tekirdağ yaptım geldim karıncalanma ve el titremesi çok acayipti.
Honda - CBR 250R - Siyah renk.
4.500KM de, kazası, yan yatması, park esnasında yere düşmesi, garaja sokarken sürtmesi falan gibi durumları yok. Ben 2k küsür km de aldım, 2k da ben bindim.
Tertemiz motor, sadece önceki sahibi egzosa sanırım sıcakken ayakkabıyla falan basmış, orada bir iz var sadece. Şu egzos cila zımbırtsından falan kullansam geçer herhalde de, üşendim açıkçası.
Resimleri ekleyeceğim, önce buraya yazayım dedim.
13.250 düşünüyorum. İstanbul' da motor. Expertize falan götürebiliriz dilenirse sıkıntı yok.
http://www.dailymotion.com/video/x4nmpxl
ya birader gecen nc750 kiraladida 2014 model
cbr250 daha rahat dedi heh. Daha keyifliydi en azindan dedi. Bi dene istersen selesi falan kotuymus baya
cbr250 daha rahat dedi heh. Daha keyifliydi en azindan dedi. Bi dene istersen selesi falan kotuymus baya
Aranizda bluetooth headset kullanan var mi?
Biraz arastirma yaptim da genelde 200$ civarindan basliyor 8-), kask ici hoparlor + bluetooth receiver ile kendi headsetimi yapmaya dusunuyorum da hic bu isle ilgilenen oldu mu diye merak ettim.
Amplifier olmadan ses yeterli olur mu, bi de telefonu telsiz gibi kullanmamiza olanak sunan bir app lazim galiba
interphone f5mc kullanıyorum ama telefonla konuşma amaçlı değil, hatta toplamda bir iki kere telefonla konuşmuşumdur, direk birbirimize bağlanıp konusuyoruz. 2 gün, full gün sürüş boyunca aralıksız muhabbet yapılabilecek pil seviyesi var. Kaskının sessizliğne göre ve motoruna göre değişir ama 120km civarı hızlarda rahat konusuyorsun, ondan sonra da ses aktarımı yapıyor cihaz ama rüzgar sesi ağır basmaya başlıyor. Konuşma menzili de yeterli, düz yolda, 100m falan konuşulaibliyor sanıyorum. Ama dar virajlı yollarda olmuyor tabi. Öndeki adam virajın arkasında kaybolunca kesiliyor. Ancak kopsa da otomatik geri bağlanıyor, hiç sıkıntı çıkarmıyor.
Ağır yağmurda falan da kullandık, bu açıdan da hiç bi sıkıntı yaşamadık.
Telefondan müzik dinleme ve radyo özelliği var ama ses kalitesi müzik için yeterli değil, çok zevk vermiyor. Zaten motorda ne müziği, gayet gereksiz olmasa da olur bi özellik.
Zaten telefon konuşmasını çok da tavsiye etmiyorum. Alpler'de hatun aramıştı, açtım, 1 saat kavga ettik, o gün uçurumdan aşağı uçmamış olmam büyük şans gerçekten :D
Aranizda bluetooth headset kullanan var mi?
Biraz arastirma yaptim da genelde 200$ civarindan basliyor 8-), kask ici hoparlor + bluetooth receiver ile kendi headsetimi yapmaya dusunuyorum da hic bu isle ilgilenen oldu mu diye merak ettim.
Amplifier olmadan ses yeterli olur mu, bi de telefonu telsiz gibi kullanmamiza olanak sunan bir app lazim galiba
app ile hiç uğraşmadım. 2 ay önce şunu aldım kaskın yanına takıyorsun. direk intercom+headset bu
http://www.dx.com/p/dk118-v6-bluetooth-v2-0-edr-1-to-6-interphone-motorcycle-helmet-intercom-headset-200246#.V6l94zX3bo0
ses kalitesi falan iyi.
oha çok iyiymiş şu. ucuz lan baya.
arkadaşlar selamlar. ben MrLevie kardeşim yüzünden bir anlık gaflete düşerek motor almaya karar verdim. ancak daha bisiklet dışında iki tekerli bir araca binmiş değilim. ehliyet olaylarını araştırdım 1k civarına çözebiliyorum gibi gözüküyor. levie kardeşimin verdiği bilgilere göre 2k civarıda ekipmana gidiyormuş. benim hayalimde ktm duke 125 var açıkçası. tipi acayip hoşuma gidiyor ve 125 cc olmasından sebep üstüne binmektende korkmam :D
amacım şehir içi kullanım. öyle uzun yola çıkayım falan gibi bi hayalim yok. köprüden avrupaya geçebileyim bana o 2 sene yeter ztn :D
önerileriniz, yönlendirmeleriniz olursa çok memnun olurum gerçekten.
ha bu arada bütçem öyle sonsuz değil tabi :D
sırf motor için zorlarsam 10k çıkarırım gibi gözüküyor şimdilik.
amacım şehir içi kullanım. öyle uzun yola çıkayım falan gibi bi hayalim yok. köprüden avrupaya geçebileyim bana o 2 sene yeter ztn :D
önerileriniz, yönlendirmeleriniz olursa çok memnun olurum gerçekten.
ha bu arada bütçem öyle sonsuz değil tabi :D
sırf motor için zorlarsam 10k çıkarırım gibi gözüküyor şimdilik.
honda MSX125 var. fazla iri bir adam değilsen ve arkacı düşünmüyorsan, sürüşü rahat motordur.
grom çok ufak yahu tyrion olması lazım onunla rahat etmesi için
commuterlere bak abi, ybr dir cbf 150 dir bunlar senin ihtiyacını karşılar.
bajajında 150cc lik makinaları var. Bak bakim
commuterlere bak abi, ybr dir cbf 150 dir bunlar senin ihtiyacını karşılar.
bajajında 150cc lik makinaları var. Bak bakim
Git bitane YBR al mevzuyu öğren sonra ne istersen alırsın.
ybr/cbf çok kuryeci motoru ya kızlar bakmıyor onlara. az para daha ekle duke'e rolla bence yada yok o kadar dersen pulsar alternatif buna
ybr olur sana, olmadı eski kasa xmax al.
vitesten ziyade motorla trafikte nelere dikkat etmen lazım, kendini nerelerde konumlandıran lazım bunları oğrenmelisin. vites dediğine 1 ayda alışıyor.
vitesten ziyade motorla trafikte nelere dikkat etmen lazım, kendini nerelerde konumlandıran lazım bunları oğrenmelisin. vites dediğine 1 ayda alışıyor.
Yakıt tüketimini ölçmek adına her depoyu doldurduğumda trip metreyi sıfırlıyorum. Genelde 150, 160da ışık yanıp sönmeye başlıyordu.
Bugün 190.kmlere kadar ışık yanmayınca risk alayım dedim fakat 192. Kmde patates oldum.
Bugün 190.kmlere kadar ışık yanmayınca risk alayım dedim fakat 192. Kmde patates oldum.
https://www.facebook.com/groups/497489667117749/?fref=ts
Şurda çakar taktırayım diyorum. Yok arkadaş olmuyor istanbulda falan farkedemiyor adamlar ne giyersen giy.
Şurda çakar taktırayım diyorum. Yok arkadaş olmuyor istanbulda falan farkedemiyor adamlar ne giyersen giy.
it gibi farkediyolar da işlerine gelmiyo, ben de büyük motordan ilk scootera geçişte ulan herkes sıkıştırıyo diyodum, sonra scooterı da izin verdiği ölçüde daha defansif yerine göre agresif kullanarak bir miktar bertaraf ettim.
Ama motor belli gücün altındaysa tam olarak engelleyemiyosun sıkıştırmaları
Ama motor belli gücün altındaysa tam olarak engelleyemiyosun sıkıştırmaları
duke'un 125/150 likleri de bu küçük sınıfına giriyor mu? Hanıma çaktırmadan alasım var da bunlardan ilk motor için uygunmudur bana nasıl anlarım?
ilkmotor için gayet uygun tabi, hafifçik motor.
Kararsız kaldım gene.
Sattım CBR 250 yi.
Önümde iki seçenek var (alakasız ama bi yardımcı olun hele).
1- Sattığım paraya maxi scooter almak. Xmax veya SYM Joymax (konfor ve ıvır zıvırı için). Bunu niye istiyorum, kış geliyor ve muhtemelen takım elbise giymek zorunda olacağım bir işe geçeceğim. Bagaj altı çanta + topcase ile bu sorunu çok rahat çözerim diye düşünüyorum. Yani tabi ki araba rahatlığı olmaz, fakat gene de olabilir. Gideceğim km 6-7 arası. Gidiş geliş 15 değil hatta. Üşüsem üşüsem ne kadar üşüyebilirim diye düşünüyorum. Takım elbise çantaları falan da var hatta, ayakkabı + takımı monta koyup, işyerinde de giyebilirim.
Bu mantıklı olan seçenek. Hem ucuz, hem scooter rahatlığı, hatta SYM de kalorifer bile varmış yani öeh.
2- Bu da mantıksız seçenek. Gidip kenardaki çekebileceğim parayı çekmek (totalde 25k yapıyor) ve sport touring tarzı birşey almak. Ne bileyim, Diversion F olur, CBR 650F olur, XJ6 olur, ER 6F olur.. Hem Eylül ayında eşimde yapacağımız Yunanistan turunda canavar gibi giderim, hem de haliyle 4 silindir keyfi ile scooter karşılaştırılamaz diye düşünüyorum.
Eksileri;
- Takım elbise ile binemem bunlara.
- Kenardaki tüm paramı gömmüş olacağım (bunun gerginliği çok asıl)
- Kışın yağmurda çamurda, keşke scooter alsaymışım diyeceğim.
- Param bitecek lan.
Ne diyorsunuz ? Yarın veriyorum motoru yeni sahibine, akşam eve metroyla döneceğim ağlayacağım neredeyse hemen motor almam lazım.
Sattım CBR 250 yi.
Önümde iki seçenek var (alakasız ama bi yardımcı olun hele).
1- Sattığım paraya maxi scooter almak. Xmax veya SYM Joymax (konfor ve ıvır zıvırı için). Bunu niye istiyorum, kış geliyor ve muhtemelen takım elbise giymek zorunda olacağım bir işe geçeceğim. Bagaj altı çanta + topcase ile bu sorunu çok rahat çözerim diye düşünüyorum. Yani tabi ki araba rahatlığı olmaz, fakat gene de olabilir. Gideceğim km 6-7 arası. Gidiş geliş 15 değil hatta. Üşüsem üşüsem ne kadar üşüyebilirim diye düşünüyorum. Takım elbise çantaları falan da var hatta, ayakkabı + takımı monta koyup, işyerinde de giyebilirim.
Bu mantıklı olan seçenek. Hem ucuz, hem scooter rahatlığı, hatta SYM de kalorifer bile varmış yani öeh.
2- Bu da mantıksız seçenek. Gidip kenardaki çekebileceğim parayı çekmek (totalde 25k yapıyor) ve sport touring tarzı birşey almak. Ne bileyim, Diversion F olur, CBR 650F olur, XJ6 olur, ER 6F olur.. Hem Eylül ayında eşimde yapacağımız Yunanistan turunda canavar gibi giderim, hem de haliyle 4 silindir keyfi ile scooter karşılaştırılamaz diye düşünüyorum.
Eksileri;
- Takım elbise ile binemem bunlara.
- Kenardaki tüm paramı gömmüş olacağım (bunun gerginliği çok asıl)
- Kışın yağmurda çamurda, keşke scooter alsaymışım diyeceğim.
- Param bitecek lan.
Ne diyorsunuz ? Yarın veriyorum motoru yeni sahibine, akşam eve metroyla döneceğim ağlayacağım neredeyse hemen motor almam lazım.
Koskoca touring sahibi adamlar bile az yaksın çok kaçsın diye xmax alıp kenarlara koyuyor. Şehirdeki işleri için, 1000 km civarı gezileri için falan hep xmax kullanıyorlar. Alet acayip az yakıyor. 4000 km deyim 120 km sabit hızda 3.5 falan görüyorum
Öne çıkan mesajlar